Dan Cata Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Daca tot tia-u mesterit atatia la carburatoare... Intre filtrul de aer si carb trebuie sa ai cate un oring. Ala il folosesti o singura data, apoi nu il mai poti refolosi ca se largeste de la contactu cu benzina. De fiecare data oring nou. Tu ai asa ceva acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat August 3, 2010 Autor Share Postat August 3, 2010 Daca e vorba de ceva ca o garnitura este. Am observat si eu prima daca cand a fost facuta carburatia. A doua oara tot la aceeasi persoana a fost facuta dar nu am fost de fata. Nu am observat sa schimbe oringul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Eu am avut KLE 500 ( acelasi motor ca al tau), dar alta bicicleta. la mine au fost ceva probleme similare.. cate odata trageam de gaz si dadea in nas, la orice turatie... o "resuscitam" cu ambreiaj tras si gaz maxim.. revenea la normal si apoi iar aparea problema.... Sporadic, se oprea la relanty... buton.. nimic. buton+ gaz=ok Eu atunci am schimbat bujiile, am sinc. carb si am spalat filtrul de aer. Si-a revenit. am mai mers inca 5000 fara probleme si am vandut-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 (editat) - senzor cric - borna baterie. Astea doua le-as verifica, tinand cont ca amandoua duc la aceleasi simptome. Parerea mea. Editat August 3, 2010 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 - senzor cric- borna baterie. Astea doua le-as verifica, tinand cont ca amandoua duc la aceleasi simptome. Parerea mea. la relanty, incearca sa freci cheia in contact... cel putin la KLE era o problema cu contactul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Sunteaza toate ruptoarele de care ti-au zis baietii, si daca face la fel vezi bobina de inductie sau altcva la aprindere ( de obicei rateurile sunt semn de probleme avans, condensatori, bobine etc, ) S-ar putea ca atunci cand se incinge bobina, sa iti intrerupa. Curios e ca iti face asa si cand vrei sa pleci de pe loc si nu se acc. La relanti se tureaza? Daca se acc la relanti si in sarcina iti moare motorul, sau pleaca decat daca acc puternic si patinezi ambreiajul poate fi si din supape. Toate astea presupunand ca , carburatoarele sunt reglate cum trebuie. Scoate si tu o bujie atunci cand ti-a murit motorul la plecare si vezi cum arata, uda sau afumata ?! Nu sunt mecanic 100% dar eu asa as proceda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Daca tot i-ai zis de condensatori, de platini de ce ai uitat sa ii zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Daca tot i-ai zis de condensatori, de platini de ce ai uitat sa ii zici? Ai dreptate cu platinile si condensatorii !! m-a luat valu' cu aprinderea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat August 3, 2010 Autor Share Postat August 3, 2010 platină ,condensatori Âşi bobina.nu Âştiu unde sunt Âşi unde sa caut dar Âştiam că nu are platină că e modelul fără adică cel după 93 cum erau alea mai vechi.dar vreau sa verific Âşi cum sa procedez ? Acum sunt cu ea în oraÂş că am dat pintenul jos Âşi am poponeataățat mufa de la neutra Âşi văd că a pornit Âşi merg cu ea dar nu am parcurs mulți km. Mâine am sa dau cricul jos sa curat contactale.mă puteți ajuta unde sunt condensatorii Âşi restul ? Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Ignora ultimele 3 posturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat August 3, 2010 Autor Share Postat August 3, 2010 Sa inteleg ca nu am asa ceva eu sau ca nu e de acolo? Maine trec la verificat cricul Problema e ca facea dupa vreo 100km cand se incalzea cred dar apoi a facut si dupa 30 km dar dupa 6-7ore cand am vrut sa plec cu ea la rece tot asa a facut asa ca nu stiu daca e vb de incalzire. Zic si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Eu nu înțeleg de ce dați cu cricu în sus Âşi-n jos..... Senzoru ăla face să meargă sau să nu meargă motorcicleta (motorul)... nicidecum să meargă mai prost. Problema e ori din carburație ori din aprindere. Am pățit-o cu fiÂşele.... când se străpunge izolația.... începe să meargă prost... Âşi cu timpul tot mai prost. La aprindere ar mai fii bobine care probabil se încing. Dacă zici că merge bine Âşi apoi merge prost ..... nu cred că e din carburație. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Eu nu înțeleg de ce dați cu cricu în sus Âşi-n jos..... Senzoru ăla face să meargă sau să nu meargă motorcicleta (motorul)... nicidecum să meargă mai prost. Problema e ori din carburație ori din aprindere. Corect, ba mere ba nu mere... Daca te dai cu motoru, si dintr-o data lasi cricu jos, nu se opreste? Daca ai ceva scurtcircuit la el si functioneaza defectuos, pentru un timp foarte scurt, apoi iar sa mearga, apoi iara sa nu mearga, nu s-ar incadra in descrierea problemei regimu de mers? Nu bag mana in foc ca ala ii, dar ar fi prima chestie care as verifica-o eu, dupa aia contactele la bornele bateriei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat August 4, 2010 Autor Share Postat August 4, 2010 Ok. Termin azi de curatat si contactele de la cric. Maine imi vin pipele si fisele de la bujii sa le schimb impreuna cu bujiile. Si daca tot asa imi face? Problema e ca se poate sa faca dupa cativa zeci de km facuti nu din prima, cu toate ca am patit sa faca si din prima ca ieri de exemplu. Sa zicem ca e problema de la bobine. Acolo ce se face? Adica sa trec la urmatorul pas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Eu nu înțeleg de ce dați cu cricu în sus Âşi-n jos..... Senzoru ăla face să meargă sau să nu meargă motorcicleta (motorul)... nicidecum să meargă mai prost. Problema e ori din carburație ori din aprindere. Tu cred ca n-ai patit niciodata o problema similara.. de vorbesti. Sunt altii care au patit. Si cand ai un contact imperfect exact asa face.. cand mere.. cand nu mere.. si cu precadere nu face pe loc pentru ca atunci nu vibreaza nimic si oricum cu motorul pornit si scos din viteza nu se intampla nimic dar in mers cand motocicleta vibreaza acel contact imperfect e liber sa se manifeste. Si mai mult, ca sa intelegi si tu.. acolo contactul se face spre masa pentru a aprinde un bec, ei.. masa asta e toata motocicleta, tot ce e de metal pe ea. E de-ajuns sa ai firul de + de la cric cu izolatia roasa pe undeva si cand atinge de cadru sau orice alta parte metalica de langa el.. sa faca motorul sa intrerupa. Contactul nu se face suficient incat sa opreasca motorul ci doar pe jumatate sau un sfert, suficient cat sa dea intreruperi in aprindere.. (ca asta face cricu, taie aprinderea) si tocmai de aia ii zice lumea: contact imperfect! Tocmai a zis ca a desfacut de 5000 de ori carburatia si nu e de la nici o carburatie, cat vrei sa mai desfaca acea carburatie??? Daca nu e de-acolo nu e normal si logic si omeneste sa-ti indrepti atentia spre altceva si in cazul de fata cel mai probabil este contactul de cric. Mesaj completat Ok. Termin azi de curatat si contactele de la cric. Maine imi vin pipele si fisele de la bujii sa le schimb impreuna cu bujiile. Si daca tot asa imi face? Problema e ca se poate sa faca dupa cativa zeci de km facuti nu din prima, cu toate ca am patit sa faca si din prima ca ieri de exemplu. Sa zicem ca e problema de la bobine. Acolo ce se face? Adica sa trec la urmatorul pas. OMU lu dumnezo' schimband mai multe chestii suspecte in acelasi timp nu o sa identifici in veci care a fost problema. Ia-le pe rand, nu te arunca cu capul inainte ca berbecul, treaba se face cu rabdare. Daca tu azi schimbi si pipe si fise si bujii, zici ca ai verificat firele la cric, contactu, firu la neutral.. daca le faci pe toate odata si sa zicem ca la final problema dispare, de unde mama ma-sii mai stii ce era????? Care a fost cauza reala?? La ce foloseste? Pai daca pe viitor sa zicem peste cateva luni problema reapare.. fix mumu.. o sa scrii iar aici sa ne intrebi ce e.. sau ..o sa schimbi iar juma de motocicleta pana ajungi sa rezolvi.. Calmo paciento, ia-le pe rand si prin excludere ajungi la miezul problemei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Ba, da n-o fi oare de la carburator ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat August 4, 2010 Autor Share Postat August 4, 2010 Am inteles ideea. Da uite ca vroiam sa merg si eu la intrunire la Buzau in wk asta. Si din cauza asta sunt disperat. Ok. Am sa fac treaba cu firele de la cric (adica ce a mai ramas) si restul le fac dupa ce vin de la intrunire. Dar ma rog sa nu imi faca iar pe drum (adica sa nu fie de la asta si sa imi dea in gat iar si sa nu se accelereze iar + exploziile alea ca tare imi e sa nu foot ceva la motor tot facand asa) Unde pui ca nu prea am stare si mie cand nu imi merge ceva ma sui pe pereti de ciuda si de nervi si vreau sa rezolv totul repede. si unde pui ca a fost la doctor si tot la fel face. De aceea sunt asa disperat poate. . Dar le iau incet incet pana la urma. Oricum nu pot sa vad daca mai face figuri decat la drum lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Unde pui ca nu prea am stare si mie cand nu imi merge ceva ma sui pe pereti de ciuda si de nervi si vreau sa rezolv totul repede. si unde pui ca a fost la doctor si tot la fel face. Asa fac si eu.. Dar am invatat totusi ca fara rabdare iese treaba de mantuiala. Verifica bine firele alea care vin de la cric - conectorul cu care se imbina firele de la cric cu restul de matzaraie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat August 4, 2010 Autor Share Postat August 4, 2010 Va anunt maine ce am mai facut. In seara asta curat si prind bine mufa de la cric. Aseara am curatat si am prins bine mufa de la schimbator care arata daca e pe liber sau nu. Si maine aveti raspuns cu ce am facut azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 De curiozitate, cand iti face asa uita-te putin si la turometru daca nu face putin pe nebunul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat August 6, 2010 Autor Share Postat August 6, 2010 Am facut tot ce trebuie legat de cric si de mufa de la schimbator. La prima vede prin oras e ok. Dar la drum lung ma intereseaza. Am sa vin la intrunirea de la arbanas in wk asta si sper sa nu mai faca. Daca face trec la faza 2. Fisele si pipele. Mesaj completat Ok. Crick curatat, pipe si fise schimbate pana la urma si am plecat la Arbanas. La dus am mers incet chiar subturat uneori sa vad daca da in gat dar nu a dat si la intors a fost invers. Schimbat in ture masi si 140-160 la drum intins. A tras fara probleme si a mers perfect. Dar au fost 60km dus si 60 intors. Ma interesa la un drum de peste 100km cum face. Pana acum sunt multumit. Am sa plec totusi in wk asta undeva mai departe daca am timp si lovele. Mesaj completat Ok. Crick curatat, pipe si fise schimbate pana la urma si am plecat la Arbanas. La dus am mers incet chiar subturat uneori sa vad daca da in gat dar nu a dat si la intors a fost invers. Schimbat in ture masi si 140-160 la drum intins. A tras fara probleme si a mers perfect. Dar au fost 60km dus si 60 intors. Ma interesa la un drum de peste 100km cum face. Pana acum sunt multumit. Am sa plec totusi in wk asta undeva mai departe daca am timp si lovele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Incearca mai apoi la 140 km, apoi la 180 km Daca nu mai face asa dupa 60 km, eu zic ca s-a rezolvat Insa stai pe aproape de casa inca o vreme cu motor, just in case Nu mere mai mult de 100 km, o sa fie mai ieftina duba inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Ba poa sa mearga 100km, chiar si mai mult, dar sa o faca in cerc, in jurul localitatii de unde e el.. Eu ieri am iesit asa scurt de dezmortire.. nici nu m-am echipat cum trebuie (ceva mai mult de slapi si tricou) si cand m-am intors acasa m-am uitat la ceas si trecusem de 100km lejer.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat August 13, 2010 Autor Share Postat August 13, 2010 (editat) Pai e bine. Pana acum nu a mai facut figuri. Deci nu am mai comandat filtru de aer, contact de ambreiaj si restul. Si am mers cam 200-300km dar nu a facut nicio figura nici cand am mers tare si in forta nici cand am mers subturata. Se pare ca problema a fost rezolvata. Multumesc tare mult pentru ajutor. Editat August 13, 2010 de cezarzanf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Da, dar vezi.. eu nu sunt multumit ca inca nu stiu daca a fost de la contactul de cric sau de la fise... Ma bucur totusi ca ai scapat de buba la moto si esti multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.