G.Burlacu Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Sau cheia originala din trusa de scule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Sau cheia originala din trusa de scule burghezule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infractorU Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Dar sa cumpar din comert ? Gasesc sau nici gand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Cauta o cheie de bujii de 18. Sa fie mai lunga, macar cat degetul aratator. Dupa care, cu cheia proaspat cumparata, motocicleta si 2-4 beri ursus la doza te duci la cel mai apropiat prieten care are cel putin flex (preferabil si polizor si masina de gaurit). Incerci sa bagi cheia la cilindrul din spate (pe partea stanga) si observi cum nu intra. Faci o aproximare si tai cheia proaspat cumparata in asa fel incat sa nu ramana prea scurta! Incerci sa bagi cheia din nou. Observand ca lungimea este aproximativ corecta, si totusi cheia nu intra, vei lua cheia si o vei poliza in asa fel incat "the business end" (adica acel capat pe care intra buija) sa fie mai subtire. Polizeaza uniform, si din aproape in aproape. La final, peretele nu va fi mai gros de 1mm. Daca nu polizezi uniform, risti sa strici cheia si o iei de la capat. Dupa ce ai obtinut dimensiunile dorite, sa iei putin la smirghel ceva mai fin partea polizata anterior. Cel mai probabil o sa fie foarte aspra, si e mai bine sa fie neteda. In general curata bine bavurile de la prelucrare. O sa-mi multumesti daca o faci, si o sa-ti aduci aminte ce ti-am zis daca nu. Ceea ce am zis mai sus e fix povestea cheii mele de bujii. Alta metoda nu stiu. Cheia originala, s-o cumperi te miri de unde, te va costa cat nu face. Probabil 100-200 de lei + transport. Cheie originala de la un veicsar putin probabil sa capeti, pentru ca veicsarii sunt niste oameni extraordinari de decenti, care daca isi vand motorul, si-l vand cu toate acareturile, din respect pentru viitorul cumparator Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infractorU Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Acuma da , am inteles, o sa ma pun pe treaba, mersi mult Ce ulei folosiţi la cardan? Ce ulei de cardan folositi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 80w90 cam orice marca. Eu de pilda am pus elf 80w90 acum vreo 5 ani si e ca nou. Cel vechi nu stiu cat avea, dar si ala era tot ca nou. nu am vazut pilitura sau reziduu nici pe busonul de jos nici in ulei. In principiu, uleiul de cardan nu se schimba (conform manualului) ci doar se completeaza daca nu e la nivel, adica la buza gaurii cu motorul pus pe cric central. iti intra 200 de ml, si il schimbi dupa ce mergi vreo 20 km, sa se mai incalzeasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infractorU Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Stie cineva cine a fost proprietarul VX cu numaru B-40-NAZ ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoComuniste Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Este vreun VX în Piatra Neamţ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Sa mai animam nitel p-acilea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Fratele meu alb, anima si tu cu niste poze ca asta-i rezolutie de tablou )))) PS. Abia astept sa iti vad Camilozaurul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 E facuta cu tifonu, care este batran, next time iau pozaru' ala mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 Detalii despre intalnirea VX-arilor din 2-3 august gasiti pe pagina de FB dedicata grupului: https://www.facebook.com/groups/256729227696741/ Daca este cineva care nu are cont de FB si doreste sa participe, il rog sa scrie aici si ii voi da toate detaliile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klaus_gas Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 cumpar motor de suzuki vx 800,sau intruder 800 relatii la tel 0742635085 sau pm,ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 Salutare,ce presiune trebuie sa fie gume la Vx,clasicul 2,9 spate si 2,5 fata ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Salut, Daca nu ma inseala memoria, la carte scrie 2,25 fata si 2,5 spate. Cu pasager si bagaje pe spate parca se creste la 2,7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 /index.php?/topic/718083-suzuki-vx-800/ Poate sunt interasati pe aici. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASX Postat Decembrie 31, 2014 Share Postat Decembrie 31, 2014 poze cu vx in 25 decembrie » Post actualizat in 31 Dec 2014 14:06inca una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 Ma poate ajuta cineva cu un manual reparatii pt Vx in PDF? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 (editat) Fratilor ajutati-ma si pe mine ca nu mai stiu ce sa fac. Ce se intampla am scos bestia si am pregatit-o de plimbare,am schimbat uleiul,filtrele,bujiile,am uns cablurile,am curatat si reglat carburatoarele am cumparat setul de reparatie la carburatoarele. Dupa toate astea am pornit a luat-o cam la a 3 - ia cheie (nu mai fusese pornita de aproape 2 ani). Toate bune si frumoase,am folosit-o cam o saptamana cu drumuri scurte prin oras adik cam 30 - 40 min tura. La ultima tura cand am venit de la munca in timp ce mergeam a inceput sa dea rateuri in toba de la cilindrul fata si nu mai tragea ,abia am ajuns acasa mai mult intr-un piston. Am crezut initial ca e vorba de sincronizarea carburatoarelor. Am facut rost de vacumetre si am purces la sincronizare,operatiune executata cu succes deoarece la demontarea carburilor nu am desfacut cablul de sincronizare. A mers frumos la relanti si in ture ,am strans toate sculele si am montat rezervor si sea si dai bice . A mers bine sa zic vre-o 3 km si dupa aceea iar rateuri in toba de la cilindrul fata. Verificat bujii cea din spate ok cea din fata neagra rau ,ce zic amestec prea bogat si dai si regleaza din surubelul de aer si dai si dai si nimic. Dupa cateva zile ce zic ba nu da scanteie ca lumea cred ca e de vina luleaua ,hai sa le schimb , nimic. Ba daca s-au dereglat supapele hai sa le reglam si dai si desfa si regleaza (nu prea am avut ce sa reglez). Asta am facut-o ieri cand la trminare a inceput ploaia. In seara asta am venit de la munca iau casca si da repede o tura. pornesc motorul ,o ia usor plec ,merge bine ,trage si dupa 3-4 km.......................iar rateuri.Nu mai stiu ce sa fac ,ceva sfaturi plz. Asfalt uscat si toate bune! Editat Mai 4, 2015 de stell_nick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 (editat) Pai cu multa rabdare ar trebui sa incerci urmatoarele, nivel in carburatoare cu motorul pornit (metoda vaselor comunicante), pompa de benzina vacumatica, oboseste membrana in timp si nu reuseste sa mai alimenteze si carb. fata. ps.eu am montat o pompa electrica de vs 800(intruder). citeste cu atentie manualul la capitolul sincronizare, acolo iti arata si reglajul cablurilor de acceleratie care se lungesc in timp si .... Editat Mai 9, 2015 de bach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 In curs de chopperizare-roadsterizare-adventurizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 (editat) In curs de chopperizare-roadsterizare-adventurizare Uite o inca idee: Editat Iunie 26, 2015 de TM96UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 (editat) Stiu proiectul de vreo 4 ani, Caut sa scot un roadster mai old school. Momentan a primit tobe de Intruder VS, ghidon de DR 650, sa de Ducati Monster, sunt in lucru aripile fata si spate de Yamaha XV si XS, mai trebuie montate comenzile de Intruder VS intr-o pozitie usor mai avansata fata de cele stock, vad ce mai schimb pe traseu... » Post actualizat in 26 Jun 2015 21:31 Editat Iunie 26, 2015 de Dkw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Intre doua delegatii am definitivat pozitiile aripilor fata/spate, am demontat rack-ul pt coburi, va trebui modificat nitel pentru un look mai retro... » Post actualizat in 21 Aug 2015 14:45 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 17, 2015 Share Postat Noiembrie 17, 2015 Pe la doctor (Ambulanta Moto) pentru o sincronizare de carburatoare si rearanjarea sub forma de motocicleta. Au mai ramas de ajustat saua si suportii de cutii, iar in primavara gume noi, K60 si K60 Scout. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.