Sari la conținut

Suzuki Vx 800


OLY
 Share

Postări Recomandate

Cauta o cheie de bujii de 18. Sa fie mai lunga, macar cat degetul aratator. Dupa care, cu cheia proaspat cumparata, motocicleta si 2-4 beri ursus la doza te duci la cel mai apropiat prieten care are cel putin flex (preferabil si polizor si masina de gaurit). Incerci sa bagi cheia la cilindrul din spate (pe partea stanga) si observi cum nu intra. Faci o aproximare si tai cheia proaspat cumparata in asa fel incat sa nu ramana prea scurta!

Incerci sa bagi cheia din nou. Observand ca lungimea este aproximativ corecta, si totusi cheia nu intra, vei lua cheia si o vei poliza in asa fel incat "the business end" (adica acel capat pe care intra buija) sa fie mai subtire. Polizeaza uniform, si din aproape in aproape. La final, peretele nu va fi mai gros de 1mm. Daca nu polizezi uniform, risti sa strici cheia si o iei de la capat.

Dupa ce ai obtinut dimensiunile dorite, sa iei putin la smirghel ceva mai fin partea polizata anterior. Cel mai probabil o sa fie foarte aspra, si e mai bine sa fie neteda. In general curata bine bavurile de la prelucrare. O sa-mi multumesti daca o faci, si o sa-ti aduci aminte ce ti-am zis daca nu.

 

Ceea ce am zis mai sus e fix povestea cheii mele de bujii. Alta metoda nu stiu.

 

Cheia originala, s-o cumperi te miri de unde, te va costa cat nu face. Probabil 100-200 de lei + transport.

 

Cheie originala de la un veicsar putin probabil sa capeti, pentru ca veicsarii sunt niste oameni extraordinari de decenti, care daca isi vand motorul, si-l vand cu toate acareturile, din respect pentru viitorul cumparator :)

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

80w90 cam orice marca. Eu de pilda am pus elf 80w90 acum vreo 5 ani si e ca nou. Cel vechi nu stiu cat avea, dar si ala era tot ca nou. nu am vazut pilitura sau reziduu nici pe busonul de jos nici in ulei. In principiu, uleiul de cardan nu se schimba (conform manualului) ci doar se completeaza daca nu e la nivel, adica la buza gaurii cu motorul pus pe cric central. iti intra 200 de ml, si il schimbi dupa ce mergi vreo 20 km, sa se mai incalzeasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Fratilor ajutati-ma si pe mine ca nu mai stiu ce sa fac.

Ce se intampla am scos bestia si am pregatit-o de plimbare,am schimbat uleiul,filtrele,bujiile,am uns cablurile,am curatat si reglat carburatoarele am cumparat setul de reparatie la carburatoarele.

Dupa toate astea am pornit a luat-o cam la a 3 - ia cheie (nu mai fusese pornita de aproape 2 ani).

Toate bune si frumoase,am folosit-o cam o saptamana cu drumuri scurte prin oras adik cam 30 - 40 min tura.

La ultima tura cand am venit de la munca in timp ce mergeam a inceput sa dea rateuri in toba de la cilindrul fata si nu mai tragea ,abia am ajuns acasa mai mult intr-un piston.

Am crezut initial ca e vorba de sincronizarea carburatoarelor.

Am facut rost de vacumetre si am purces la sincronizare,operatiune executata cu succes deoarece la demontarea carburilor nu am desfacut cablul de sincronizare.

A mers frumos la relanti si in ture ,am strans toate sculele si am montat rezervor si sea si dai bice .

A mers bine sa zic vre-o 3 km si dupa aceea iar rateuri in toba de la cilindrul fata.

Verificat bujii cea din spate ok cea din fata neagra rau ,ce zic amestec prea bogat si dai si regleaza din surubelul de aer si dai si dai si nimic.

Dupa cateva zile ce zic ba nu da scanteie ca lumea cred ca e de vina luleaua ,hai sa le schimb , nimic.

Ba daca s-au dereglat supapele hai sa le reglam si dai si desfa si regleaza (nu prea am avut ce sa reglez).

Asta am facut-o ieri cand la trminare a inceput ploaia.

In seara asta am venit de la munca iau casca si da repede o tura. pornesc motorul ,o ia usor plec ,merge bine ,trage si dupa 3-4 km.......................iar rateuri.Nu mai stiu ce sa fac ,ceva sfaturi plz.

Asfalt uscat si toate bune!

Editat de stell_nick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cu multa rabdare ar trebui sa incerci urmatoarele, nivel in carburatoare cu motorul pornit (metoda vaselor comunicante), pompa de benzina vacumatica, oboseste membrana in timp si nu reuseste sa mai alimenteze si carb. fata.

 

ps.eu am montat o pompa electrica de vs 800(intruder). citeste cu atentie manualul la capitolul sincronizare, acolo iti arata si reglajul cablurilor de acceleratie care se lungesc in timp si ....

post-21334-0-97848600-1431162394_thumb.jpg

post-21334-0-37155800-1431162395_thumb.jpg

post-21334-0-75047900-1431162395_thumb.jpg

Editat de bach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...