bogdan_harea Postat Septembrie 26, 2011 Autor Share Postat Septembrie 26, 2011 Ar trebui facut un asemenea test si cu un BMW boxer. Ceva similar pt GS a fost LWR si LWD, dar nu stiu daca au desfacut motoarele, parca le-au vandut pt o fundatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) Ar trebui facut un asemenea test si cu un BMW boxer. Chiar vroiam sa scriu ceva de genul: "Stai sa vezi ce o sa zica Bogdan Harea cand o sa vada postul tau". Ma uit acum la baza paginii ca sa vad ca este on-line si ca deja scrie . On-topic: Eu zic ca motocicleta asta a mers aprox 65.000 de km in conditii ideale, de drum lung si cred ca s-a acordat o atentie maniacala mentenantei de pe drum dar, mai ales, exploatarii ei in conditii cat mai umane. Motorrad avea parca un test de 50000 de km, SuperBike in Anglia stiu sigur ca are "Long Term Test"-ul pe un an (parca), dar acestea implica utilizare de zi cu zi in mai toate conditiile de trafic, etc. Una peste alta, este clar ca s-a comportat f. ok, dar inclin sa cred ca si Bmw daca ar opta pentru un test identic cu Gs-ul ar iesi la fel de bine. Editat Septembrie 26, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 La GS mid-life test este cam la 300.000 km. Doar ala e relevant. Ala de 50.000 este de incurajare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 La GS mid-life test este cam la 300.000 km. Doar ala e relevant. Ala de 50.000 este de incurajare. . Cine le mai tine atat in zilele noastre? Dati-le d%$, niste fiare .... Mai in gluma, mai in serios. Un pic off-topic: Am canibalizat acum o saptamana un motor de XT600 din `84, ca sa imi iau piese pentru al meu din el. Nu doar ca arata mai bine decat Tenerele meu cu 5 ani mai tanar ca el, dar era pur si simplu impecabil la interior - axa cu came, tacheti, cutie, balansier, oala ambreiaj, tot, tot... Ce vreau sa zic? Motoare bune fac majoritatea de mult timp. In zilele noastre conteaza si electronica, suspensiile, confortul, plus, foarte important, after sales-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Da' plm,asta zic si io. Calariti dreq mobrele alea si spargeti-le rulmentii pentru ca fac pariu ca in ziua de azi nu exista mobra (marca cunoscuta) care sa fie proasta. Pur si simplu nu mai exista. Bine in afara de HD. HD care are o singura mobra moderna (VRod). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 Au si astea noi o gramada de hibe. Dar de aia le iei noi: pentru ca ai garantie si se rezolva eventualele probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) Da' plm,asta zic si io. Calariti dreq mobrele alea si spargeti-le rulmentii pentru ca fac pariu ca in ziua de azi nu exista mobra (marca cunoscuta) care sa fie proasta. Pur si simplu nu mai exista. Bine in afara de HD. HD care are o singura mobra moderna (VRod). :lol: . Ural "Motorcicli" mai exista? Ca intr-un timp erau tare mandrii de avantul pe piata americana . Editat Septembrie 26, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 27, 2011 Autor Share Postat Septembrie 27, 2011 (editat) Drumuri frumoase parcurse cu ST, dar care sunt accesibile pt aproape orice motor. http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=727909 http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=16930237&postcount=1044 Vizionare placuta ! Poate ajungem si noi pe acolo, in viata asta. Editat Septembrie 27, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Da' plm,asta zic si io. Calariti dreq mobrele alea si spargeti-le rulmentii pentru ca fac pariu ca in ziua de azi nu exista mobra (marca cunoscuta) care sa fie proasta. Pur si simplu nu mai exista. Bine in afara de HD. HD care are o singura mobra moderna (VRod). The Wrong Way Round Un Panhead de prin '60, plimbat in jurul lumii de un american fara sa-i desfaca motorul. Si cadru rigid si furca springer. Orice Harley poate face RTW. Mai ales astea moderne. http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=462017&highlight=rtwdoug&page=98 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 1, 2011 Autor Share Postat Octombrie 1, 2011 Ce intelegi prin "fara sa desfaca motorul" ca la pg 98 vad numai poze de motor desfacut. Motorul era oricum varza din start si faptul ca a incheiat tura este o performanta in sine. Curajos tipul, dar poate fi si asta un mod de viata. mai mergi un pic, mai repari cate ceva, improvizezi, sudezi, bastinasii te ajuta si in final tot acasa ajungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 (editat) Acolo era acasa si a desfacut motorul din curiozitate sa vada cum se prezinta cilindrii. Am citit tot topicul si nu a avut probleme decat cu bobina de inductie, ceva garnturi pe la admisia carburatorului. La un moment dat avea legate de cadru 2 bobine de inductie luate dintr-un parc de dezmembrat masini. Cand nu mai mergea una muta fisa pe cealalta. Poate trebuia sa-si puna o bobina de japoneza! Editat Octombrie 1, 2011 de choppermaniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 1, 2011 Autor Share Postat Octombrie 1, 2011 Acolo era acasa si a desfacut motorul din curiozitate sa vada cum se prezinta cilindrii. Am citit tot topicul si nu a avut probleme decat cu bobina de inductie, ceva garnturi pe la admisia carburatorului. La un moment dat avea legate de cadru 2 bobine de inductie luate dintr-un parc de dezmembrat masini. Cand nu mai mergea una muta fisa pe cealalta. Poate trebuia sa-si puna o bobina de japoneza! OK tipul si bravo lui! Acum ceva timp dadusem si eu pe net de o familie de americani care colindau lumea pe un Harley, dar nu o data si gata. Traseul lor pe harta lumi arata ca un ghem de sfoara. Sute de mii de km si cu ceva reparatii la motor, dar oricum cu un singur motor. Oamenii erau trecuti bine de prima tinerete si-i dadeau inainte cu elan!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Orice Harley poate face RTW. Orice Nipra face RTW. Plm, orice Mobra il face. Mai ales astea moderne. Sigur ca da. Mai ales sportseru' de 1200. Nu comentez despre V-Rod. E singura care arata a motocicleta de la poponarii din Milwaukee. In fine, o sa-mi cumpar un harli vechi cu care sa fac zgomot in cartier. Ma simt nebagat in seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 11, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2011 Orice Nipra face RTW. Plm, orice Mobra il face. Daca ai suficiente camioane cu scule si piese dupa tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Daca ai suficiente camioane cu scule si piese dupa tine Sau un tren cu care sa ajungi la Magadan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 13, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2011 Sau un tren cu care sa ajungi la Magadan Daca faci cumva o trimitere voalata catre o persoana cunoscuta, sa stii ca omul chiar a ajuns pe moto acolo. Ca a mai urcat-o in camion la trecerea peste un rau fara pod, sau sa depaseasca portiuni imposibile de noroi de cativa km (chiar si zeci) este posibil, dar asa fac toti. Este nesuferit pe forum, dar bravo lui pt curaj si tenacitate. Mi-as dori un astfel de traseu chiar daca l-as mai fenta din cand in cand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Mi-a dat o lacrima... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 21, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2011 Din ciclul: Cine face ca mine, ca mine sa pateasca! Minunatul meu porbagaj facut din aluminiu anul trecut a sucombat. L-am decupat pe ratiuni de design si mai putin de rezistenta si de curand l-am supraincarcat. A parut o mica fisura care dupa 700km pe drumurile patriei s-a transformat in ruptura. L-am refacut salvand placa superioara si modificand restul. Cu ocazia implinirii a 30000km motorul a primit semnale cu leduri si xenoane pt faruri, prin grija amicului Luigi. Mare mester! Si finalul cu zgarciuri si colant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Cu ocazia implinirii a 30000km motorul a primit semnale cu leduri si xenoane pt faruri, prin grija amicului Luigi. Mare mester! Si finalul cu zgarciuri si colant. Ceva probleme pana acum? A fost nevoie de vreo interventie la ceva inafara de reviziile normale? Ulei consuma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Ceva probleme pana acum? A fost nevoie de vreo interventie la ceva inafara de reviziile normale? Ulei consuma? amice e YAMAHA ce dracuuu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 24, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2011 Ceva probleme pana acum? A fost nevoie de vreo interventie la ceva inafara de reviziile normale? Ulei consuma? Pe scurt la capitolul probleme: dupa un drum pe mazga cu muci antiderapanti, toamna trecuta, mi s-au patat anumite suruburi cadmiate.Am fost la reprezentanta sa intreb ce si cum, au facut cateva poze pe care le-au trimis in Olanda si dupa 1 luna am primit o cutie cu suruburi si piulite noi, precum si alte piese care desi nu aveau nimic, erau totusi prinse in poze. O parte dintre suruburi le-am schimbat cu unele din inox de la Fabori, altele pe care nu le-am gasit le-am pus din cele noi primite si am rezolvat problema. Ulei consuma ceva si anume. In primele schimburi, in rodaj, cu Yamalube 10W40 cca 500 ml in 9000 km, dupa rodaj cu 20W50 Rockoil a scazut la 300 ml intre schimburi (10000km), adica cam diferenta intre max si min la nivel. Alte probleme nu au fost. Parbrizul din dotare sau cel turing original nu sunt eficiente daca ai peste 175. Eu l-am schimbat. Nu mi-au placut partea de cauciuc a scaritelor, care desi, teoretic, ar fi trebuit sa amortizeze vibratiile, parca le amplifica, in talpi. Le-am eliminat si inlocuit cu aluminiu. Daca mai imi amintesc ceva, am sa revin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Multumesc pt detalii! Asta cu "saramura" de pe sosele iarna corodeaza orice motocicleta. In rest imi place sa vad ca este un motor fiabil. Pana a cum este de luat in calcul la un eventual schimb mai ales ca prin italia au aparul deja modele cu km putini la un pret foarte bun. Parca vad ca o sa fiu nevoit sa aleg intre v-strom nou sau S10 second. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 mai ales ca ... ... au aparul deja modele cu km putini la un pret foarte bun. Asta era previzibil de la inceput. Insa mai bine mai stai un si sa vezi atunci chilipiruri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Ulei consuma ceva si anume. In primele schimburi, in rodaj, cu Yamalube 10W40 cca 500 ml in 9000 km, dupa rodaj cu 20W50 Rockoil a scazut la 300 ml intre schimburi (10000km), adica cam diferenta intre max si min la nivel. Alte probleme nu au fost. Bogdan, nu e cam gros uleiul pe care il bagi acum? Poate un 10W 50 care sa fie viabil si pe vreme rece si pe canicula? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 24, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2011 (editat) De fapt, habar nu am ce W este. Pe bidon scrie: Racing sinthesis 4 fully synthetic4 stroke, bla bla bla, dar nici o cifra. Mi l-au recomandat la reprezentanta si tot ei l-au pus. Ce a ramas in bidon am luat acasa. Hai ca am gasit, mic, intr-un coltisor, SAE 15W50. Mai mi-am amintit ceva. Nu exista bujii iridiu pt ea! Editat Noiembrie 24, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.