moshulik Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Un vecin m-a rugat sa-l lamuresc si pe el ce bazdaganie este fierul pe care l-a gasit printr-o uscatorie de bloc, dupa 15 ani. Pun poze aici. Din ce vad ca scrie pe ea, sunt niste litere rusesti la vitezometru, iar pe motor e stantat un k-58. Pe dreapta are un indicator al treptei de viteze, care arata 1 , 0 , 2 , 3, deci pare sa aiba 3 viteze. Nu are insa roti, nici pic de electrica, sha, comenzi, deci nici un alt element de identificare. Omul zicea ca vrea sa scape de ea si poate gaseste pe cineva care mai are ceva asemanator si-i trebuie piese ce se pot recupera de pe asta. Eu am probat-o un pic, telescoapele pe fata sunt bune, motorul nu avea jocuri. In fine, daca auziti pe cineva interesat, dati de stire aici. In ultima instanta, dati-mi o idee de cati bani sa-i dau omului pentru fier, m-ar interesa doar motorul, ca sa fac un device de transport individual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanP Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Am avut eu una functionala, K-58, 125 cc din 1957. Prima mea motocicleta, primita de la bunicul meu. E facuta in Rusia de ZiD: Zavod imeni V.A.Degtyaryova, Kovrov, Vladimir region, USSR http://www.autogallery.org.ru/m/k55.htm http://www.autogallery.org.ru/m/kovrov.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 Kavrovetul. E un jaf, stramosul Voshodului. Si cred ca e de 175. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Iulie 19, 2006 Autor Share Postat Iulie 19, 2006 Am dat 50 de lei pe fier, cu totul. E de 123cmc. Eu imi opresc motorul, sa-mi fac vreo dracie din el, de la cart, la trotineta cu motor sau motor de barca sau "dispozitiv autonom de impins omul pe skiuri". E bun pentru la iarna. Am dat jos de pe el furca, far si ghidon, in stare excelenta, le trimit cuiva din Fagaras care mi-a spus ca are nevoie pentru k58-ul lui. Totusi, din ce am desfacut la el, motoreta a fost facuta cu mult mai mult bun gust decat voshodul (pe care l-am cercetat la ticolino). Avea filete ca lumea, prinderi sanatoase, colturi rotunjite, piesele aveau finisaj bun, puteam sa jur ca e nemtesc. Acum cadrul se indreapta spre o topitorie si o lume mai buna probabil . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 Acum cadrul se indreapta spre o topitorie si o lume mai buna probabil . D-zeu sa-l odihnesca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Iulie 21, 2006 Share Postat Iulie 21, 2006 Hai sa-ti dau o idee despre ce sa faci cu motoru! Fa un vibrator mare si vinde-l la un sexy shop!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Iulie 21, 2006 Share Postat Iulie 21, 2006 Pai e normal sa arate mai bine ca doar a fost o copie de MZ de 125. Cat despre aplicatii stationare nu te sfatuiesc sa incerci daca nu-i pui racire cu ventilator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 21, 2006 Share Postat Iulie 21, 2006 D-zeu sa-l odihnesca! o sa ne barbierim cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iulie 21, 2006 Share Postat Iulie 21, 2006 Am dat 50 de lei pe fier, cu totul. Ai dat bani pe asaceva?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Iulie 23, 2006 Share Postat Iulie 23, 2006 K 58 sau K 125 este o copie dupa DKW RT 125,nicidecum dupa MZ rt 125,a meu este fabricat in 49 ...cu mult timp inainte sa apara Mz 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clickerfux Postat Iulie 29, 2006 Share Postat Iulie 29, 2006 eh,ce sa-i faci,daca istoria ne-a lasat in urma pe multi dintre noi... DKW-ul e stramosul MZ-ului! iar ala de 125,dk te uiti bine la el,chiar arata ca mz-ul de 125...sau invers,ca e totuna...si ambele-s facute la zwickau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Iulie 30, 2006 Share Postat Iulie 30, 2006 Slaut, Eu am asa ceva . E adevarat ca nu prea are performante dar si motorul e uzat. Uite si o poza. Doar cadrul si motrul sunt originale restul sunt imprumutate de la alte marci. Eu i-am adaptat magnetou de Minsk si multe altele ca sa merga si merge. Daca e din 58 are 175 daca e mai vechi are 125. Am un prieten care are unul original de 125. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Septembrie 12, 2006 Share Postat Septembrie 12, 2006 Sper sa nu fiu deplasat dar am si eu o intrebare. Nu vinzi motorul ala? Ca motorul meu tocmai a cedat nervos in drum spre intrunirea de la Targoviste. S-a blocat de 3 ori pana acasa. E adevarat ca m-a adus acasa cu 40 la ora dar m-a adus. Acum caut un motor sa pun pe rajnita mea. Am mai multe alternative. Poat sa ii pun motor de Minsk s-au ceva asemanator. Ma gasit un motor de Cagiva de 125 racit pe aer dar e scump. Vrea pe el 250 de Euroi. Motorul vechi are biela stramba segmentii zob si cilindrul zgariat. Nu stiu daca gasesc ceva sa se potriveasca la el. Pot sa iti dau un motor de mobra sa iti faci cart. Iti dau o mobra intreaga daca vrei ca am 3. Am inteles ca se potriveste cilindrul de voshod dar nu stiu ce sa fac cu biela. Pe drum se incingea de rupea si ma opram din 10 in 10 Km sa il racesc altfel se bloca. Mare problema. Maine ma duc sa adun niste piese de Minsk de la o prietena. Are cateva motoare facute praf. Sa vad ce incropesc. salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.