ASX Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 am citit ce ati spus pana aici. Am observat ca doar turatile difera la diferite viteze, benzina eu bag doar de la Mol sau OMV si nu am nici cea mai mica neplacere din partea ei. La mine relantiul este reglat la 900-1000 ture, am vazut ca cineva are pe la 1100,la schimbatul placutelor s-ar putea sa fie pistonajul blocat deci ar trebui curotat. Consum in oras nu stiu ca nu l-am facut.iar la 7000 de ture am cam 170km/h.acesta este al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 Sa-l stapanesti sanatos.Arata super bine. Sunt un pic invidios pe voi..cei care le aveti negre, asa mi-as fi dorit sa fie si al meu..tot negru.Dar ma incalzesc un pic cand vad ca rosu-visiniu cum este al meu nu are decat o zgarietura fff mica ( sper sa il tin tot asa) Sper sa tina vremea frumoasa si maine sa il scot la plimbare ca tare imi este dor ...de o saptamana nu ne-am mai vazut. Si ca sa fiu putin ontopic cu al meu aveam cam 6000 de ture la 160, viteza maxima cu care am mers eu! Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 ce va invidiez io pe voi cei care NU aveti toba dreapta zgariata burlaco - serios vorbind, nici eu nu ma dau in vant dupa visiniul etalat la modelul din 93 (parca asa e al tau, nu?) dar motorul arata foarte bine ! in plus, ar trebui sa fii mandru ca "rosu ca al tau nu mai are nimenea !" bafta tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 ce va invidiez io pe voi cei care NU aveti toba dreapta zgariata burlaco - serios vorbind, nici eu nu ma dau in vant dupa visiniul etalat la modelul din 93 (parca asa e al tau, nu?) dar motorul arata foarte bine ! in plus, ar trebui sa fii mandru ca "rosu ca al tau nu mai are nimenea !" bafta tuturor ! mai spune-mi ca-mi place nu stiu daca "rosu ca al meu" e numai pe anumite modele ( apropo, al meu e din 94 ) si intr-adevar ai dreptate...nu prea am vazut " pe culoarea asta". Sunt tare "amuzante" plimbarile mele cu Inger` Albastru de pe forum..( in compania lui am mers cel mai mult).El are un RF600 foarte frumos..prospat vopsit in urma unor intamplari neplacute,si acum arata super bine, dar deh...vitezana n-are farmecul "golasei" si de fiecare data cand le parcam pe undeva, lumea din jur se uita numa la VX-ul meu intrebandu-ma daca "e nou fratzioare", si Ingeru imi spune ca "iar l-am parcat in asa fel incat al lui sa nu se vada" (mai in gluma mai in serios )Tare mai creste inima in mine... In alta ordine de idei, ar fi tare frumos ca la vara sa facem o intalnire a VX-arilor.Eu oricum imi propun sa ma plimb foarte mult prin tara, si sper sa ajung si in Alba sa beu o bieri cu Lonerider si ASX (poate vii si tu OttoMan), sa le parcam frumos, sa le facem o poza si sa o inramez Noi sa fim sanatosi! Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 `90 : Dark Metallic Blue or Maroon (actually a black cherry color) `91 : Black or Metallic Red `92 : Purple (actually a rich purply blue) `93 : Black Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 io retinusem (evident eronat ) ca modelul din 93 e cel rosu. oricum, lonerider, lista aia probabil se refera la modelele americane ? nu stiu, intreb, da' din ce am retinut (daca nu ma inseala memoria din nou) in europa s-au fabricat pana in '95. cat despre intalnirea VXarilor de pe forum - suna bine, sa vedem cum stam cu timpul si cu finantele la vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Noiembrie 18, 2006 Share Postat Noiembrie 18, 2006 mai spune-mi ca-mi place nu stiu daca "rosu ca al meu" e numai pe anumite modele ( apropo, al meu e din 94 ) si intr-adevar ai dreptate...nu prea am vazut " pe culoarea asta". Sunt tare "amuzante" plimbarile mele cu Inger` Albastru de pe forum..( in compania lui am mers cel mai mult).El are un RF600 foarte frumos..prospat vopsit in urma unor intamplari neplacute,si acum arata super bine, dar deh...vitezana n-are farmecul "golasei" si de fiecare data cand le parcam pe undeva, lumea din jur se uita numa la VX-ul meu intrebandu-ma daca "e nou fratzioare", si Ingeru imi spune ca "iar l-am parcat in asa fel incat al lui sa nu se vada" (mai in gluma mai in serios )Tare mai creste inima in mine... In alta ordine de idei, ar fi tare frumos ca la vara sa facem o intalnire a VX-arilor.Eu oricum imi propun sa ma plimb foarte mult prin tara, si sper sa ajung si in Alba sa beu o bieri cu Lonerider si ASX (poate vii si tu OttoMan), sa le parcam frumos, sa le facem o poza si sa o inramez Noi sa fim sanatosi! Toate cele bune! cu plasticul ăla pe evacuare nu Âştiu câți te vor mai întreba dacă e nouă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASX Postat Noiembrie 18, 2006 Share Postat Noiembrie 18, 2006 Suna bine partea cu intalnirea vx de abia astept sa vina vara.sunt de acord si sa ne intalnim in alta parte nu neaparat in ab Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 cu plasticul ăla pe evacuare nu Âştiu câți te vor mai întreba dacă e nouă Ba..tu nici in patria mea nu esti cuminte...mic si rau Da iti inteleg frustrarea si te las in pace Da oameni buni asa este ...am scapat un sac de plastic (negru) pe evacuarea stanga si s-a topit/lipit instantaneu ca abia oprisem motoru.Am citit pe aici ca ar putea iesi cu benzina, stat si frecat cateva ore bune.Alte idei, sugestii mai aveti! Suna bine partea cu intalnirea vx de abia astept sa vina vara.sunt de acord si sa ne intalnim in alta parte nu neaparat in ab Pai atunci treaba este ca si aranjata.Cum spunea si OttoMan, timp si finante sa fie, dar ne-om putea rupe de la gura un uichend si banii de bere pe cateva saptamani pentru o plimbare d-asta.Eu zic ca merita! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASX Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 incearca sa cureti toba cand este calda, eu asa am reusit. Ce ulei de motor folositi? de mobil 1, ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 incearca sa cureti toba cand este calda, eu asa am reusit. Ce ulei de motor folositi? de mobil 1, ce ziceti? Ai folosit si benzina, cand ai incercat sa cureti toba? In legatura cu uleiul, eu am pus ultima oara Mobil 1 si am facut vreo 2000 de km cu el pana acum.Nu stiu ce sa iti spun despre el...cred ca este ok, imi intra "curat" si silentios in viteze.Eu am pus cu indicativul 10W40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Salutare Referitor la intratul "curat" în viteze... nu se aude un uÂşor clămpănit Âşi o uÂşoară smucitură? Dacă nu ,la mine care o fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 (editat) Si la mine se aude un clampanit si, cand bag intr-a intaia de pe loc, se simte o usoara smucitura. Nu mi-am facut nici un fel de probleme din punctul asta de vedere. Asa a facut de cand am luat-o si lucrurile nu s-au agravat nici un moment, in nici un sens. In plus, am auzit ca la suzuki cutiile sunt putin mai "dure" decat la honda sau la yamaha, de exemplu, unde chiar nu se simte nimic. Asta le-ar face si mai durabile. Ma rog, asta poate o fi doar o legenda, parerea mea e ca nu ai de ce sa-ti faci griji din cauza clampanitului si a smuciturii. Asa face toate Editat Noiembrie 24, 2006 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 Am nevoie repede de dimensiunile cauciucului fata la vx ! E cumva pe 18? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 (editat) da 110/80 - 18 58S conform informatiilor din talon Editat Noiembrie 24, 2006 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 Multumesc mult OttoMan ... burlaco s-a facut cu un cauciuc 120/70 - 18 aproape nou Dunlop Sportive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 Si la mine se aude un clampanit si, cand bag intr-a intaia de pe loc, se simte o usoara smucitura. Nu mi-am facut nici un fel de probleme din punctul asta de vedere. Asa a facut de cand am luat-o si lucrurile nu s-au agravat nici un moment, in nici un sens. In plus, am auzit ca la suzuki cutiile sunt putin mai "dure" decat la honda sau la yamaha, de exemplu, unde chiar nu se simte nimic. Asta le-ar face si mai durabile. Ma rog, asta poate o fi doar o legenda, parerea mea e ca nu ai de ce sa-ti faci griji din cauza clampanitului si a smuciturii. Asa face toate problema este urmatoarea-mai incordezi putin ambreiajul, si eu am patit la fel cu yamaha xj 900 tot pe cardan. am incordat ambreiajul de la maneta si nu mai are nici smucitura decit foarte putin - lucrezi la surubul de la maneta pina nu mai smuceste+ cind motorul este cu socul tras la pornire dimineata actionezi maneta de ambreiaj de mai multe ori. smucitura era din cauza ca ambreiajul era lasat mai slab din cablu si cind cuplai vit 1 deja se transmite un moment la cardan. numai bine, ps nu trebuie incordat foarte mult,lucrezi usor si testezi..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 problema este urmatoarea-mai incordezi putin ambreiajul, si eu am patit la fel cu yamaha xj 900 tot pe cardan. am incordat ambreiajul de la maneta si nu mai are nici smucitura decit foarte putin - lucrezi la surubul de la maneta pina nu mai smuceste+ cind motorul este cu socul tras la pornire dimineata actionezi maneta de ambreiaj de mai multe ori. smucitura era din cauza ca ambreiajul era lasat mai slab din cablu si cind cuplai vit 1 deja se transmite un moment la cardan. numai bine, ps nu trebuie incordat foarte mult,lucrezi usor si testezi..... Treaba asta am facut-o Âşi o fac. Am reglat din Âşurubul de la manetă Âşi am lăsat jocul după cum scrie în manualul de utilizare. De obicei las motorul pornit înainte să plec de pe loc (la prima plecare) cam 3 minute , timp în care trag maneta de ambreiaj de câteva ori. Trasul manetei îl fac Âşi turând uÂşor motorul în acelaÂşi timp. Astea sunt ambreiajele umede, se mai lipesc discurile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Noiembrie 25, 2006 Share Postat Noiembrie 25, 2006 Multumesc mult OttoMan ... burlaco s-a facut cu un cauciuc 120/70 - 18 aproape nou Dunlop Sportive Noroc cu prietenii care au timp sa umble pentru mine.Multumesc Ingerica, sunt dator vandut la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 25, 2006 Share Postat Noiembrie 25, 2006 problema este urmatoarea-mai incordezi putin ambreiajul, si eu am patit la fel cu yamaha xj 900 tot pe cardan. am incordat ambreiajul de la maneta si nu mai are nici smucitura decit foarte putin - lucrezi la surubul de la maneta pina nu mai smuceste+ cind motorul este cu socul tras la pornire dimineata actionezi maneta de ambreiaj de mai multe ori. smucitura era din cauza ca ambreiajul era lasat mai slab din cablu si cind cuplai vit 1 deja se transmite un moment la cardan. numai bine, ps nu trebuie incordat foarte mult,lucrezi usor si testezi..... de incordat l-am incordat si eu, da' cam la fel face. repet, o legenda urbana pe care am auzit-o spune ca asa ar fi cutiile la suzuki, mai dure. pe mine nu ma deranjeaza chiar deloc, dupa ce am umblat numai cu rusisme. ba chiar, dupa ce m-am obisnuit cu Zed si cu clampaniturile lui, cand am avut ocazia sa conduc o hond shadow care intra foarte smooth in viteze, fara clampanituri si smucituri, pot sa spun ca nu-mi placea. ce dracu', sa nu simt io cum cupleaza in cutie ? oricum, m-am obisnuit si nu ma derajneaza cu nimic. @burlaco - brava, man ! sa-ti stapanesti sanatos calul cu potcoava noua ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASX Postat Noiembrie 28, 2006 Share Postat Noiembrie 28, 2006 tot asa smunceste si al meu dar atata timp cat intra usor in viteza nu cred ca este vreo pb.poza de ultima iesire impreuna cu lonerider, cel din plan indepartat este un priten cu un bmw 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Noiembrie 29, 2006 Share Postat Noiembrie 29, 2006 Foarte frumos arata mobrele.Ma intreb daca nu le incurcati intre voi Poate la vara va fi inca un VX rosu in "peisaj"! Eu am fost putin dezamagit la ultima plimbare.Am mers numai in oras, distante foarte scurte.In 3 zile abia adunat 65 de km.Am facut consumul.Rezultatul a fost de 7.8% La ultimul calcul facut mi-a iesit consumul mixt de 5.5% si acum mi s-a parut un pic cam mult.E drept ca in acesti 65 de km a trebuit sa o pornesc si sa astept sa se incalzeasca motorul de vreo 5 ori minim, dar totusi...mi s-a parut multicel fara de cum imi consuma vara in regim normal in afara localitatii, sau mixt.Nu ca m-ar deranja prea tare ca din pacate nu prea apuc sa merg cu ea in localitate, dar totusi... @burlaco - brava, man ! sa-ti stapanesti sanatos calul cu potcoava noua ! Multumesc @ottoMan Toate cele bune tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 29, 2006 Share Postat Noiembrie 29, 2006 bai ce faine sunt motoarele alea ! arat foarte bine, intr-adevar ! al meu acum parca ii enduro, atat de noroit e ! degeaba il curat dimineata, ca mereu cand ajung la serviciu arata de parca am traversat mlastinile cu ea ! abia astept vremea uscata, sa reziste curat mai mult timp ! am si o intrebare, ca vad ca toti aveti coburi: unde gasesc sa iau si io o pereche ? voi asa le-ati luat sau le-ati achizitionat separat ? @burlaco - la stilul de mers pe care l-ai descris, nu e mare consumul. mie la mers in oras exclusiv imi ia intre 6.5 si 7 si ceva mereu. consumul ala mixt de 5.5 la suta nu trebuie luat ca reper pentru mersul exclusiv in oras. adica, nu ar trebui sa te astepti ca in oras sa-ti consume 6 la suta si in afara 5. parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Noiembrie 29, 2006 Share Postat Noiembrie 29, 2006 SINGURUL motor care mi se pare ideal pana la chopper, mi se pare VX-ul.nu am condus unul, dar dupa cum arata si spuneti voi, este perfect.sper ca sa ajung sa fac bani de VX, caci de chopper-no way. sa aveti parte de ele baieti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASX Postat Noiembrie 29, 2006 Share Postat Noiembrie 29, 2006 consumul la mers in oras nu-l mai fac de mult timp fiindca depinde de prea multi factori si foarte rar da acelasi consum de doua ori. Noi asa le-am luat cu coburi, dar cred ca pe www.louis.de gasesti toate marimile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.