cezarzanf Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Salut. Am o motocicleta Kawa GPZ din 1995 cumparata acum un an de zile. Schimb de ulei si filtru la timp. Anul trecut in mers mi=a dat de vreo 2 ori in nas dar pentru scurt timp si apoi a mers ok. Am schimbat bujiile cu altele noi dar am mers doar 1000km cu ele si am pus motorul la iernat. In primavara am fact schimbul de ulei si filtru si am pus bujii cu iridium exact pentru modelul meu. Acum vreo luna cand am fost la munte, dupa 100km facuti a inceput sa dea in nas. Zmucea si cand acceleram ori zmucea si mai tare ori nu se accelera si imi bubuiau si tobele uneori. La intors la fel. Numai ca trebuia sa tin ambreiajul aproape de maneta sa merga cat de cat ok. Problema ca imi facea si cand deceleram la fel. Eu franez cand am masini in spate sa se aprinda frana, in rest decelerez cand am timp si pisc doar putin de tot frana si de atunci incepe sa faca. Am zis ca e de la carburatie. Am fost cu ea la Ploiesti la firma Nivotec. Am facut carburatia, sincronizarea si tot ce tinea de carburatoare si am reglat si amestecul. Am plecat cu ea si pana la mine in oras a mers foarte bine si cand meream mai tare si cand mergeam mai incet. Cand am ajus in oras 103 km a mai dat in nas usor de tot de vreo 3 ori. Apoi timp de o luna de zile a mers bine. Am fost acum la Predeal si la dus mi=a dat usor in mas de vreo 3-4 ori asa scurt si apoi nicio problema. Asta pe la Ploiesti la 100km. La intoarcere insa a inceput sa faca figuri. La fel ca prima data. Dat in nas, zmucit, acceleram si nu se accelera deloc si parca trebuia sa ia o gura de aer si apoi sa porneasca brusc. Tot la fel am condus, adica deceleram si apoi franam. Am ajuns acasa cu ea si an sunat iar la cei din Ploiesti. M-am dus cu ea iar. Mi-au mai dichisit=o la ce trebuia adica ulei in furca sa fiu sigur, verificat instalatie electrica cu aprindere cu tot, verificat rulemti, placute frana...etc. Totul era ok. Cand am fost cu ea, tipul a mers si a observat si el ca da in nas. A facut carburatia iar dupa spusele lui (am lasat-o 2 zile la el). Ok...am platit cat am platit adica 240 lei pentru toata treaba si am plecat acasa. Dupa 40km aceeasi problema. Identica ca la primele 2 dati. Cu carburatia facuta a doua oara si verificat si fise si bujii care am inteles ca sunt bune. Sincer am fost cam suparat. Adica ma duc si platesc de doua ori (nu ma refer la ce mi=a facut pe langa carburatie) si tot la fel face. Prima data am stat acolo si am vazut ce a facut la carburatoare. Le-a demontat...le-a curatat, tinut in solutie...suflat cu aer...asamblat, verificat si reglat cu ceasuri si restul. A doua oara sa presupumen ca a facut la fel. Benzina pun Efix dar am incercat si cu alta si tot la fel face. Am fost multumit de restul reviziei dar de treaba asta chiar nu am fos multumit. Platesc de 2 ori carburatia si tot la fel face. Acum ma gandesc daca sa fie de la bujii sau nu. Chestia ca si cu cele normale mi-a facu dar nu asa rau. A dat in nas de 2-3 ori dar mai incet. Am sa incerc sa schimb miercuri cu bujiile noi cu care am facut 1000km dar ma gandesc sa nu fie de la altceva. Poate sa fie de la faptul ca eu decelerez intai si apoi franez? Si de la asta sa inceapa sa faca figuri? Tipul a verificat si ambreiajul si a spus ca e ok. Si cablul de acceleratie la fel. Ce poate sa fie atlceva? Acum cand am vrut sa plec cu ea dupa 4 zile in care a stat a facut la fel ca ultimele 2 dati. O lasat aproape 10 minute sa se incalzeasca, bagam in prima treapta de viteza si cand dadeam sa plec adica dadeam drumul la ambreiaj se oprea. Doar daca o turam tare pleca dar in hopuri. Si imi bubuiau si tobele. De la ce sa fie problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 verifica contactul(intrerupatorul )de la maneta de ambreiaj. exploziile in esapament sant gaze nearse din motor care se aprind in toba de esapament. ele provin din cauza faptului ca nu ti functioneza sist de aprindere corespunzator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Apa in rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Verifica si contact de la cric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Narko Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Verifica si contact de la cric. Subscriu. Senzorul de la cric face de obicei asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Verifică fiÂşele...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 verifica contactul(intrerupatorul )de la maneta de ambreiaj. N-are a face ala numa cu faptu ca te lasa sa o pornesti cu ambreiaju tras, in viteza fiind. Atata numa. El tinea tras ambreiaju pt ca motorul nu ii tragea in sarcina, si patinand-ul, il mai ajuta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 contactul de la cric ori contactul in sine ori firele sunt belite pe parcurs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat August 3, 2010 Autor Share Postat August 3, 2010 (editat) O sa verific si senzorul de la cric si de la ambreiaj. Numai ca asta am sa o fac eu nu am sa ma mai duc sa platesc cateva milioane si sa nu fie rezolvata treaba. Dar cum sa fac asta. Apa in rezervor nu am ca a fost verificat impreuna cu sitele si tot ce tine de drumul benzinei pana la motor si este ok. La cric trebuie sa caut vreo mufa anume si sa o curat? Dar la ambreiaj ce trebuie sa caut? Tot vreo mufa? Multumesc de sfaturle primite si sper sa ma ajutati sa o pot face. Sa inteleg ca nu are legatura cu carburatia sau bujiile. Fisele cica au fost verificate si sunt ok. Si mi-a zis ca mi-a uns si ambreiajul si a verificat si e ok. Se apasa mai usor ambreiajul acum e adevarat. Incep sa cred ca nu prea a facut treaba persoana respectiva la faza cu datul in gat. Editat August 3, 2010 de cezarzanf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Trebuie verificat functionalitate cu un ohmmetru sau un beculet ca sa vezi daca contactele isi fac treaba ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 corect, sau... cu un multimetru digital, cu functia de dioda. din cric iese un cablu cu 2 fire de regula. care merg intr-o mufa. scoti mufa aia, legi multimetru cu functia de dioda/continuitate si misti cricu. daca pe pozitia de cric ridicat se inchide circuitul si aparatul indica asta, iei o litza subtire si o bafi intre pinii de la mufa, dupa care pui mufa la loc. in felu asta o sa "pacalesti" motorul ca ai tot timpul cricul adunat sus. asta ii o solutie de moment doar, pana ce iei un intrerupator nou. nu lasa improvizatia aia cu sarma acolo, ca o sa cazi la un moment dat! intreaba-ma de unde stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mkl Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Fisele sunt impuscate. E mai greu sa verifici treaba asta pentru ca, desi au continuitate, izolatia e perforata (de grosimea unui fir de par, nu te gandi ca o vezi ochiometric) si iti da scanteie falsa. Pe intuneric, cu motorul pornit, a sa vezi mici scantei intre fise si partime metalice apropiate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat August 3, 2010 Autor Share Postat August 3, 2010 (editat) Nu te intreb de unde stii. E scump un intrerupator nou? Si de unde pot cumpara unul? Ca pana la urma il cumpar nu e problema. Si cum verific daca e de la ambreiaj? Acolo ce pot sa observ? Fise de unde gasesc sa cumpar? Editat August 3, 2010 de cezarzanf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Fisele sunt impuscate. E mai greu sa verifici treaba asta pentru ca, desi au continuitate, izolatia e perforata (de grosimea unui fir de par, nu te gandi ca o vezi ochiometric) si iti da scanteie falsa. Pe intuneric, cu motorul pornit, a sa vezi mici scantei intre fise si partime metalice apropiate. i-ar face tot timpul asa, nu din cand in cand Nu te intreb de unde stii. E scump un intrerupator nou? Si de unde pot cumpara unul? Ca pana la urma il cumpar nu e problema. Si cum verific daca e de la ambreiaj? Acolo ce pot sa observ? Fise de unde gasesc sa cumpar? la cric este un intrerupator. daca nu sunt firele duse ala sigur are ceva contact dezizolat in el. la ambreiaj este tot un intrerupator. la fel, verifici mai intai firele. la unele motociclete poti sa pornesti motorul cu cricul jos si in viteza dar cu ambreiajul tras, la altele chiar daca e pe liber trebuie tras ambreiajul, la altele cu cricul sus si ambreiajul tras. eu unul tind 80% catre contactul de la cric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 (editat) de la ambreaj n-are ce sa fie. ala nu intrerupe. senzorul de acolo doar permite pornirea, apoi isi pierde functia Editat August 3, 2010 de Vishco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mkl Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 (editat) De la orice magazin de piese auto mai rasarit, cablul de fise 7mm. LE stress_L&P, exact asa face, din cand in cand la inceput, pe urma, daca insisti, ajunge sa faca tot timpul. Editat August 3, 2010 de mkl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 N-are a face ala numa cu faptu ca te lasa sa o pornesti cu ambreiaju tras, in viteza fiind. Atata numa. de la ambreaj n-are ce sa fie. ala nu intrerupe. senzorul de acolo doar permite pornirea, apoi isi pierde functia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat August 3, 2010 Autor Share Postat August 3, 2010 Merge si fisa auto? Am Gasit intrerupator de la ambreiaj pe care vreau sa il schimb. http://www.romimoto-piese.ro/category/1030.../article/277718 Dores sa cumpar si fise sa fie totul ok. Mai caut sa gasesc si asa ceva sa le comand. Sa mai ramana doar cricul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Prima data fa ce te-am indrumat eu. Aparat de masura si litza ca sa fii sigur ca aia e. Intrerupatoru ala pe langa ca costa cat nu face, mai stai si 7 zile pana ce il primesti! 7 zile in care te poti da daca mi-ai asculta sfatu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mkl Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Lasa ambreajul in pace, ala e un sistem de siguranta doar la pornire, dupa demaraj contactul ala e anulat. Eu l-am suntat cu o sarma ca ma seca la fiecare pornire sa tin maneta apasata la maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat August 3, 2010 Autor Share Postat August 3, 2010 Ok. O sa vreai sa verific la cric sa il leg pe direct si sa cumpar fise de bujii. Dar vreau sa cumpar si pipele sa nu fie probleme de la ele. Bine ca nu trebuie sa cumpar bujii normale iar si pot sa stau cu cele pe iridium. Acum trebuie sa caut si fise sa fie treaba ok. Dar intai verific cu cricul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Cu pipele cred ca mai greu rezolvi la magazin auto, insa incercarea moarte n-are. Numa urmari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat August 3, 2010 Autor Share Postat August 3, 2010 Pipe am gasit la kronau. Si cablu la fel. 4-5e pipa. Si cablul la fel. Depinde de model acum. Deci cu asta se rezolva. Sper sa fie destul de ok pipele si cablul. Dan Cata fac si treaba cu cricul cand ajung azi acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Fa treaba cu cricul ca e 80% de acolo. "logica motocicletei" spune sa opreasca motorul cand e cricul jos.. un contact imperfect acolo si care indica ca cricul e jos eronat in timpul mersului iti face par alb si exact ce zici tu acolo. Tot in relatie cu el e si contactul de neutral - poti verifica si firul care aprinde becul verde in bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat August 3, 2010 Autor Share Postat August 3, 2010 (editat) O sa verific si firul de netral. Se poate sa fie de la cric. Caci motocicleta porneste si merge fara probleme. Pana sa plec cu ea. Dar intrebarea mea este. De ce da in gat in mers, de ce cand trag uneori de acceleratie nu se accelereaza sau stau scade acceleratia si apoi se accelereaza. Oricum am sa iau totul la mana de unul singur. Daca nu e de la fir ma duc la fise si pipe. Am sa schimb maine si bujiile cu celelalte noi care au fost inainte. Si de ce trebuia sa o accelerez tare si sa tin ambreiajul jos ca sa merga cat de cat. Sper ca toate sa fie de la ceva gratis. Acel CRIC! Editat August 3, 2010 de cezarzanf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.