Sari la conținut

Dereglat Carburatorul


tro5
 Share

Postări Recomandate

Revin din nou pe ecrane cu o poveste trista......

Intr-o zi frumoasa din saptamana trecuta o mana malefica m-a pus sa "mesteresc" surubelul de amestec de la carburator (surubel ingropat ca mai am unul de relanti care este exterior pretensionat cu un arc). Am invartit de doua ori si in stanga si in dreapta sa vad care este faza :( ..... ca urmare mi-am dereglat motorul. O pornesc ...merge ... fac incalzirea...si plec la drum....merge dar cand turez motorul peste 4.000 de ture se opreste. Scot bujia.... este uda. Am fost la mecanic si tot nu am reusit sa-i dau de capat. A mers bine 5km dupa care din nou s-a inecat. Am strans surubul pana la capat si l-am destrans 3 ture...face la fel....mai destrand o tura si jumatate si cand accelerez motorul intai se gandeste si apoi accelereaza...revin la cele trei ture tot asa merge....

Pur si simplu nu stiu ce sa mai fac????

 

Motorul meu ste un Suzuki de 200 in 2T cu amestec automat. Am carburator MIKUMI pt 2T

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca "da in nas" cand tragi de acceleratie, precum si daca atunci cand lasi acceleratia (si esti pe loc, in punct mort) turatia coboara sub ralanti, se balbaie putin, apoi revine la ralanti, inseamna ca amestecul este prea bogat. Deasemenea bujia uda indica amestec prea bogat.

 

La motoarele in 4 timpi surubul respectiv e in general pentru benzina, am citit pe undeva ca la unele motoare in 2 timpi ar fi de aer.

 

Tu trebuie sa saracesti amestecul, deci daca surubul e de benzina, trebuie sa-l strangi, iar daca e de aer trebuie sa-l destrangi. Ca sa afli daca e de aer sau de benzina, RTFM ("Read The F..... Manual"), sau vezi pe net.

 

Pe de alta parte, nu strica sa controlezi si cuiul poantou, s-ar putea sa aiba vreo mizerie si prin urmare sa nu mai inchida si sa ai nivelul mult prea mare in camera de nivel constant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am patit-o asa cu masina. am inteles ca se regleaza "la ureche" ... adica insurubezi pana auzi ca "toarce" ea bine. eu asa am facut la masina si mi-a iesit bine. la moto nu bag mana in foc, da' poti sa incerci. curata si bujiile daca tot umblii pe-acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-mi dai o adresa de mail pot sa-ti trimit un material interesant despre functionarea si reglajul carburatorului moto.

Pune-mi-l te rog si mie la rachitar@yahoo.com

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-am trimis fisierul la adresele de mail specificate.

Nu am ce adresa sa fac publica pentru ca materialul se afla la mine in calculator, nu este online. Este o parte din proiectul meu de diploma, care a avut ca subiect un motor de motocicleta.

Am sa incerc sa-l pun pe site-ul clubului nostru www.silverpistons.ro asa ca daca intrati peste cateva zile vati gasi pe undeva un link pentru download.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...