bishop the butcher Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Salutare. Am mai trecut prin forum sa ma laud un pic. Mi-am schimbat tobele si am pus filtru sport K&N. Primele 2 poze la cald, urmeaza altele... BTW, poate auziti pe cineva care are nevoie de un rezervor de FZ6 S2 negru si de o toba cu tot cu masca, toate in stare excelenta. Preturi bune de tot, criza isi spune cuvantul. Keep in touch, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 (editat) Salutare, Am si eu cateva nelamuriri: 1. -cum se poate intarii furca pe fata - se schimba uleiul cu unul cu o altfel de vascozitate? - se pot baga niste distantiere in amortizoare in capatul superior la arc pentru pretensionare? - este OK intarirea furcii?, ce castigi prin aceasta operatie?, sau mai bine trebuie lasata asa cum e din fabrica? 2. daca se lasa fata mai jos din prinderea amortizoarelor in jug ( se poate lasa mai jos cam cu 3--4cm), motoreta isi schimba cumva ciclistica?, in bine sau in rau? Numai bine. Depinde ce probleme ai. Daca furca se duce pana la capat pe franare, iti trebuie arcuri pentru greutatea ta. Distantierele te ajuta daca nu atinge capatul si vrei sa-i schimbi inaltimea. Daca furca se comprima prea rapid, in conditiile in care pe cea de FZ6 nu ai setari se compression si rebound, merge un ulei mai gros. Distantierele vor afecta si viteza de compresie dar nu cu foarte mult. Daca intaresti furca motocicleta nu se va mai comporta ca un pogo stick cand inchizi gazul sau franezi. Va sta si mai bine pe curbe. Daca o lasi din jug se schimba unghiul furcii. Motocicleta o sa ia curbele mai usor, devenind mai manevrabila dar pierzi din stabilitatea in linie dreapta, mai ales la viteza mare. In plus pierzi din inaltimea motocicletei, deci e posibil sa dai cu galeriile de pamant cand cobori o bordura Imo, la FZ6 problema e lipsa reglajelor. Chiar si presupunand ca se inlocuiesc arcurile cu unele corecte (sunt producatori de suspensii care vand si arcuri pentru furca stock si iti pot spune exact ce iti trebuie pentru motocicleta si greutatea ta), uleiul il faci dupa ureche. Si daca nu-ti place ce iese, e cam neplacut sa o iei de la capat cu scosul si bagatul ... Eu am furca de R6 2004. Nu e cine stie ce chestie, posesorii de R6 s-au prans la vremea ei de ea pentru ca are setari care, pe o intreaga plaja de valori, nu afecteaza cu nimic comportamanetul. Pe de alta parte, in comparatie cu furca stock de FZ6, e parfum. Nu e nici foarte bine reglata, la vremea cand am umblat ultima data la ea nu stiam nici cat stiu acum in privinta reglajelor dar intre timp FZ6-ul a ajuns exclusiv motor de oras Oricum, e mai scurta decat cea de FZ6, cu ~1-2 cm si e si lasata din jug cu 4mm. Pe de alta parte, toata povestea asta n-am facut-o chiar de capul meu ci m-am documentat pe http://www.sportbikes.net/forums/fz6/ . Iti recomand sa faci un thread acolo, cu toate detaliile (kg cu echipament, ce vrei sa se intample samd) si probabil iti vor da ei o solutie. PS: daca rezolvi furca o sa incepi sa simti si socul de pe spate, care nu e nici el foarte bun. Dar e peste furca Editat Martie 16, 2010 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H2So4 Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Domnilor, As dori sa va rog sa va laudati motoarele putin: Sunt un posesor de GS 500 care ar vrea sa mai iasa si el din oras si mi-a recomandat un prieten un FAZER ca fiind o combinatie buna: Manevrabil si agil - pentru oras, dar potrivit si pentru drum mai lung (o tura la mare). Ma intereseaza si pe mine, va rog: 1. Cat e de manevrabil? Cum se descurca in oras? Probleme deosebite? 2. Cat de protejat esti de parbrizul ala micut la drum lung? Ca m-am saturat sa tot imi bata vantul direct in piept/fata. Care e 'senzatia' la drum lung? Cat este de confortabil? Mersi anticipat. Emi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Salut ! am si eu o intrebare! Pot pune ulei 5W40 in loc de 10 sau 20W40 in mobra mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Salut ! am si eu o intrebare!Pot pune ulei 5W40 in loc de 10 sau 20W40 in mobra mea? Sigur ca poti dar tre sa te folosesti de uleiul ala in specificatiile lui. E usor mai ,,apos'', se ncinge mai repede... e nitel mai racing... DAca se poate ventila motoru cat de cat si n mers(pp ca fz6 are si raditor pe ulei), adica faci mai mult drumuri p afara, nu prin oras e bun. In schimb pe aglomeratie si pe caldura(vara la 30 grade) in trafic n-o sa mai fie asa de bun acest ulei. Dar sigur ai in manual la rubrica despre motor/ulei ce poti baga si care sunt diferentele. In principiu nu te astepta la mari performante daca ai trece de la 10w40 la 5w40 ca n or sa fie! 10w40 e compromisul ideal la capitolul ulei in ceea ce consta temperatura de pornire(de la -5 sau -15 grade parca) vascozitate si temperaturi maxime pe care zeama le atinge. Adica e cel mai bun cand variezi plimarile in oras cu plimarile afara! Sper c-ai inteles ceva! Mesaj completat Domnilor, As dori sa va rog sa va laudati motoarele putin: Sunt un posesor de GS 500 care ar vrea sa mai iasa si el din oras si mi-a recomandat un prieten un FAZER ca fiind o combinatie buna: Manevrabil si agil - pentru oras, dar potrivit si pentru drum mai lung (o tura la mare). Ma intereseaza si pe mine, va rog: 1. Cat e de manevrabil? Cum se descurca in oras? Probleme deosebite? 2. Cat de protejat esti de parbrizul ala micut la drum lung? Ca m-am saturat sa tot imi bata vantul direct in piept/fata. Care e 'senzatia' la drum lung? Cat este de confortabil? Mersi anticipat. Emi Urca te pe carenata si n ai sa te mai urci pe cheala daca spui ca te ai saturat de vant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDS Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Multumesc @Zircon pentru informatii....................ma gandeam sa mai intaresc putin furca, mi se pare cam moale asa cum e in momentul de fata si vroiam sa vad ce castig prin aceasta modificare, dar vroiam sa vad si ce pot pierde...................la cum sunt drumurile la noi cred ca mai bine o sa o las asa cum e acum, ..........oricum mai ma gandesc la aspectul asta. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinradu Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Salutare prieteni. Am nevoie de niste piese pentru un fazer FZS 600 2002. Ma poate ajuta cineva ? Frumoasa mea a avut de suferit, vine sezonul si arde de nerabdare sa alerge din nou. Ii lipsesc: 1. telescoape fata ( doar tevile) 2 capac + bobina delco 3. oglinzi Va multumesc in avans si sper sa ne vedem pe asfalt in scurt timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Sigur ca poti dar tre sa te folosesti de uleiul ala in specificatiile lui. E usor mai ,,apos'', se ncinge mai repede... e nitel mai racing... DAca se poate ventila motoru cat de cat si n mers(pp ca fz6 are si raditor pe ulei), adica faci mai mult drumuri p afara, nu prin oras e bun. In schimb pe aglomeratie si pe caldura(vara la 30 grade) in trafic n-o sa mai fie asa de bun acest ulei. Dar sigur ai in manual la rubrica despre motor/ulei ce poti baga si care sunt diferentele. In principiu nu te astepta la mari performante daca ai trece de la 10w40 la 5w40 ca n or sa fie! 10w40 e compromisul ideal la capitolul ulei in ceea ce consta temperatura de pornire(de la -5 sau -15 grade parca) vascozitate si temperaturi maxime pe care zeama le atinge. Adica e cel mai bun cand variezi plimarile in oras cu plimarile afara! Sper c-ai inteles ceva!Mesaj completat Urca te pe carenata si n ai sa te mai urci pe cheala daca spui ca te ai saturat de vant! Multumesc de info..Teorioa despre uleiurile astea o cam stiam.dar nu se compara teoria cu practica ..si deaia am vrut sa intreb, personal mai avizat decat mine . Asfalt Uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Salutare prieteni.Am nevoie de niste piese pentru un fazer FZS 600 2002. Ma poate ajuta cineva ? Frumoasa mea a avut de suferit, vine sezonul si arde de nerabdare sa alerge din nou. Ii lipsesc: 1. telescoape fata ( doar tevile) 2 capac + bobina delco 3. oglinzi Va multumesc in avans si sper sa ne vedem pe asfalt in scurt timp. Tevile de la telescoape, aka jambele superioare le gasesti pe ebayul italian ebay.it, costa 150 E bucata, ambele 300 E plus transport. O furca intreaga la sh ai sanse sa o gasesti pe ebayul englezesc la vreo 200 E. Capac plus bobina delco le gasesti si pe alea pe ebay.co.uk. Oglinzile le gasesti pe Louis sau pe la magazinele de la noi, nu sunt deloc scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Domnilor, As dori sa va rog sa va laudati motoarele putin: Sunt un posesor de GS 500 care ar vrea sa mai iasa si el din oras si mi-a recomandat un prieten un FAZER ca fiind o combinatie buna: Manevrabil si agil - pentru oras, dar potrivit si pentru drum mai lung (o tura la mare). Ma intereseaza si pe mine, va rog: 1. Cat e de manevrabil? Cum se descurca in oras? Probleme deosebite? 2. Cat de protejat esti de parbrizul ala micut la drum lung? Ca m-am saturat sa tot imi bata vantul direct in piept/fata. Care e 'senzatia' la drum lung? Cat este de confortabil? Mersi anticipat. Emi Este foarte manvrabil pentru oras. Eu il am de 2 ani aproape si este de vis in oras. Cat despre semicarena, te protejeaza destul de bine. Daca schimbi si parbrizul standard cu unul touring, putin mai inalt, e si mai bine. Eu asa am, si sunt si inalt, 1.94 mai exact, la drum lung chiar nu am probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Chestia cu parbrizul touring tine de preferinte. Eu l-am dat jos si am pus un Puig DB. Nu de alta dar daca stateam in pozitie de mers la drum lung, parbrizul touring producea turbulente fix la nivelul castii. DB-ul nu arunca aerul atat de sus dar macar e curat, fara turbulente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Da, dar tu ai si vreo 2m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 (editat) Doar 1.90m. Dar am o pozitie destul de verticala pe FZ6, nu prea bag capul la cutie Editat Martie 20, 2010 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Hai sa intreb si aia, poate poate vine vre-unul cu o idee mai isteata. Asadar, in urma accidentului din decembrie, motorul meu a iesit destul de sifonat. Asta nu-i o problema, se stie deja ca Fazerul e indestructibil si in curand sper sa ma apuc de el sa-l pun iar pe roti. Intrebare: m-am ales cu cadrul de la cotita stramb, la FZS 600 tot cadrul e dintr-o bucata. Se merita sa-l indrept sau e mai sanatos sa cumpar un cadru intreg, ii tai codita si o inlocuiesc pe cea stramba la mine pe motor? Inca n-am apucat sa dau carenele jos sa vedem ce e sub ele, dar cotia este destul de suie. A mai facut cineva manevra asta? La modelele mai noi, cadrul de codita este separat de cadrul motocicletei, deci inlocuirea sau indreptarea lui nu mai e o problema, dar la astea mai vechi e cam bataie de cap... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinradu Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Tevile de la telescoape, aka jambele superioare le gasesti pe ebayul italian ebay.it, costa 150 E bucata, ambele 300 E plus transport. O furca intreaga la sh ai sanse sa o gasesti pe ebayul englezesc la vreo 200 E. Capac plus bobina delco le gasesti si pe alea pe ebay.co.uk. Oglinzile le gasesti pe Louis sau pe la magazinele de la noi, nu sunt deloc scumpe. Iti multumesc pentru sfat. Am gasit pe ebay.uk tot ce avea nevoie mandra mea. am cumparat asa: Furca fata completa Capac motor stanga (in care este statorul) Stator (al meu era putin atins pe spire) Oglinda stanga Roata fata cu cauciuc uzura 20% Roata spate idem Toate aceste piese m-au costat 300 lire sterline aduse acasa.Livrare in 5 zile de la plata prin PayPal. Daca ai nevoie de ceva piese de fazer ieftine te pun in legatura cu omul. e serios si foarte prompt. Are firma de dezmembrari moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 LMA Florin V, Florin FZN si Sudsemnatu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 LMA Florin V, Florin FZN si Sudsemnatu. Multumesc mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
choprider Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Dau la schimb Yamaha dragstar de 650 pt un fz6, plus minus diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Salut comunitatii posesorilor de Fazer! Am si eu o pica problema! sau poate doua ! As vrea sa schimb uleiul! mobra are 5100 de km si nu a fost schimbat uleiul decat o data pe la 2000km in 2006 de fostul proprietar. Ce recomandati sa fac: sa ii cumpar o solutie de curat inainte de a inlocui uleiul? Ce ulei sa ii pun ? Fac asta acasa sau ma duc la un service autorizat? A doua problemutza este ca nu imi mai merge vitezometrul ! backlightul se aprinde ,trip comp si kilometrajul total functioneaza la fel si turometrul.Eu nu mi-am bagat nasul deocamdata ! dara daca ati patit la fel sunt binevenite orice info , sa ca stiu ce caut ! Defapt sunt binevenite orice tips&tricks legat de Fazer! cum ar fi mentenanta, cam la ce turatie ii place la drum lung ...orice! Help a brother out! Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Bogus, daca vrei sa fii impacat, fa doua schimburi de ulei. Baga prima data ulei, schimba si filtrul si mergi cam 1000 de km cu ea. Apoi schimba iar uleiul si aia e. Foloseste Motul 10W40 Sintetic. Pentru asta nu e neaparata nevoie sa te duci la un service, o poti face tu acasa. Partea cu vitezometrul poate fin doua locuri: odata, verifica sub rezervor unde vin cablurile daca cablul de kilometraj e prins ok si nu are probleme, iar a doua oara: da roata fata jos si verifica daca bucsa pentru kilometraj este cum trebuie. Teoretic ea arata ca o bucsa dintr-un fel de fonta sau teflon, nuj ce material e ala, cu doua urechiuse. Daca urechiusele sunt rupte, aia nu se mai invarte si evident, nu-ti mai indica viteza. Daca nu sunt rupte, sa ai grija, cand pui roata la loc sa nu le rupi tu, iar daca nu sunt rupte, s-ar putea sa ai probleme pe cablu (cablu impuscat sau fire intrerupte). In orice caz, mai ieftin de 100 de euro nu scapi, kilometrajul de Fazer este unul foarte ciudat, nu se potriveste nici unul de la alta motocicleta si cand vine, vine la kit, nu poti lua dar cablul sau doar bucsa buclucasa. eu am mers un an fara vitezometru pana am gasit o solutie sa fac ceva sa mearga. De atunci merge, n-are treaba. Cat despre mentenanta.., nu prea ai ceva special, se spune ca la 60.000 de km se schimba lantul de distributie si se fac jocurile de supape. Pana acolo n-ai treaba, motorul in sine este destul de fiabil, daca e cat de cat intretinut. Uleiul se schimba cam la 8.000 km, bujiile e bine sa le schimbi si pe alea cand faci carburatia (carburatoarele se sincronizeaza numai daca e nevoie); verifica membranele de la carburatoare, s-ar putea sa fie imbatranite si crapate (si alea costa mult, 40 de euro fara TVA bucata... si ai 4). Lantul mai trebuie sa-l intainzi din cand in cand. In rest nu prea ai ce sa-i faci. Ah, era sa uit, atentie la piulita de prindere a pinionului de atac de la lant, se spune ca e piulita cu bucluc si te trezesti ca-ti sare in mers. S-ar putea sa nu ti se intample nimic sau s-ar putea sa patesti ce a patit Alex Ripper. Oricum, sunt cazuri destul de rare astea; tu verifica sa fie stransa ca sa fii cu inima impacata. Cat despre mers si alte din astea, nu are importanta, ideea e sa nu mergi cu motorul subturat. Eu ii mai dadeam cox din cand in cand, iar cand mai ieseam din oras, ii mai dadeam si cate un 200+. Motorul trage bine pana la 200, peste viteza asta incepe sa se chiniue si nu este facut pentru croaziera la viteze din astea, cel mai bine se simte la drum lung la 150-160. Merge frumos, ai si de unde daca vrei sa faci si o depasire mai in forta; ce sa mai zic, apuca-te, mergi cu ea, baga kilometri si ai sa vezi tu singur ce-i place si ce nu, si edicent ce-ti place tie si ce nu-ti place la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Metal Heart, multumesc mult ca ti-ai luat din timp sa ma lamuresti si pe mine cu problemele de mai sus! Asfalt uscat! Mesaj completat As mai avea o intrebare! daca intradevar am probleme cu cablul de la vitezometru, de unde il cumpar? Si daca recomandati service-ul Yamaha din Bucuresti sau cel din Ploiesti vis-a-vis Hipodrom ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Cablul de kilometraj il poti lua de la orice magazin ce aduce piese moto de Yamaha. Si asta cam fac toti. Ti-am zis, eu intrebasem la MyMoto in Bucuresti, iar piesa cu pricina era in jur de 100 E. Eu zic ca n-are rost sa arunci 100 E pe asa ceva si nu se merita sa mergi la service (este foarte usor sa-l schimbi), pandeste pe ebay.co.uk si ia-ti unul la sh sau identifica exact de unde este problema si vedem mai departe ce e de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Ok asa o sa fac! o sa va mai stresez dupa ce aflu exact ce are! Multumesc inca odata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Uite, aici pe siteul asta gasesti cateva versiuni de manual moto penttru Fazer. http://www.manualedereparatie.info/categorii/yamaha.html Downloadeaza-ti-le si uita-te cu atentie la kilometraj, in engleza parca se numeste speedo si ai sa vezi exact cum vine si unde se conecteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 LMA Florin V, Florin FZN si Sudsemnatu. Mersi nasule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.