_Blade_ Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Pai nu prea are lumea loc sa zica nimic din cauza voastra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 GS ......destule peste 1 buc ST Bai ce rautacios esti... Bogdan zicea ca mai e una parca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 24, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2011 Welcome to ABS II world. In action since 2005 on any BMW motorcycle. PS: a nu se intelege ca XT1200 e o mobra nasoala. Au contraire! E o mobra extraordinara. Insa (din pacate) doar o copie a lui 12GS. Dar roata tot se blocheaza la GS inainte ca ABS-ul sa-i dea drumul! Si parca se pierdea frana cand motorul era oprit? Si parca au umblat ceva la frane din 2005 pana acum de bune ce au fost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Bai Bogdane, da' si tie iti place sa te inghiontesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 24, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) Pai nu prea are lumea loc sa zica nimic din cauza voastra. Chiar nu ma deranjaza! Cea mai buna pedeapsa si-o iau singuri cand dau o gramada de bani pe GS. Fiecare pasare pe limba ei piere! Vlade daca ai curaj ia-ti GS 2005 sa am si eu de cine rade. Mesaj completat Bai Bogdane, da' si tie iti place sa te inghiontesti... Iarna astea sunt discutiile! Din primavara nu ma mai gasesc pe aici Mesaj completat daca tu crezi ca se va mai fabrica de catre yamaha modelul actual de 1200 z st peste 3 ani clar VISEZIdaca tu crezi ca 5000 de exemplare vandute in 8 luni reprezinta ceva e prob ta asa a inceput si gs de a ajuns la 500000 Ce-mi place mie la fanii BMW, cand fac teste in Alpi GS 1200 2010 este motor nou, dar cand numara exemplarele vandute le aduna pe toate de acum 30 de ani de la GS 850, 1000, 1100,1150,1200 si ce va mai urma Editat Ianuarie 24, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Dar roata tot se blocheaza la GS inainte ca ABS-ul sa-i dea drumul! Si parca se pierdea frana cand motorul era oprit? Si parca au umblat ceva la frane din 2005 pana acum de bune ce au fost Din moment ce ai informatia ca roata da sa se blocheze, depinde de proiectant cum o foloseste: a la BMW, lasa sa blocheze, ii da drumu, blocheaza, ii da drumu pana ce se opreste motorul sau a la Yamaha, nu lasa sa se blocheze dar pana cand? Cat de eficienta e treaba asta? De unde stie calculatorul ABS al tau unde e optim sa ii dea drumul/limita? Iti zic eu: au luat o valoare de referinta si atat. Numa ca valoarea aia de referinta nu se oglindeste intitdeauna cu conditiile in care te dai. Pana la urma ce conteaza cum functioneaza, daca in final isi atinge scopu? E mai bun Yamaha ca nu blocheaza fata de BMW ca blocheaza? Conform cu ce?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 24, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2011 Sunt doua aspecte pe care le apreciez la ST: lipsa vibratiilor la motor si lipsa pulsatiilor in ABS. Finete tehnica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Uite ca la boxere, noua ne plac vibratiile. Legat de pulsatii in ABS, atata is de puternice incat ultima data cand mi-a intrat ABS pe spate, pedala era mai mai sa imi arunce genunchiu in gura. Ia de-aici finete! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) Ce-mi place mie la fanii BMW, cand fac teste in Alpi GS 1200 2010 este motor nou, dar cand numara exemplarele vandute le aduna pe toate de acum 30 de ani de la GS 850, 1000, 1100,1150,1200 si ce va mai urma Vezi ca doar 12GS sunt vandute in peste 500.000 exemplare. Daca pui toate GS-urile la socoteala s-ar putea sa scrii la Yamaha sa-si mareasca fabrica. Mesaj completat LE: nu vreau sa zic ca daca cineva vinde mai mult inseamna ca respectiva mobra e mai buna. E doar un indicator de care se tine seama pentru ca e important sa ai si o piata aftermarket sau piese de schimb variata. Editat Ianuarie 24, 2011 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Vlade daca ai curaj ia-ti GS 2005 sa am si eu de cine rade. Poate-mi iau, cine stie... dar ce ti se pare asa trist? Ti s-a parut ca Florinache avea probleme? Recunosc, nu mi-as lua 2004 (primul an)... dar de ce anume spui tu 2005? franele au fost schimbate in toamna 2006 cand s-a renuntat la amplificatorul de franare. Si mai e ceva... daca e sa aiba probleme, le-a avut deja pana acum si au fost rezolvate. Eu daca o iau, o iau cu garantie 1 an... Pana acum am 50.000km parcursi, numai pe BMW... nu m-a lasat niciodata nimic in drum; si daca prin absurd se strica, da, e posibil... care-i problema? Dau un telefon, mi-o ia platforma si gata... sunt probleme mult mai grave in viata. Dar merg pe ce-mi place, nu pe ce zic altii ca se strica sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 24, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2011 Vezi ca doar 12GS sunt vandute in peste 500.000 exemplare. Daca pui toate GS-urile la socoteala s-ar putea sa scrii la Yamaha sa-si mareasca fabrica. S-ar putea sa ma insel eu, dar nu cred sa fi vandut 500000 numai modelul GS 1200. Vlad care este guru BMW ne poate lamuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Vlade daca ai curaj ia-ti GS 2005 sa am si eu de cine rade. Poate-mi iau, cine stie... dar ce ti se pare asa trist? Ti s-a parut ca Florinache avea probleme? Recunosc, nu mi-as lua 2004 (primul an)... dar de ce anume spui tu 2005? franele au fost schimbate in toamna 2006 cand s-a renuntat la amplificatorul de franare. Si mai e ceva... daca e sa aiba probleme, le-a avut deja pana acum si au fost rezolvate. Eu daca o iau, o iau cu garantie 1 an... Pana acum am 50.000km parcursi, numai pe BMW... nu m-a lasat niciodata nimic in drum; si daca prin absurd se strica, da, e posibil... care-i problema? Dau un telefon, mi-o ia platforma si gata... sunt probleme mult mai grave in viata. Dar merg pe ce-mi place, nu pe ce zic altii ca se strica sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Vlade daca ai curaj ia-ti GS 2005 sa am si eu de cine rade. Poate-mi iau, cine stie... dar ce ti se pare asa trist? Ti s-a parut ca Florinache avea probleme? Recunosc, nu mi-as lua 2004 (primul an)... dar de ce anume spui tu 2005? franele au fost schimbate in toamna 2006 cand s-a renuntat la amplificatorul de franare. Si mai e ceva... daca e sa aiba probleme, le-a avut deja pana acum si au fost rezolvate. Eu daca o iau, o iau cu garantie 1 an... Pana acum am 50.000km parcursi, numai pe BMW... nu m-a lasat niciodata nimic in drum; si daca prin absurd se strica, da, e posibil... care-i problema? Dau un telefon, mi-o ia platforma si gata... sunt probleme mult mai grave in viata. Dar merg pe ce-mi place, nu pe ce zic altii ca se strica sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Vlade daca ai curaj ia-ti GS 2005 sa am si eu de cine rade. Poate-mi iau, cine stie... dar ce ti se pare asa trist? Ti s-a parut ca Florinache avea probleme? Recunosc, nu mi-as lua 2004 (primul an)... dar de ce anume spui tu 2005? franele au fost schimbate in toamna 2006 cand s-a renuntat la amplificatorul de franare. Si mai e ceva... daca e sa aiba probleme, le-a avut deja pana acum si au fost rezolvate. Eu daca o iau, o iau cu garantie 1 an... Pana acum am 50.000km parcursi, numai pe BMW... nu m-a lasat niciodata nimic in drum; si daca prin absurd se strica, da, e posibil... care-i problema? Dau un telefon, mi-o ia platforma si gata... sunt probleme mult mai grave in viata. Dar merg pe ce-mi place, nu pe ce zic altii ca se strica sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 24, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) PS: a nu se intelege ca XT1200 e o mobra nasoala. Au contraire! E o mobra extraordinara. Insa (din pacate) doar o copie a lui 12GS. Mai Budd@ te vad schimbat! Tu ai facut test cu ST-ul si nu ne spui si noua! Editat Ianuarie 24, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) S-ar putea sa ma insel eu, dar nu cred sa fi vandut 500000 numai modelul GS 1200. Vlad care este guru BMW ne poate lamuri. S-ar putea sa ai dreptate. In 2007 R1200GS vanduse doar 100.000 deci nu cred ca au ajuns la 500.000 in 3 ani. Oricum, de la 100.000 + pana la 2 bucati e cale lunga. Destul de lunga,as zice Editat Ianuarie 24, 2011 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 24, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) Corect este: pana in 2007 GS 1200 s-au vandut 100000. Deci 2004, 2005, 2006, 2007 la un loc! Iar noi nu contam. In Romania se vand intr-un an motoare noi cat intr-o comuna din Germania. A fost si an de criza in care nici vanzarea GS-nu a excelat. Nu cred ca s-au vandut mai mult de 10 GS noi. Editat Ianuarie 24, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Corect este: pana in 2007 GS 1200 s-au vandut 100000. Deci 2004, 2005, 2006, 2007 la un loc! Iar noi nu contam. In Romania se vand intr-un an motoare noi cat intr-o comuna din Germania. A fost si an de criza in care nici vanzarea GS-nu a excelat. Nu cred ca s-au vandut mai mult de 10 GS noi. Asta am vrut sa zic da' nu mi-a iesit. D-aia am si zis ca nu cred ca au ajuns la 500.000 in 3 ani. Insa ma astept la cel putin 200.000 pentru ca 2008 si 2009 au fost anii 12GS. Si tot ca o curiozitate, in Olanda in mai 2010 12GS a fost detronat de catre ... S1000RR . Vitezana a batut dual sportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Asta am vrut sa zic da' nu mi-a iesit. D-aia am si zis ca nu cred ca au ajuns la 500.000 in 3 ani. Insa ma astept la cel putin 200.000 pentru ca 2008 si 2009 au fost anii 12GS.Si tot ca o curiozitate, in Olanda in mai 2010 12GS a fost detronat de catre ... S1000RR . Vitezana a batut dual sportul. Cifrele de vanzari BMW sunt cu atat mai "zdrobitoare" cu cat toti o gasesc scumpa... ca daca se vindea (de exemplu) V-Strom asa bine, nu m-ar fi mirat... insa cand cel mai scump se vinde atat de bine, nu mai e NIMIC de comentat. Si cu RR... na, marketingul de la BMW fir-ar sa fie! Si doar n-au furat clientii de GS... ci p-aia de Ninja&co... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 24, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) Cifrele de vanzari BMW sunt cu atat mai "zdrobitoare" cu cat toti o gasesc scumpa... ca daca se vindea (de exemplu) V-Strom asa bine, nu m-ar fi mirat... insa cand cel mai scump se vinde atat de bine, nu mai e NIMIC de comentat. Si cu RR... na, marketingul de la BMW fir-ar sa fie! Si doar n-au furat clientii de GS... ci p-aia de Ninja&co... Stai linistit nu ai ales exemplul potrivit. S-au vandut mai multe V-Stroame decat GS in perioada in care s-au fabricat simultan. America e plina de DL1000 mult mai multe dacat GS, iar de Grecia nu mai spun. Numarul mare de GS-uri vandute este mare pt BMW, care numai la aceasta motocicleta s-a apropiat ca ordin de marime de ce vand japonezii. Celelalte modele ale firmei se vand cu miile pe an nu cu zecile de mii. De asta si fanii le aduna pe 30 de ani ca sa umfle gogoasa mai tare. Daca amintim de paguboasele K1200 si K1300 si cele din clasa 450 care toate au fost o imensa pierdere pt BMW si imagine, dar mai ales bani, pe care-i recupereaza de la cei ce cumpara GS, cred ca singura pe profit. Editat Ianuarie 24, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Daca amintim de paguboasele.....si cele din clasa 450 care toate au fost o imensa pierdere pt BMW si imagine, dar mai ales bani, ..... Hai ca intru si eu in hora. In primul rand, de ce spui ca 450-urile sunt paguboase? Nu uita ca alea sunt motoare hard-enduro. Se strica la fel cum se strica si exc-urile sau altele. Mai degraba ai putea spune ca inca nu au ajuns la performantele sportive la care sunt acum ktm-urile, dar aici nici Yamaha nu a ajuns la performanta ktm-ului, si Yamaha face de mai mult timp enduroaice... De fapt, daca stau bine sa ma gandesc, la rezultate sportive nu stau chiar asa de rau. Ia uite tu aici ( http://www.redbullromaniacs.com/results/results-2010/ ) niste rezultate in care Yamaha nici macar nu apare Si nu uita ca 450-urile alea nici macar nu sunt bmw-uri get-beget. De fapt ele sunt conceptie husqvarna. Pentru bmw domeniul hard-enduro e strain. Incearca si ei marea cu degetul. Sunt inca prea la inceput ca sa spui ca nu fac treaba buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 24, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2011 Hai ca intru si eu in hora.In primul rand, de ce spui ca 450-urile sunt paguboase? Nu uita ca alea sunt motoare hard-enduro. Se strica la fel cum se strica si exc-urile sau altele. Mai degraba ai putea spune ca inca nu au ajuns la performantele sportive la care sunt acum ktm-urile, dar aici nici Yamaha nu a ajuns la performanta ktm-ului, si Yamaha face de mai mult timp enduroaice... De fapt, daca stau bine sa ma gandesc, la rezultate sportive nu stau chiar asa de rau. Ia uite tu aici ( http://www.redbullromaniacs.com/results/results-2010/ ) niste rezultate in care Yamaha nici macar nu apare Si nu uita ca 450-urile alea nici macar nu sunt bmw-uri get-beget. De fapt ele sunt conceptie husqvarna. Pentru bmw domeniul hard-enduro e strain. Incearca si ei marea cu degetul. Sunt inca prea la inceput ca sa spui ca nu fac treaba buna. La cele de 450 le-am numit paguboase, nu pt ca nu ar fi bune, ci pt ca nu au avut succes pe piata. S-au vrut un raspuns la KTM si au dat chix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Cifrele de vanzari BMW sunt cu atat mai "zdrobitoare" cu cat toti o gasesc scumpa... ca daca se vindea (de exemplu) V-Strom asa bine, nu m-ar fi mirat... insa cand cel mai scump se vinde atat de bine, nu mai e NIMIC de comentat. Si cu RR... na, marketingul de la BMW fir-ar sa fie! Si doar n-au furat clientii de GS... ci p-aia de Ninja&co... Daca cea mai vanduta masina in europa din 2010 este Ford Fiesta inseamna ca este cea mai buna??? Nici pe departe ... Este o masina preferata de cei mai multi sau care corespunde cel mai bine nevoilor majoritatii. Asa este si cu ST1200 vs GS1200 fiecare isi ia ce ii place dupa criterii personale fiecare are plusuri si minusuri. Ambele sunt motociclete premium dar niciuna nu este perfecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) La cele de 450 le-am numit paguboase, nu pt ca nu ar fi bune, ci pt ca nu au avut succes pe piata. S-au vrut un raspuns la KTM si au dat chix. Pai G-urile sunt noi pe piata. Practic, sunt cam in situatia ST-ului. Ce, poti spune ca in momentul de fata ST-ul comparativ cu GS are succes pe piata? Inca sunt multi care nu se pot desparti de EXC in fata G-ului, la fel cum sunt multi care nu se pot desparti de GS in fata ST-ului Odata cu trecerea timpului se va vedea si adevarata valoare a noilor motociclete. Editat Ianuarie 24, 2011 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 24, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2011 GS-ul nu este nici macar cel mai vandut motor, este unul care s-a vandut bine, si oricum cel mai bine vandut de la BMW, din toate timpurile si singurul care a atins ca numar comparabil cu japonezii. Dar comparatia asta da bine ca argument intr-o discutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.