bach Posted May 9, 2015 Share Posted May 9, 2015 (edited) Pai cu multa rabdare ar trebui sa incerci urmatoarele, nivel in carburatoare cu motorul pornit (metoda vaselor comunicante), pompa de benzina vacumatica, oboseste membrana in timp si nu reuseste sa mai alimenteze si carb. fata. ps.eu am montat o pompa electrica de vs 800(intruder). citeste cu atentie manualul la capitolul sincronizare, acolo iti arata si reglajul cablurilor de acceleratie care se lungesc in timp si .... Edited May 9, 2015 by bach Quote Link to post Share on other sites
DKW Posted June 26, 2015 Share Posted June 26, 2015 In curs de chopperizare-roadsterizare-adventurizare Quote Link to post Share on other sites
-UFO- Posted June 26, 2015 Share Posted June 26, 2015 (edited) In curs de chopperizare-roadsterizare-adventurizare Uite o inca idee: Edited June 26, 2015 by TM96UFO Quote Link to post Share on other sites
DKW Posted June 26, 2015 Share Posted June 26, 2015 (edited) Stiu proiectul de vreo 4 ani, Caut sa scot un roadster mai old school. Momentan a primit tobe de Intruder VS, ghidon de DR 650, sa de Ducati Monster, sunt in lucru aripile fata si spate de Yamaha XV si XS, mai trebuie montate comenzile de Intruder VS intr-o pozitie usor mai avansata fata de cele stock, vad ce mai schimb pe traseu... » Post actualizat in 26 Jun 2015 21:31 Edited June 26, 2015 by Dkw Quote Link to post Share on other sites
DKW Posted August 19, 2015 Share Posted August 19, 2015 Intre doua delegatii am definitivat pozitiile aripilor fata/spate, am demontat rack-ul pt coburi, va trebui modificat nitel pentru un look mai retro... » Post actualizat in 21 Aug 2015 14:45 Quote Link to post Share on other sites
DKW Posted November 17, 2015 Share Posted November 17, 2015 Pe la doctor (Ambulanta Moto) pentru o sincronizare de carburatoare si rearanjarea sub forma de motocicleta. Au mai ramas de ajustat saua si suportii de cutii, iar in primavara gume noi, K60 si K60 Scout. Quote Link to post Share on other sites
G.Burlacu Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Hai, hai odata cu el, vedea-l-as pe strazi in primavara! Quote Link to post Share on other sites
DKW Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 M-a sunat Patrick sa-mi comunice ca am cel mai VX frumos, cu motor in mintile lui, cu alte cuvinte merge perfect dupa cata japca a indurat. Cred ca sambata il transfer in garajul de acasa si sa incep operatiunea saua. In primavara il trimit iar la ''consultatie'' la Ambulanta Moto pentru pregatirea de sezon (ulei, filtru, antigel, lichid frana, gume) deci sigur il scot la alergat in primavara. » Post actualizat in 06 Dec 2015 17:04Cu saua in lucru, cam mult de ajustat, dar asta este. Quote Link to post Share on other sites
luk77 Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 Salutare ,daca ma poate ajuta cineva cu dimensiunile stickerelor de pe rezervor si codita (lungime/latime) si o poza de aproape sa imi dau seama de culoarea lor originala Multumes Quote Link to post Share on other sites
klaus_gas Posted March 7, 2016 Share Posted March 7, 2016 Salu,am nevoie pentru vxu' meu de:toate cele 4 scarite plus prinderi,rezervor,suport ceas-uri bord. Multumesc,astept pm . Quote Link to post Share on other sites
stell_nick Posted July 10, 2016 Share Posted July 10, 2016 Pai cu multa rabdare ar trebui sa incerci urmatoarele, nivel in carburatoare cu motorul pornit (metoda vaselor comunicante), pompa de benzina vacumatica, oboseste membrana in timp si nu reuseste sa mai alimenteze si carb. fata. ps.eu am montat o pompa electrica de vs 800(intruder). citeste cu atentie manualul la capitolul sincronizare, acolo iti arata si reglajul cablurilor de acceleratie care se lungesc in timp si .... salutare am 2 intrebari : 1 de la ce manual ai imaginile pe care le-ai postat ca la mine in manual arata altceva adica reglarea plutitoarelor cu carburile demontate. 2: daca ai montat pompa electrica de vs 800 poti te rog sa postezi si schema electrica de montaj, adik unde ai legat-o si daca pui si releu etc.multumesc frumos. Quote Link to post Share on other sites
DKW Posted July 19, 2016 Share Posted July 19, 2016 daca ai montat pompa electrica de vs 800 poti te rog sa postezi si schema electrica de montaj, adik unde ai legat-o si daca pui si releu etc.multumesc frumos. Acelasi lucru ma intereseaza si pe mine, tocmai ce a crapat pompa... Quote Link to post Share on other sites
bach Posted December 28, 2016 Share Posted December 28, 2016 Îmi vând Vx-ul, vreau să mă întorc la motocicleta cu ataș, poate e cineva interesat. 1992 suzuki vx 800, înmatriculată pe numele meu, asigurare expirată, itp valabil, ulei+ filtru si baterie schimbate în vară, Pret 3500 lei » Post actualizat in 05 Jan 2017 22:26 S-a vândut! » Post actualizat in 11 Jan 2017 12:07 Am de vanzare set carburatoare vx800 si suporti bagaje, cel de sidecase-uri are o prindere rupta (se poate suda). Quote Link to post Share on other sites
stell_nick Posted June 12, 2017 Share Posted June 12, 2017 Îmi vând Vx-ul, vreau să mă întorc la motocicleta cu ataș, poate e cineva interesat. 1992 suzuki vx 800, înmatriculată pe numele meu, asigurare expirată, itp valabil, ulei+ filtru si baterie schimbate în vară, Pret 3500 lei » Post actualizat in 05 Jan 2017 22:26 S-a vândut! » Post actualizat in 11 Jan 2017 12:07 Am de vanzare set carburatoare vx800 si suporti bagaje, cel de sidecase-uri are o prindere rupta (se poate suda). carburile sunt complete si cat vrei pe ele? Quote Link to post Share on other sites
DKW Posted September 16, 2017 Share Posted September 16, 2017 Dupa multe modificari marunte, si dupa ce am reusit sa-l strang sub forma de motocicleta, releul de incarcare prezinta inceput de sfarsit. Sa-l fac de ras, zic... Quote Link to post Share on other sites
sanjuro Posted September 18, 2017 Share Posted September 18, 2017 Mai exista posesori de vx? incep sa ma interb daca am facut bine ca am achizitionat una. ? Quote Link to post Share on other sites
DKW Posted December 25, 2017 Share Posted December 25, 2017 Cand te plictisesti mai schimbi ceva, ghidon, pompe frana + ambreiaj de 1200 GS, tuburi si restul de piese interne de la o furca de DR650. Quote Link to post Share on other sites
G.Burlacu Posted December 30, 2017 Share Posted December 30, 2017 Te plicitisesti in vacanta ) Zi-mi daca e diferenta majora cu pompa de frana de GS1200 si daca e plug&play! Un an minunat la toti VX-arii! Quote Link to post Share on other sites
DKW Posted January 4, 2018 Share Posted January 4, 2018 daca e plug&play! Trebuie schimbat banjo-ul de la conducta, cel care se prinde pe pompa, difera pozitia, in rest pompa are prindere pe 22, ca la orice ghidon standard. Pompa ar trebui sa fie mult mai eficienta in comparatie cu cea de VX (un Nissin low-cost), luna viitoare o sa vad, cand o sa dau comanda de furtun de frana, cel stoc nu mai este bun pe motiv de lungime (furca mai lunga si ghidon mai lat si mai inalt. Quote Link to post Share on other sites
G.Burlacu Posted January 6, 2018 Share Posted January 6, 2018 Astept un feed-back de la tine daca este posibil cand faci primul drive test. Cred ca franele impreuna cu suspensia fata (prea moale stock) sunt printre singurele puncte negative importante la VX. Duspensia fata am mai rezolvat-o cu arcuri progresive si ulei 15W, in schimb franele...in afara de furtun cu insertie metalica nu prea am stiut ca ce sa ii fac, Hai spor(t) in toate si s-auzim "decat" de bine! Quote Link to post Share on other sites
bach Posted April 3, 2018 Share Posted April 3, 2018 Îmi vând Vx-ul, vreau să mă întorc la motocicleta cu ataș, poate e cineva interesat. 1992 suzuki vx 800, înmatriculată pe numele meu, asigurare expirată, itp valabil, ulei+ filtru si baterie schimbate în vară, Pret 3500 lei » Post actualizat in 05 Jan 2017 22:26 S-a vândut! » Post actualizat in 11 Jan 2017 12:07 Am de vanzare set carburatoare vx800 si suporti bagaje, cel de sidecase-uri are o prindere rupta (se poate suda). Cele 2 carburatoare si suportul de sidecase stau degeaba (ocupa spatiu), astept oferte de pret de la cei interesati. Quote Link to post Share on other sites
Stelian Mocanu Posted April 14, 2018 Share Posted April 14, 2018 Salutare, se pare ca nu e prea multa activitate pe aici... dar as vrea sa ma alatur si eu grupului! Quote Link to post Share on other sites
DKW Posted April 14, 2018 Share Posted April 14, 2018 (edited) In asteptarea ultimelor "maruntisuri", mai sunt de confectionat conductele de frana si ambreiaj, de schimbat cablurile de acceleratie si soc cu unele mai lungi, de croit un adaptor pentru etrier frana fata, si de achizitionat o sa de VX (sa am ce sa pun pe el pana va fi gata saua cea noua). Vor urma in viitor radiator de ulei si jante cu spite clasice. Acum are garda la sol de aproape 200 mm Edited April 14, 2018 by DKW Quote Link to post Share on other sites
Stelian Mocanu Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 Mda... si prima problema.... pir...pir...pir...poc....pir...pir...pir...poc.... dupa ce se incalzeste nu sta la relanti, iar in mers trage intrerupt, uneori moare motorul la viteza mica atunci cand nu o mai accelerez + ca am gazit ceva lichid pe roata si pe aripa din spate... cred ca era benzina si asa incepe mecanica!!! Din ce am citi pe aici, momentan am de inlocuit bujiile, curatat si reglat carburatoarele, de verificat alimentarea cu benzina.... va tin la curent... Daca aveti experiente similare astept cu nerabdare pareri. Fara suparare ca nu am citit toate cele 69 de pagini. Cu respect. Quote Link to post Share on other sites
bach Posted April 20, 2018 Share Posted April 20, 2018 Cele 2 carburatoare si suportul de sidecase stau degeaba (ocupa spatiu), astept oferte de pret de la cei interesati. Suportul s-a dus, mai raman carburatoarele, la cel mai mic pret de pe piata, bineinteles Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.