Metal Heart Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 (editat) Garcya, uita-te la anul de fabricatie! FZS vine din fabrica cu 160/60-ZR17 pe spate. @BughY Ce ai tu e un pic diferit. In primul rand, vezi cum o simti in mers, nu esti nici primul si nici ultimul cu cauciuc de 180 pe janta de 160. Daca nu te afecteaza la curbe, la inclinari si crezi ca e ok asa, atunci ramai pe 180. Cand am schimbat, eu am preferat dimensiunea standard, 160 spate cu 110 fata. Cand o fi iar de schimbat gume, o sa incerc cu niste sh-uri 120 fata si 180 spatele, sa vedem ce si cum, daca e vreo sfaraiala si unde se simte diferenta. Editat Noiembrie 29, 2011 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 Metal Heart: http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_FZ6 la toti anii sunt aceleasi cauciucuri: 120/70 ZR-17 M/C 58W (Bridgestone/BT020F GG or Dunlop/D252F) si spate 180/55 ZR-17M/C 73W (Bridgestone/BT020R GG or Dunlop/D252) Uite-te pe ce site vrei tu, ai sa vezi aceleasi dimensiuni. Ahh el are din 2003... mda Imi cer scuze, intradevar tie iti trebuie: Front tyre size 110/70 x 17 Rear tyre size 160/60 x 17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Baetii, merci frumos de raspunsuri, sper sa reusesc sa trec fara probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Cand am facut eu identificarea, nu s-au uitat decat la serii, i-au facut poze si asta a fost tot. In schimb, unui coleg care era cu un SV 650 la ITP, i-au zis sa schimbe cauciucul pe fata (parca), pentru ca nu era conform dimensiunilor date de constructor. Deci, pentru incepatori, identificarea nu inseamna ITP, sunt doua lucruri diferite. Si, inca o chestie, ca doar suntem fazeristi: FZS egal FZ6. Sunt ca si tata cu fiul, nu pot fi aceleasi motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Nu am elikinat nici un catalizator. Am schimbat finalele doar. dragule! asa cum ti am mai spus: daca taceai filozof ramaneai. am mentionat clar si pe intelesul tuturor, mai putin al tau : daca ai eliminat catalizatorul ai nevoie de setare si inca ceva, setarea nu este acelasi lucru cu modificarea De ce totul se intampla "in bucuresti" ? D pentru ca in orasul tau nu este reprezentanta si mai ales nu o sa vin niciodata special pentru tine sa iti fac setarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Bine dragule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 De ce totul se intampla "in bucuresti" ? daca nu necesita alte scule in afara de "butonat" pe bord. Multumesc oricum! doar butonat Bine dragule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Aper ca nu te-ai suparat sau eu stiu ce. Daca exista forum tot timpul exista neintelegeri. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Cand am facut eu identificarea, nu s-au uitat decat la serii, i-au facut poze si asta a fost tot. In schimb, unui coleg care era cu un SV 650 la ITP, i-au zis sa schimbe cauciucul pe fata (parca), pentru ca nu era conform dimensiunilor date de constructor. Deci, pentru incepatori, identificarea nu inseamna ITP, sunt doua lucruri diferite. Si, inca o chestie, ca doar suntem fazeristi: FZS egal FZ6. Sunt ca si tata cu fiul, nu pot fi aceleasi motociclete. identificare = verificarea serilor de motor si cadru (caroserie) ITP = inspectie tehnica periodica, adica motorul sau masina sa corespunda din punct de vedere tehnic. adica 100% functionala si fara modificari FZ6S Eeste varianta cu carene FZ6 varianta naked, fara carene Salut, La rar nu cred ca o sa ai probleme daca motorul are talon nou nu mai este specificata dimensiunea la cauciucuri. Uite-te in talonul lui, daca-i specificat atunci totul tine de sansa, daca se iau de tine sau nu. la RAR iti trebuie cartea de identitate, inevitabil o privire la dimensiunea anvelopelor in ea se va face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Gata, am terminat cu ITP ul si identificarea, am trecut, cu recomandarea sa schimb cauciucurile. Nu au vrut sa le treaca pe astea in carte, ca nu au vazut in viata lor dimensiuni din astea pe un Fazer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 FZ6S Eeste varianta cu carene FZ6 varianta naked, fara carene Hai sa fiu mai explicit: FZS 600 Fazer egal FZ6 S sau N. Asta am spus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Hai sa fiu mai explicit: FZS 600 Fazer egal FZ6 S sau N. Asta am spus! FzS600 fazer denumire la motoarele produse pana in 2003 inclusiv (carburatie- la varianta asta nu exista naked) Fz6 s fabricatie din 2004 injectie pana in 2010 are si varianta naked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 FzS600 fazer denumire la motoarele produse pana in 2003 inclusiv (carburatie- la varianta asta nu exista naked) Fz6 s fabricatie din 2004 injectie pana in 2010 are si varianta naked Hai sa fiu mai explicit: FZS 600 Fazer egal FZ6 S sau N. Asta am spus! Florin, Shepard a folosit egal in contextul de "nu e acelasi lucru cu..." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Garcya, uita-te la anul de fabricatie! FZS vine din fabrica cu 160/60-ZR17 pe spate. @BughY Ce ai tu e un pic diferit. In primul rand, vezi cum o simti in mers, nu esti nici primul si nici ultimul cu cauciuc de 180 pe janta de 160. Daca nu te afecteaza la curbe, la inclinari si crezi ca e ok asa, atunci ramai pe 180. Cand am schimbat, eu am preferat dimensiunea standard, 160 spate cu 110 fata. Cand o fi iar de schimbat gume, o sa incerc cu niste sh-uri 120 fata si 180 spatele, sa vedem ce si cum, daca e vreo sfaraiala si unde se simte diferenta. pierzi din manevrabilitate la viteze mici si curbele rapide si castigi la stabilitate la curbele de viteza mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Florin, Shepard a folosit egal in contextul de "nu e acelasi lucru cu..." hai ca acum mi-o bag si pe asta: "daca taceam filozof ramaneam" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 de ceva vreme am un fazer, troznit bineinteles ... dar nu iremediabil... fatza s-a facut terci adica cadru de bord, faruri ceasuri etc si un capac spart la motor. acestea fiind datele problemei investitia in reconstruirea motoretei la forma originala trebuiesc investiti multi banuti asa ca am decis: o fac streetfighter... stiu, o sa imi ia mai multi bani dar macar o sa aiba personalitate o sa pun poze cu transformarea, momentan demontez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Acelasi lucru am zis si eu ca fac, dupa ce am pleznit carena fata de vreo 3 ori. Jumba, eu am toata fata intreaga: farul intreg fara prinderi rupte, cadrul de bord a fost sudat mai demult, dar e drept, carena fata un pic sparta (nevesita ceva fibra) si parbrizul intreg. De asemenea, mai am si cele doua carene interioare (cele negre). Daca este interesat sa ti-o faci la loc, dar-mi un semn si ne intelegem cumva. Daca vand, nu vand decat complet, adica: cadru de bord cu far, carena frontala, parbriz, prinderile oglinzilor si cele doua carene interioare. Eu am modelul din '99, cel cu faruri patrate. PS: ai Fazerul negru care a fost al lui Mephisto? Si eu am renuntat la astea, am montat un far rotund tip Bandit/GS/CB500 si bar-end mirrors. Problema la mine e acum legata de prinderea bordului. Astept sugestii hai ca acum mi-o bag si pe asta: "daca taceam filozof ramaneam" Lasa, noi sa fim sanatosi. Tine-ma minte, daca-ti pica pe mana vreo pompa de frana de spate si crezi ca se potriveste la mine, da-mi un semn! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Tine-ma minte, daca-ti pica pe mana vreo pompa de frana de spate si crezi ca se potriveste la mine, da-mi un semn! Retinut !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 (editat) Acelasi lucru am zis si eu ca fac, dupa ce am pleznit carena fata de vreo 3 ori. Jumba, eu am toata fata intreaga: farul intreg fara prinderi rupte, cadrul de bord a fost sudat mai demult, dar e drept, carena fata un pic sparta (nevesita ceva fibra) si parbrizul intreg. De asemenea, mai am si cele doua carene interioare (cele negre). Daca este interesat sa ti-o faci la loc, dar-mi un semn si ne intelegem cumva. Daca vand, nu vand decat complet, adica: cadru de bord cu far, carena frontala, parbriz, prinderile oglinzilor si cele doua carene interioare. Eu am modelul din '99, cel cu faruri patrate. PS: ai Fazerul negru care a fost al lui Mephisto? Si eu am renuntat la astea, am montat un far rotund tip Bandit/GS/CB500 si bar-end mirrors. Problema la mine e acum legata de prinderea bordului. Astept sugestii Lasa, noi sa fim sanatosi. Tine-ma minte, daca-ti pica pe mana vreo pompa de frana de spate si crezi ca se potriveste la mine, da-mi un semn! da, e fazerul lui mef , i-am dat asta sa se joace la mine bordu-i decedat, cred ca se poate face o prindere din aluminiu eleganta acum depinde cum ai pus farul: fix sau mobil? eu am schimbat prinderile de ghidon, am pus un ghidon de cros, mai lat ca ala original zici c-ai de trotineta tre sa ma uit maine la jug sa vad unde se poate monta o consola pentru bord eu am luat un bord mic de la trailtech la care pot modifica lungimea rotii si mai are tot felul de functii, nu ma mai complic cu neutral si alte prosti de martori... pfff, stai si in popesti, da o fuga pe la mine pe la atelier ca e la fostul abator, pe centura inainte de glina, uite nr meu sa ma suni inainte 0735862388 Editat Decembrie 3, 2011 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 pfff, stai si in popesti, da o fuga pe la mine pe la atelier ca e la fostul abator, pe centura inainte de glina, uite nr meu sa ma suni inainte 0735862388 Habar n-am unde vine asta, ca stau de putin timp, dar vedem cum facem. Eu am prins farul normal, direct de jambele superioare (vezi atasamentul) - n-am vrut sa fac tziganie. Plus ca mai am si un far din ala cu un fel de carena luat de pe e-bay, dar nu mi-a placut cum arata, asa ca am pus unul clasic. Pe viitor o sa incerc cu doua faruri, de Triumph Speed/Street Triple - alea imitatie de pe e-bay sau de pe louis nu-mi plac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Hai sa il prezint si pe Fezerica: 40000 km, an 2003, stare bunaaaa, manca astfaltul, foarte ascultator ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Sa o stapanesti sanatos! De unde ai luat-o, ca seamana izbitor de mult cu a lui Alex Ripper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Din Valcea Am gasit o aruncata sub o prelata, mi s a facut mila de ea si am luat o, dupa prima tura m am indragostit imediat de ea, se pare ca ne placem reciproc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 Nu mai stati pe net, haideti la o tura ca doar ii primavara afara 15 grade azi aici in Resita... si soare Nu m-am putut abtine http://www.youtube.com/watch?v=04mlMbU Azi am pus si stopul cu led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 Nu mai stati pe net, haideti la o tura ca doar ii primavara afara 15 grade azi aici in Resita... si soare Nu m-am putut abtine Frumos, foarte frumos insa putin vizibil de la o distanta mai mare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.