H3llriderr Postat August 5, 2006 Share Postat August 5, 2006 (editat) dupa accident am descoperit k am cauciucul spate tocit mai mult pe partea stanga sau mai bine zis k sa mers mai mult cu motoru inclinat in stanga. io zic k din cauza pasagerului. pana sa imi iau permisu 1 luna am stat pasager pe motoru mei si dupa aceea si eu am mers cu pasager. io ma gandesc k daca pasagerul sta inclinat putzin spre dreapta cu capul sa vada pe unde merge atunci fizic motorul va sta putzin pe partea stanga sa echilibreze centrul de greutate am mai vazut motoare cu pasager inclinat putzin pe o parte si m-am gandit k asta este motivul. am pus intrebarea asta pt k m-am contrazis cu cineva , care spunea k nu se poate am dreptate sau nu ? Editat August 5, 2006 de H3llriderr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shztecker Postat August 5, 2006 Share Postat August 5, 2006 dupa accident am descoperit k am cauciucul spate tocit mai mult pe partea stanga sau mai bine zis k sa mers mai mult cu motoru inclinat in stanga. io zic k din cauza pasagerului. pana sa imi iau permisu 1 luna am stat pasager pe motoru mei si dupa aceea si eu am mers cu pasager. io ma gandesc k daca pasagerul sta inclinat putzin spre dreapta cu capul sa vada pe unde merge atunci fizic motorul va sta putzin pe partea stanga sa echilibreze centrul de greutate am mai vazut motoare cu pasager inclinat putzin pe o parte si m-am gandit k asta este motivul. am pus intrebarea asta pt k m-am contrazis cu cineva , care spunea k nu se poate am dreptate sau nu ? Nu ai. De obicei cand se toceste o roata inegal e stramba din ax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat August 5, 2006 Share Postat August 5, 2006 (editat) dupa accident am descoperit k am cauciucul spate tocit mai mult pe partea stanga sau mai bine zis k sa mers mai mult cu motoru inclinat in stanga. io zic k din cauza pasagerului. pana sa imi iau permisu 1 luna am stat pasager pe motoru mei si dupa aceea si eu am mers cu pasager. io ma gandesc k daca pasagerul sta inclinat putzin spre dreapta cu capul sa vada pe unde merge atunci fizic motorul va sta putzin pe partea stanga sa echilibreze centrul de greutate am mai vazut motoare cu pasager inclinat putzin pe o parte si m-am gandit k asta este motivul. am pus intrebarea asta pt k m-am contrazis cu cineva , care spunea k nu se poate am dreptate sau nu ? daca e adevarat ce presupui tu, nu s-ar putea merge cu pasager drept ,fara a tine ghidonul. Editat August 5, 2006 de motororult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 5, 2006 Share Postat August 5, 2006 Probabil cauciucul intra in contact cu lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat August 6, 2006 Share Postat August 6, 2006 Ai o problema pasagerul nu are nici o vina. Abia ti-ai luat carnetul si mergi cu pasager? Esti meserias... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat August 6, 2006 Share Postat August 6, 2006 poate rotile nu calca una pe cealalta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat August 6, 2006 Autor Share Postat August 6, 2006 da pot sa merg foarte bine cu pasager. deci cred k nu atzi intzeles. nu are nici o legatura cu lantzul sau alte tampenii , daca ar fi sa merg cu motorul si cu un pasager pe ea pe un drum cu vopsea alba , vopseaua nu ar ramane fix pe centrul cauciucului ci putzin spre stanga ca si cum mobra ar fi putzin inclinata. asta ma intereseaza. am explicat si la inceput , cred k motorul sta putzin inclinat atunci cand pasagerul se inclina si el pe dreapta sa vada pe unde merge. fizic mi se pare normal si am mai vazut un motor in fatza mea cu pasager inclinat. eu nu imi dau seama cand merg dar mi-a zis cineva din spate si am vazut si roata si acum pun intrebarea. ganditzi-va 2 persoane pe motor gs500 ambii de 75 respectiv 80 kg. daca pasagerul se da spre dreapta sa vada, fizic motorul nu va sta spre stanga pt a-si echilibra centrul de greutate. poate unii nu au avut probleme pe cbr cu pasagera de 45 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat August 6, 2006 Share Postat August 6, 2006 Ziceai ceva de un accident.......dak a fost ceva mai grav poate partea din spate e putin stramba..........de aceea motocicleta ar putea avea tendinta sa mearga inclinata pe partea unde este cadrul deformat iar tu din instinct incerci sa stai drept pe ea si de aici rezulta uzura.Oricum cred ca e putin probabila varianta asta......Cel mai probabil e de la roata ori e deformata ori axul are ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat August 6, 2006 Autor Share Postat August 6, 2006 (editat) dupa accident nu am mai mers pt k a fost saptamana trecuta si nu am reparat-o Editat August 6, 2006 de H3llriderr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 dupa accident am descoperit k am cauciucul spate tocit mai mult pe partea stanga sau mai bine zis k sa mers mai mult cu motoru inclinat in stanga. io zic k din cauza pasagerului. pana sa imi iau permisu 1 luna am stat pasager pe motoru mei si dupa aceea si eu am mers cu pasager. io ma gandesc k daca pasagerul sta inclinat putzin spre dreapta cu capul sa vada pe unde merge atunci fizic motorul va sta putzin pe partea stanga sa echilibreze centrul de greutate am mai vazut motoare cu pasager inclinat putzin pe o parte si m-am gandit k asta este motivul. am pus intrebarea asta pt k m-am contrazis cu cineva , care spunea k nu se poate am dreptate sau nu ? teoretic ai, insa in acest caz si cauciucul fatza s'ar supune aceleasi logici, nu? fatza, cum e? cel mai probabil n'ai avut roata aliniata in axul motorului, ia arunca un ochi si pe foaia de la lantz, nu e un pic mai "ascutita" pe o parte...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 Eu la yamaha, dupa un accident usor, simteam aceeasi chestie la motoreta, ca merge intr-o parte. Cauza a fost ca fugise unul din telescoape putin din jug, foarte putin, cam 1mm. Din cauza asta trebuia sa merg un pic inclinat, pentru a compensa asta. In cazul tau, probabil vreodata s-a umblat la furca si s-au prins amortizoarele un pic altfel in juguri si ai mers mereu "intr-o parte" dar nu ti-ai dat seama, neavand un criteriu de comparatie. Cum se rezolva - ridici motoreta pe cricul central, pui pe cineva in spate, incat sa ai fata libera. Ghidonul trebuie sa aiba un punct central in miscarea lui de rotatie. Iti iei niste repere pentru pozitia aia, apoi vezi daca e aceeasi pozitie si in mers. Daca nu e, inseamna ca ghidonul merge stramb si motocicleta inclinata, pentru a compensa asimetria amortizoarelor. Compensezi asta slabind suruburile care tin amortizoarele, apoi "plimband" unul din amortizoare in sus sau in jos, pana echilibrezi toata geometria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat August 7, 2006 Autor Share Postat August 7, 2006 oricum nu mai ma chinui sa o fac eu oricum o bag in service sa o repar dupa buseala , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DiMaggio Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 Ai verificat unde tii portofelul? Cumva in jeansi in spate, in partea stanga? hehe, glumesc... In locul tau m-as duce cu motocicleta la service. Nu de alta, dar am un bun prieten italian caruia i s-a rupt efectiv motocicleta in doua cind mergea cu 80 km/h. La service i-au ca spus ca sasiul era crapat dinainte, de la o alta cazatura. Cum aparent nu avea nimic grav, amicul meu a crezut ca e ok si nu i-a acordat atentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto+ Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 1. Daca ai avea deplasare de roti in urma vreunui accident, adica daca roata din spate s-a deplasat spre dreapta, atunci ea se va uza mai mult pe partea stanga. DAR, concomitent, ar trebui sa se uzeze mai mult si roata fata, pe partea opusa, dreapta. Daca este asa, ai cadrul stramb sau telescoapele fata montate inegal (unul mai sus decat celalalt, sau diferente intre arcurile fata sau amortizoarele fata). 2. Daca si roata din fata s-a uzat mai mult tot pe partea stanga, explicatia este ca te plimbi cam pe aceleasi trasee, vantul bate din aceeasi parte, sau, pur si simplu, uzura se datoreaza declivitatii (inclinarii transversale) a drumurilor. Toate drumurile sunt mai inaltate pe ax si coborate spre margini, pentru scurgerea apelor pluviale. De asemenea, o cauza ar fi ca esti mai bun in virajele spre stanga, adica te inclini mai mult, deci uzezi mai mult cauciucurile, decat la curbele spre dreapta. 3. Daca roata fata nu s-a uzat neuniform, adica este uzata simetric stanga - dreapta, si daca ai rulat cu ea la fel de mult ca si cea din spate (adica nu ai anvelopa din fata schimbata recent), atunci nu am nici o explicatie logica, este de neinteles pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat August 9, 2006 Autor Share Postat August 9, 2006 io m-am mai uitat la roata si cand am luato si nu avea nimik era uniform pe mijloc , nici cadrul nu parea stramb nu avea probleme. da de cand o am 1 luna si ceva a mers in majoritatea timpului cu pasager dupa ce am bushito acu 2 saptamani nu am mai mers deci nu are cum sa fie de la accident. oricum maine intra in service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 dupa accident am descoperit k am cauciucul spate tocit mai mult pe partea stanga sau mai bine zis k sa mers mai mult cu motoru inclinat in stanga. io zic k din cauza pasagerului. pana sa imi iau permisu 1 luna am stat pasager pe motoru mei si dupa aceea si eu am mers cu pasager. io ma gandesc k daca pasagerul sta inclinat putzin spre dreapta cu capul sa vada pe unde merge atunci fizic motorul va sta putzin pe partea stanga sa echilibreze centrul de greutate am mai vazut motoare cu pasager inclinat putzin pe o parte si m-am gandit k asta este motivul. am pus intrebarea asta pt k m-am contrazis cu cineva , care spunea k nu se poate am dreptate sau nu ? Cred ca-i de la tine mergi stramb Serios....cand mi-amluat suza am vazut ca avea cauciucurile mai tocite pe o parte(ambele)....eu le-am schimbat ...si acum sunt tocite normal p.s sunt neste chestii la care nu gasesesti explicatie , asta cu tocitu e una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 S-ar putea sa fie si de la cum iei curbele. Eu de exemplu ma aplec mai mult pe dreapta decat pe stanga (poate din cauza ca sunt dreptaci si pot sa dozez mai bine forta in ghidon pt countersteering cu dreapta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 Cauciucul se toceste asimetric din urmatoarele motive : 1) roata neechilibrata (dar asta se simte la viteza prin trepidatii destul de puternice) 2)geometria rotii / ciclistica incorecta(e) sau o concurenta dintre acestea! daca pasagerul ar tine capul pe dreapta... motorul s-ar inclina 1,2 grade catre stanga... la inclinarea asta ... poti sa spui si ca drumul este inclinat pentru a se scurge apa catre dreapta....(mijlocul e mai sus ca marginea drumului) deci .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 Bune explicatii ii datzi la om ... sa se scobeacsa de material pe la cine stie ce service`uri ... glumesc Roata se uzeaza pe stanga ( nu numai la a tah la toate motocicletele) ptr ca drumurile romanesti au fo` facute pe vremea lui raposatu` shi el le`a facut strambe sa nu se stranga apa in mijlocul drumului .. sa curga in santuri. de la mijlocul drumului are o inclinatie mica spre margine. la masini nu se simte la cauciucuri dar la motoare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat August 12, 2006 Autor Share Postat August 12, 2006 merci la totzi care atzi sarit cu sfaturi unele mai bune decat altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat August 13, 2006 Share Postat August 13, 2006 Bune explicatii ii datzi la om ... sa se scobeacsa de material pe la cine stie ce service`uri ... glumesc Roata se uzeaza pe stanga ( nu numai la a tah la toate motocicletele) ptr ca drumurile romanesti au fo` facute pe vremea lui raposatu` shi el le`a facut strambe sa nu se stranga apa in mijlocul drumului .. sa curga in santuri. de la mijlocul drumului are o inclinatie mica spre margine. la masini nu se simte la cauciucuri dar la motoare.... E misto explicatia dar e gresita. Daca explicatia ta ar fi corecta ar insemna ca toate motoarele sa aiba toceala pe stanga. Ori pina acum el e singurul care a observat-o. De asemenea, la masini s-ar vedea mai rau decit la motoare si toate masinile ar avea arcurile si cauciucurile pe stanga mai uzate ceea ce nu cred ca e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.