G.Burlacu Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 Hai, hai odata cu el, vedea-l-as pe strazi in primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 M-a sunat Patrick sa-mi comunice ca am cel mai VX frumos, cu motor in mintile lui, cu alte cuvinte merge perfect dupa cata japca a indurat. Cred ca sambata il transfer in garajul de acasa si sa incep operatiunea saua. In primavara il trimit iar la ''consultatie'' la Ambulanta Moto pentru pregatirea de sezon (ulei, filtru, antigel, lichid frana, gume) deci sigur il scot la alergat in primavara. » Post actualizat in 06 Dec 2015 17:04Cu saua in lucru, cam mult de ajustat, dar asta este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Salutare ,daca ma poate ajuta cineva cu dimensiunile stickerelor de pe rezervor si codita (lungime/latime) si o poza de aproape sa imi dau seama de culoarea lor originala Multumes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klaus_gas Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Salu,am nevoie pentru vxu' meu de:toate cele 4 scarite plus prinderi,rezervor,suport ceas-uri bord. Multumesc,astept pm . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 Pai cu multa rabdare ar trebui sa incerci urmatoarele, nivel in carburatoare cu motorul pornit (metoda vaselor comunicante), pompa de benzina vacumatica, oboseste membrana in timp si nu reuseste sa mai alimenteze si carb. fata. ps.eu am montat o pompa electrica de vs 800(intruder). citeste cu atentie manualul la capitolul sincronizare, acolo iti arata si reglajul cablurilor de acceleratie care se lungesc in timp si .... salutare am 2 intrebari : 1 de la ce manual ai imaginile pe care le-ai postat ca la mine in manual arata altceva adica reglarea plutitoarelor cu carburile demontate. 2: daca ai montat pompa electrica de vs 800 poti te rog sa postezi si schema electrica de montaj, adik unde ai legat-o si daca pui si releu etc.multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 daca ai montat pompa electrica de vs 800 poti te rog sa postezi si schema electrica de montaj, adik unde ai legat-o si daca pui si releu etc.multumesc frumos. Acelasi lucru ma intereseaza si pe mine, tocmai ce a crapat pompa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Decembrie 28, 2016 Share Postat Decembrie 28, 2016 Îmi vând Vx-ul, vreau să mă întorc la motocicleta cu ataș, poate e cineva interesat. 1992 suzuki vx 800, înmatriculată pe numele meu, asigurare expirată, itp valabil, ulei+ filtru si baterie schimbate în vară, Pret 3500 lei » Post actualizat in 05 Jan 2017 22:26 S-a vândut! » Post actualizat in 11 Jan 2017 12:07 Am de vanzare set carburatoare vx800 si suporti bagaje, cel de sidecase-uri are o prindere rupta (se poate suda). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stell_nick Postat Iunie 12, 2017 Share Postat Iunie 12, 2017 Îmi vând Vx-ul, vreau să mă întorc la motocicleta cu ataș, poate e cineva interesat. 1992 suzuki vx 800, înmatriculată pe numele meu, asigurare expirată, itp valabil, ulei+ filtru si baterie schimbate în vară, Pret 3500 lei » Post actualizat in 05 Jan 2017 22:26 S-a vândut! » Post actualizat in 11 Jan 2017 12:07 Am de vanzare set carburatoare vx800 si suporti bagaje, cel de sidecase-uri are o prindere rupta (se poate suda). carburile sunt complete si cat vrei pe ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Dupa multe modificari marunte, si dupa ce am reusit sa-l strang sub forma de motocicleta, releul de incarcare prezinta inceput de sfarsit. Sa-l fac de ras, zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanjuro Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Mai exista posesori de vx? incep sa ma interb daca am facut bine ca am achizitionat una. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 25, 2017 Share Postat Decembrie 25, 2017 Cand te plictisesti mai schimbi ceva, ghidon, pompe frana + ambreiaj de 1200 GS, tuburi si restul de piese interne de la o furca de DR650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Decembrie 30, 2017 Share Postat Decembrie 30, 2017 Te plicitisesti in vacanta ) Zi-mi daca e diferenta majora cu pompa de frana de GS1200 si daca e plug&play! Un an minunat la toti VX-arii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Ianuarie 4, 2018 Share Postat Ianuarie 4, 2018 daca e plug&play! Trebuie schimbat banjo-ul de la conducta, cel care se prinde pe pompa, difera pozitia, in rest pompa are prindere pe 22, ca la orice ghidon standard. Pompa ar trebui sa fie mult mai eficienta in comparatie cu cea de VX (un Nissin low-cost), luna viitoare o sa vad, cand o sa dau comanda de furtun de frana, cel stoc nu mai este bun pe motiv de lungime (furca mai lunga si ghidon mai lat si mai inalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Ianuarie 6, 2018 Share Postat Ianuarie 6, 2018 Astept un feed-back de la tine daca este posibil cand faci primul drive test. Cred ca franele impreuna cu suspensia fata (prea moale stock) sunt printre singurele puncte negative importante la VX. Duspensia fata am mai rezolvat-o cu arcuri progresive si ulei 15W, in schimb franele...in afara de furtun cu insertie metalica nu prea am stiut ca ce sa ii fac, Hai spor(t) in toate si s-auzim "decat" de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 Îmi vând Vx-ul, vreau să mă întorc la motocicleta cu ataș, poate e cineva interesat. 1992 suzuki vx 800, înmatriculată pe numele meu, asigurare expirată, itp valabil, ulei+ filtru si baterie schimbate în vară, Pret 3500 lei » Post actualizat in 05 Jan 2017 22:26 S-a vândut! » Post actualizat in 11 Jan 2017 12:07 Am de vanzare set carburatoare vx800 si suporti bagaje, cel de sidecase-uri are o prindere rupta (se poate suda). Cele 2 carburatoare si suportul de sidecase stau degeaba (ocupa spatiu), astept oferte de pret de la cei interesati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stelian Mocanu Postat Aprilie 14, 2018 Share Postat Aprilie 14, 2018 Salutare, se pare ca nu e prea multa activitate pe aici... dar as vrea sa ma alatur si eu grupului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 14, 2018 Share Postat Aprilie 14, 2018 (editat) In asteptarea ultimelor "maruntisuri", mai sunt de confectionat conductele de frana si ambreiaj, de schimbat cablurile de acceleratie si soc cu unele mai lungi, de croit un adaptor pentru etrier frana fata, si de achizitionat o sa de VX (sa am ce sa pun pe el pana va fi gata saua cea noua). Vor urma in viitor radiator de ulei si jante cu spite clasice. Acum are garda la sol de aproape 200 mm Editat Aprilie 14, 2018 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stelian Mocanu Postat Aprilie 17, 2018 Share Postat Aprilie 17, 2018 Mda... si prima problema.... pir...pir...pir...poc....pir...pir...pir...poc.... dupa ce se incalzeste nu sta la relanti, iar in mers trage intrerupt, uneori moare motorul la viteza mica atunci cand nu o mai accelerez + ca am gazit ceva lichid pe roata si pe aripa din spate... cred ca era benzina si asa incepe mecanica!!! Din ce am citi pe aici, momentan am de inlocuit bujiile, curatat si reglat carburatoarele, de verificat alimentarea cu benzina.... va tin la curent... Daca aveti experiente similare astept cu nerabdare pareri. Fara suparare ca nu am citit toate cele 69 de pagini. Cu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Aprilie 20, 2018 Share Postat Aprilie 20, 2018 Cele 2 carburatoare si suportul de sidecase stau degeaba (ocupa spatiu), astept oferte de pret de la cei interesati. Suportul s-a dus, mai raman carburatoarele, la cel mai mic pret de pe piata, bineinteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 30, 2018 Share Postat Aprilie 30, 2018 Avansam, catinel, pana nu mai apar idei noi. Intre timp am comandat garnituri pentru etrier, cilindrul receptor pentru ambreiaj este pe drum, luna viitoare ar trebui sa rezolv si cu conductele de frana si ambreiaj. Si nu in ultimul rand, thnx to @bach pentru portbagaj si suportii de sidecase-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Decembrie 31, 2018 Share Postat Decembrie 31, 2018 Sa le folosești sănătos! Revin cu carburatoarele de VX, poate e cineva care are nevoie de piese. Vând un set de carburatoare VX pt piese, preț 200 lei, contact: PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Decembrie 31, 2018 Share Postat Decembrie 31, 2018 (editat) Postez pentru un prieten, are nevoie de evacuarea dreapta completa cu tot cu cot, cumva a pierdut-o in timpul restaurarii. Multumesc. Editat Decembrie 31, 2018 de banditbiker82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Iulie 24, 2019 Share Postat Iulie 24, 2019 Mda... si prima problema.... pir...pir...pir...poc....pir...pir...pir...poc.... dupa ce se incalzeste nu sta la relanti, iar in mers trage intrerupt, uneori moare motorul la viteza mica atunci cand nu o mai accelerez + ca am gazit ceva lichid pe roata si pe aripa din spate... cred ca era benzina si asa incepe mecanica!!! Din ce am citi pe aici, momentan am de inlocuit bujiile, curatat si reglat carburatoarele, de verificat alimentarea cu benzina.... va tin la curent... Daca aveti experiente similare astept cu nerabdare pareri. Fara suparare ca nu am citit toate cele 69 de pagini. Cu respect. Ai descoperit problema? Cum ai rezolvat?Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 2, 2019 Share Postat Decembrie 2, 2019 (editat) Pe partea stanga a cadrului, putin peste nivelul radiatorului gasesti surubul de aerisire iar in partea inferioara, ca pozitie sub pompa de apa, gasesti surubul de golire. reperele 18, 19 si 20. Editat Decembrie 2, 2019 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Decembrie 2, 2019 Share Postat Decembrie 2, 2019 Nu recomand sa umble la surubul de aerisire de pe cadru ( exista riscul sa se rupa). Din pacate nu stiu cum a aerisit instalatia la mine mecanicul cand a schimbat lichidul de racire.Trimis de pe al meu SM-J530F folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.