BikerBoy^ Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 buna am un 1000rr si lam luat cu toba originala pe care avea clapete,,,,,,dupa ce iam pus un LASER,,,,,,,sa sune mai frumos,,,,,,,,clapetele au ramas pe toba originala iar acum imi apare in bord un bec rosu si F1 care ma poate ajuta sa stiu ce e de facut..............e ceva eroare si vreau sa dispara ,,,,,,adi2fast4you va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata01 Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 (editat) buna am un 1000rr si lam luat cu toba originala pe care avea clapete,,,,,,dupa ce iam pus un LASER,,,,,,,sa sune mai frumos,,,,,,,,clapetele au ramas pe toba originala iar acum imi apare in bord un bec rosu si F1 care ma poate ajuta sa stiu ce e de facut..............e ceva eroare si vreau sa dispara ,,,,,,adi2fast4you va salut Daca esti sigur ca nu ai alta defectiune si se intampla numai din cauza ca ai schimbat toba, cred ca ar trebui sa faci o reprogramare a injectoarelor. Banuiesc ca e pe injectie. Sau o prima varianta mai simpla ar fi sa resetezi CDI - scoti bornele (macar + ) de la baterie vreo 10 min. Editat Iunie 10, 2010 de kta007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Nu am inteles exact despre ce clapete e vorba... Is delea ca la 2T? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 E ceva de genul S.E.T Valve de la Suzuki. F1 este defapt FI (fuel injection) si te avertizeaza ca ceva este in neregula. Am sa iti atasez un video unde un tip indeparteaza SET valve la un suzuki gsxr 600. El deconecteaza niste fire de sub sa, tocmai pentru ca in urma demontarii acelei clapete/set valve, i se aprinde bec pe bord. Si spune pe la minutul 3:50 ca motivul pt care le deconecteaza este pt a nu mai depista acea eroare, si de a nu se mai aprinde acel bec rosu in bord. Video aici: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 F I nu este Fuel Injection - de la Suzuki este doar o eroare generala, trebuie sa intri in modul dealer ca sa-ti apara codul de eroare si asa stabilesti fix de la ce senzor vine problema. Cand schimbi o toba la un motor pe injectie = PC instant, altfel in loc sa adaugi putere - chiar scazi mult la multe motorete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 +1 FI = fault indicator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 (editat) Ehh.. greseala mea... Nu eram sigur ce inseamna FI dar la asta m-a dus gandul.... Dar nu cred ca e nevoie de power commander pt un slip-on. Daca vrei performante, si schimbi evacuarea complet, atunci iti trebuie si power commander ca sa obti ceva cai in plus. Desi costa prea mult pt cativa caluti in plus. Initiatorul a si spus: "sa sune mai frumos" deci nu a fost interesat de putere cand a schimbat toba. In cazul de fata, sunt convins ca eroarea respectiva se poate rezolva in alt mod, fara a fi nevoie de PC. Nu ai decat sa vorbesti cu cineva care are acelasi model de motocicleta, si care a schimbat la randul lui toba. Editat Iunie 10, 2010 de bogdan_gba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Bag mana in foc ca acele clapete de care spune erau de fapt exupu - Si totu de acolo se trage. si acea eroare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Nu am inteles exact despre ce clapete e vorba... Is delea ca la 2T? http://en.wikipedia.org/wiki/4-stroke_power_valve_system Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Am inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Bag mana in foc ca acele clapete de care spune erau de fapt exupu - Si totu de acolo se trage. si acea eroare Corect! De asta spuneam si eu in primul post. Doar ca fiecare model de motocicleta o denumeste in felul sau: Yamaha - Exup; Honda - HTEV; Suzuki - SET Valve. Explicatiile sunt in link-ul pus de Calin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Cu 70ron i-ti rezolv eroarea. Trebuie montat un device electronic care simuleaza prezentza in continuare a exupului. Am facut operatiunea asta la multe Honde si Yamaha. 0763 681 602. Deviceul cintareste 10grame. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Si ce ar fi acel device minune? O rezistenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Ofer solutia gratis: pune toba originala la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerBoy^ Postat Iunie 18, 2010 Autor Share Postat Iunie 18, 2010 hmmmmmm am sa incerc sa vad ce face Daca esti sigur ca nu ai alta defectiune si se intampla numai din cauza ca ai schimbat toba, cred ca ar trebui sa faci o reprogramare a injectoarelor.Banuiesc ca e pe injectie. Sau o prima varianta mai simpla ar fi sa resetezi CDI - scoti bornele (macar + ) de la baterie vreo 10 min. Mesaj completat poate ar fi mai ok sai schimb si power comanderul F I nu este Fuel Injection - de la Suzuki este doar o eroare generala, trebuie sa intri in modul dealer ca sa-ti apara codul de eroare si asa stabilesti fix de la ce senzor vine problema. Cand schimbi o toba la un motor pe injectie = PC instant, altfel in loc sa adaugi putere - chiar scazi mult la multe motorete. Mesaj completat da de apara careva si sami spuna ca sia facut la motor sa nui mai apara........la mn e faza ca ma enerviaza becul din bord..........ink nu mam gandit sai schimb cdi ul Ehh.. greseala mea... Nu eram sigur ce inseamna FI dar la asta m-a dus gandul.... Dar nu cred ca e nevoie de power commander pt un slip-on. Daca vrei performante, si schimbi evacuarea complet, atunci iti trebuie si power commander ca sa obti ceva cai in plus. Desi costa prea mult pt cativa caluti in plus. Initiatorul a si spus: "sa sune mai frumos" deci nu a fost interesat de putere cand a schimbat toba. In cazul de fata, sunt convins ca eroarea respectiva se poate rezolva in alt mod, fara a fi nevoie de PC. Nu ai decat sa vorbesti cu cineva care are acelasi model de motocicleta, si care a schimbat la randul lui toba. Mesaj completat exact acelea sunt exupu eroarea vine de la ele si ma int cum sa o scot............asfalt scat Bag mana in foc ca acele clapete de care spune erau de fapt exupu - Si totu de acolo se trage. si acea eroare Mesaj completat clapetele de exup http://en.wikipedia.org/wiki/4-stroke_power_valve_system Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Ofer solutia gratis: pune toba originala la loc. de acord, in felul asta nu o sa ne mai injure toata lumea pe strada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata01 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 (editat) de acord, in felul asta nu o sa ne mai injure toata lumea pe strada... Nu ne mai injura si in plus o sa fim si mai putini, ca mai se "duc" dintre noi, ca nu-i aud soferii si mai ales "tutele" alea de le ia interviu la TV dupa accidente: "...nu l-am vazut, ... ca ma uitam in oglinda si ma machiam ...". Cu tobe silentioase cresc dramatic sansele sa nu te vada si auda soferii !!! Asa ca mai bine merg cu toba zgomotoasa, ma injura tot Bucurestiul dar ma evita soferii, decat sa fiu la 2M sub pamant, dar ce-i drept o sa ma vorbeasca cetatenii de bine: "A fost un motociclist super, avea o toba asa silentioasa ... , multumim ca puteam dormi linistiti ! " On-topic: @BikerBoy: Ti-ai rezolvat problema ? Editat Iulie 6, 2010 de kta007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Nu ne mai injura si in plus o sa fim si mai putini, ca mai se "duc" dintre noi, ca nu-i aud soferii si mai ales "tutele" alea de le ia interviu la TV dupa accidente: "...nu l-am vazut, ... ca ma uitam in oglinda si ma machiam ...". Cu tobe silentioase cresc dramatic sansele sa nu te vada si auda soferii !!! Asa ca mai bine merg cu toba zgomotoasa, ma injura tot Bucurestiul dar ma evita soferii, decat sa fiu la 2M sub pamant, dar ce-i drept o sa ma vorbeasca cetatenii de bine: "A fost un motociclist super, avea o toba asa silentioasa ... , multumim ca puteam dormi linistiti ! " On-topic: @BikerBoy: Ti-ai rezolvat problema ? Ca sa fii sigur ca esti auzit si de catre cei care asculta manele cu volumul la maxim, poate n'ar strica sa'ti pui si un amplificator si boxe de 1000Wati!!! Daca "loud pipes save lifes"... ma intreb cate vieti ar fi salvate daca adeptii galagiei pe post de "protectie pasiva" ar invata si sa conduca (preventiv). Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.