Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Florin si care anume sunt pasii, daca esti amabil?

Cu ce anume ajuta acea resetare?

Probabil ai avut modelul de pe ebay, am vazut si eu la acela ca este mult mai slab.

Din ce se vede la acesta, este mult mai puternic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Florin si care anume sunt pasii, daca esti amabil?

Cu ce anume ajuta acea resetare?

Probabil ai avut modelul de pe ebay, am vazut si eu la acela ca este mult mai slab.

Din ce se vede la acesta, este mult mai puternic.

nimic nu a fost ieftin si de proasta calitate pemobra mea (fara lauda aici)

sunt greu de spus si urmt pasii aici. sunt coduri de setari, pe care nu mi le mai amintesc acum. din vaga amintire parca este codul E46 si de aici deriva setarea.. cel mai bine este sa te duci la reprez sau daca ai drum prin bucuresti cu ea....

 

scade debitul de benzina setarea. daca o lasi asa o sa ai un consum cu 1 litru fataa de normal, setandu-l revine la consumul normal teoretic, dar practic tot ramane marit cu 0,5%. mai scapi si de "balbaiala fonica" a motorului.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce totul se intampla "in bucuresti" ? :)

Doar nu-s nebun sa fac 500+ km pentru o setare.

Anyway intrebam aici ca am spus ca poate sti tu direct, dar ma pun sa caut si daca este cazul o sa o fac eu daca nu necesita alte scule in afara de "butonat" pe bord.

Multumesc oricum!

 

Am trimis mail la cei de la scorpions in anglia si au zis ca tobele sunt special facute, plug and play, nu necesita nicio modificare.

"Our exhausts are designed so you can just fit and ride without the need for any modifications."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil s-au referit la compatibilitate si la sistemul de prindere. Intreaba-i daca ai nevoie de setarea injectiei pentru asa ceva. Ideea e ca odata catalizatorul eliminat si tobele stock inlocuite cu unele aftermarket, se cam schimba treaba pe acolo, pe la injectie. Florin V stie ce spune - asta in cazul in care vrei un mers rotund si un consum optim. Daca te doare la basca, mergi si asa.

 

PS: frumos ar fi sa-ti pui si un power-commander ca sa mai castigi ceva putere la turatiile medii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am elikinat nici un catalizator. Am schimbat finalele doar.

Am intrebat exact asa cum ai zis tu. nu cred ca-s ei asa novice sa raspunda referitor la sistemul de prindere. Am intrebat daca trebuie remapare si resetare computer si am primit raspunsul de sus.

Am vazut si power commander dar prea scump si eu chiar nu sunt dupa putere in plus. Sunt suficienti cei 100 caluti. Sunt multumit de el asa.

 

"We dyno develop all our exhausts to work with manufacturers standard fuelling so theres no need to alter or remap the computer."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am achizitionat de curand un FZS Fazer de 600 din 2003, cand l am luat avea cauciucul spate de 180/70/17, e o marime recomandata?<br style="color: rgb(34, 34, 34); font-family: verdana, tahoma, arial, sans-serif; line-height: 18px; background-color: rgb(238, 242, 247); ">Nu ma pricep, sunt incepator in ale tehnicii moto, plus ca maine mai am si identificare+itp...

Multumesc anticipat de raspunsuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Felicitari pentru achizitie!

Fazerul vine fin fabrica cu 180/55 ZR-17 deci ceea ce ai tu sunt putin cam inalte.

La rar nu cred ca o sa ai probleme daca motorul are talon nou nu mai este specificata dimensiunea la cauciucuri.

Uite-te in talonul lui, daca-i specificat atunci totul tine de sansa, daca se iau de tine sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garcya, uita-te la anul de fabricatie! FZS vine din fabrica cu 160/60-ZR17 pe spate.

 

@BughY

Ce ai tu e un pic diferit. In primul rand, vezi cum o simti in mers, nu esti nici primul si nici ultimul cu cauciuc de 180 pe janta de 160. Daca nu te afecteaza la curbe, la inclinari si crezi ca e ok asa, atunci ramai pe 180.

 

Cand am schimbat, eu am preferat dimensiunea standard, 160 spate cu 110 fata. Cand o fi iar de schimbat gume, o sa incerc cu niste sh-uri 120 fata si 180 spatele, sa vedem ce si cum, daca e vreo sfaraiala si unde se simte diferenta.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metal Heart: http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_FZ6 la toti anii sunt aceleasi cauciucuri: 120/70 ZR-17 M/C 58W (Bridgestone/BT020F GG or Dunlop/D252F) si spate 180/55 ZR-17M/C 73W (Bridgestone/BT020R GG or Dunlop/D252)

 

Uite-te pe ce site vrei tu, ai sa vezi aceleasi dimensiuni.

 

Ahh el are din 2003... mda :)

Imi cer scuze, intradevar tie iti trebuie:

Front tyre size 110/70 x 17

Rear tyre size 160/60 x 17

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am facut eu identificarea, nu s-au uitat decat la serii, i-au facut poze si asta a fost tot. In schimb, unui coleg care era cu un SV 650 la ITP, i-au zis sa schimbe cauciucul pe fata (parca), pentru ca nu era conform dimensiunilor date de constructor. Deci, pentru incepatori, identificarea nu inseamna ITP, sunt doua lucruri diferite.

Si, inca o chestie, ca doar suntem fazeristi: FZS egal FZ6. Sunt ca si tata cu fiul, nu pot fi aceleasi motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am elikinat nici un catalizator. Am schimbat finalele doar.

 

dragule! asa cum ti am mai spus: daca taceai filozof ramaneai. am mentionat clar si pe intelesul tuturor, mai putin al tau : daca ai eliminat catalizatorul ai nevoie de setare

si inca ceva, setarea nu este acelasi lucru cu modificarea

 

De ce totul se intampla "in bucuresti" ? :)

D

 

pentru ca in orasul tau nu este reprezentanta si mai ales nu o sa vin niciodata special pentru tine sa iti fac setarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am facut eu identificarea, nu s-au uitat decat la serii, i-au facut poze si asta a fost tot. In schimb, unui coleg care era cu un SV 650 la ITP, i-au zis sa schimbe cauciucul pe fata (parca), pentru ca nu era conform dimensiunilor date de constructor. Deci, pentru incepatori, identificarea nu inseamna ITP, sunt doua lucruri diferite.

Si, inca o chestie, ca doar suntem fazeristi: FZS egal FZ6. Sunt ca si tata cu fiul, nu pot fi aceleasi motociclete.

identificare = verificarea serilor de motor si cadru (caroserie)

ITP = inspectie tehnica periodica, adica motorul sau masina sa corespunda din punct de vedere tehnic. adica 100% functionala si fara modificari

 

FZ6S Eeste varianta cu carene FZ6 varianta naked, fara carene

 

Salut,

 

 

La rar nu cred ca o sa ai probleme daca motorul are talon nou nu mai este specificata dimensiunea la cauciucuri.

Uite-te in talonul lui, daca-i specificat atunci totul tine de sansa, daca se iau de tine sau nu.

la RAR iti trebuie cartea de identitate, inevitabil o privire la dimensiunea anvelopelor in ea se va face

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, am terminat cu ITP ul si identificarea, am trecut, cu recomandarea sa schimb cauciucurile. Nu au vrut sa le treaca pe astea in carte, ca nu au vazut in viata lor dimensiuni din astea pe un Fazer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa fiu mai explicit: FZS 600 Fazer egal FZ6 S sau N. Asta am spus!

FzS600 fazer denumire la motoarele produse pana in 2003 inclusiv (carburatie- la varianta asta nu exista naked)

Fz6 s fabricatie din 2004 injectie pana in 2010 are si varianta naked

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FzS600 fazer denumire la motoarele produse pana in 2003 inclusiv (carburatie- la varianta asta nu exista naked)

Fz6 s fabricatie din 2004 injectie pana in 2010 are si varianta naked

 

Hai sa fiu mai explicit: FZS 600 Fazer egal FZ6 S sau N. Asta am spus!

 

Florin, Shepard a folosit egal in contextul de "nu e acelasi lucru cu..." :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garcya, uita-te la anul de fabricatie! FZS vine din fabrica cu 160/60-ZR17 pe spate.

 

@BughY

Ce ai tu e un pic diferit. In primul rand, vezi cum o simti in mers, nu esti nici primul si nici ultimul cu cauciuc de 180 pe janta de 160. Daca nu te afecteaza la curbe, la inclinari si crezi ca e ok asa, atunci ramai pe 180.

 

Cand am schimbat, eu am preferat dimensiunea standard, 160 spate cu 110 fata. Cand o fi iar de schimbat gume, o sa incerc cu niste sh-uri 120 fata si 180 spatele, sa vedem ce si cum, daca e vreo sfaraiala si unde se simte diferenta.

 

pierzi din manevrabilitate la viteze mici si curbele rapide si castigi la stabilitate la curbele de viteza mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ceva vreme am un fazer, troznit bineinteles :D... dar nu iremediabil... fatza s-a facut terci adica cadru de bord, faruri ceasuri etc si un capac spart la motor. acestea fiind datele problemei investitia in reconstruirea motoretei la forma originala trebuiesc investiti multi banuti asa ca am decis: o fac streetfighter... stiu, o sa imi ia mai multi bani dar macar o sa aiba personalitate :P

 

o sa pun poze cu transformarea, momentan demontez :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acelasi lucru am zis si eu ca fac, dupa ce am pleznit carena fata de vreo 3 ori.

Jumba, eu am toata fata intreaga: farul intreg fara prinderi rupte, cadrul de bord a fost sudat mai demult, dar e drept, carena fata un pic sparta (nevesita ceva fibra) si parbrizul intreg. De asemenea, mai am si cele doua carene interioare (cele negre). Daca este interesat sa ti-o faci la loc, dar-mi un semn si ne intelegem cumva. Daca vand, nu vand decat complet, adica: cadru de bord cu far, carena frontala, parbriz, prinderile oglinzilor si cele doua carene interioare. Eu am modelul din '99, cel cu faruri patrate.

 

PS: ai Fazerul negru care a fost al lui Mephisto?

 

Si eu am renuntat la astea, am montat un far rotund tip Bandit/GS/CB500 si bar-end mirrors. Problema la mine e acum legata de prinderea bordului. Astept sugestii :D

 

hai ca acum mi-o bag si pe asta: "daca taceam filozof ramaneam" :rusinica: :rusinica: :scratch:

 

:) Lasa, noi sa fim sanatosi.

Tine-ma minte, daca-ti pica pe mana vreo pompa de frana de spate si crezi ca se potriveste la mine, da-mi un semn!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...