zero_motoshop Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 Deci cat e o toba pentru FZ6 daca tot ai intrat pe acest topic? Ca eu nu-mi dau seama care ar fi mai ok.....de 88, 100, 120, teava de burlan, etc Presupun ca tobele de pe FZ6 au 110 mm in diametru. Am trecut toate cele 3 dimensiuni si preturile aferente tocmai din cauza ca nu stiam diametrul evacuarii de FZ6. 250 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Va salut! Am ocazia sa achizitionez un Fazer din 2003, ca a doua motocicleta, are in jur de 41000 km, a stat trasa pe dreapta un an si ceva, nu pare a avea probleme tehnice evidente. Ce puteti sa imi spuneti de modelul asta? E ok pentru un incepator (nu am decat 2 sezoane)?. Cam la ce ar trebui sa ma uit, in special ca are km astia? Cu stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Motocicleta este ok din toate punctele de vedere. Verifica asa: bujii, lichide, carburatie, filtru de aer - astea oricum, la inceput de sezon, ar trebui sa le schimbi. Apoi, verifica cu atentie furca si toata fatza: pune motocicleta pe cricul central, roaga pe cineva sa se apese pe codita si incepi si tragi de furca, ghidon, roata - asa verifici cel mai simplu daca ai jocuri in rulmentii de la jug si/sau in cei de la roata. Verifica franele, si atentie ca furtunasele sa nu fie imbatranite, verifica cu atentie etrierii (dupa un an de stat, s-ar putea sa se gripeze - la mine asa s-a intamplat cu cel de pe spate - se schimba garniturile). Verifica jambele fatza si amortizorul spate sa n-aibe scurgeri de ulei. Ridica saua si uita-te atent la cadrul de codita si carena de codita - functie de cum se prezinta astea, vei stii ce s-a intamplat cu motoreta (cadru stramb si indreptat - nu-i o problema, dar e bine de stiut, carene crapate si lipite etc). Teoretic, Fazerul pe carburatie nu a avut o anumita problema, apar mici chichite in functie de cum a fost intretinuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Salutare! AM fost ieri sa dau o tura cu fazerul din 2003, motorul este f f f fmisto, ca si ciclistica, frane, sasmd. Nu bate, nu troncane, se vede totusi ca a stat destul pe dreapta, totusi ce nu mi a placut, am bagat degetul pe teava de esapament si era ceva mazglos...asta e de rau sau??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Salutare! AM fost ieri sa dau o tura cu fazerul din 2003, motorul este f f f fmisto, ca si ciclistica, frane, sasmd. Nu bate, nu troncane, se vede totusi ca a stat destul pe dreapta, totusi ce nu mi a placut, am bagat degetul pe teava de esapament si era ceva mazglos...asta e de rau sau??? pai daca a stat in ploaie si a intrat apa si a mai batut si vantul ca sa bage praf,......ete mazga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Sau o carburatie necorespunzatoare, drept pentru care scuipa benzina direct pe teava. Asa pateam eu cand nu aveam carburile sincronizate cum trebuie, cand o porneam la rece, cu socul tras, scuipa benzina pe teava. Iti dai seama ca se face ditamai mehlemul acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 (editat) Salutare! AM fost ieri sa dau o tura cu fazerul din 2003, motorul este f f f fmisto, ca si ciclistica, frane, sasmd. Nu bate, nu troncane, se vede totusi ca a stat destul pe dreapta, totusi ce nu mi a placut, am bagat degetul pe teava de esapament si era ceva mazglos...asta e de rau sau??? Mazga aia e neagra? ...sa nu se fii dat mobra la ulei...scoate o afara si dai un pic in gura asa poate se curata singura...normal teava trebe sa fie uscata si fara nimic pe ea...cel putin la mine asa e,e totusi un motor euro 1,nu? Editat Noiembrie 2, 2011 de obeapaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Multumesc frumos de raspunsuri...mazga e neagra, dar fumul nu miroase ca si cum ar manca ulei, asta din ce mi a spus un baiat care se pricepe cat de cat la motoare (nu are nici o legatura cu vanzatorul oricum)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bambiloid1 Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 intreb si eu ca sunt nelamurit, poate stie cineva. (am zis "stie", nu "presupune") am cautat sa vad daca exista cauciucuri de "iarna" pt fazer si n-am gasit. trebuie sau nu trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 intreb si eu ca sunt nelamurit, poate stie cineva. (am zis "stie", nu "presupune") am cautat sa vad daca exista cauciucuri de "iarna" pt fazer si n-am gasit. trebuie sau nu trebuie? da rovigneta trebe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 intreb si eu ca sunt nelamurit, poate stie cineva. (am zis "stie", nu "presupune") am cautat sa vad daca exista cauciucuri de "iarna" pt fazer si n-am gasit. trebuie sau nu trebuie? Dar....trebe...??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Dar....trebe...??? da! trebuie cand o sa aveti minim o axa la motor o sa va luati? intrebati va prima data daca se fabrica, daca iti poti tine pe ea echilibrul pe zapada (exceptand motoretele de speedway pe gheata)daca mergi cu moto pe timp de polei si mazga.......dupa care va intrebati si daca trebuie anvelope de iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 (editat) da! trebuie cand o sa aveti minim o axa la motor o sa va luati? intrebati va prima data daca se fabrica, daca iti poti tine pe ea echilibrul pe zapada (exceptand motoretele de speedway pe gheata)daca mergi cu moto pe timp de polei si mazga.......dupa care va intrebati si daca trebuie anvelope de iarna Era o intrebare asa de k k...cum dracu sa ti trebuiasca guma de iarna la mobra???Pai daca aud o lege de genul asta o bag in masa de mobra cu tot cu ,,roatele,,ei!Dar la kkanarii astia de dau legi te poti astepta la orice... Editat Noiembrie 2, 2011 de obeapaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 merg si eu la meciul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Bah, nu radeti. Citisem pe undeva ca ar exista niste cuciucuri "de iarna" pentru moto. Evident, ca nu sunt identice cu cele auto, dar se recomanda utilizarea lor in sezonul rece. Cum gasesc, revin cu link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Cauciucuri de sezon rece sunt, dar cauciucuri "de iarna" / "de zapada" ... sa fim seriosi, era vreo gluma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Uite, aici niste cauciucuri recomandate pt vreme mai rece. http://www.visordown.com/motorcycle-top-10s/whithams-five-best-winter-tyres/14795.html Pentru iarna/zapada propriu zise, nu stiu, de asa ceva n-am auzit. Pe zapada pui holtzsuruburi in crampoanele cauciucului si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 evacuare totala LeoVince SBK Evo 2. Evacuarile de unde le-ai luat si cu cat daca se poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bambiloid1 Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 Uite, aici niste cauciucuri recomandate pt vreme mai rece. http://www.visordown.com/motorcycle-top-10s/whithams-five-best-winter-tyres/14795.html Pentru iarna/zapada propriu zise, nu stiu, de asa ceva n-am auzit. Pe zapada pui holtzsuruburi in crampoanele cauciucului si aia e. Intrebarea era daca trebuie conform legii. Este absurd sa mergi pe zapada sau gheata cu motorul. Dar in tara asta ma astept sa parcheze mcv-ul sa arunce o lopata de gheata pe strada si te traga pe dreapta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 Bai.. aici e dubioasa! La cat de daramati sunt astia, nu m-ar mira sa se ia de tine ca n-ai gume adecvate. Cel mai probabil, cand au enuntat legea, nu s-au gandit ca mai sunt unii care mergpe doua roti si in sezonul rece, sau curierii pe scutere care merg si pe gheata, asa ca Garcea, in excesul lui, ar putea interpreta in fel si chip legea. Pe el nu-l intereseaza ca pt moto nu se produc cauciucuri de iarna, in lege scrie ca trebuie sa ai asa ceva? Da! Ai? Nu! Atunci plateste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 (editat) Bai.. aici e dubioasa! La cat de daramati sunt astia, nu m-ar mira sa se ia de tine ca n-ai gume adecvate. Cel mai probabil, cand au enuntat legea, nu s-au gandit ca mai sunt unii care mergpe doua roti si in sezonul rece, sau curierii pe scutere care merg si pe gheata, asa ca Garcea, in excesul lui, ar putea interpreta in fel si chip legea. Pe el nu-l intereseaza ca pt moto nu se produc cauciucuri de iarna, in lege scrie ca trebuie sa ai asa ceva? Da! Ai? Nu! Atunci plateste! punctul 28 indice 1, cu următorul cuprins: „28 indice 1. conducerea autovehiculului pe drumurile publice în perioada 1 noiembrie-31 martie, fără ca acesta să fie dotat cu anvelope de iarnă, iar în cazul autovehiculului cu o masă maximă autorizată mai mare de 3,5 tone fără ca acesta să fie dotat pe axa/axele de tracțiune cu anvelope de iarnă". caate axe are motorul? concluzia: o trageti voi Editat Noiembrie 3, 2011 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bambiloid1 Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 (editat) punctul 28 indice 1, cu următorul cuprins: „28 indice 1. conducerea autovehiculului pe drumurile publice în perioada 1 noiembrie-31 martie, fără ca acesta să fie dotat cu anvelope de iarnă, iar în cazul autovehiculului cu o masă maximă autorizată mai mare de 3,5 tone fără ca acesta să fie dotat pe axa/axele de tracțiune cu anvelope de iarnă". caate axe are motorul? concluzia: o trageti voi Florin-v, paragraful spune 2 lucruri: - ...autovehiculului pe drumurile publice în perioada 1 noiembrie-31 martie, fără ca acesta să fie dotat cu anvelope de iarnă - adica echipat cu cauciucuri de iarna pe toate rotile pe toate rotile - iar în cazul autovehiculului cu o masă maximă autorizată mai mare de 3,5 tone fără ca acesta să fie dotat pe axa/axele de tracțiune cu anvelope de iarnă - adica la alea de mai mult de 3,5 tone legea cere sa aibe doar pe axa/axele de tractiune. Dupa parerea mea motocicletele se incadreaza la prima parte. In plus daca imi aduc aminte bine, motocicleta este un autovehicol pe 2 roti cu capacitate mai mare de 49... etc, deci nu este exclusa de termentul autovehicol. Tocmai de aia sunt nelamurit si consider ca legea este prost scrisa si de aia intrebam daca stie cineva mai multe lucruri decat ce se invarte prin presa. Editat Noiembrie 3, 2011 de bambiloid1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 este aceasi lege ca si la rovigneta. nu ai minim o axa nu intri sub lege. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 Salut. Am observat la fz6 la mine un beculet rosu, amplasat pe carena stanga. Este clar ca vine de la o fosta alarma montata pe motor. Am desfacut carena iar sub sunt firele inca legate la circuitul electric. Sub scaun, am mai gasit un "soricel" taiat, exact in locul unde probabil era amplasata alarma iar un set de conectori lasati liberi. Acum ce ma intreb eu, oare pe mufele deja existente merge orice alarma pusa sau o fi avut vreuna din fabrica motorul fiind luat de nou din magazin? Am atasat niste poze cu ce am zis mai sus, astept pareri, mersi http://db.tt/OUAMro8a http://db.tt/qm55GkPS http://db.tt/ijHT0SrW Am scris de pe ipad, nu am putut sa dau upload la poze, linkurile sunt de pe dropbox, safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 ce parere aveti de fz8 si fazer 8 ? care e mai ok pt oras si pentru iesiri in cazul in care mergi 60 la suta in oras si 40 afara Detine cineva aceasta motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.