Sari la conținut

Pornire Hornet 599 2006


kosm!n
 Share

Postări Recomandate

Salut... Probleme cu pornirea , daca ati mai intampinat asta si/sau stiti ce e de facut va rog sa impartasiti:

 

 

1-Honda Hornet 2006 carburatie

2-benzina

3-baterie ================================================= ==> NU PORNESTE !!!

4-bujii curatate si uscate ieri

 

 

 

 

 

 

 

Imi da niste sperante cum ca ar lua-o dar nimic. La final inainte sa ii epuizez bateria suna de parca pornise dar s-a oprit cand am luat mana din demarator (avand acceleratia 3/4) :baldy:

 

 

 

AJUTOR !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimba bateria!

 

 

Bateria e ok...doar ca o omor eu cu invartitu demaratorului in gol..

 

Alta idee ?

Mesaj completat

Daca tragi 3 sferturi din gaz cand incerci sa pornesti, nici un motor nu o sa porneasca, fiindca il inneci :baldy:

 

Invarte in gol.... cand ii dau gaz ...mai da cate un tun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria e ok...doar ca o omor eu cu invartitu demaratorului in gol..

 

Alta idee ?

Ce te face sa crezi ca e ok? Este primul lucru la care tre sa te gandesti atunci cand nu porneste motorul.

 

1- ai benzina?

2- e trecuta pe ON?

3- chit ca bateria invarte, ea poate nu are puterea sa porneasca motorul

4- porneste motorul cu socul tras, altfel te chinui degeaba.

 

In final...crede-ma...mereu a fost bateria!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce te face sa crezi ca e ok? Este primul lucru la care tre sa te gandesti atunci cand nu porneste motorul.

 

1- ai benzina?

2- e trecuta pe ON?

3- chit ca bateria invarte, ea poate nu are puterea sa porneasca motorul

4- porneste motorul cu socul tras, altfel te chinui degeaba.

 

In final...crede-ma...mereu a fost bateria!

 

 

 

Ma face sa cred ca e ok bateria faptul ca este in stare sa invarta minute bune in gol demaratoru pana se duce.... nu zic ca e perfecta ...dar are cu siguranta suficienta putere sa porneasca .

 

Benzina este si da este pe on

Mesaj completat

alte idei ? :baldy:

Mesaj completat

Daca tragi 3 sferturi din gaz cand incerci sa pornesti, nici un motor nu o sa porneasca, fiindca il inneci :D

 

 

Vreo porpunere , idee , solutie ??? ;)

Mesaj completat

Daca tragi 3 sferturi din gaz cand incerci sa pornesti, nici un motor nu o sa porneasca, fiindca il inneci :P

 

 

sugestii ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ru am patit la cbr f2... la inceput din prostie dadeam la automat si piscam ff putin acceleratia.Iarna se ineaca si mai repede ca pe timp de vara.Curatam bujiile si nimic...dar cand am verificat cum dau scanteie...era vai si amar..dadeau numai pe langa electrod.Nici una nu dadea intre electrozi.Toate numai pe margine.Am frecat la ele fff mult si si-au revenit am reglat si distanta.Bujiile erau noi dar apucasem sa o inec..verifica daca da ok scanteie...pune benzina buna daca moto a stat mult da golire la carburatoare.Incarca bateria pe redresor cum trebuie si dai START! trebuie sa mearga.Numai bine

Editat de lewa ktm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ru am patit la cbr f2... la inceput din prostie dadeam la automat si piscam ff putin acceleratia.Iarna se ineaca si mai repede ca pe timp de vara.Curatam bujiile si nimic...dar cand am verificat cum dau scanteie...era vai si amar..dadeau numai pe langa electrod.Nici una nu dadea intre electrozi.Toate numai pe margine.Am frecat la ele fff mult si si-au revenit am reglat si distanta.Bujiile erau noi dar apucasem sa o inec..verifica daca da ok scanteie...pune benzina buna daca moto a stat mult da golire la carburatoare.Incarca bateria pe redresor cum trebuie si dai START! trebuie sa mearga.Numai bine

 

 

 

Ms o sa mai scot bujiile inca o data si maine sa le curat din nou ca probabil le-am udat azi din nou , bateria este deja pe redresor!

Mesaj completat

Ms o sa mai scot bujiile inca o data si maine sa le curat din nou ca probabil le-am udat azi din nou , bateria este deja pe redresor!

 

 

 

Daca mai are cineva vreo idee ...sunt numai urechi (ochi) :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da la automat cu bujiile scoase sa arunce surplusul de benzina Desigur cu robinetul inchis Pune bujii noi nu curatate la o valoare termica corespunzatoare.Socul tras la maxim la prima pornire de dimineata ,mana DELOC in gaz ,da-i la automat pana porneste Nu o ajuta deloc cu gazul pe care sa il tragi usor doar dupa ce se atinge o temperatura care sa iti fie indicata de ac undeva mai sus de prima linie a ceasului E o greseala frecventa la Honda sa o ineci...se ineaca f usor si nu porneste decat cu bujii noi sau in caz de forta majora curatate....Tr :baldy: ust me

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da la automat cu bujiile scoase sa arunce surplusul de benzina Desigur cu robinetul inchis Pune bujii noi nu curatate la o valoare termica corespunzatoare.Socul tras la maxim la prima pornire de dimineata ,mana DELOC in gaz ,da-i la automat pana porneste Nu o ajuta deloc cu gazul pe care sa il tragi usor doar dupa ce se atinge o temperatura care sa iti fie indicata de ac undeva mai sus de prima linie a ceasului E o greseala frecventa la Honda sa o ineci...se ineaca f usor si nu porneste decat cu bujii noi sau in caz de forta majora curatate....Tr :baldy: ust me

 

 

Am sa i le curat si usuc in dimineata asta.... vedem ce iese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
Imi da niste sperante cum ca ar lua-o dar nimic. La final inainte sa ii epuizez bateria suna de parca pornise dar s-a oprit cand am luat mana din demarator (avand acceleratia 3/4) :baldy:

 

AJUTOR !

 

Motivele pentru care nu porneste pot fi multe si variate dar ca sa nu omori bateria si sa ai sanse mai mari de pornire da-i curent cu niste cabluri cu clesti de la o masina, de multe ori face minuni. Sau mai bine o duci la un mecanic.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

azi am patit si eu aceaiasi chestie :crack: (hornet 600 2001)

am incercat s-o pornesc fara soc, a pornit si a dat sa moara si am piscat putin acceleratia si gata beleaua ...nu a mai vrut sa porneasca sub nici o forma.

partea proasta e ca nu mi se mai aprinde becul de neutral dupa faza asta iar lucrul asta mi se pare cam suspect. cand am incercat s-o pornesc era aprins, dupa ce s-a oprit s-a stins si becul iar de atunci nici nu s-a mai aprins desi se pare ca este pe liber.

cu cricul pus nu invarte electromotorul, ridic cricul , merge electromotorul dar nu porneste . faza cu pornitul as intelege-o ca e inecata, dar care e faza cu becul de neutral ?

am mobra asta de cateva zile ...asa ca poate nu stiu eu care e faza si procedura corecta de pornire...asa ca orice sfat oricat de simplu ar fi e binevenit ;)

(geez...incep sa-mi aduc aminte de vremurile cand impingeam la nepra, schimbam bujiile la ij planeta 5 sau reglam aprinderea la jupiter5 ;) )

Mesaj completat

fcking shit.

acum 20 de minute am fost jos si-am dat o cheie. cand am bagat cheia s-a aprins becul N si a si pornit la prima cheie .

sa fie bulit vreun senzor sau contact pe undeva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai are cineva vreo idee ...sunt numai urechi (ochi) :crack:

 

Teoretic, pentru a porni si a merge, motorul are nevoie de benzina, aer si curent (presupunem ca motorul si carburatoarele functioneaza bine). Verifica tot ce s a spus pana acum si vezi ca maosan ti a recomandat sa verifici si filtrul de aer.

 

Poti incerca in plus sa pui o carpa imbibata n benzina la gura de admisie de la gaeriile de aer.

Incearca sa o pornesti impinsa - poate ca pana la urma demarorul invarte, dar nu la o viteza suficienta sa rupa uleiul si sa asigure aprinderea, mai ales daca motorul e inundat.

 

 

 

 

Mesaj completat

 

acum 20 de minute am fost jos si-am dat o cheie. cand am bagat cheia s-a aprins becul N si a si pornit la prima cheie .

sa fie bulit vreun senzor sau contact pe undeva ?

 

Eu patesc frecvent d astea, numai ca motorul meu e vechi si l iert. Parerea mea e ca n ai de ce sa-ti faci griji - practic contactul de neutru se afla prins in cutia de viteze si aprinde becul din bord atunci cand tija de la schimbatorul de viteze se afla in pozitia corecta. Se mai intampla ca din cauza uzurii, a uleiului, a pozitiei, sa ai parte de un contact imperfect. Daca isi revine atunci cand schimbi din viteze pe liber, nu cred sa fie o mare problema.

 

Mesaj completat

 

acum 20 de minute am fost jos si-am dat o cheie. cand am bagat cheia s-a aprins becul N si a si pornit la prima cheie .

sa fie bulit vreun senzor sau contact pe undeva ?

 

Eu patesc frecvent d astea, numai ca motorul meu e vechi si l iert. Parerea mea e ca n ai de ce sa-ti faci griji - practic contactul de neutru se afla prins in cutia de viteze si aprinde becul din bord atunci cand tija de la schimbatorul de viteze se afla in pozitia corecta. Se mai intampla ca din cauza uzurii, a uleiului, a pozitiei, sa ai parte de un contact imperfect. Daca isi revine atunci cand schimbi din viteze pe liber, nu cred sa fie o mare problema.

 

Mesaj completat

acum 20 de minute am fost jos si-am dat o cheie. cand am bagat cheia s-a aprins becul N si a si pornit la prima cheie .

sa fie bulit vreun senzor sau contact pe undeva ?

 

Eu patesc frecvent d astea, numai ca motorul meu e vechi si l iert. Parerea mea e ca n ai de ce sa-ti faci griji - practic contactul de neutru se afla prins in cutia de viteze si aprinde becul din bord atunci cand tija de la schimbatorul de viteze se afla in pozitia corecta. Se mai intampla ca din cauza uzurii, a uleiului, a pozitiei, sa ai parte de un contact imperfect. Daca isi revine atunci cand schimbi din viteze pe liber, nu cred sa fie o mare problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

fcking shit.

acum 20 de minute am fost jos si-am dat o cheie. cand am bagat cheia s-a aprins becul N si a si pornit la prima cheie .

sa fie bulit vreun senzor sau contact pe undeva ?

 

 

pai aia este problema, rezolva treaba cu senzorul de la cutie intai.

 

honda nu am avut decat scuter asa ca nu stiu exact daca porneste si in viteza(dar se pare ca de acolo vine buba + oi fi inecat-o), mobra mea porneste oricum, in viteza, cu cric, fara cric, ambreiaj/fara etc .

 

p.s. onda nu se strica, doar ti se pare :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci... cum se porneste un motor inecat: socul neatins (adica impins), acceleratia la blana (si asa sa incremeneasca, nu spituri, nu trei sfertui, nu putin atinsa -deci, BLANA). Cu acceleratia BLANA, dai la demaror 2-3 secunde: pornire garantata! DUPA CE PORNESTE MOTORUL, poti elibera acceleratia.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu-i gura masii. iar nu se ai aprinde N-ul :crack: ..si evident ca nu porneste. nici nu am mai chinuit-o.

sper sa fie rahatul ala de senzor de neutral si gata. macar sa stiu de-o treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa o pornesti cu ambreiajul tras si cricul ridicat, teoretic ar trebui sa porneasca chiar daca-i in viteza.

Daca intr-adevar ai probleme cu "senzorul" din cutie ,temporar ,ai putea lega firul care ajunge la el direct la masa, va sta becul de neutru aprins tot timpul dar cel putin vei putea folosi motorul.

E posibil ca "senzorul" sa fie ok si problema sa fie defapt vreun contact imperfect sau fir intrerupt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am gansit la procedura asta.

azi am scos senzorul si se pare ca e ok. am luat-o la puricat si am ajuns la alarma :crack:

facking alarma este in serie cu acest switch de neutral. alarma mea nu functioneaza(este dezactivata de fapt ), dar daca am scos-o de acolo se pare ca e naspa. asa ca acum incep sa caut un specialist in alarme Spyball ca sa pun in functiune alarma.

fostul proprietar nu stie cum i-a dezactivat alarma sau daca s-a umblat la fire.

cert este ca astazi am gasit un fir de la alarma in aer si nu stiu unde trebuie bagat:) . cred ca a fost si resetata si va trebui s-o setez din nou pe telecomanda pe care o am acum, sau sa cumpar o telecomanda noua (o bagatela...40euroi si nici nu cred ca o aduce cineva in romania )

mai investighez ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor nu mai porniti Horneturile tragand de gaz, posibilitatea sa o innecati este foarte mare.

Cu socul tras la maxim si cheie chiar si vara, apoi reduci socul treptat pe masura ce creste relantiul.

De 2 ani n-am mai innecat motorul facand asa.

In plus daca vezi ca n-a pornit la primele 2-3 incercari nu mai insista ca nu faci decat baie la bujii.

Il lasi 5 minute si incerci iar, eventual daca ai o panta sau pe cineva sa te impinga putin o ia mai repede.

Dar daca se termina bateria sau se uda prea tare bujiile nici impinsa n-o mai ia..poti s-o impingi kilometri.

Daca butonul e pe off nu invarte deloc.

 

PS. man daca mai ai intrebari vino pe topicul pentru hornet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...