Inger`Albastru Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 Stiu ca o sa te doara sufletul dupa benzina dar sfatul meu este sa arunci din benzina care a stat peste iarna si sa completezi cu niste benzina mai buna (cifra octanica mai mare). Apoi daca poti intr-un fel da afara benzina din carburatoare (inainte sa incerci sa il pornesti) . Cu bateria incarcata si operatiunea asta efectuata o sa porneasca ca in zilele lui bune de glorie. PS: Sper ca asta sa fie cauza si sa nu ti se fi stricat VX-ul ca apoi nu se mai intelege omu cu tine:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 Stiu ca o sa te doara sufletul dupa benzina dar sfatul meu este sa arunci din benzina care a stat peste iarna si sa completezi cu niste benzina mai buna (cifra octanica mai mare). Apoi daca poti intr-un fel da afara benzina din carburatoare (inainte sa incerci sa il pornesti) . Cu bateria incarcata si operatiunea asta efectuata o sa porneasca ca in zilele lui bune de glorie. PS: Sper ca asta sa fie cauza si sa nu ti se fi stricat VX-ul ca apoi nu se mai intelege omu cu tine:) eheee, Ingerica ne spionezi de departe. Asta era solutia la care ma gandeam si eu azi dupa ce am mai facut o ultima incercare.Problema e ca rezervorul e plin si nu prea stiu in ce am sa pun 20 de litri de benzina. Multam de interventie! Stiu ca o sa te doara sufletul dupa benzina dar sfatul meu este sa arunci din benzina care a stat peste iarna si sa completezi cu niste benzina mai buna (cifra octanica mai mare). Apoi daca poti intr-un fel da afara benzina din carburatoare (inainte sa incerci sa il pornesti) . Cu bateria incarcata si operatiunea asta efectuata o sa porneasca ca in zilele lui bune de glorie. PS: Sper ca asta sa fie cauza si sa nu ti se fi stricat VX-ul ca apoi nu se mai intelege omu cu tine:) eheee, Ingerica ne spionezi de departe. Asta era solutia la care ma gandeam si eu azi dupa ce am mai facut o ultima incercare.Problema e ca rezervorul e plin si nu prea stiu in ce am sa pun 20 de litri de benzina. Multam de interventie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Ia si tu niste sticle de 2 litri si scoate 10 litri cu un furtun ca sa nu ajunga benzina pe vopsea. Nu cred sa fie neaparata nevoie sa scoti absolut toata benzina - daca completezi cu 10 litri de 98 sau 100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Ia si tu niste sticle de 2 litri si scoate 10 litri cu un furtun ca sa nu ajunga benzina pe vopsea. Nu cred sa fie neaparata nevoie sa scoti absolut toata benzina - daca completezi cu 10 litri de 98 sau 100. Stii doar ca daca ma apuc sa fac o treaba apai o fac ca lumea...deci o sa scot toata benzina sa fiu sigur ca am inlatura o cauza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 (editat) Geo, din cate mi-ai zis (sau am inteles eu), ai pus si aditiv in benzina. Nu merita sa irosesti benzina aia din rezervor. Goleste carburatoarele de la surubul de golire (daca mai curge ceva), scoate bujiile si invarteste motorul fara ele, fara sa tragi socul, pana se simte bine miros de benzina. Pune apoi bujiile si verifica daca ai scanteie, monteaza-le inapoi si incearca sa-l pornesti cu socul tras. Asta ar trebui sa functioneze. Mai mult ca sigur ca s-a evaporat benzina din ele pe timpul nefunctionarii si trebuie sa le umple pompa, iar asta dureaza ceva ca debitul e destul de mic la turatia ce o da demarorul. Succes. Editat Februarie 16, 2009 de Lonerider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 Geo, din cate mi-ai zis (sau am inteles eu), ai pus si aditiv in benzina. Nu merita sa irosesti benzina aia din rezervor. Goleste carburatoarele de la surubul de golire (daca mai curge ceva), scoate bujiile si invarteste motorul fara ele, fara sa tragi socul, pana se simte bine miros de benzina. Pune apoi bujiile si verifica daca ai scanteie, monteaza-le inapoi si incearca sa-l pornesti cu socul tras. Asta ar trebui sa functioneze. Mai mult ca sigur ca s-a evaporat benzina din ele pe timpul nefunctionarii si trebuie sa le umple pompa, iar asta dureaza ceva ca debitul e destul de mic la turatia ce o da demarorul.Succes. Da, am pus un aditiv in benzina. Surubul de golire la carburatoare, care este mai exact.Este surubul ala de la carburatorul din spate, amplasat pe partea stanga a motocicletei? Daca e ala, eu l-am desfacut putin si curgea benzina pe acolo.Ma gandesc ca pompa aia, oricat de mic ar fi debitul ar cam fi trebuit sa le umple pana acum, cel putin sa imi dea un semn ca ar vrea sa porneasca, pentru ca am dat in 2 zile de vreo 15 poate 20 de ori la automat.Oricum, inainte de a da benzina afara o sa incerc si varianta asta.Numa ca nu stiu exact cum verific daca am scanteie.POate poti sa detaliezi un pic procedeul asta....Adica las bujia in fisa ei, numa ca o scot din chiuloasa si o apropii de cadru si vad daca scanteieste? ...sau ceva de genul asta...? Multzam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 Ce-ai patit mai omule, Suza sa nu porneasca mai rar. Acu' scuze ca ma bag si eu ca aia la voi acas, uite saptamana trecuta am pornit un DR Big care nu vroia nici in rupu' capului de o luna sa o ia, am folosit metoda clasica de resuscitare: socu' tras, gazu' la maxim si i-am dat la demaror, a tras vre-o trei rateuri cu fum de carburatie din belsug dar a functionat. Nu este prima data cand pornesc o motocicleta in felul asta, chiar functioneaza, incearca. Salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 Ce-ai patit mai omule, Suza sa nu porneasca mai rar. Acu' scuze ca ma bag si eu ca aia la voi acas, uite saptamana trecuta am pornit un DR Big care nu vroia nici in rupu' capului de o luna sa o ia, am folosit metoda clasica de resuscitare: socu' tras, gazu' la maxim si i-am dat la demaror, a tras vre-o trei rateuri cu fum de carburatie din belsug dar a functionat. Nu este prima data cand pornesc o motocicleta in felul asta, chiar functioneaza, incearca. Salutare! Eram pe fuga nu am apucat sa termin. In legatura cu benzina, fie ea chiar neaditivata, nu cred ca isi perde chiar atat de mult calitatile incat sa nu-ti porneasca, e adevarat ca o ia mai greu si face figuri in mers, dar trebe sa porneasca. Si pana la urma Mr. Geo, ii dai su tu un branci pe straduta, daaa cu vre-o doi baieti capabili, ca sa fii sigur . Va salut si va stept acas la o bere si o palavrageala lunga ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 Suzuki e Suzuki - ca sa-i parafrez pe cei cu Honda - da' nici eu nu am reusit sa-l resuscitez acum o saptamana jumate cand am incercat. N-a mai fost pornit din decembrie, a stat cu rezervorul aproape plin. I-am schimbat filtrele de aer si bujiile, am incercat cu bateria incarcata, a dat cateva semne, a luat-o putin la un moment dat si a murit. Am mai insistat, a dat un mare rateu de au inceput sa sune alarmele de la doua masini pe strada, si am renuntat. M-am hotarat sa-i curat carburatoarele, o sa inlocuiesc si benzina, ii schimb si uleiul cu ocazia asta (stiu ca asta n-are impact la pornire, dar tot sunt cu suruburile in mana) si dup-aia o s-o ia. Trebuie sa o ia ! @Geo - da, asa verifici scanteia, cum ai descris si tu. @Flanker - varianta descrisa de tine am incercat-o si eu atunci cand am chinuit-o s-o pornesc - soc maxim, gaz maxim. N-am obtinut rezultate, in cele din urma a dat rateul de care ziceam, drept care am renuntat, concluzionand ca in carburatoare nu se intampla tocmai ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 @Flanker - Am incercat si varianta asta fara succes din pacate @ottoman - mulztam, asa fac atunci.Incerc intai varianta lu Lonirider si apoi daca nu si nu .....golesc rezervorul si pun benzina proaspata...Benzina aia are totusi aproape 6 luni. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 Hai bre, ai pornit-o? Mor de curiozitate sa aflu daca-i de la benzina rasuflata . Sau voi la Bucale daca vine un viscolas nici in garaj nu mai stati pe langa fiare . Hai salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 Hai bre, ai pornit-o? Mor de curiozitate sa aflu daca-i de la benzina rasuflata . Sau voi la Bucale daca vine un viscolas nici in garaj nu mai stati pe langa fiare . Hai salut! Stai bre ca nu am avut timp, si in plus de asta cam ai dreptate...cu "viscolasu" asta nu prea mi-a venit sa stau in garaj.Pentru ce sa ma grabesc daca tot ninege afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 (editat) Gata, am pornit-o. Cum am pornit-o? Pai exact asa cum mi-a zis @Lonirider (Multzam cu aceasta ocazie) Am scurs benzina din carburatoare prin surubul ala de golire, am scos bujiile, am dat de cateva ori la automat pana ce a inceput sa miroasa a benzen, am verificat daca am scanteie si aveam la fiecare bujie ( si ce scanteie frumoasa iegact movaliul-violet-purpuriu cum scrie la carte), am pus bujiile la loc, am tras soc si....START. La primul buton a pornit dar s-a oprit imediat. Apoi a treia oara a fost de buna...draga de ea ce frumos mergea Am lasat-o putin sa mearga, ocazie cu care i-am verificat si incarcarea...pe la 1500 de rpm, fara nici un consumator imi arata 13,3V sau cam asa ceva ( o fi bine, o fi rau, nu stiu dar astept pareri daca se poate). Si fiindca tot am pornit-o, mi-am tras repede pantalonii si geaca moto pe mine, casca-n cap, cisme si manusi, si hai un pic pe strasse.Hmmm..ce dor imi era.N-am mers mult, pana in 10 km dar m-am simtit bine. Sa va traiasca Vx-urile ca tare iti mai umple inima de bucurie! Toate bune! EDIT:Am uitat sa spun, asta daca nu s-a subinteles din context ca am scapat de chinul de a mai da benzina jos. Se pare ca ori nu s-a "rasuflat" ori aditivul ala de la l-am pus in toamna si-a facut treaba. Editat Februarie 21, 2009 de Burlacu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orlyy9 Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 Gata, am pornit-o.Cum am pornit-o? Pai exact asa cum mi-a zis @Lonirider (Multzam cu aceasta ocazie) Am scurs benzina din carburatoare prin surubul ala de golire, am scos bujiile, am dat de cateva ori la automat pana ce a inceput sa miroasa a benzen, am verificat daca am scanteie si aveam la fiecare bujie ( si ce scanteie frumoasa iegact movaliul-violet-purpuriu cum scrie la carte), am pus bujiile la loc, am tras soc si....START. La primul buton a pornit dar s-a oprit imediat. Apoi a treia oara a fost de buna...draga de ea ce frumos mergea Am lasat-o putin sa mearga, ocazie cu care i-am verificat si incarcarea...pe la 1500 de rpm, fara nici un consumator imi arata 13,3V sau cam asa ceva ( o fi bine, o fi rau, nu stiu dar astept pareri daca se poate). Si fiindca tot am pornit-o, mi-am tras repede pantalonii si geaca moto pe mine, casca-n cap, cisme si manusi, si hai un pic pe strasse.Hmmm..ce dor imi era.N-am mers mult, pana in 10 km dar m-am simtit bine. Sa va traiasca Vx-urile ca tare iti mai umple inima de bucurie! Toate bune! EDIT:Am uitat sa spun, asta daca nu s-a subinteles din context ca am scapat de chinul de a mai da benzina jos. Se pare ca ori nu s-a "rasuflat" ori aditivul ala de la l-am pus in toamna si-a facut treaba. Super ,cand motorul merge parca dormi altfel. Si eu sper sa ies la prima plimbare dar vremea nu tine cu mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 Super ,cand motorul merge parca dormi altfel.Si eu sper sa ies la prima plimbare dar vremea nu tine cu mine. Nah, ieri am pornit si eu motoreta:P mai am anumite parti la vopsitorie, si side standerul la fierar, sper ca saptamana viitoare va fi gata... sa nu uit cu reglarea carburatoarelor, ca au fost demontate si curatate:) (cel din spate era infundat, in supapa care trage benzina de la pluta) apropo ce se intampla aici, parca VXarii au alte treburi decat sa scrie pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orlyy9 Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 Nah, ieri am pornit si eu motoreta:P mai am anumite parti la vopsitorie, si side standerul la fierar, sper ca saptamana viitoare va fi gata... sa nu uit cu reglarea carburatoarelor, ca au fost demontate si curatate:) (cel din spate era infundat, in supapa care trage benzina de la pluta) apropo ce se intampla aici, parca VXarii au alte treburi decat sa scrie pe forum Adica,vrei sa fi mai explicit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 (editat) Adica,vrei sa fi mai explicit ma-m gandit aici, ca a cam murit forumul, mai am cca 2 saptamani de lucrat la ea daca imi vin toate subansamblele, plus RARul... deocamdata am ajuns la faza in care e functional, acuma astept accesoriile. weekendul asta ma-m preocupat de vopsirea partii de jos a rezervorului. nu mai stiu cum sa rezolv iluminatul de spate. in nici un caz nu vreau sa stric linia motocicletei. mai am zona de sub sa, unde tot nu stiu cum acopar acea "gaura" in forma de trapez, unde am bagat toata electronica, si e la vedere.... Editat Martie 2, 2009 de Andras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Liniste si pace pe forum, pentru ca cine are bicicleta in stare de functionare se da cu ea. Nu e si cazul meu, asa ca mai arunc un post. In momentul de fata bicicleta mea are carburatoarele date jos - au fost desfacute, curatate, s-a montat kitul de dynojet si asteapta montarea pe motor. Am pus si prabrizul nou - abia astept sa testez diferenta, asta e mai mare - arcurile progresive la furca - si pe astea abia astept sa le testez. Aseara am incercat sa dau rotile jos, ca sa ma duc sa schimb cauciucurile, dar m-am impotmolit la roata spate - n-am reusit sa desfac prezonul de 19 de pe ax. E intepenita si, desi am innecat-o cu WD40, nu a cedat de nicio culoare. A cedat tubulara pe care o aveam, in schimb. Coarba de la masina nu intra - e prea groasa carnea pe ea - asa ca trebuie sa gasesc o tubulara destul de fortoasa si de subtire ca sa-i dau de cap. Cu roata fata nu prevad probleme, am mai dat-o jos de doua ori. Dupa montarea carburatoarelor si a cauciucurilor, mai ramane montajul manerelor incalzite, schimbul de ulei, filtre, ulei de cardan, curatenie generala, si la drum. Mai e pana atunci, din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Liniste si pace pe forum, pentru ca cine are bicicleta in stare de functionare se da cu ea.Nu e si cazul meu, asa ca mai arunc un post. In momentul de fata bicicleta mea are carburatoarele date jos - au fost desfacute, curatate, s-a montat kitul de dynojet si asteapta montarea pe motor. Am pus si prabrizul nou - abia astept sa testez diferenta, asta e mai mare - arcurile progresive la furca - si pe astea abia astept sa le testez. Aseara am incercat sa dau rotile jos, ca sa ma duc sa schimb cauciucurile, dar m-am impotmolit la roata spate - n-am reusit sa desfac prezonul de 19 de pe ax. E intepenita si, desi am innecat-o cu WD40, nu a cedat de nicio culoare. A cedat tubulara pe care o aveam, in schimb. Coarba de la masina nu intra - e prea groasa carnea pe ea - asa ca trebuie sa gasesc o tubulara destul de fortoasa si de subtire ca sa-i dau de cap. Cu roata fata nu prevad probleme, am mai dat-o jos de doua ori. Dupa montarea carburatoarelor si a cauciucurilor, mai ramane montajul manerelor incalzite, schimbul de ulei, filtre, ulei de cardan, curatenie generala, si la drum. Mai e pana atunci, din pacate. Eheeee, ottoMan-e asta da revizie generala. Arcurile progresive la furca o sa le simti, si o sa simti o diferenta in bine mai ales in curbele luate mai tare, de dynojet nu stiu dar cred ca vreau si io ( te las pe tine sa experimentezi intai ) Daca nu reusesti si nu reusesti sa dai roata aia jos, da un semn ca vin sa te ajut si cu tubulara in buzunar ca am cel putin 2. Eu am pus ulei nou, filtru ulei nou, filtre aer noi, bujii noi, lichid de racire nou si parea tare fericita sambata cand am iesit la o plimbarica scurta . Astept vesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 ma-m gandit aici, ca a cam murit forumul, mai am cca 2 saptamani de lucrat la ea daca imi vin toate subansamblele, plus RARul... deocamdata am ajuns la faza in care e functional, acuma astept accesoriile. weekendul asta ma-m preocupat de vopsirea partii de jos a rezervorului. nu mai stiu cum sa rezolv iluminatul de spate. in nici un caz nu vreau sa stric linia motocicletei. mai am zona de sub sa, unde tot nu stiu cum acopar acea "gaura" in forma de trapez, unde am bagat toata electronica, si e la vedere.... pai te-ai miscat repejor...ce sa zic Mai pune niste poze cu mobra ca poate asa ne mai vin si noua idei si mai ai si tu de unde sa te inspiri in caz ca intri in criza Toate bune si spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 @Burlaco - o sa am nevoie de o tubulara puternica, dupa cum spuneam. Oricum va trebui sa achizitionez una, ca o sa-mi trebuiasca si la altceva, nu numai la desfacutul rotii. Pentru dumneavoastra nu am uitat solicitarea cu reglatul carburilor, ne vedem intr-un uichend sa o facem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 (editat) pai te-ai miscat repejor...ce sa zic Mai pune niste poze cu mobra ca poate asa ne mai vin si noua idei si mai ai si tu de unde sa te inspiri in caz ca intri in criza Toate bune si spor la treaba! Repede? cca 2 luni, si mai lipsesc acesoriile am niste poze facute cu tel. de cateva zile ma joc cu sidestanderul... a devenit prea lng, si trebuie sa-l indoiesc. este dintrun material foarte tare, deci trebui sa-l duc la fierar, si nu am dat sema cum s putea sa masor unghiul lui... dec pe incercate merge, acum sunt la al treilea .... Editat Martie 2, 2009 de Andras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Pare sa iasa o chestie foarte faina - imi place cum arata aripa aia pe spate. I-ai taiat cadrul de sub sa si ai schimbat pozitia prinderii amortizoarelor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andras Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 (editat) Pare sa iasa o chestie foarte faina - imi place cum arata aripa aia pe spate. I-ai taiat cadrul de sub sa si ai schimbat pozitia prinderii amortizoarelor ? NU am schimbat prinderea amortizoarelor, n-am avut curaj, insa am schimbat amortizoarele, pe unele mai scurte. aripa e facut (modificat) de un fierar ... unicat 100%. hai ca mai trimit o poza, in care sunt eu cu mobra din pacate aripa inca nu mi-a venit de la vopsitorie.... Editat Martie 3, 2009 de Andras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 (editat) NU am schimbat prinderea amortizoarelor, n-am avut curaj, insa am schimbat amortizoarele, pe unele mai scurte. aripa e facut (modificat) de un fierar ... unicat 100%. hai ca mai trimit o poza, in care sunt eu cu mobra din pacate aripa inca nu mi-a venit de la vopsitorie.... Cred ca o sa iasa ceva frumos la finl. Saua va ramane alba definitiv sau e numa ceva provizoriu?Si roata spate...ce cauciuc pui pe ea? Asteptam up-date-uri @Burlaco ...... Pentru dumneavoastra nu am uitat solicitarea cu reglatul carburilor, ne vedem intr-un uichend sa o facem. Anytime.Chiar si cand o sa le faci p-ale tale mi-ar placea sa asist. Si daca nu gasesti tubulara vin io cu una in dinti la tine numa sa vad si eu cum e cu dynojetul si cu ceasurile de sincronizare! Sante!!! Editat Martie 4, 2009 de Burlacu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.