Sari la conținut

XT 1200 Z Super Tenere


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

Toti stim ca BMW este cea mai perfecta si cea mai prima la toate si este peste toate oricand :D

Acum noua troaca are si racire pe apa dar nu total ca sa nu se raceasca prea tare si sa inghete in mers. cum sa nu-ti doresti asa ceva???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

N-am calitate de jurnalist sau alte titluri, sunt doar utilzator de zeci de mii de km pe 1200 gs si pe XT12 si prefer de departe XT-ul.

Sunt curios la ce diferenta structurala va referiti.

Sunt curios de o lista cu plusuri si minusuri la cele 2 modele. Mai rar sa gasesti pe cineva care detine ambele modele. Test de comparatie in revista am citit hai sa vedem acuma ce zice un motociclist care exploateaza pe cele 2 modele.

P.s nu cerd ca in dreptul GS -lui vor fi doar minusuri si in dreptul XT-lui doar plusuri.

 

. Nu se schimbau cardanele cum se schimba lanturile.

D-ul Harea cred ca aici un pic ati exagerat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

, fiind copiat dupa japonezi.

Poti demonstra logic aberatia ? Chiar vreau sa ma insel si sa cred ca nemtii au ajuns sa fure de la japonezi stiind toata lumea ca japonezii,(popor minunat de altfel) n au inventat mai nimic perfectionand si copiind tot ce prind.Deocamdata elicea alb albastra , singurul producator german de moto tine la respect mai toate marcile de pe glob, cele 4 japoneze pasind tiptil in umbra titanului bavarez ce detine clar suprematia tehnologica.

Editat de Dan Olaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti demonstra logic aberatia ? Chiar vreau sa ma insel si sa cred ca nemtii au ajuns sa fure de la japonezi stiind toata lumea ca japonezii,(popor minunat de altfel) n au inventat mai nimic perfectionand si copiind tot ce prind.Deocamdata elicea alb albastra , singurul producator german de moto tine la respect mai toate marcile de pe glob, cele 4 japoneze pasind tiptil in umbra titanului bavarez ce detine clar suprematia tehnologica.

Dan Olaru adevarul e ca japonezii au redus considerabil din handicapul pe care au avut fata de BMW dar si eu zic ca inca nu sunt peste bavarezi.

Ca si idee sa stiti ca japonezi dupa WW2 au fost ca si chinezii de astazi au cumparat un produs au desfacut si au copiat, dar,dupa au inceput sa imbunatateasca produsele.

 

Si o intrbare pt fanii moto japonezi : daca la noul BME 1200 GS LC se strica ambreiajul ce o sa spuneti? Ca BMW e de toata jena sau ca ambreiajul e prost? atentia ambreiajul este facut de o firma japoneza.

 

A si inca un lucru f important sa stiti ca japonezele voastre nu sunt fabricate in japonia marea majoritate care sunt vandute in europa sunt facute de macaronari, protughezi, spanioli, etc, iar cele din asia in taiwana si alte tari de lumea a 3a - comparabil cu china doar cu o industruie mai slaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, la BMW sunt incluse, la fel ca si la japoneze, toata gama, inclusiv scuterele.

 

Pai tocmai, eu n-am negat ca la BMW nu ar fi incluse scuterele... dar numarul lor (scuterelor) este extrem de mic, au doar cele doua modele recente si scumpe; la japoneze sunt incluse zecile de mii de scutere, motociclete din zona 125/250/350/500-600 cmc etc. La BMW baza vanzarilor o reprezinta motocicletle 800-1600 cmc. In contextul asta, spuneam ca cifrele vanzarilor BMW nu mi se par rele deloc iar o comparatie seaca/directa ca si cifre nu este deloc relevanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun "aportul adus"...

De aici ce trebuie sa intelegem : ca toate giumbuslucurile tehnice aduse de BMW sunt de prisos? Adica diferenta (mare) de pret este doar pentru ca nemtii sa-si plateasca salarii mai mari? Sau diferenta de pret este platita de cobai doar pentru ca uzina alb-albastra sa testeze diferite variante tehnice?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saracie, on 12 Sept 2013 - 21:50, said:
"N-am calitate de jurnalist sau alte titluri, sunt doar utilzator de zeci de mii de km pe 1200 gs si pe XT12 si prefer de departe XT-ul.

Sunt curios la ce diferenta structurala va referiti."

 

Aveti dreptate. Doar calitatea de jurnalist si alte titluri care nu sunt sustinute de o mare experienta in domeniu incununate de talent si pasiune... au discreditat in ro. foarte multe notiuni printre care si cele in domeniul moto...

In prezent, in acceptiunea generala doar calitatea de posesor este cea mai onesta.

Dupa parerea mea, intre cele doua modele, diferenta structurala este de baza si incepe chiar de la arhitectura cadrului.

 

Mai departe... discutia tine de cunsostinte, bun-simt si educatie...

 

attachicon.gif12GSfram.jpg attachicon.gifyamaha_s...200_c_02.jpg Cadrul Yamaha - rigid
Cadrul BMW - cu articulatii
attachicon.gifYAMAHA_S...TENERE_8.jpg attachicon.gifurs12GSfram.jpg Mono bascula BMW, bratul cardanului
Bascula Yamaha cu 2 brate (cardan+brat)
attachicon.gifYAMAHA_S...TENERE_5.jpg attachicon.gifbmw_r120...0_std_29.jpg

attachicon.gifR1200GS_...ngine_3_.jpg attachicon.gifYAMAHA_S...TENERE_2.jpg 2 paralel twin, lichid
Motor BMW 2 cilindri flat-twin (boxer) - aer, ulei
attachicon.gifyamaha_s...200_c_20.jpg attachicon.gifR1200GS_20Gearbox.jpg
Racire Yamaha: radiator lichid, electroventilator ---- BMW: Ambreiaj uscat, cutie viteze separata

Dupa testul facut cu motocicleta lui Bogdan Harea, Yamaha XT1200Z Super Ténéré
sunt ferm convins ca el iubeste acest enduro-touring nou pe care si l-a dorit cu ardoare
si ca, hotarat, nu l-ar atrage in nici un fel - altceva.
Eu, ca un veritabil pasionat al blazonului elicei in culorile bavareze,
cu tot atata convingere si sinceritate as ramane fidel modelului 2010 - BMW R1200GS.

Marturisec ca, dupa parerea mea, ambele motociclete sunt de nota 9.

Pentru noua japoneza, la plus, apreciez controlul tractiunii si functionarea foarte discreta a ABS-ului.
Elasticitatea este apreciabila, cotata tot cu plus.
Plecarea de pe loc se poate face fara probleme, in treapta intaia, efevtiv la ralanti - 1.200 rot/min.
Elasticitatea in ultima treapta, a 6-a, am demonstrat-o reducand viteza pana la 45 km/h,
dupa care, fara nicio problema, accelerand elegant, fara nicio bataie in... cardan. Era sa spun lant !
In primele secunde, pana intr-un minut, saua ti se pare tare, dar, odata cu derularea peisajului
si adunarea kilometrilor in bord, te convingi ca esti subiectul unui fenomen paranormal.
Stai pe o sa excelenta, orice teren ai alege!
Parbrizul...
Scuze, de fapt, nu de asta vreau sa ma ocup!

Daca va intereseaza motocicleta, mai devreme sau mai tarziu veti avea singuri trairile
care vi se ofera in saua acestui model enduro-touring “made in Japan”.
Eu doresc, in principal, sa imi aduc aportul in “lamurirea” diferentelor
care aparent fac ireconciliabila disputa dintre pasionati, BMW vs Yamaha.
Conceptia teutona si cea nipona pentru tot-teren !
Cu siguranta, nici o clipa nu poate fi vorba de “clona”...
Priviti comparativ ilustratiile si judecati singuri :
Dupa care, fiind obiectiv pana la capat, public aici si un tabel comparativ
bazat pe cifre si realizat de oameni mult mai autorizati in materie !
Analizati cu atentie si trageti singuri concluziile.


attachicon.gifenciclopedia_moto.doc

Dincolo de orice parti pris, la final, se impune o concluzie obiectiva:

Realitatea de pe teren!

Motiv de bucurie pentru blazonatii celor “trei diapazoane”:
Yamaha ofera acum un motiv in plus iubitorilor motocicletelor de a spune cu mandrie:

“tonul face muzica “ !

Pentru cei in venele carora curge sange alb-albastru,

boxerul actual inglobeaza foarte multe rafinamente tehnice
care aduc pe sosea iubitorilor de “raiduri fara frontiere” - dragoste nemarginita!


Sunt sigur ca reprezentantii ambelor tabere vor face alegerea corecta... in functie de ce isi doreste fiecare... tinand seama in primul rand de sentimentele personale!

 

 

 


Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica diferenta (mare) de pret este doar pentru ca nemtii sa-si plateasca salarii mai mari? Sau diferenta de pret este platita de cobai doar pentru ca uzina alb-albastra sa testeze diferite variante tehnice?

 

Care diferenta de pret? Cat stii tu ca este pretul la STANDARD la ambele modele? Eu stiu doar sa ma uit pe net pe site-urile firmelor respective si pe cataloagele moto iar la modelele 2013 de exemplu erau vreo 300€.

 

Yamaha STenere 1200 ABS: 14.295€

R1200GS LC model 2014 (inclusiv TC): 14.400€.

Daca mai adaugam indicatorul de treapta de viteza, se duce si diferenta aia de 100€ :blbl:

Deci pana si mitul cu premium/scump s-a dus!

 

Si sa fim seriosi... daca Yamaha ST mai putea "discuta" cu vechiul GS, cu asta nou deja e taaaare greu.

Iar daca schimb un cardan sau ce mai indruga Bogdan p-aici, diferenta se va recupera oricum la o comparatie in cazul revanzarii. :D

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Hai sa fim putin mai realisti si sa nu comparam cruise-control-ul adevarat de la buton, la care tot din buton cresti si descresti viteza cu o frana mecanica a acceleratiei tempted:

In anii 60 americanii de la NASA in 10 ani de cercetate au cheltuit milioane de dolari ca sa realizeze un pix cu care astronautii sa scrie in spatiu, imponderabilitate , vid, etc. Dupa multa munca au reusit realizand o minune tehnica, o bijuterie. In tot acest timp rusii au folosit creionul, acelasi pe care-l folosesc si americanii acum. Pt a aprecia genialitatea simplitatii trebuie sa-ti folosesti propriul cap si sa-ti largesti bibliografia dincolo de Motorrad magazin.

 

Pt cei cu memoria scurta recomand recitirea acestui articol, mai mult decat edificator, legat de fiabilitatea legendarelor motociclete http://www.affordablebeemerservices.com/bmwthoughts/

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Romania... marca BMW este de vina si pentru manelistul grobian care il fura sau cumpara pentru embleme...

si pentru posesorul subiectiv care nu are ochi... decat pentru produsele alese dupa ureche !

 

Din pacate... tot in Ro. alegerile parlamentare, emiterea de aprecieri universale si facerea de copii...

nu necesita niciun examen...

 

soleilsourire.gif

 

 

Simțul măsurii și bunul-simț ar trebui să ne mai tragă din când în când de mânecă

și când criticăm din sferele noastre unilaterale de posesori intangibili... și producătorii mondiali,

și academiile mondiale de design sau tehnologiile moto de top...

 

În țările civilizate sunt firme celebre care recheamă anual zeci de mii de modele

fără isteria balcanică produsă la noi în cercurile selecte radio-șanț

ale vajnicilor spargatori autohtoni de semințe...

 

Trista realitate este că România nu reprezintă nimic în lumea moto.

La nici un capitol!

Producători, nema... putere de cumpărare, canci... campioni mondiali, oha!

 

În schimb, conform sindromului caracteristic secular Păcală și Tândală...

ne străduim mereu asiduu și alerți să punem carul înaintea boilor,

să urcăm vaca în fâneață sau porcu' în copac...

așteptând să cânte mai abitir ca privighetoarea!

 

soleilsourire.gif

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei cu memoria scurta recomand recitirea acestui articol, mai mult decat edificator, legat de fiabilitatea legendarelor motociclete http://www.affordablebeemerservices.com/bmwthoughts/

 

Ne-ai treminat cu fiabilitatea asta a ta... chiar nu intelegi ca suntem destui care nu am avut probleme deloc sau aproape deloc cu motocicletele? Si ca nu DOAR la asta se rezuma tot?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe tine te poti scoate din calcul. 80000 km cu trei motoare aproape fara probleme! E de ras.

Cu Mobra S50 am facut 24000 km, cu Jawa 175, 27000 fara probleme. Cam pe acolo esti si tu.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cea neagra am dat-o unui calator moto in nevoie, iar la Practiker nu am mai gasit decat culoarea asta imposibila. Se va inlocui cand se completeaza stocul. Nu e mare bai. Ma inpac cu gandul ca macar bidonul s-a plimbat in Mongolia. :oilleak:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba pe aicisa ie numai dastia da stie sa vorbeasca gramaticeste corect. o fi buni si la mobrism tot asa?

 

acest post este un pamflet.....a se intelege.. cine vrea. :D

 

bogdane, ai grija tata prin ce taste bagi degete ca e belea mare altfel!!!

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa revenim on-topic, la motocicleta ta... chestia aia verde (bidon?) arata intr-un mare fel, ar trebui sa vinzi patentul ;)

Are si furtune rosii de incalzire iarna dar n a venit sezonul . Are si plase de tantari. Si multe alte gadgeturi in incercarea de apropiere si asemanare cu BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are si furtune rosii de incalzire iarna dar n a venit sezonul . Are si plase de tantari. Si multe alte gadgeturi in incercarea de apropiere si asemanare cu BMW.

 

Asta cu asemanarea cu BMW nu face cinste marcii, avand in vedere "ciudateniile" in cauza. Insa inteleg ca mai acopera cat de cat din micile frustrari. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

florin.radu Posted 13 September 2013 - 12:01 AM

Acum noua troaca are si racire pe apa...

 

Ma inpac cu gandul: :oilleak:

 

Acesta este nivelul "argumentatiei"...

 

Halal pasiune moto!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu asemanarea cu BMW nu face cinste marcii, avand in vedere "ciudateniile" in cauza. Insa inteleg ca mai acopera cat de cat din micile frustrari. :)

Din MARILE frustrari ! Sigur nu face cinste BMW insa sunt lucruri de la care japonezii mai invata si ei ....

 

E unicate. Nu viseaza bmw-isti la ele ca nu scrie in Motorrad.

" Sunt " ca" e "mai multe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...