Sari la conținut

Ktm Lc4 Enduro (an 2004 - 640ccm)


Postări Recomandate

Are vreo legatura cu Trica?

 

Da. E magazinul lui. De fapt imparte magazinul cu Motoboom (Dobrescu)

 

atunci eu de ce mi-am trimis motorul tocmai la satu mare ???

 

A fost la ei si nu i-au dat de cap? N-am stiut. inseamna ca tu esti primul. Din ce an e KTM-u tau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Vreau si eu sa stiu daca este bine sa demontez catalizatorul de la esapament. Ma gandesc ca poate (sigur) mai ia cativa caluti putere in plus :crack: . O fi bine? o fi rau? Voi ce spune-ti, merita?

 

Multam' !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Vreau si eu sa stiu daca este bine sa demontez catalizatorul de la esapament. Ma gandesc ca poate (sigur) mai ia cativa caluti putere in plus :ok: . O fi bine? o fi rau? Voi ce spune-ti, merita?

 

Multam' !

 

Cred ca nu are rost sa strici toba originala. Mai bine ia-ti o toba sport si ai rezolvat problema. Gasesti in louis toba Leo Vince la 350 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat despre partea teoretica, de exemplu rapoarte de amestec benzina-aer, diverse tipuri de vaseline si unde se folosesc ele, cupluri de strangere la suruburi, jocuri la culbutori, cote la cilindru si piston, etc., etc., etc., toti sunt tabula-rasa. Plus ca ar fi nevoie si de scule speciale - extractoare, bucsi ajutatoare, ceas comparator, etc., pe care nu am vazut sa le aiba nimeni.

Ei lucreaza dupa cum au invatat una-alta de la Nea Cutare si Nea Cutarica. Zsolt ar putea (si ar vrea) sa-i trimita la scoala la Matighoffen, dar bineinteles ca limbi straine nexam, ca ei la scoala s-au dus ca sa se bulaneasca, nu ca sa invete ceva.

Service-ul lui Zsolt de la Satu Mare mi se pare foarte fain, au si scule iar baietii sunt bine pregatiti si rapizi.

 

Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

M-apuc sa spal moto cu furtunul. "Marea" presiune a apei o faceam tinand degetul in capatul furtunului. Dupa ce termin vreau s-o pornesc, sa dau o tura, sa se usuce. Trag socul si-o las sa se incalzeasca pana la doua liniute. Las socul si incep s-o accelerez usor. Cand incep accelerarea......canci.....moare. O las putin, si incerc s-o pornesc inca o data.....canci.....nu vrea. Dupa cateva tentative esuate sun un prieten care-mi recomanda sa las sa curga ceva benzina din carburator si rezervor. Fac asta si incerc s-o pornesc iarasi cu socul tras. Porneste, o las la doua liniute, las socul, accelerez.....canci......moare :angryfire: O mai las putin, si repet ciclul. In sfarsit merge. In carte scrie sa n-o speli cu presiune. Nu cred ca tinand degetul pe capatul furtunului faci mare presiune. Si e o motocicleta enduro, totusi. De la putina apa cu "presiune", e normal sa faca asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la putina apa cu "presiune", e normal sa faca asa?

Pai tot in carte scrie sa golesti carburatorul dupa ce o speli. E un surub acolo special pentru asta. Cel mai probabil ramane apa in carburator, pe care o ia numai cand se decupleaza circuitul de ralanti si se intra pe cel normal.

Draining of float chamber of the carburetor *

Following every wet-cleaning procedure, the float chamber of the carburetor

should be drained in order to remove any water that may have penetrated into

it. Water in the float chamber leads to engine malfunction.

Wait until the engine is cold before commencing to perform the worksteps

indicated below.

Close the fuel tap.

Put the end of the hose [1] that leads downward behind the engine into an

appropriate container.

Open the drain plug [2], turning it counterclockwise a few times, and let the

fuel drain from the float chamber.

Then tighten the drain plug and open the fuel tap.

post-3033-1157988743_thumb.jpg

Editat de digitallysane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tot in carte scrie sa golesti carburatorul dupa ce o speli. E un surub acolo special pentru asta. Cel mai probabil ramane apa in carburator, pe care o ia numai cand se decupleaza circuitul de ralanti si se intra pe cel normal.

 

Am citit cartea cand am cumparat moto. Am golit carburatorul dupa prima incercare. La a doua a dat kix. Dupa a doua, la sfatul unui prieten, am lasat sa curga mai mult, si din rezervor. La a treia am accelerat usor si a plecat cu noduri. Dupa o tura scurta a mers bine. Oare sa fie ceva la partea electrica? Sa fi intrat apa pe undeva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:angryfire: :l

bun topic. >ia sa imi exprim si eu nelamuririle. :)

 

1. am pornit motorul, am aprins farul, totul e ok, dar can d o turez, lumina imi scate putin in intensitate. e ok? sau sunt probleme pe la releul de incarcare ?? bateria se incarca.

2.dupa ce am trecut prin etapele de mai sus, trag ambreiajul, bag in viteza, nu dau drumul la ambreiaj si motorul pleaca ?? si nu e din reglajul de la maneta de ambreiaj.

3. merge..merg... se incalzeste bine.. se pune rosu. opresc si vreau sa o scaot la neutru! nu merge. ramane blocata intra-ntaia. ca sa o scot trebuie sa o turez putin. si e cam enervant ca zice lumea ca vreau sa ma fac vazut pe la semafoare. :angryfire:

 

in rest numai de bine.

 

@petrica> sa te stapaneasca sanatos.

 

 

:angryfire: zici ca-i dr-ul meu!!! patesc exact acelas lucru cu farul si neutral-ul ;)

nu stiu care-i faza la tine la Ktm....de ce tre sa o turez putin cand ii dau a-1-a cand plec dp loc??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot este ciudat, daca faci verificarea "Cu motorul cald, dupa 2 minute de relanti se accelereaza brusc intii in punctul mort, dupa care dupa alte 2 min.se repeta procedeul in sarcina" nu iese nik

 

este posibil sa scoata fum din cauza ca nu s-a incalzit motorul inca? hope so

 

sau alte motive ca de ex benzina prea multa in carburator...

 

sau poate este albastru dar nu am bagat eu de seama

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

bun topic. >ia sa imi exprim si eu nelamuririle. ;)

 

1. am pornit motorul, am aprins farul, totul e ok, dar can d o turez, lumina imi scate putin in intensitate. e ok? sau sunt probleme pe la releul de incarcare ?? bateria se incarca.

2.dupa ce am trecut prin etapele de mai sus, trag ambreiajul, bag in viteza, nu dau drumul la ambreiaj si motorul pleaca ?? si nu e din reglajul de la maneta de ambreiaj.

3. merge..merg... se incalzeste bine.. se pune rosu. opresc si vreau sa o scaot la neutru! nu merge. ramane blocata intra-ntaia. ca sa o scot trebuie sa o turez putin. si e cam enervant ca zice lumea ca vreau sa ma fac vazut pe la semafoare. :baldy:

 

in rest numai de bine.

 

@petrica> sa te stapaneasca sanatos.

Daca ai ambreiaj Hidraulic schimba lamele metalice si nu va mai pleca cand bagi in viteza cu ambreiajul tras.M-am confruntat acum ceva timp cu aceeasi problema la un EXCE525.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Daca ai ambreiaj Hidraulic schimba lamele metalice si nu va mai pleca cand bagi in viteza cu ambreiajul tras.M-am confruntat acum ceva timp cu aceeasi problema la un EXCE525.

 

aceeasi problema la un ktm din 2002... asta are ambeiaj hidraulic?... si unde sint lamele acelea?.. e adevarat.. se pare ca problema se rezolva dupa ce se incalzeste motoru... deci e posibil sa fie doar frecarea datorata uleiului..

 

--- Mesaj completat în 12 Mar 2008 20:24 -------------
... si inca ceva... mare diferenta intre cum mi se aude motoru debreiat (ok) si in sarcina(sunet metalic destul de puternic)... am probleme cu ambreiaju? ..sa ma nelinistesc? multumesc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

revin cu o problema ciudata :burnout: (intre timp am segmentat motorul e ok )

 

nu am scanteie la bujie :cheers:

 

 

am luato de la bujie, verificat daca da scanteie... nu

 

am scos bujia testat pe cablu daca vine ceva... nu (am schimbat cablu de la fisa si bujia, sa fie)

 

 

nu stiu mai departe, "IGNITION COIL" nu stiu cum sa il verific :hug:

 

 

precizez amanuntul ca daca ma apuc sa demontez pana la "IGNITION COIL" probabil ca un contact imperfect sau nu imi dau seama alta explicate se reface si vine si imi da iara scanteie la bujie :(

 

am observat ca atunci cand decelerez brusc franez cu fatza imi moare motorul (nu se inneaca) si rezultatul este : nu mai am scanteie :P nu mai am curent pe fisa, se intrerupe undeva si nu stiu unde...

 

 

nu vreau sa investesc aiurea in piese si poate toata treaba este un contact imperfect.

 

sfatuiti-ma si pe mine ce ar mai putea fi si cum sa mai verific ca sa descopar buba :hug:

 

multumesc

 

--- Mesaj completat în 09 Apr 2008 14:34 -------------
1 - schimbat

2- schimbat

3 - curatat cu sprai de contacte

 

--- Mesaj completat în 10 Apr 2008 14:14 -------------
cred ca am descoperit buba, cel putin merge...

 

 

o fisura pe interiorul prinderii favoriza scanteia sa dea masa prin surubul de prindere direct pe cadru.

 

rezolvarea: scos surubul cu pricina, prins bobina inapoi cu brida de plastic (solutie temporar definitiva X-()

 

 

momentan vad ca merge sa vedem cat si daca asta a fost buba

 

 

...nu ca v-ar interesa dar poate mai pateste cineva asa :what:

post-5912-1207740821_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...