Sari la conținut

XT 1200 Z Super Tenere


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

Poti sa bei Borsec toata viata ta,dar nu-l fa prost pe ala care bea Evian! Care-i problema cu facutul prost pe cineva care-si doreste un lucru mai bun si mai scump,nu inteleg!Neamtul ala care sta in Bavaria si si-a cumparat o japoneza e destept celalalt care si-a cumparat un BMW e un prost! Cam asa e!

 

 

Exact ce ma asteptam.Cineva o sa-mi rastalmaceasca cuvintele,intelesul,prefacandu-se ca nu intelege,ori le ia prea personal.Deasta nu-mi place mie schimbul de pareri pe forumuri.E prea obositor si consumator de timp,iar ego-ul unora o ia razna.Unde mai pui ca se baga si unii paraleli in seama.Sper ca nu negati cea ce este clar pe orice forum.Cel mai bine e sa vorbesti cu oamenii direct.

 

Prin prost m-am referit la cineva prea putin,gresit sau neinformat.Cineva care facea ceva in necunostinta de cauza.

In cazul neamtului am vrut sa subliniez ca nici macar nationalismul,ceva f pregnant la ei,nu la impiedicat sa cumpere motor japonez.

A-ti dori ceva mai bun si mai scump este omeneste.Dar am invatat ca ceva mai bun nu trebuie sa fie neaparat mai scump.

Nu fac prost pe nimeni care bea Evian,doar snob.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am avut 1200gs 1,5 ani si am facut aproape 45 000 km... super motocicleta desi am ceva lucruri rele de zis; cea mai cea- este singura motocicleta care ma lasat in drum...

daca as avea de ales intre XT si GS ar fi simplu ptr mine. nu sunt fan BMW,Yamaha(poate putin Honda) ci doar consumator si imi dau cu parerea din punctul meu de vedere... daca XT si GS ar fi la fel, sau merg mai departe XT ar fi mai performanta decit GS-ul cu "marile" ei neajunsuri(vibratii,clanc...etc) TOT BMW as alege...DE CE? am avut Yamaha si cind am avut nevoie de asistenta ma trimis la plimbare,piesele au venit dupa 7 luni... DA DA 7 luni ;) deci roata nu sa invartit,naspa rau de tot

cu BMW desi sa oprit in drum :) am fost rezolvat in citeva ore si roata iar sa invartit, iarasi Happy

Yamaha este aproape inexistanta pe service si nu numai in Romania pe cind BMW exista chiar daca sunt multe de reprosat. orice am avut nevoie nu a durat si desi cam scump a fost totusi la indemana si nu ma trimis la "plimbare"

cu siguranta ca sunt exagerari de o parte si de alta,parti bune si mai putin bune dar eu ca si consumator vreu sa se invarta roata...

dupa 1200GS am calarit un VFR800 aproape 20 000 km,monument de fiabilitate mult peste GS iar acum calaresc o Hayabusa, deci iata ca sunt oameni care merg mai departe dupa BMW(sau mai aproape).

 

ps. ma uit in urma si singura motocicleta pe care as alege-o din nou din cele avute este 1200GS dar probabil va fi un Triumph

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu fac prost pe nimeni care bea Evian,doar snob.

Comparatia ta e oricum trasa de par. De ce nu apa de la robinet? Daca omul respectiv isi cumpara Evian si il bea la el acas ce treaba ai tu cu el? Isi vede bine mersi de setea lui si spera sa fie lasat in pace. Insa daca cineva il vede pe fereastra cu sticla de Evian in mana este facut snob. Cea mai buna aparare pentru astfel de "snobi" este sa intoarca spatele si sa ii doara la shtoi cand aud astfel de remarci. Iote,io-s unul dintre snobii care prefera sa ia apararea altor snobi de genul asta. Pentru ca nu cred ca vrei sa auzi ce defecte gasesc eu mobrelor mele. Insa per ansamblu (si este pura coincidenta) ultimele 2 mobre au fost exact ce am vrut eu de la o mobra. Iar ultima chiar este ceea ce imi place. Momentan. Insa nu impartasesc deloc parerea ca BMW,Yamaha sunt de rahat/brand samd sau opusul. Conform rationamentului tau cei ce isi iau BMW sunt snobi.Aia de-si iau Kawasuzoyamonda inseamna ca-s ce? Hippies? Da' aia de-si iau Ducati (ca nici alea nu-s ieftine) sau Guzzi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wtf! trebe sa fi facut ceva grav de am avut si Honda si BMW in acelasi timp! Cer scuze. N-o sa se mai intample. O sa incerc Yamaha + BMW. Asa de exclusivist este ca de doi ani ma screm sa-mi strang bani pentru un GTR nou,benchmarkul meu in materie de motociclism. Cred ca am inebunit pe toata lumea ca doar de asta vorbesc. N-am prieteni,n-am club,ma dau singur. Am insa BMW si sunt exclusivist,yeah baby! Fuck BMW and fuck your Yamaha too!

PS: s-a dus sulii de suflet topicul asta.

 

 

 

HE HE HE

si eu am o Honda si un BMW

si da, eu pot sa ma uit mai de sus ca am bmv xchallenge...

(mai am doi ani sa ma hotarasc: 1200 GS, ST 1200 sau KTM 990 Adv)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comparatia ta e oricum trasa de par. De ce nu apa de la robinet? Daca omul respectiv isi cumpara Evian si il bea la el acas ce treaba ai tu cu el? Isi vede bine mersi de setea lui si spera sa fie lasat in pace. Insa daca cineva il vede pe fereastra cu sticla de Evian in mana este facut snob. Cea mai buna aparare pentru astfel de "snobi" este sa intoarca spatele si sa ii doara la shtoi cand aud astfel de remarci. Iote,io-s unul dintre snobii care prefera sa ia apararea altor snobi de genul asta. Pentru ca nu cred ca vrei sa auzi ce defecte gasesc eu mobrelor mele. Insa per ansamblu (si este pura coincidenta) ultimele 2 mobre au fost exact ce am vrut eu de la o mobra. Iar ultima chiar este ceea ce imi place. Momentan. Insa nu impartasesc deloc parerea ca BMW,Yamaha sunt de rahat/brand samd sau opusul. Conform rationamentului tau cei ce isi iau BMW sunt snobi.Aia de-si iau Kawasuzoyamonda inseamna ca-s ce? Hippies? Da' aia de-si iau Ducati (ca nici alea nu-s ieftine) sau Guzzi?

 

Exact cum am precizat mai sus,contactul verbal este cel mai bun.Altfel nu se mai termina.Vrei sa clarifici una,apar doua.

Editat de WhiteWolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]

Da,BMW are istorie, da BMW face motociclete de calitate. Evolueaza si ei ca firma. Pana in 2004 au facut motrete ciudatzele si uratzele pentru batranei. Era o reclama la un GS650 care era prezentata chiar de un sexagenar....n-am rabdare sa caut acum linkuri si d-astea, am ajuns chiar si eu sa ma plictiseasca lupta asta BMW vs others.

inclin sa cred ca despre asta era vorba:

caz in care e vorba de CS - celebrul tapir - cum ne mai place noua sa-l alintam.

Renumita fiabilitate a fost data mai mereu de lipsa performantelor (dintr-un motor din care japonezii scoteau 150 de cai ei scoteau 80....e normal la urma urmei sa fie mai fiabil. S-apoi se adresau unor mosuleti cu bani care mergeau frumusel touring nu unor tineri care le dadeau sa le sara capacele cum se intampla la japoneze.

[...]

imi place sa cred ca sunt unul dintre cei satui pana-n gat de flatulentele bavareze. cu toate astea nu pot sa nu ma intreb care-i mai basinos, unul care-si ia un lucru pentru ca are o anume emblema sau unul care-si ia 150 de cai performanti din care nu foloseste mai mult de 70% intreaga viata? ;)

 

 

Mergand in Alpi cu Vlad, am observat si eu ca toata lumea. Cele mai numeroase motoare erau BMW, iar dintre BMW-uri cele mai numeroase erau GS, dar sa nu uitam ca erau la ele acasa. A doua comunitate nu neaparat ca numar, dar surprinzatoare, erau Harley-uri de toate felurile venite in haite de 10-20. Motoguzzi nu am vazut niciuna, nici macar in partea italiana a zonei, desi anul trecut le cautam insistent cu privirea. La fel si KTM. Alpii nu sunt totusi, Toata Lumea. In Grecia cea mai insemnata comunitate cu mult peste toate celelalte erau V-Stroamele 650 si foarte multe de 1000, BMW-uri mai putine si decat la noi, iar KTM niciuna. Anomalii zonale generate de nationalism sau preferinte locale.

din cate am inteles eu fenomenul la greci are o explicatie. cand m-am plimbat pe-acolo, cativa s-au apropiat sa se uite la mobra. invariabil, prima intrebare pusa nu a fost "cat baga nenea?" si "cat a costat?". urmata de remarca destul de amara ca la ei sunt mult prea scumpe.

 

 

ontopic la offtopic - eu unul cred ca diversitatea-i buna. altfel ne-am plictisi ingrozitor. buba e ca treaba asta mai trebuie si acceptata. si mai cred ca si concurenta-i buna mai ales pentru noi, consumatorii de rand. sooo, long live 'onda, kawa, yama, suza, benve-ul si toate celelalte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut 1200gs 1,5 ani si am facut aproape 45 000 km... super motocicleta desi am ceva lucruri rele de zis; cea mai cea- este singura motocicleta care ma lasat in drum...

Dupa BMW R1100GSA si eu am trecut la HONDA VFR800,a carei fiabilitate am apreciat-o.GS-ul nu m-a lasat in drum niciodata,dar mi-a lasat un gust amar cand a trebuit sa alerg pe la 3 dealeri diferiti pt recall-uri si reparatii.Prea multe pt felul in care o intretineam si facand drumuri lungi,niciodata in oras.Initial am crezut ca este o problema cu boxer-ele dar am vazut ca si pe linia K se intampla la fel.De masini stiam deja.

 

Si ca sa revenim la topic,apreciez frana ABS a ST-ului.In scurtul test pe care l-am facut am fost placut surprins cum incetineste si apoi opreste la o franare de urgenta. Nu am intalnit inca masina sau motocicleta acarei pedala sau maneta sa nu pulseze sub presiune.

Editat de WhiteWolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu toate astea nu pot sa nu ma intreb care-i mai basinos, unul care-si ia un lucru pentru ca are o anume emblema sau unul care-si ia 150 de cai performanti din care nu foloseste mai mult de 70% intreaga viata? ;)

 

Eu zic ca primul...pentru ca al doilea poate s-a visat Rossi cand era mic si nu avea de unde sa stie ca 150 de cai sunt prea mult pentru el...pana nu a incercat!

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comparatia ta e oricum trasa de par.

 

 

Corect!

Desi nu-mi plac polemicile, nu pot spune deci atit: putin spus trasa de par!

 

Pai daca GS-ul vibreaza ... atunci eu unul nu pot spune decit ca ador senzatia asta, si ca mi-am cumparat exact ce vroiam!

 

Este stiut faptul ca in ciuda tuturor "defectelor" sale, in 27 iulie 2007 - la doar 3 ani de la lansarea - GS-ul 1200 avea vindute 100.000 de bucati (http://www.webbikeworld.com/BMW-motorcycles/bmw-r1200-gs.htm)!

Comentariile sunt de prisos!

 

Este adevarat ca atunci nu exisa ST-ul, dar se pare ca motocicletele "cu probleme" au priza la public!

 

Ma rog, ca sa nu o lungesc: comentariile la adresa celor spuse de Bogdan, cred ca nu-si au rostul - si nu sunt subiectiv!

 

 

 

PS:

 

1. Una peste alta, este stiut faptul ca el - de altfel un baiat de treaba - de departe nu poate fi numit un admirator al BMW-ului; drept urmare, la ce fel de remarci / observatii te poti astepta din partea lui atunci cind vine vorba de BMW?

 

2. De ce a(i) deschis Bogdan inca un topic, cind deja exista unul pe aceeasi tema?

 

;)

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bodan: un drive test cu un KTM 990-R Adv model 2010 faci? Mentionez ca este mult mai sportiva, brutala si rigida decat BMW F 800, 1200GS si 1200 GS ADV (le-am testat la Bavaria cate 20 min pe fiecare si nu m-au impresionat). In mare am simtit aceleasi neajunsuri pe care le-ai mentionat, cel mai deranjant fiind pozitionarea prea sus a scaritelor. Te sileste sa stai cu calcaiele la ceafa, iar daca te ridici in scari ai saua sub genunchi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am testat eu. Si 990 si 640. Long story made short : KTM are doar 2 pozitii la maneta de gaz. Pornit si oprit. Scoala huliganul din tine deja de la primul metru parcurs. O mobra cu totul speciala. Insa trebuie sa zic ca in jurul lumii mi-as lua tot un GS. 990/640 au mai mult plastic pe ele decat o paleta de muste. La dealer era un 990 lovit din spate de un ... 640 dupa cate zicea mecanicul la cca 30 kmph. Partea din spate era rupta toata iar etrierul spate cazut. Sincer,m-a cam pus pe ganduri. Nu pot zice exact cat de comoda este pentru cam am mers doar cca 300 km si nu doar pe autostrada insa e clar mai rigida decat un GS. Nu te lasa sa dormi.Mai ales cu gazul deschis :lol: Foarte tare mobra. Mi-a placut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-882-1283878344_thumb.jpg post-882-1283878532_thumb.jpg Cadrul Yamaha - rigid

Cadrul BMW - cu articulatii

post-882-1283878621_thumb.jpg post-882-1283878508_thumb.jpg Mono bascula BMW, bratul cardanului

Bascula Yamaha cu 2 brate (cardan+brat)

post-882-1283878603_thumb.jpg post-882-1283878416_thumb.jpg

 

post-882-1283878436_thumb.jpg post-882-1283878576_thumb.jpg 2 paralel twin, lichid

Motor BMW 2 cilindri flat-twin (boxer) - aer, ulei

post-882-1283878551_thumb.jpg post-882-1283878489_thumb.jpg

Racire Yamaha: radiator lichid, electroventilator ---- BMW: Ambreiaj uscat, cutie viteze separata

 

Dupa testul facut cu motocicleta lui Bogdan Harea, Yamaha XT1200Z Super TĂŠnĂŠrĂŠ

sunt ferm convins ca el iubeste acest enduro-touring nou pe care si l-a dorit cu ardoare

si ca, hotarat, nu l-ar atrage in nici un fel - altceva.

Eu, ca un veritabil pasionat al blazonului elicei in culorile bavareze,

cu tot atata convingere si sinceritate as ramane fidel modelului 2010 - BMW R1200GS.

 

Marturisec ca, dupa parerea mea, ambele motociclete sunt de nota 9.

 

Pentru noua japoneza, la plus, apreciez controlul tractiunii si functionarea foarte discreta a ABS-ului.

Elasticitatea este apreciabila, cotata tot cu plus.

Plecarea de pe loc se poate face fara probleme, in treapta intaia, efevtiv la ralanti - 1.200 rot/min.

Elasticitatea in ultima treapta, a 6-a, am demonstrat-o reducand viteza pana la 45 km/h,

dupa care, fara nicio problema, accelerand elegant, fara nicio bataie in... cardan. Era sa spun lant !

In primele secunde, pana intr-un minut, saua ti se pare tare, dar, odata cu derularea peisajului

si adunarea kilometrilor in bord, te convingi ca esti subiectul unui fenomen paranormal.

Stai pe o sa excelenta, orice teren ai alege !

Parbrizul...

Scuze, de fapt, nu de asta vreau sa ma ocup !

 

Daca va intereseaza motocicleta, mai devreme sau mai tarziu veti avea singuri trairile

care vi se ofera in saua acestui model enduro-touring “made in Japan”.

Eu doresc, in principal, sa imi aduc aportul in “lamurirea” diferentelor

care aparent fac ireconciliabila disputa dintre pasionati, BMW vs Yamaha.

Conceptia teutona si cea nipona pentru tot-teren !

Cu siguranta, nici o clipa nu poate fi vorba de “clona”...

Priviti comparativ ilustratiile si judecati singuri :

Dupa care, fiind obiectiv pana la capat, public aici si un tabel comparativ

bazat pe cifre si realizat de oameni mult mai autorizati in materie !

Analizati cu atentie si trageti singuri concluziile.

 

enciclopedia_moto.doc

 

Dincolo de orice parti pris, la final, se impune o concluzie obiectiva:

 

Realitatea de pe teren !

 

Motiv de bucurie pentru blazonatii celor “trei diapazoane”:

Yamaha ofera acum un motiv in plus iubitorilor motocicletelor de a spune cu mandrie: “tonul face muzica “ !

Pentru cei in venele carora curge sange alb-albastru, boxerul actual inglobeaza foarte multe rafinamente tehnice

care aduc pe sosea iubitorilor de “raiduri fara frontiere” - dragoste nemarginita !

 

Sunt sigur ca reprezentantii ambelor tabere vor face alegerea corecta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu gasim si pe cineva cu un Multistrada 1200? Poate ar iesi castigator si n-ar mai ramane de desemnat decat cel mai bun dintre perdanti, rezultand o discutie mult mai putin animata zic eu :lol:

Acu' serios vorbind, fiecare cu p***a ma-sii, ar trebui sa fim bucurosi ca exista posibilitatea de a alege si nu discutam despre ce scutere chinezesti se preteaza la drumuri lungi cu pasager si bagaje.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-un test organizat de revista Motorrad cu toate maxi-enduro-turig-urile actuale,desfasurat pe parcursul a mai mult de 4000km, Ducati Multistrada a iesit castigator! Iata rezultatele;

1 Ducati Multistada 356pct( din 500 max )

2 BMW R 1200 GS 336pct

3 Triumph Tiger 1050 333pct

4 KTM 990 Adventure 331pct

5Yamaha Super Tenere 330pct

6 Honda Varadero 297pct

7 Moto Guzzi Stelvio 291pct

Un test amanuntit cu rezultate dispuse pe cinci pagini! Pentru cine are timp sa citeasca; www.motorradonline.de

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducatiurile sunt motociclete extrem de rafinate in general. Cam ca niste bibelouri. Mie mi-ar fi frica in Romania cu un multistrada. Pai cine dumnezeu ii face servisarea ca la carte? Cine imi onoreaza fara comentarii ganantia in limitele bunului simt? Suntem la ani lumina distanta.

 

La noi cu tractoare, mai un BMW cu zgomotele lui agricole cu tot... mai un CBR cu aceleasi zgomote agricole... mai un mecanic de-ti strange la ureche suruburile si pune carton cu silicon la chiulasa...

Mesaj completat

Trebuie sa fi fost multa sosea de a ajuns Tiger in top 3.

Foarte multa. Crezi ca MTS1200 sau Varadero sunt capabile de orice in afara de pamant batatorit si prafuit?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate la noi la toti dealerii se intampla treaba asta. Ca e Kawa, BMW, Suzuki, niciodata nu am vazut sa se rezolve o problema fara scandal,amenintari, postari pe forumuri, scrisori la frima-mama din alte tari. Asta e Romania.

 

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...cn-september-8/

"Long-term test fleet

In this week's long-term updates, Trev gets a new engine fitted to his BMW S1000RR after a a suspect rattle, ...."

 

Uite aici S1000RR caruia i se schimba motorul pentru zgomote suspecte, in alte tari Budd ne arata cum schimba ambreiajul unui K1300S....credeti ca daca era la noi schimbau asa doar ca vi se parea voua ca suna ciudat motorul de BMW? Vise taica!

 

La noi toti dealerii isi bat joc...de la Mercedes pana la Dacia.

 

Normal, in momentul in care te numesti revista Motorcycle News ti-l schimba instant ca sa scrie aia cum BMW-ul a avut o problema dar a fost rezolvata instantaneu...dar la noi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim Dane pt parere! Tabelul comparativ prezentat in incheiere, de tine, desi puncteaza mai mult la Yamaha, nu mi se pare concludent fiind un cumul de pareri personale, la care poate sa participe oricine intra pe sit-ul respectiv, persoane care le-au probat, sau mai degraba nu, pe cele doua. Diferenta este in opinia mea, de fapt, mult mai mica si foarte greu de cuantificat, fiind la capitole diferita, iar fiecare are o ordine a prioritatilor diferita. Foarte plastica si potrivita comparatia ta cu locomotivele, dar nu intru in amanunte ca se interpreteaza. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu rautacios, dar graficu ala nu prea e concludent. De ce?

 

Pai sa vedem intre ce si ce sunt comparatii...

 

2010 Yamaha XT1200Z Super TĂŠnĂŠrĂŠ

2010 BMW R 1200 GS

Average for enduro/offroad bikes

Average for all bikes

 

Eu zic ca primele doua itemuri din legenda sunt prea putine pe piata si implicit prea putini oameni care sa le fi cumparat inca, deci esantionul e mic.

 

In plus, nu se poate ca Y sa bata BMW la mai toate capitolele (unu singur e mai slab, accident risk), doar e BMW, ce naiba :lol:

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In plus, nu se poate ca Y sa bata BMW la mai toate capitolele (unu singur e mai slab, accident risk), doar e BMW, ce naiba :lol:

 

BMW are de departe absolut cea mai buna protectie in caz de accident. Le zice cilindrii orizontali. Salveaza picioare. Sa pun link-ul de pe ADVRider cu bulgaru care a lovit frontal (ok, stanga-fatza in stanga fatza) o masina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa pun link-ul de pe ADVRider cu bulgaru care a lovit frontal (ok, stanga-fatza in stanga fatza) o masina?

Ce bulgar? Eu ce-am patit anul trecut? Diferenta de viteza 100km/h. Logan dauna totala, 1200gs dauna totala, eu zbor min 10m peste logan si ma ridic cam intr-un minut fara nimic rupt.

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...