Sari la conținut

SECRETELE FRANARII


Dan Nastase
 Share

Postări Recomandate

Ai citit ce am postat mai devreme unde Pedrosa a pierdut cursa ca i s-a futut frana spate in ultimele 10 ture?

 

Am citit dar pedrosa are un obicei de a pierde curse pe final si nu cred ca asta a fost motivul. problema lui a fost mereu ca oboseste din cauza ca e foarte mic si nu are masa musculara necesara care sa-l faca rezistent pe parcursul unei curse. Ma rog... e intreaga disccutie si nu are rost sa o deschidem aici. Nu e vorba ca nu te cred pe tine, nu il cred pe Pedrosa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Si hai sa-ti demontez eu teoria - daca apesi simultan franele in primele secunde spatele e incarcat suficient incat sa aiba eficienta si frana pe spate pana incepe sa se transfere toata greutatea pe fata. In plus interesul in cursa si oricand este sa nu pierzi aderenta rotilor, franand tare cu fata ridici spatele, franand cu ambele mentii ambele roti pe sol si ai o stabilitate mai buna - cu asta esti de acord?

 

Am citit dar pedrosa are un obicei de a pierde curse pe final si nu cred ca asta a fost motivul. problema lui a fost mereu ca oboseste din cauza ca e foarte mic si nu are masa musculara necesara care sa-l faca rezistent pe parcursul unei curse. Ma rog... e intreaga disccutie si nu are rost sa o deschidem aici. Nu e vorba ca nu te cred pe tine, nu il cred pe Pedrosa.

Deci ala zice cu gura lui ca i s-a stricat frana spate si tu zici ca nu. Deci tu stii mai bine decat el ce s-a intamplat in cursa. :D

Ba nu, minte :D Esti magic bai nene. Citatul era din interviul de dupa cursa respectiva.

 

Ok, Pedrosa minte, dar Stoner se vaita ca a obosit dupa ce a folosit "a lot of rear brake" - si ala minte? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... nu il cred pe Pedrosa....

 

Daca spui ca esti mai bun decat Pedrosa, asa mic cum este, jur ca ma duc la culcare si te las sa aberezi in continuare.

Editat de TARKA 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma... ce sa zic, cred ca e greu sa demonstram din vorbe.

ori demonstram empiric, prin multe experimete in care conditiile sunt foarte foarte asemanatoare si facem o statistica a rezultatelor.

Ori facem problema de mecanica si calculam cu matematica relativ simpla.

 

Experienta mea stii deja ce spune, experienta ta o cunosc si eu. Ramane sa facem si stiinta :)

A-propos, ai incercat sa vorbesti cu Mistode?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde sa vorbesc cu Mistode???? :scratch: :scratch: Dar anticipez raspunsul lui: o sa inceapa cu "depinde...", pt ca el e baiat destept si nu vorbeste gura fara el..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ala zice cu gura lui ca i s-a stricat frana spate si tu zici ca nu. Deci tu stii mai bine decat el ce s-a intamplat in cursa. :D

Ba nu, minte :D

 

Nu-l cred. HRC are un contract tare ciudat cu el si managerul lui pedrosa este foarte viclean. In plus, ti-am mai zis, pleaca bine si apoi continua prost. Cred ca peste jumatate din cursele pe care le-am vazut cu el au fost in felul asta. Din cand in cand apare si cu scuze nastrusnice.... De asta nu am cum sa fiu niciodata fan pedrosa. Oare Stoner sau Rossi de ce nu scot pe gura astfel de scuze? Nici macar lorenzo care le e multora antipatic.

 

Unde sa vorbesc cu Mistode???? :scratch: :scratch: Dar anticipez raspunsul lui: o sa inceapa cu "depinde...", pt ca el e baiat destept si nu vorbeste gura fara el..

 

iti dau adresa de mail si/sau numarul de telefon pe PM?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ramane sa facem si stiinta :)

 

Pai daca facem stiinta iese ce zic eu. :)

 

iti dau adresa de mail si/sau numarul de telefon pe PM?

Sunt atat de convins de ce spun incat nu e nevoie sa-mi spuna Mistode dau Rossi.

Iti dau numarul lui Pedrosa? :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, Pedrosa minte, dar Stoner se vaita ca a obosit dupa ce a folosit "a lot of rear brake" - si ala minte? :scratch:

 

De cate ori am zis eu azi ca la curse se foloseste frana spate ca sa pui motocicleta pe viraj? De mai multe ori corect?

 

Sunt atat de convins de ce spun incat nu e nevoie sa-mi spuna Mistode dau Rossi.

 

Eh... vezi, aici e buba. In sfarsit recunosti :)

 

Pai daca facem stiinta iese ce zic eu. :)

 

Unde fixam originea sistemului de coordonate?

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"In the new issue of MotoSprint, in an article titled "Everybody is spying Stoner's riding style" we read:

 

"Contrary to what most people thought so far, Stoner uses the throttle in a very fine way, he's not aggressive at all; he does not open it up or close it sharply, but he's able to modulate it in an unparalleled way. He constantly keeps the engine revving high and makes the bike turn using the rear brake. He does not lean as long as others; instead he picks up the bike before most of the others and, having kept the engine revving high, he can immediately exploit its full power during the exit, well in advance of other riders.

 

Capirossi commented: "The engine of the Ducati has a narrow usable range, it is not easy to always keep it within that, and if you don't it's impossible to go fast. Stoner brakes later than me, but he does not carry as much corner speed: when entering the corner he presses the rear brake and continues to brake through the corner, with a very fine control. He never manhandles the bike [this is the opposite of what most of us thought btw!] and so he does not stress the chassis too much. Unless you can do that, the Ducati is under-steering [as Rossi also confirms]. It's almost impossible to copy his style. He uses the brakes as an additional control, he can point and shoot and make the bike turn really fast, so that he can open up the throttle earlier. He's the only one who is capable to do that with a MotoGP bike."

 

O sa ziceti, nu, ca nu franeaza. Ba da, cand apesi pedala de frana se aduna niste placute pe un disc si o franeaza, si Stoner foloseste asta ca sa intoarca motocicleta in viraj. Dci franeaza finut pe viraj incat sa intoarca cat mai rapid si fara sa fie nevoie sa dea cu obrazu de asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa, sa intre Stoner pe forum sa ne spuna cum foloseste el frana spate pe viraj, pentru ca este cel mai bun din lume si Belbody doar dupa el se ghideaza!

 

Sa-l intrebe cum face si cand e in linie dreapta, poate nu mai pune frana spate.

 

Rossi cu piciorul ala in aer cand franeaza mai tare decat ceilalti, asa melteneste cu toata mana cum o face el, oare are un buton magic pentru frana spate la ghidon?

Ca piciorul e in aer, deci clar nu e pe frana spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cate ori am zis eu azi ca la curse se foloseste frana spate ca sa pui motocicleta pe viraj? De mai multe ori corect?

 

DE multe ori ai spus ca frana spate nu se foloseste deloc la o motocicleta sport, si nici la GP, si tu si Niko. Tu nu o folosesti.

 

Eh... vezi, aici e buba. In sfarsit recunosti :)

 

Pai sunt convins de lucruri evidente, am mai zis, e 10+1 > 10

Unde fixam originea sistemului de coordonate?

 

La sol, la jumatatea distantei dintre roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis ca nu o folosesc decat pe asfalt murdar, pietris, praf, udatura facuta de masinile de la primarie si ca sa pun motocicleta pe viraj. Nu o folosesc cand vreau sa franez tare, frane de tipul celor pe care le-ai filmat tu azi.

Distanta dintre roti este variabila cand lucreaza suspensia.... Mai bine gasim alt loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ce eu m-am plictisit. Eu zic ca am scris destul, mult prea mult, destul de explicit.

Acum sa imi ia cuvintele si sa le rastalmaceasca cum vrea el, eu sa ma duc sa-i citez din nou si tot asa deja e boala prea mare.

 

Gata, pe mine m-ati invins!O sa mai intervin doar daca apar elemente noi, nu prea au de unde sa apara ca le-am intors pe toate fetele, asa ca sa ne vedem sanatosi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei sa franezi mai tare? Pune frana mai tare cu fata. nu se stie cand s-ar putea sa ai nevoie. :ok:

 

Mai ales cand ploo, pe sinele de tramvai.(D)efect garantat! :ok:

 

Reparatii la preturi omenesti, numai la Cesar !

 

Acum m-am prins, frate....tu iti faci reclama la service. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ce eu m-am plictisit. Eu zic ca am scris destul, mult prea mult, destul de explicit.

Acum sa imi ia cuvintele si sa le rastalmaceasca cum vrea el, eu sa ma duc sa-i citez din nou si tot asa deja e boala prea mare.

 

Gata, pe mine m-ati invins!O sa mai intervin doar daca apar elemente noi, nu prea au de unde sa apara ca le-am intors pe toate fetele, asa ca sa ne vedem sanatosi!

Si eu m-am plictisit, ma doare si capul, pe bune :disappointed:

Asta e, poate am invatat ceva unii de la altii, eu am aflat ca sunt milos cu frana, voi... nu stiu daca ati invatat ceva dar sper..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma a demontat cineva frana spate :scratch: ? Asta zic eu ca ar fi dovada ca frana spate nu trebuie sa folosita.

Bai, nene, ai un fix cu treaba asta ? :scratch: Sunt altele mai importante de clarificat inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ales cand ploo, pe sinele de tramvai.(D)efect garantat! :ok:

 

Reparatii la preturi omenesti, numai la Cesar !

 

Acum m-am prins, frate....tu iti faci reclama la service. :lol:

 

Daca tu pui frana tare pe sinele de tramvai cand ploua inseaman ca esti foarte curajos si te felicit! :D

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma a demontat cineva frana spate :scratch: ? Asta zic eu ca ar fi dovada ca frana spate nu trebuie sa folosita.

Nu pot, cica asa zice regulamentul, sa le ai. Altfel le-ar demonta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu pui frana tare pe sinele de tramvai cand ploua inseaman ca esti foarte curajos si te felcit! :D

Iar scoti din context maiestrie ? Era raspunsul la una dintre prostiile pe care le-ai scris.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era o gluma la care ai ratat sansa sa raspunzi cu o gluma :D

Te-as minti daca ti-as spune ca esti amuzant.

Ne mai incanti cu ceva sfaturi de pilotaj sau ma duc la culcare fara sa spui ca esti mai bun decat Pedrosa, Rossi sau Stoner..Capirossi...plm...este pe alese. :bounce:

 

Hai, mah, ca nu-i greu. Oricum n-a luat nimeni in seama ce-ai postat. :crack:

Editat de TARKA 2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...