florin.radu Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) O singura motocicleta cu controlul tractiunii am condus si nu mi-a placut deloc. Taia gazul complet aiurea. Nu cred ca iti pui viata in pericol si e nevoie sa scada turatia motorului daca la o depasire in forta daca salta putin roata fata. dimpotriva, daca iti face frana de motor cand ai nevoie de gazu ala devine mai periculos. Poate peste multi ani va ajunge la un alt nivel si controlul tractiunii nu va mai fi asa din topor. Groaznica senzatie intr-o curba in care fuge putin de spate sa scada brusc turatia si sa se ridice mobra cu tine, unde mai este siguranta aici? ABS-ul pe mobra in cauza era mai fin ca cel de pe v-stromul meu in schimb TC-ul era vai de capul lui, mai bine fara, probabil din motivul asta avea butonul de dezactivare la indemana Imi aduce aminte de abs-ul dupa bmw-urile vechi k100 care lungeau enorm distanta de franare. Poate va ajunge si pe motoarele de strada un TC derivat din motogp. Ala cu siguranta este din alta lume Editat Ianuarie 31, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 31, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2013 TC taie acceleratia doar atunci cand puterea transmisa la roata este mai mare decat cea transferata la sosea. Si care este problema si ce nu ti-a placut? Daca nu aveai TC sau era decuplat, trageai intr-o veselie de acceleratie, patinai si posibil ... bufff. Pe mine unul si ABS-ul si TC-ul m-au salvat din cateva situatii neplacute. Problema este ca nu toate sistemele de siguranta sunt la fel de performante. Credinta generala este ca daca le ai, este suficient, fara sa ne mai intereseze si sensibilitatea, viteza de reactie si modul efectiv de lucru al acestora. Am mai dat exemplul cu plecarea de pe loc pt prima data. ST ia in calcul temperatura de afara si distanta parcursa pt prima data la plecare. Daca este frig, sau daca cauciucurile sunt reci simti interventia TC-ului. Cu cat este mai cald afara cu atat mai repede inceteaza obstructia. In felul asta nu poti patina cu gumele reci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Poate va ajunge si pe motoarele de strada un TC derivat din motogp. Ala cu siguranta este din alta lume Nu chiar. Parca Lorenzo a dat cu ea tocmai acum vreo 1-2 ani de pamant tocmai din cauza TC-ului pe care se baza dar nu se activase. Nu e nimic SF la TC... TC taie acceleratia doar atunci cand puterea transmisa la roata este mai mare decat cea transferata la sosea. sosea. pe macadam / pamant / hopuri e nasol cu tc pentru ca face ca toti draci, taie gaz, lasa gaz, taie gaz, lasa gaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Nu chiar. Parca Lorenzo a dat cu ea tocmai acum vreo 1-2 ani de pamant tocmai din cauza TC-ului pe care se baza dar nu se activase. Nu e nimic SF la TC... sosea. pe macadam / pamant / hopuri e nasol cu tc pentru ca face ca toti draci, taie gaz, lasa gaz, taie gaz, lasa gaz. tocmai de aceea porcaria de BMW a creeat posibilitatea de DECUPLARE LA ABS SI ASC.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) Mai fratilor... Prin anii '80 am urcat scarile de la complexul Pacea de la Snagov de pe plaja pana pe tereasa restaurantului! Nu mai retin bine daca eram cu Jawa 350 (Betty Boop) sau MZ-ul ETZ de 250 (Tezeu)... dar putem intreba martorii mai tineri care au vazut si tin minte faza... Asa ca eu i-as propune acestui vajmic posesor de super tenere si vesnic subiectiv teoretician: Eu vin cu scarile, el cu super-scula... Daca le urca pe toate are de la mine cate 100 RON pentru fiecare treapta. Pe bune! Editat Ianuarie 31, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Mai fratilor... Prin anii '80 am urcat scarile de la complexul Pacea de la Snagov de pe plaja pana pe tereasa restaurantului! Nu mai retin bine daca eram cu Jawa 350 (Betty Boop) sau MZ-ul ETZ de 250 (Tezeu)... dar putem intreba martorii mai tineri care au vazut si tin minte faza... Asa ca eu i-as propune acestui vajmic posesor de super tenere si vesnic subiectiv teoretician: Eu vin cu scarile, el cu super-scula... Daca le urca pe toate are de la mine cate 100 RON pentru fiecare treapta. Pe bune! eu vin cu popcornul......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) Cine da Cola?!... Editat Ianuarie 31, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 voi fi rautacios dar asta e........ CORECT AR FI CA AMANDOI...VETERANII...SA SI TARAIE PARTURILE ACUM..........PE TREPTE NU NE INTERESEAZA CE SE INTAMPLA IN ANII 80 CAND UNUL AVEA O VARSTA,............ SI URCA PE GRADELE ....TREPTELE CUIBULUI DE OCHI ALBASTRII PE LA VILA..23 CI CE SE FACE ACUM CU MOTOCICLETA IN DISCUTIE E INCORECT SA .L PUI PE BOGDAN ACUM SA FACE CEVA CE ALTCINEVA ACUM 40 DE ANI FACEA CU O MOTO 1/3 DIN ASTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 ...Mai cu seama ca seniorii nostri sunt mult mai veterani decat ai lor! In '80 eu aveam 14 ani de motociclism... iar preopinentul, vajmicul harea minus patru (-4)... Absolut corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 31, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2013 Terapie de iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Bogdane, sa vina cu banii si nu mai sta pe ganduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) zise expertul cesarel... userul cu cea mai multa experienta moto pe teren la activ! Stai ma la strungul tau... macar faci si tu ceva in domeniul asta. Oricum... eu sunt de acord cu propunerea! Dar banii nu se dau inainte... ca la curve... Ci dupa rezultate. Ca la service! Editat Februarie 1, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) Nastase nastase, de un an de zile te astept sa-ti arat cum se pune frana tare, bossule frumossule chiparossule.... Si de un an fugi pe toate forumurile si te plangi ca o 3,14zda cat esti de campion si de recordman. Pun 500 de euro la bataie ca iti scot motoretismul din cap, pe orice fel de motoretutza vrei tu. Hai cu tupeu! Editat Februarie 1, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) Eu provoc aici un alt veteran, un motociclist cu peste 20 de ani la pupitru. Tu de cand timp te-ai ratacit prin Bucuresti si cine pana mea esti in moto? 3,14zda esti tu, cerasica! Editat Februarie 1, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Eu provoc aici un alt veteran, un motociclist cu peste 20 de ani la pupitru. Tu de cand timp te-ai ratacit prin Bucuresti si cine pana mea esti in moto? 3,14zda esti tu, cerasica! intrebare????? veteran in motociclism cum se masoara ...in ani de cand ai permisul......sau in km parcursi........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) În afară de factorul filosofic întrebarea are și caracter personal.Poate că gogu e mai bătrân, giles are mai mulți km, gordon și, și...Admit că unii l-ar injura și pe ta-su, da așa-s măgarii! De ce să generalizăm pe acest topic... când fiecare se simte cel mai bine în suficiența lui călduță... Editat Februarie 1, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 În afară de factorul filosofic întrebarea are și caracter personal. Poate că gogu e mai bătrân, giles are mai mulți km, gordon și, și... Admit că unii l-ar injura și pe ta-su, da așa-s măgarii! De ce să generalizăm pe acest topic... când fiecare se simte cel mai bine în suficiența lui călduță... astept un raspuns pe masura cum se califica cineva la veteran in motociclism........???? VETERÁN, -Ă, veterani, -e, subst. 1. S. m. Ostaș roman liberat după terminarea serviciului militar și care obținea la liberare o serie de privilegii. 2. S. m. Bărbat (în vârstă) care a participat la unul sau mai multe războaie. 3. S. m. și f. Persoană (în vârstă) care a activat și s-a remarcat vreme îndelungată într-o acțiune (de mare răspundere), într-o instituție cacare" te ai remarcat si unde ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Termenul 'veteran' are extensii uzuale de bun-simt si logice. Chestiunea s-a lamurit de ani buni pe "veteranii adunarea" DEX-ul nostru limitat nu trebuie sa ramana o piatra de moara pentru un om inteligent si cult. Ca daca ne luam dupa ce a batut in cuie un "profesor" in dex ro... si raliu e numai o competitie sportiva... cand el are la origine, gandit cu decenii in urma de frantzuz... in prima instanta intelesul de raliere, respectiv adunare de orice fel! Pe ultima tema m-am amuzat si eu un pic pe "hai sa dam o tura"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 astept raspuns ........... ani sau km..................... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) Sper ca il intrebi mai intai pe cerasel! apoi in ordinea importantei pe harea ca e topicul lui si e mai in tema cu 'motoveteranii' pendinte de pro-bike... Editat Februarie 1, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 eu zic asa fiecare are momentul lui de "glorie" asa ca hai sa nu ne mai ..caca atat pe noi cu veteranismele astea unii se bucura ca au trecut anii peste ei si sunt fericiti ca se pi.sa singuri altii sunt fericiti ca in ca mai pot ridica piciorul peste motocicleta si la semafor gasesc frana oricat ai freca.o la rece ce e frumos ramane cand esti tanar si poti s.o "culci" pe curbe sau sa vii cu diplome de "regularitate" dupa care raman AMINTIRILE si forumul..... ps. si EU ma consider batran daca vrei sa o stii parca am inceput sa constientizez unele tampenii si mi pare al dracului de rau ca nu imi mai vine sa le fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) bah, sunteti de toata jena treceti naibii pe privat cu scuipatu in gura si lasati topicu pentru chestii legate de mobra in discutie. ce dreq v-o face asa placere sa va fluturati chilotii cu rahat in mijlocu intersectiei ?! Editat Februarie 1, 2013 de scabron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 bah, sunteti de toata jena treceti naibii pe privat cu scuipatu in gura si lasati topicu pentru chestii legate de mobra in discutie. corect il scot pe tov. nastase la o bere in cismigiu.... cand dau ghioceii ps sa intri si pe la topicul de bmw sa zici la fel....DA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) ianachime, asa e bre... Nu am vazut sa te contrazica cineva! Ai dreptate, in afara de cel care l-ar injura și pe bunicu-su, da așa-s măgarii! In privinta mea nu admit nimanui sa vorbeasca in numele meu. raspund cu obiectivitate, oricand: 1. Am facut o propunere on-topic initiatorului 2. Raspund oricand la flame si inadvertente 3. Eu inca nu-s dintre cei carora le ajunge suficienta. Sper ca o sa ne intalnim la raliu. ...sa vezi atunci supriza... Editat Februarie 1, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Termenul 'veteran' are extensii uzuale de bun-simt si logice. cand el are la origine, gandit cu decenii in urma de frantzuz... in prima instanta intelesul de raliere, respectiv adunare de orice fel! Pe ultima tema m-am amuzat si eu un pic pe "hai sa dam o tura"... Ma bucur c-ai mai citit si tu cate un cuvant si ca incerci sa-l intelegi. Ca de vorbit fara rost, am vazut ca esti capabil. Legat de cat de motociclist esti, incep sa ma cam satur sa vad ca esti singurul care propaga ideea asta! Oare si Schumacher sau Rossi le-or spune cu ostentatie tuturor celor cu care se intalnesc ca au cate sapte sau noua titluri mondiale? Nu, despre astia spun altii cat sunt de buni! Dar asa sunt cate unii... Totusi, sa nu uitam ca e topic dedicat unei motociclete care va trai mai mult in memoria colectiva decat oricare dintre noi, indiferent de cat de "buricul pamantului" ne credem! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.