tiberiu_enache Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Dupa cateva luni de cautari, cercetari, discutii, stres, nopti petrecute pe net...am ales Hornet. Initial vroiam GSR, insa dupa ce am vazut Honda la un amic, m-a atras pe loc. Un design superb, finisare si robustete mult superioara celorlalte naked-uri, pozitie in sa comfortabila...toate astea adaugandu-se renumitei fiabilitati Honda. Dupa cateva zile de cautare pe net, am gasit-o .... e din 2008, aurie si cu ABS ... atat...aaah are niste semnalizatoare mai micute, in rest e stock, exact cum imi doream. Cand am vazut-o prima data am simtit cum mi se intensifica bataile inimii, era cu mult mai frumoasa decat in poze...iar sunetul motorului mi-a excitat si cel mai singuratic fir de par! Ce mai...probabil ca multi dintre voi stiu despre ce e vorba, asa ca am sa termin discutia aici... Urmeaza sa-i schimb lichidele, filtrele si placutele de frana ca sunt cam uzate...si ca bonus niste crash pad-uri si o placuta de inmatriculare nou-nouta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidutzy Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 sa o stapanesti sanatos ! si eu vroiam o hornetica dinasta dar m-am ales cu un r6 probabil ca urmatoarea va fi un hornet de 900 ca tot nu am reusit sa imi iau gandul de la o bijuterie dinasta! drumuri bune si asfalt cat mai uscat:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_|ManiA|_ Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Super motorul, am si eu exact asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
septimiu JFK Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 frumoasa rau, poate facem schimb odata ca nici acum nu-mi dau seama care e mai ok intre hornet si GSR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian.tanasa Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Cat te-a ajuns? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 (editat) Treci joia pe la Constipatiei sa vedem si noi(hornetistii) mobra.... Editat August 5, 2010 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Treci joia pe la Constipatiei sa vedem si noi(hornetistii) mobra.... daca tot ai deschis subiectul asta , te intreb: la ce ora se tine intalnirea ? ( poate-mi fac si eu aparitia azi pe acolo ) bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 (editat) daca tot ai deschis subiectul asta , te intreb: la ce ora se tine intalnirea ? ( poate-mi fac si eu aparitia azi pe acolo ) bafta! 7 o'clock in da' evening!...See ya there! Editat August 5, 2010 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat Aprilie 5, 2011 Autor Share Postat Aprilie 5, 2011 Dupa un off-season Hornetica revine cu: crashpads LSL, rear hugger Ermax, parbriz Ermax, un lant nou, Tutoro chain oiler, rim strips si o toba Leo Vince. Hai cu vara!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Toba aia nu se infige ca un stiulete in coor......se scoate catalizatorul si se face traseul pe direct. Alta viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat Aprilie 5, 2011 Autor Share Postat Aprilie 5, 2011 Multumesc de sfatul inteligent formulat! Este o toba slip-on si isi face treaba perfect pt ce a fost destinata: mai mult zgomot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 (editat) @tiberiu: misto up-grade-urile, cu gust si o prind bine ! La fel ca si tine si pentru mine iarna a fost moment de adaugat diverse, arunca un ochi pe topicul meu, am ales cam aceleasi up-grade-uri.... Poate reusim sa ne vedem dupa Pasti la o plimbarica sa mai schimbam niste impresii, am o senzatie ca e rost de niste discutii de calitate A, era sa uit: e rost si de niste poze cu pete de culoare intense Editat Aprilie 9, 2011 de Norian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat Aprilie 10, 2011 Autor Share Postat Aprilie 10, 2011 Mercic Norian, mai am doar sa-i modific saua la Dorian, e cam incomoda la drum lung si cam asta va fi pt anul in curs...daca ma plictisesc tare poate la anul o voi dota cu un Power commander si toba pe direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 (editat) Fain, foarte fain! Imi plac oamenii care nu se multumesc cu lucrurile de-a gata (aka stock) ci se implica in a-si personaliza obiectul pasiunii (aka motoreta). Reusit parbrizul, o prinde cat se poate de bine. Ermax face lucruri frumoase, no doubt about it. Acelasi thumbs up pentru crashpads, curajoasa dar de efect optiunea cromatica! Cat despre Leo, Leo Vince, infipt in coor (cum plastic expunea un antevorbitor) sau pe diRECT, este intr-un mare fel... Bravo! Succes in continuare la customizat si sa te bucuri de viespe! Editat Aprilie 11, 2011 de Elikratos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat Aprilie 11, 2011 Autor Share Postat Aprilie 11, 2011 Multumesc, nu ca nu m-as fi multumit cu ea stoc, insa sunt unele lucruri care sunt musai sa fie instalate (crashpads, parbriz, mud hugger, etc) si daca tot dai un ban... Cat despre evacuare, ce pot sa spun si pe mine ma enerveaza DILDO-ul ala de catalizator, dar ca sa scap de el trebuie sa-i iau un PC si s-o pun pe Dyno, pt ca altfel o sa am un ditamai golul de cuplu pe la 6000-8000 de ture, mers aiurea, consum etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Arata foarte frumos Hornetzica,s-o stapanesti sanatos. Imi place toba,la ce bani a fost? Nu cred sa fie vreo problema daca dai jos catalizatorul,atata timp cat nu umbli la sonda lambda.Ala e ca un filtru,nu-ti mai iese la euro la itp,dar motorul nu ar trebui sa aiba probleme de functionare.Dar totusi intreaba si pe altii mai experimentati ca eu nu sunt 100% sigur. Oricum ai ditamai golul de cuplu dupa 6000 rpm : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat Aprilie 18, 2011 Autor Share Postat Aprilie 18, 2011 Dap golul ala exista pe hartie la fel ca la CBR600RR (deh e acelasi motor), insa nu prea e sesizabil, probabil cutia e bine etajata. Mi-a zis un amic care si-a pus un Termignoni pe direct, ca acel gol de cuplu devenise clar sesizabil, apoi si-a pus un Power Commander si dupa aceea totul s-a schimbat radical. PS: toba a fost 300e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Normal ca se schimba treaba cu Power Commander.Dar si toba pe care ti-ai pus-o te ajuta putin. Aoleo,300e,vroiam si eu ceva asemanator scurt si tras jos la Hornet,dar la banii astia mai stau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 superba hornetica e unul din nakedurile mele preferate, sa ai grija de ea,si imi place cum o personalizezi app ce e acela un power commander? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 superba hornetica e unul din nakedurile mele preferate, sa ai grija de ea,si imi place cum o personalizezi app ce e acela un power commander? heh gooagal si gasesti info cat cuprinde. Hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat Aprilie 19, 2011 Autor Share Postat Aprilie 19, 2011 Normal ca se schimba treaba cu Power Commander.Dar si toba pe care ti-ai pus-o te ajuta putin.Aoleo,300e,vroiam si eu ceva asemanator scurt si tras jos la Hornet,dar la banii astia mai stau Pai vezi ca pt Hornet-ul fabricat inainte de 2007 gasesti si SH in Italia, frati-miu a gasit la a lui Yoshimura cu 150E in stare exceptionala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Sa caut pe ebay sa vaz.Thks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xelas19 Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Scoate catalizatorul , anuleaza sonda lambda si pune power commnader cu un filtru sport Combinatia perfecta! ... cel putin in cazul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 (editat) Sa caut pe ebay sa vaz.Thks Gasesti sigur, eu am luat Two Brothers, 500 de dolari 2 tobe, noi; Yoshimura vei gasi sigur tot noua si mai ieftina insa cea facuta in State, cele din Japonia am inteles ca sunt facute manual si sunt mai scumpe. Mie imi cereau 2 mii de euro ,aici, pentru ca reprezentanta respectiva trecuse de la Yoshimura State la Yoshimura Japonia. Recomand Two Brothers tot sistemul de evacuare e destul de acceptabil ca pret, sunetul nu mai zic Editat Aprilie 21, 2011 de aricioplanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert91 Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 sau incearca devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.