Jump to content

Recommended Posts

Pai cu multa rabdare ar trebui sa incerci urmatoarele, nivel in carburatoare cu motorul pornit (metoda vaselor comunicante), pompa de benzina vacumatica, oboseste membrana in timp si nu reuseste sa mai alimenteze si carb. fata.

 

ps.eu am montat o pompa electrica de vs 800(intruder). citeste cu atentie manualul la capitolul sincronizare, acolo iti arata si reglajul cablurilor de acceleratie care se lungesc in timp si ....

post-21334-0-97848600-1431162394_thumb.jpg

post-21334-0-37155800-1431162395_thumb.jpg

post-21334-0-75047900-1431162395_thumb.jpg

Edited by bach
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hai la multi ani!  Am inceput anul "in forta", cu gandul sa termin proiectul asta care mi-a mancat o gramada de timp, modificat si rasmodificat, pana a iesit un fel de scrambler.  

Este originala, varianta de State, au existat si cu semicarene, imprumutate de la Bandit si GS500. Este al unui american, Scott Alleshunas.

E frumuşicã . Faina carena. Misto si vopseaua.  Si tot de acolo, alta poza:

Posted Images

In curs de chopperizare-roadsterizare-adventurizare :alcy:

Uite o inca idee:

2011-09-04-right-side.jpg

Edited by TM96UFO
Link to post
Share on other sites

Stiu proiectul de vreo 4 ani, Caut sa scot un roadster mai old school.

Momentan a primit tobe de Intruder VS, ghidon de DR 650, sa de Ducati Monster, sunt in lucru aripile fata si spate de Yamaha XV si XS, mai trebuie montate comenzile de Intruder VS intr-o pozitie usor mai avansata fata de cele stock, vad ce mai schimb pe traseu...


» Post actualizat in 26 Jun 2015 21:31

post-72311-0-23232800-1435354251_thumb.jpg

Edited by Dkw
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Intre doua delegatii am definitivat pozitiile aripilor fata/spate, am demontat rack-ul pt coburi, va trebui modificat nitel pentru un look mai retro... :alcy:

post-72311-0-55181100-1440011066_thumb.jpg

 


» Post actualizat in 21 Aug 2015 14:45

post-72311-0-71182900-1440168299_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Pe la doctor (Ambulanta Moto) pentru o sincronizare de carburatoare si rearanjarea sub forma de motocicleta. Au mai ramas de ajustat saua si suportii de cutii, iar in primavara gume noi, K60 si K60 Scout.

post-72311-0-14621800-1447788780_thumb.jpg

 

Link to post
Share on other sites

M-a sunat Patrick sa-mi comunice ca am cel mai VX frumos, cu motor in mintile lui, cu alte cuvinte merge perfect dupa cata japca a indurat. Cred ca sambata il transfer in garajul de acasa si sa incep operatiunea saua. In primavara il trimit iar la ''consultatie'' la Ambulanta Moto pentru pregatirea de sezon (ulei, filtru, antigel, lichid frana, gume) deci sigur il scot la alergat in primavara. :smoke:


» Post actualizat in 06 Dec 2015 17:04

Cu saua in lucru, cam mult de ajustat, dar asta este.

post-72311-0-13650800-1449421425_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salutare ,daca ma poate

ajuta cineva cu dimensiunile stickerelor de pe rezervor si codita (lungime/latime) si o poza de aproape sa imi dau seama de culoarea lor originala

Multumes

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salu,am nevoie pentru vxu' meu de:toate cele 4 scarite plus prinderi,rezervor,suport ceas-uri bord. Multumesc,astept pm .

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Pai cu multa rabdare ar trebui sa incerci urmatoarele, nivel in carburatoare cu motorul pornit (metoda vaselor comunicante), pompa de benzina vacumatica, oboseste membrana in timp si nu reuseste sa mai alimenteze si carb. fata.

 

ps.eu am montat o pompa electrica de vs 800(intruder). citeste cu atentie manualul la capitolul sincronizare, acolo iti arata si reglajul cablurilor de acceleratie care se lungesc in timp si ....

salutare am 2 intrebari : 1 de la ce manual ai imaginile pe care le-ai postat ca la mine in manual arata altceva adica reglarea plutitoarelor cu carburile demontate. 2: daca ai montat pompa electrica de vs 800 poti te rog sa postezi si schema electrica de montaj, adik unde ai legat-o si daca pui si releu etc.multumesc frumos.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

daca ai montat pompa electrica de vs 800 poti te rog sa postezi si schema electrica de montaj, adik unde ai legat-o si daca pui si releu etc.multumesc frumos.

Acelasi lucru ma intereseaza si pe mine, tocmai ce a crapat pompa...

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Îmi vând Vx-ul, vreau să mă întorc la motocicleta cu ataș, poate e cineva interesat. 1992 suzuki vx 800, înmatriculată pe numele meu, asigurare expirată, itp valabil, ulei+ filtru si baterie schimbate în vară, Pret 3500 lei

» Post actualizat in 05 Jan 2017 22:26

S-a vândut!

» Post actualizat in 11 Jan 2017 12:07

Am de vanzare set carburatoare vx800 si suporti bagaje, cel de sidecase-uri are o prindere rupta (se poate suda).

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Îmi vând Vx-ul, vreau să mă întorc la motocicleta cu ataș, poate e cineva interesat. 1992 suzuki vx 800, înmatriculată pe numele meu, asigurare expirată, itp valabil, ulei+ filtru si baterie schimbate în vară, Pret 3500 lei

» Post actualizat in 05 Jan 2017 22:26

S-a vândut!

» Post actualizat in 11 Jan 2017 12:07

Am de vanzare set carburatoare vx800 si suporti bagaje, cel de sidecase-uri are o prindere rupta (se poate suda).

carburile sunt complete si cat vrei pe ele?

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Dupa multe modificari marunte, si dupa ce am reusit sa-l strang sub forma de motocicleta, releul de incarcare prezinta inceput de sfarsit.

Sa-l fac de ras, zic... :alcy:

post-72311-0-29112500-1505590125_thumb.png

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Cand te plictisesti mai schimbi ceva, ghidon, pompe frana + ambreiaj de 1200 GS, tuburi si restul de piese interne de la o furca de DR650.

post-72311-0-21695900-1514210343_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

daca e plug&play!

Trebuie schimbat banjo-ul de la conducta, cel care se prinde pe pompa, difera pozitia, in rest pompa are prindere pe 22, ca la orice ghidon standard.

Pompa ar trebui sa fie mult mai eficienta in comparatie cu cea de VX (un Nissin low-cost), luna viitoare o sa vad, cand o sa dau comanda de furtun de frana, cel stoc nu mai este bun pe motiv de lungime (furca mai lunga si ghidon mai lat si mai inalt.

Link to post
Share on other sites

Astept un feed-back de la tine daca este posibil cand faci primul drive test. Cred ca franele impreuna cu suspensia fata (prea moale stock) sunt printre singurele puncte negative importante la VX. Duspensia fata am mai rezolvat-o cu arcuri progresive si ulei 15W, in schimb franele...in afara de furtun cu insertie metalica nu prea am stiut ca ce sa ii fac,

 

Hai spor(t) in toate si s-auzim "decat" de bine! :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Îmi vând Vx-ul, vreau să mă întorc la motocicleta cu ataș, poate e cineva interesat. 1992 suzuki vx 800, înmatriculată pe numele meu, asigurare expirată, itp valabil, ulei+ filtru si baterie schimbate în vară, Pret 3500 lei

» Post actualizat in 05 Jan 2017 22:26

S-a vândut!

» Post actualizat in 11 Jan 2017 12:07

Am de vanzare set carburatoare vx800 si suporti bagaje, cel de sidecase-uri are o prindere rupta (se poate suda).

Cele 2 carburatoare si suportul de sidecase stau degeaba (ocupa spatiu), astept oferte de pret de la cei interesati.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

In asteptarea ultimelor "maruntisuri", mai sunt de confectionat conductele de frana si ambreiaj, de schimbat cablurile de acceleratie si soc cu unele mai lungi, de croit un adaptor pentru etrier frana fata, si de achizitionat o sa de VX (sa am ce sa pun pe el pana va fi gata saua cea noua). Vor urma in viitor radiator de ulei si jante cu spite clasice.

post-72311-0-23012400-1523706237_thumb.jpg

post-72311-0-18948400-1523706251_thumb.jpg

Acum are garda la sol de aproape 200 mm

Edited by DKW
Link to post
Share on other sites

Mda... si prima problema.... pir...pir...pir...poc....pir...pir...pir...poc.... dupa ce se incalzeste nu sta la relanti, iar in mers trage intrerupt, uneori moare motorul la viteza mica atunci cand nu o mai accelerez + ca am gazit ceva lichid pe roata si pe aripa din spate... cred ca era benzina :( si asa incepe mecanica!!!

 

Din ce am citi pe aici, momentan am de inlocuit bujiile, curatat si reglat carburatoarele, de verificat alimentarea cu benzina.... va tin la curent...

 

Daca aveti experiente similare astept cu nerabdare pareri. Fara suparare ca nu am citit toate cele 69 de pagini.

 

Cu respect.

Link to post
Share on other sites

Cele 2 carburatoare si suportul de sidecase stau degeaba (ocupa spatiu), astept oferte de pret de la cei interesati.

Suportul s-a dus, mai raman carburatoarele, la cel mai mic pret de pe piata, bineinteles

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...