Dan Cata Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Bun... aveam un furtun de gaz, de la tzeava pana la aragaz, din cauciuc. La revizia de o data la 2 ani, inspectoru sef o zis ca nu se poate furtun de guma in casa, asa ca o trebuit schimbat cu unu din inox. Acuma pe furtunu ala de cauciuc care are si insertie de textil scrie ca tine 10 bari. Cum pompa mea de benzina baga max. 3 bari, ma gandesc destul de serios sa imi schimb turul si returul de la rezervor pana in regulator cu asta ce l-am dat jos. Am taiat o bucata din el si l-am lasat intr-o sticla cu benzina ca sa vad cum arata dupa o vreme inauntru. Daca toate is bune si frumoase, o sa le inlocuiesc. Stie careva un motiv pentru care nu as face-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 ...Stie careva un motiv pentru care nu as face-o? Pai tocmai ai spus-o tu! Daca nu-l ataca benzina este ok. Taie cu un cater doua feli subtiri, bagi una in benzina cateva zile, apoi compari feliile intre ele. Daca-l ataca benzina, vor avea diametre diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Pai tocmai ai spus-o tu! Daca nu-l ataca benzina este ok. Taie cu un cater doua feli subtiri, bagi una in benzina cateva zile, apoi compari feliile intre ele. Daca-l ataca benzina, vor avea diametre diferite. Pai tocmai asta am facut Cred ca is 3 zile acuma de cand sta in benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Pompa de benzina de cbr f1 poate fi inlocuita cu pompa de honda accord, pret 180-220 lei (noua). Cred ca mai merge si pe alte mobre ca nu e mare inginerie sa o montezi. Daca doreste cineva detalii sa-mi spuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 ....Daca doreste cineva detalii sa-mi spuna. Cam cat combustibil arunca la un singur impuls stii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 Cam cat combustibil arunca la un singur impuls stii? Nu stiu exact, dar ce importanta are? Un motor nu poate consuma combustibil mai mult decat pompeaza pompa. La ochi as zice ca in jur de 10-15cmc la fiecare impuls daca furtunul nu e cuplat. Oricum cred ca pot afla debitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 Nu stiu exact, dar ce importanta are?.....Oricum cred ca pot afla debitul. Stiu asta, am intrebat din curiozitate. Am o instalatie webasto la care imi lipseste pompa, voim sa o utilizez la incalzirea garajului. Pompa originala este foarte scumpa, credeam ca ma scot cu pompa ta... 10-15 cmc este prea mult, pompa originala arunca cateva picaturi doar, si se poate doza dintr-un surub de reglaj. Daca crezi ca se poate modifica cantitate, ar fii o solutie. M-mesc oricum pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 Pai debitul il poti regla prin "sugrumare". Pompele de tipul asta nu baga regulat, daca creste presiunea in instalatie baga mai rar si pompeaza pe masura ce scade presiunea. Daca ramai fara benzina pompeaza repede pana se umple instalatia, pe urma impulsul se rareste. Oricum, nu stiu ce fel de pompe sunt montate pe webasto ca nu am avut ocazia sa desfac unul asa ca nu-ti pot spune daca poti folosi pompa asta sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 (editat) Am incercat, nu merge, motorina ca si benzina au vascozitatea diferita functie de temperatura si compozitie. Dozarea se face prin precizia cantitatii. Am incercat cu presiune constanta si temporizarea timpului de "injectie"(singurul pe care-l puteam controla), nu a mers, necesita reglaje la nesfarsit, la 10'-30'. Pompa originala, da la fiecare impuls aceeasi cantitate, nu conteaza densitatea combustibilului, lucreaza din frecventa impulsurilor(pe care o controleaza automat un clculator integrat sistemului). Editat Decembrie 25, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 Inseamna ca nu merge pompa asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Pai stai, pompa de ebznian parca se caracterizeaza prin: litri/ora si presiune. Eu am schimbat pompa de pe GS cu una de pe logan; aia de pe GS baga 3.5 bari si 110 l/h si asta de pe logan, baga 80l/h la 3 bari (informatie obtinuta cu mare greu!). Regulatorul tine presiunea la injectoare la 3 bari. Diferenta intre cele doo pompe, pe langa pret , era ca cau asta de logan, daca aveam mai putin gaz in rezervor, daca acceleram brusc, parca dadea in nas; oricum nu prea fac eu manevre deastea, dar noah... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Pai stai, pompa de ebznian parca se caracterizeaza prin: litri/ora si presiune. Eu am schimbat pompa de pe GS cu una de pe logan; aia de pe GS baga 3.5 bari si 110 l/h si asta de pe logan, baga 80l/h la 3 bari (informatie obtinuta cu mare greu!). Regulatorul tine presiunea la injectoare la 3 bari. Diferenta intre cele doo pompe, pe langa pret , era ca cau asta de logan, daca aveam mai putin gaz in rezervor, daca acceleram brusc, parca dadea in nas; oricum nu prea fac eu manevre deastea, dar noah... Incearca cu facet 40105 http://www.facet-purolator.com/index.php?o...6&Itemid=31 si eu am schimbat popa originala de la africa twin , fiind una identica ca si pompa de pe honda cbr 900 rr cu platini cauta la producatorul asta din state (cauta debitul care iti trebuie tie precum si presiunea ) o sa ramai surprins cat de silentioasa este si costa cam 30 $ Sarbatori fericite . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Alea or fi bune la mobre pe carburatie, da mie imi trebuie ~ 45 PSI sau 3 bari ca sa imi porneasca mobra De altfel, despre Facet am auzit numa de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Alea or fi bune la mobre pe carburatie, da mie imi trebuie ~ 45 PSI sau 3 bari ca sa imi porneasca mobra De altfel, despre Facet am auzit numa de bine Daca intri pe pagina lor vezi ca ei fac tot felul de pompe (normal ei fac pentru avioane ultra usoare , marea majoritatea avioanelor sant pe injectie ) Toate cele bune . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Dar de unde se poate comanda în românia Facet-uri dăstea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Cred ca daca le trimiti mail iti trimit ei acasa. De platit nush cum se face, daca ai nevoie de paypal te pot eu ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Pompe de benzina se gasesc la magazinele de piese auto, problema e ca trebuie sa te duci cu pompa la ei ca sa vada daca gasesc ceva compatibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Degeaba te duci cu pompa la ei, daca nu ii stii tu specificatile: litri/ora si presiunea. Dimensiunile fizice prea putin conteaza, romanul reuseste sa adapteze si o bila pe un plan daca se chinuie putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Nu stiu daca ajuta pe cineva, dar postez si eu aici:E un nenea pe Strada Vaselor, in Bucuresti, care toarna orice din cauciuc, la comanda. Mie mi-a turnat niste inele mari de cauciuc de-mi trebuie la remorca, dar cine stie, poate ii trebuie cuiva de pe aici chiar la moto niste repere de cauciuc. Nu mai stiu cum il cheama, stiu doar cum se ajunge la el: Intrii pe Strada vaselor de pe Calea Mosilor, treci de prima intersectie (100m) si apoi exact prima poarta pe stanga, o poarta mare de tabla ondulata. Numai bine. Da ceva date de contact de-a lui ca si eu is interesat Revin cu ceva amanunte: Strada vaselor nr 7, tel 0723.361.558 si 021.210.16.29. Am discutat cu omul, are multe matrite, inclusiv pentru cateva auto si moto dinainte de razboi, dar face si la comanda, daca-i dai dimensiunile. Ca si complexitate, face de la tampoane pana la garnituri de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Degeaba te duci cu pompa la ei, daca nu ii stii tu specificatile: litri/ora si presiunea. Dimensiunile fizice prea putin conteaza, romanul reuseste sa adapteze si o bila pe un plan daca se chinuie putin. Specificatiile pompei sunt trecute in catalog, adica cei de la magazin iti pot spune ce debit si ce presiune are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Aia de la care am luat-o eu erau lemne. Stiu doar sa se intoarca cu spatele la tejghea, sa o ia de pe raft si sa iti numere banii Soecs le-am aflat eu de pe net de pe forumu de loganuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 Dar de unde se poate comanda în românia Facet-uri dăstea? Eu le-am comandat de pe net de pe sit-ul lor expedierea o costat 15$ si pompa 30 $, asta a fost acum 2 ani , dar poti sa o comanzi de pe sit-uri din europa uk mai exact am inteles ca costa in jur de 40lire . Eu recomand acesta pompa facet 40105 corespunde exact specificatilor pompei de africa twin . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleks13 Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 (editat) Bun... aveam un furtun de gaz, de la tzeava pana la aragaz, din cauciuc. La revizia de o data la 2 ani, inspectoru sef o zis ca nu se poate furtun de guma in casa, asa ca o trebuit schimbat cu unu din inox. Acuma pe furtunu ala de cauciuc care are si insertie de textil scrie ca tine 10 bari. Cum pompa mea de benzina baga max. 3 bari, ma gandesc destul de serios sa imi schimb turul si returul de la rezervor pana in regulator cu asta ce l-am dat jos. Am taiat o bucata din el si l-am lasat intr-o sticla cu benzina ca sa vad cum arata dupa o vreme inauntru. Daca toate is bune si frumoase, o sa le inlocuiesc. Stie careva un motiv pentru care nu as face-o? se intareste atat de tatre incat se sparge. Daca nu crezi treci pe la mine si iti arat eu unul, l-am dat jos de pe o dacie unde statuse cam 6 luni Editat Ianuarie 18, 2011 de aleks13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Aseara am luat unu dedicat injectiei si presiunii. Azi il montez. Ma gandeam ca ar fi de kko ca peste 500 de km sa inceapa sa puste/crape. O fi el ok acuma, dar cand ii in mers, ala se dilata/contracta in functie daca baga pompa sau nu. Ca sa nu am surprize de genu sa iau foc in mers sau sa mai trebuiasca sa dau jos carenele inca o data ca sa il inlocuiesc, l-am facut acuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Salutare, din fericire la moto se potrivesc unele piese de la autoturisme,de ce sa dai multi bani pe o piesa originala moto daca se poate pune o piesa mai ieftina cu aceleasi caracteristici la un autoturism? Deasemenea e posibil sa se potriveasca unele piese de la un model la altul de motocicleta,de aceeasi firma sau de firme diferite. Puneti aici toate compatibilitatile care le-ati descoperit. De pe suzuki vitara potriveste traductorul din delcou pe suzuki 1100,bobina de inductie merge pe cam orice model de 400-600 in 4 timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.