G.Burlacu Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Revin putin la problema de acum cateva luni cu "tzacanitul" ala care se auzea in cotul evacuarii din stanga. Sambata am facut o plimbare de vreo suta de km si mi-am dat seama ca nu se mai aude.De altfel mi-am dat seama ca nu s-a mai auzit cam de mult.Am tras de gaz, am dus-o in ture, am mers subturat...nu se mai auzea:what:.Se pare ca unele probleme se rezolva de la sine Sper sa se fi rezolvat intr-adevar de la sine si sa nu fie alta problema. Oricum...voi cei din Sibiu poate imi acordati onoarea sa vi-l prezint pe Bombonel in week-end daca vremea tine cu mine si nu apare neprevazutul. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASX Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 daca tine vremea vorbesc si cu lonirider si dam si noi o fuga pana in sibiu sa le facem cunostinta. numai sa ne punem de acord cu locul si ora la care ne intalnim ca sb e destul de mare. poate mai vin si altii cu VX-ri am o mica problema . pe la capacul de la alternator cred(in partea stanga) imi zamuieste un pic de ulei dar numai cand se incalzeste oare o sa gasesc numai garnitura care imi trebuie sau v-a trebui sa iau tot setul de garnituri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 S-a votat! Sambata incalec bidiviul si directia Sibiu. Vreun alt doritor de plimbare ?? ottoMan-e nu te bagi? As vrea sa vin pe Valea Oltului.Stie cineva cum e stare drumului? ca peisajul stiu ca isi merita toti banii. @ASX - Ai un PM de la mine! Sanatate tuturor !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 ... vremea vorbesc si cu ""lonirider"" si dam si noi o fuga pana in sibiu sa le ... Ma Caline, ma disperi cu "lonirider" . Casca ochii si tu... Geo, ai un pm de la mine. Maine vorbesc cu un prieten si seara iti voi scrie cam cum e drumul, in mare, pe Valea Oltului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 S-a votat! Sambata incalec bidiviul si directia Sibiu. Vreun alt doritor de plimbare ?? ottoMan-e nu te bagi? As vrea sa vin pe Valea Oltului.Stie cineva cum e stare drumului? ca peisajul stiu ca isi merita toti banii. @ASX - Ai un PM de la mine! Sanatate tuturor !!! M-as baga, m-am gandit de la inceput cand am citit ce ai de gand Dar in uichendul asta sunt onduty la munca, asa ca... Next time. Am o intrebare si o ingrijorare: mi s-a intamplat ieri si azi ca venind la munca pe soseaua de centura sa-mi moara motorul intr-a patra cand sunt intre 4000 si 5000 de ture, adica exact cum e mai naspa. Merg cu 80, sa zicem, intr-a patra pe la 4000 de ture, accelerez brusc sa depasesc si imi da in nas. Face o data, face de doua ori, dupa care nu mai face. Asta se intampla si in alta treapta de viteza, nu numai intr-a patra, cred ca mai importanta e turatia, nu treapta. Sa-i curat si sincronizez carburatoarele, nu ? Ar mai putea fi si alta cauza pentru intreruperile astea ? Mentionez ca am benzina in rezervor nu e cazul de trecut pe rezerva, ieri i-am facut plinul, motorul era incalzit, nu aveam socul tras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ford focus Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Alo alo, ce mai faceti ? aveti ganduri de excursii ? as mere si eu dar....sunt si de serviciu si lui suzu i-au aparut cosuri pe fata imi curge un piston fata, deci pana iau simeringuri si pana se repara mai dureaza un pic, dar mergeti voi sanatosi si fara incidente la drum iar eu am sa ma bucur si la povestea voastra despre calatorie, sper sa aveti vreme buna si nici un fel de incident, oricat de mic, eu am mai postat pe unde am putut cu un manual gasit zilele acestea pe net, este pt toate frumoasele ( VX-urile ) ce credeati ? deci am sa-l bag si aici, care aveti nevoie va invit sa-l descarcati cu placere, o sa gasiti oarece reglaje pt calutii vostri, ce fel de ulei este mai indicat, tipul de bujii etc, nu ca nu ati sti, dar cine stie poate va este de folos ! vx800_ownersmanual_ebook.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 (editat) M-as baga, m-am gandit de la inceput cand am citit ce ai de gand Dar in uichendul asta sunt onduty la munca, asa ca... Next time. Am o intrebare si o ingrijorare: mi s-a intamplat ieri si azi ca venind la munca pe soseaua de centura sa-mi moara motorul intr-a patra cand sunt intre 4000 si 5000 de ture, adica exact cum e mai naspa. Merg cu 80, sa zicem, intr-a patra pe la 4000 de ture, accelerez brusc sa depasesc si imi da in nas. Face o data, face de doua ori, dupa care nu mai face. Asta se intampla si in alta treapta de viteza, nu numai intr-a patra, cred ca mai importanta e turatia, nu treapta. Sa-i curat si sincronizez carburatoarele, nu ? Ar mai putea fi si alta cauza pentru intreruperile astea ? Mentionez ca am benzina in rezervor nu e cazul de trecut pe rezerva, ieri i-am facut plinul, motorul era incalzit, nu aveam socul tras. nasol cu munca asta...mi-ar fi placut sa mergem "dublu" pe valea Oltului.Sa speram ca next time o sa fim available amandoi. Uichendu alalalt ( 28-29 mai) planuiesc "drumetie" la Vama Veche sau prin zona.Cu toate ca drumul nu e la fel de spectaculos poate te tenteaza:moto: cat despre problema ta...nu-s io mare mecanic dar ma ganndesc ca poate ar fi si de la aprindere...sa nu mai dea scanteia cum trebe la o anumita turatie ... manual gasit zilele acestea pe net, este pt toate frumoasele ( VX-urile )... Cred ca fiecare Vx-ar a luat manualul asta daca nu inantea motorului , macar in primele zile dupa. Oricum e binevenit sa fie si aici..cine stie care are nevoie.Multumiri Editat Aprilie 19, 2007 de burlaco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 cat despre problema ta...nu-s io mare mecanic dar ma ganndesc ca poate ar fi si de la aprindere...sa nu mai dea scanteia cum trebe la o anumita turatie Ahhh, asta e raspunsul de care mi-era frica ! M-am gandit si eu la asta, da' mi-am zis - ce naiba sa aiba ? Mai ales ca dupa ce face o data, de doua ori, isi revine si nu mai face. Si daca e de la "aprindere" care bucata de la aprindere ar fi de vina ? Bujiile le schimb saptamana viitoare - mi-am luat iridium - daca nu e de la ele, cine ar putea fi ? Enervant e ca s-a intamplat exact in turatie, fiind in depasire, adica exact atunci cand aveam nevoie de ea. Dupa faza asta astazi am urcat pana la 6000-6500 de ture in primele trei trepte si n-a mai intrerupt asa. Mai studiem... Revenind la excursie - Burlaco, tu te duci singur ? Ma gandeam ca ai un insotitor care sa te escorteze din Bucuresti. Ingerul nu merge ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChopperVonGal Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Salut Verifica carburatorele. Dupa carburatoare contacte electice. E migalos. Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 Revenind la excursie - Burlaco, tu te duci singur ? Ma gandeam ca ai un insotitor care sa te escorteze din Bucuresti. Ingerul nu merge ? Pai o sa merg cu prietena mea in postura de pasager dar insotitor de drum n-am ca Ingeru' are moto la Galati ca i-a expirat leasingul si tre sa isi faca actele pe numele lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 Salut Verifica carburatorele. Dupa carburatoare contacte electice. E migalos. Cu respect Multumesc, domnule ! Si pentru raspunsul de aici, si pentru cel de pe PM. Pai o sa merg cu prietena mea in postura de pasager dar insotitor de drum n-am ca Ingeru' are moto la Galati ca i-a expirat leasingul si tre sa isi faca actele pe numele lui. Sa ai parte de drum excelent ! Oricum, pe traseul asta, n-ai timp sa te plictiseti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 (editat) Am o intrebare si o ingrijorare: mi s-a intamplat ieri si azi ca venind la munca pe soseaua de centura sa-mi moara motorul intr-a patra cand sunt intre 4000 si 5000 de ture, adica exact cum e mai naspa. Merg cu 80, sa zicem, intr-a patra pe la 4000 de ture, accelerez brusc sa depasesc si imi da in nas. Face o data, face de doua ori, dupa care nu mai face. Asta se intampla si in alta treapta de viteza, nu numai intr-a patra, cred ca mai importanta e turatia, nu treapta. Sa-i curat si sincronizez carburatoarele, nu ? Ar mai putea fi si alta cauza pentru intreruperile astea ? Mentionez ca am benzina in rezervor nu e cazul de trecut pe rezerva, ieri i-am facut plinul, motorul era incalzit, nu aveam socul tras. Carburatoarele se alimenteaza cu ajutorul unor pompe de benzina cu membrane cu vid. Una este situata in "peak cock" (robinetul de benzina de la rezervor) si e actionata de vacuum-ul creeat de admisia gazelor in cilindrul din spate, iar cea de a doua e prinsa de cadru sub suportul bateriei si e actionata de vacuum-ul creeat de admisia gazelor in cilindrul din fata. Ele lucreaza in contratimp, prima fiind actionata cea din robinet, care trage din rezervor si, apoi cea de a doua, care impinge benzina inspre carburatoare. Problema care o descri tu e destul de ciudata si, parerea mea, e sa verifici toata instalatia de alimentare. Daca una din cele doua pompe nu lucreaza, iti produce intreruperi in alimentarea cu combustibil la turatii mari, unde motorul "suge" bine. Dupa mine e destul de putin probabil sa fie din curent (bobine, fise, pipe, bujii si CDI, vezi sa nu ai ceva baiuri la butonul rosu de engine off de pe ghidon), desi pot fi luate in calcul. Verifica furtunele de vacuum de la carburatoare la pompe, ca membranele e mai greu de verificat, poate sa cureti si carburatoarele, daca e necesar, sa nu ai cumva apa decantata din benzina in camerele de nivel si, la fel, in rezervor . Daca ti se mai intampla fenomenul, incearca sa vezi daca in momentul ala nu iti pica curentul si in instalatie (far, pozitii) Ceva asemanator a fost si la mine, dar am scos benzina toata din rezervor, l-am demontat si scurs tot din el, l-am lasat sa se usuce, iar in cei ~15 litri de benzina scoasa mi s-a depus cam 300-400 ml de apa. Probabil ca la fel a fost si in carburatoare cand le-am scurs si curatit. Apoi nu a mai facut nicio problema. Ma opresc aici, ca nu mai am alte idei si sa auzim de bine Ride safe, Lonerider Editat Aprilie 20, 2007 de Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ford focus Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 Da ??? pe aia o aveti ? dar pe asta ? 03_Engine.pdf Am glumit, este normal ca cine are moto sa-si caute si un manual dar cine stie, poate mai trebe pe la cineva, nu ? am mai gasit unul despre motor cam ce gasiti prin el si cam ce ati putea face singuri pe la el ( care ai curaj, eu nu ! ) ) bafta !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1990-92-SUZ...1QQcmdZViewItem Carburatoare complete de VX pe Ebay... poate e cineva interesat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Aprilie 21, 2007 Share Postat Aprilie 21, 2007 (editat) vezi mai jos am postat de doua ori din greseala... Editat Aprilie 21, 2007 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Aprilie 21, 2007 Share Postat Aprilie 21, 2007 (editat) Lonerider, in primul rand multumesc ! In al doilea rand ce zici tu suna perfect logic si foarte probabil - daca va aduceti aminte asta iarna ma plangeam ca mi-a inghetat benzina in carburatoare (de fapt apa din benzina, evident ). Dupa experienta respectiva n-am facut decat sa inlocuiesc toata benzina din rezervor si n-am mai avut probleme, chiar si la temperaturi sub 0 grade. Dar de curatat carburatoarele nu m-am ocupat. O sa fac insa aceasta curatenie inainte de a-i pune bujiile iridium, ca sa fie treaba treaba ! PS - cand se intrerupea nu pica curentul - farul ramanea aprins. Ieri si azi nu a mai facut nici la 6000 de ture AAAA ! Era sa uit: distractie placuta la Sibiu, baieti ! Faceti niste poze si puneti-le aici ! Editat Aprilie 21, 2007 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChopperVonGal Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 Sibiu 22.apr.2007 Un VX rosu la Sibiu. Astept si celelalte VX-uri. Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 Am fost si ne-am intalnit. Din pacate nu am ajuns la Tequilla, ci am fost la motel Petrom, dupa care am ajuns la Naf-Naf (parca asa ii zicea). Gal, imi pare rau, dar s-au schimbat planurile pe parcurs, nu am mai sunat si nici nu am mai ajuns pe la tine. Cam tarziu am apucat sa pun pozele. Scuze pt asta. Ride safe, Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 Acum am intrat si eu pe usa. Drumul a fost ceva mai aglomerat la intoarcere, dar am ajuns cu bine. O sa pun si eu cele cateva poze facute cel mai probabil saptamana viitoare ca am cablu de la camera in alta parte. A fost o excursie foarte frumoasa. am prins super vreme si am intalnit oameni minunati, si va multumesc ca v-ati rupt fiecare cum ati putut din timp sa stam de vorba si sa ne admiram mobrele. Cat despre tequilla...io habar n-aveam ca voi vroiati sa va duceti pe acolo, insa eu am aterizat pe la 11 seara.Frumusel localul, muzica super, bere destul de 'eftin Acum am desfacut o bere acasa si parca are alt gust fata de aia de la Sibiu....Superb orasul! PS: ma bucur ca am avut si onoarea sa admir si Harley-ul lu' Black, si de asemenea ca am baut un cico impreuna. PS2: ottoMan-e...sa stii ca m-am gandit si la tine cand "valsam" pe curbele din valea Oltului Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 (editat) In sfarsit, un semn de viata ! Am asteptat toata ziua poze, nu stiu de ce aveam impresia ca te intorci tot sambata, Burlaco ! Foarte frumos arata aliniate motoarele astea la un loc. Am vazut ca s-a infiltrat la un moment dat si un BMW R1100 (1150 ?) GS printre VX-uri (asta e singurul model de motor pentru care mi-as schimba Zedul, da' nu e cazul acum). Foarte frumos, oameni buni ! Editat Aprilie 22, 2007 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChopperVonGal Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 Am fost si ne-am intalnit. Din pacate nu am ajuns la Tequilla, ci am fost la motel Petrom, dupa care am ajuns la Naf-Naf (parca asa ii zicea). Gal, imi pare rau, dar s-au schimbat planurile pe parcurs, nu am mai sunat si nici nu am mai ajuns pe la tine. Cam tarziu am apucat sa pun pozele. Scuze pt asta. Ride safe, Lonerider I-mi pare rau ca pe langa VX-uri nu a ajuns si yamahuta mea. Data viitoare. Burlaco oricum ne-a cunoscut si in "rate" . Cred ca axa Bucuresti - Alba e realizata. Sezonul incepe. E bucurie. Cu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 In sfarsit, un semn de viata ! Am asteptat toata ziua poze, nu stiu de ce aveam impresia ca te intorci tot sambata, Burlaco ! Foarte frumos arata aliniate motoarele astea la un loc. Am vazut ca s-a infiltrat la un moment dat si un BMW R1100 (1150 ?) GS printre VX-uri (asta e singurul model de motor pentru care mi-as schimba Zedul, da' nu e cazul acum). Foarte frumos, oameni buni ! ottoMan, nu era R1200, era un f 650 care arata ca scos din tipla I-mi pare rau ca pe langa VX-uri nu a ajuns si yamahuta mea. Data viitoare. Burlaco oricum ne-a cunoscut si in "rate" . Cred ca axa Bucuresti - Alba e realizata. Sezonul incepe. E bucurie. Cu respect. Ar fi fost frumos sa apara si Yamahuta...dar o sa fie si mai frumos daca apare inca un VX. PS: o sa vedeti voi ca mai in gluma mai in serios facem clubul VX-arilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 ottoMan, nu era R1200, era un f 650 care arata ca scos din tipla N-am marit poza, m-am uitat "de la distanta" si m-am lasat cuprins de iluzie PS: o sa vedeti voi ca mai in gluma mai in serios facem clubul VX-arilor Cred ca ne strangem vreo 6 membri pana acum, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 Noutati marunte - cablul de ambreiaj de la SV650 se potriveste, 9.95 euro pe Louis. Cel de VX800 nu exista pe Louis, de Intruder nici atat (are ambreiaj hidraulic ). Apropo ! Se poate adapta ambreiajul hidraulic de la un Intruder de 800 pe VX ? Ca tare ma bate gandul sa fac o astfel de modificare... Doi - Burlaaaacoooo ! Ai reusit sa scoti capacul de la rezervorul de lichid de frana fata ? Eu nu, si am tocit un surub Am auzit un zvon ca s-ar putea sa fie cu filet invers, adica sa se desfaca in sensul in care un surub se strange, da' nu misca nici asa. Am nevoie sa-l desfac, pentru ca au venit si placutele de frana si trebuie sa le schimb (si pe fata, si pe spate). In manual nu scrie nimic, care stiti cum se procedeaza ? (Burlaco, ai cuvantul ) Trei - mi-am luat NGK Iridium (12.95 euro, tot pe Louis) le schimb in uichend si va tin la curent cu imbunatatirile (if any ) PS - cand facem clubul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 (editat) ...si am tocit un surub Am auzit un zvon ca s-ar putea sa fie cu filet invers, adica sa se desfaca in sensul in care un surub se strange, da' nu misca nici asa. Am nevoie sa-l desfac, pentru ca au venit si placutele de frana si trebuie sa le schimb (si pe fata, si pe spate). In manual nu scrie nimic, care stiti cum se procedeaza ? Suruburile de la capacul pompei de frana sunt cu filet normal. Am avut si eu greutati cand le-am desfacut, dar, inainte sa pun surubelnita pe ele, am pus un cap in cruce de surubelnita cu capete schimbabile si am ciocanit de cateva ori, usor, in el. Apoi am pus manerul si l-am rasucit. A pornit ceva mai greu, dar a pornit. Eu am gasit suruburi noi, de 4mm cu cap inecat si in cruce , cromate. Iar pentru schimbarea placutelor de frana, ai, mai jos, doua scheme (desi cred ca ai si manualul de reparatie, unde scrie exact cum sa procedezi) G13_Front_Brake_Caliper.pdfH08_Rear_20caliper_20model_20L_M_N.pdf Editat Aprilie 26, 2007 de Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.