Vrsv Gunoier Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 salut sunt posesorul unui pV si as vrea sa l schimb cu un ural sau nipru ma poate ajuta cineva cu cateva sfaturi pro sau contra ural/nipru? care dintre motoare este mai fiabil? multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Tocmai ai redeschis cutia pandorei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryusmaryus Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 salutsunt posesorul unui pV si as vrea sa l schimb cu un ural sau nipru ma poate ajuta cineva cu cateva sfaturi pro sau contra ural/nipru? care dintre motoare este mai fiabil? multumesc anticipat. nici unul dar stai sa vezi cate comentarii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Uralul e mai bun, Niprul e doar mai puternic. Problema e ca trebuie sa le faci cap-coada si sa elimini viciile de fabricatie si proiectare iar asta nu prea poti sa faci decat daca te pricepi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 eu unu chiar sunt curios.... deci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 eu unu chiar sunt curios.... deci? Eu votez pentru Ural. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Iecsista un tip Mihai, gasiti povestea mai detaliata in sectiunea Timisoara. Are un Nipru refacut in mare parte la motor. Printre modificari avad si ambielajul modificat la aprox. 90 grade, nu mai stiu exact ce si cum. Oricum, tipul are deja 2 drumuri la Murmansk in Rusia cu mobra respectiva, iar daca o vezi nu dai 2 bani de ea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 nipru nu are ambielaj. daca vorbim de modelele noi si eu votez pentru ural daca nu nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Uralul e mai bun, Niprul e doar mai puternic. Problema e ca trebuie sa le faci cap-coada si sa elimini viciile de fabricatie si proiectare iar asta nu prea poti sa faci decat daca te pricepi. Nu exista vicii de proiectare decat la piulita de 41 care strange coloana de directie, puteau POATE sa o faca mai lata sa poti regla fara sa demontezi. Niprul si Uralul ca si BMW-urile vechi sunt motociclete foarte bine proiectate in amanunt sa fie robuste, reparabile/demontabile rapid, exploatabile in toate conditiile si sa fie utilitare. Nu stiu daca ma intelegi, dar lasand la o parte estetica, care-i la latitudinea fiecaruia, functionalitatea fiecarei piese este bine gandita, cat mai simpla. ieftina, durabila. Vicii de fabricatie exista. Uralul e in general mai puternic la turatii inalte, Niprul parca are mai mult cuplu la plecarea de pe loc. Uralul are motorul ceva mai fiabil, Niprul e mai usor de reparat total, fiindca-i pe cuzineti. Niprul are piese mai la indemana si mai ieftine, la Ural poti cumpara originale de fabrica. Cel mai mult conteaza starea fiecareia in parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat August 27, 2010 Autor Share Postat August 27, 2010 Nu exista vicii de proiectare decat la piulita de 41 care strange coloana de directie, puteau POATE sa o faca mai lata sa poti regla fara sa demontezi. Niprul si Uralul ca si BMW-urile vechi sunt motociclete foarte bine proiectate in amanunt sa fie robuste, reparabile/demontabile rapid, exploatabile in toate conditiile si sa fie utilitare. Nu stiu daca ma intelegi, dar lasand la o parte estetica, care-i la latitudinea fiecaruia, functionalitatea fiecarei piese este bine gandita, cat mai simpla. ieftina, durabila.Vicii de fabricatie exista. Uralul e in general mai puternic la turatii inalte, Niprul parca are mai mult cuplu la plecarea de pe loc. Uralul are motorul ceva mai fiabil, Niprul e mai usor de reparat total, fiindca-i pe cuzineti. Niprul are piese mai la indemana si mai ieftine, la Ural poti cumpara originale de fabrica. Cel mai mult conteaza starea fiecareia in parte. Mesaj completat Nu exista vicii de proiectare decat la piulita de 41 care strange coloana de directie, puteau POATE sa o faca mai lata sa poti regla fara sa demontezi. Niprul si Uralul ca si BMW-urile vechi sunt motociclete foarte bine proiectate in amanunt sa fie robuste, reparabile/demontabile rapid, exploatabile in toate conditiile si sa fie utilitare. Nu stiu daca ma intelegi, dar lasand la o parte estetica, care-i la latitudinea fiecaruia, functionalitatea fiecarei piese este bine gandita, cat mai simpla. ieftina, durabila.Vicii de fabricatie exista. Uralul e in general mai puternic la turatii inalte, Niprul parca are mai mult cuplu la plecarea de pe loc. Uralul are motorul ceva mai fiabil, Niprul e mai usor de reparat total, fiindca-i pe cuzineti. Niprul are piese mai la indemana si mai ieftine, la Ural poti cumpara originale de fabrica. Cel mai mult conteaza starea fiecareia in parte. Cel mai competent si la obiect post Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Dap!... Exact de problemele astea ma lovesc si eu... Piese de nipru, pot gasi garla, ieftine, poate nu la fel de bune... Dar cand vreau ceva de ural... damn, trebuie sa ma uit pe site-uri straine, iar iesele noi sunt scumpe-n draci! Se spune ca Uralul e mai fiabil... dar si costurile sunt pe masura. Oricum, una peste alta, la amandoua trebuie sa fii pregatit sa fii mecanic. In service, nu prea vrea sa ti le ia nici dreq! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 ...cateva sfaturi pro sau contra ural/nipru?care dintre motoare este mai fiabil?... Nu exista sfaturi, parerile sunt impartite, si culmea este ca ambele pareri sunt indreptatite... Daca eti in stare sa faci mii de km cu una, sigur vei merge la fel de bine si cu cealalta, apoi vei fii in masura sa-ti dai cu parerea(sintetizata foarte bine de Aleko) ...Cel mai mult conteaza starea fiecareia in parte. Asai-i sefu'! Vin insa cu o completare: ca astfel de motoare nu pot fii utilizate de oricine, trebuie sa fii in primul rand un bun mecanic si sa ai "inima"pentru ele. Ca unii sunt dezamagiti, ca altii au satisfactii... totul depinde in primul rand aptitudinea individului, mai putin a motoretei. Mesaj completat ...Oricum, una peste alta, la amandoua trebuie sa fii pregatit sa fii mecanic... Iata o confirmare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat August 27, 2010 Autor Share Postat August 27, 2010 Dap!... Exact de problemele astea ma lovesc si eu... Piese de nipru, pot gasi garla, ieftine, poate nu la fel de bune... Dar cand vreau ceva de ural... damn, trebuie sa ma uit pe site-uri straine, iar iesele noi sunt scumpe-n draci! Se spune ca Uralul e mai fiabil... dar si costurile sunt pe masura. Oricum, una peste alta, la amandoua trebuie sa fii pregatit sa fii mecanic. In service, nu prea vrea sa ti le ia nici dreq! eu cred ca in principiu, nu prea are importanta cat costa piesele daca tii la fierul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 (editat) Ca fapt divers... Am vrut sa cumpar mai multe piese de la reprezentanta din Romania.... Intai m-am informat, si iata o lista cu pretul pieselor, dupa ce au trecut de faza adaosurilor romanesti: Alternator Denso 330 Euro Alternator rusesc 244 euro Cric lateral, cromat 32 euro aripa atas 180 euro surub neutral 5,8 euro 2 tobe esapament (negre) 311 euro 1 toba cromata 120 euro coate 2in1 135 euro coate 2in2 160 euro Ansamblu frana atas 140 euro saboti frana 26 euro tija franare (cu butoiase, splinturi, si piulita) 21 euro tampon cauciuc pt bascula 4 euro contact frana spate 18 euro contact maneta frana 15 euro 1 carb keihin 220 euro Amortizor (negru) 90 euro Amortizor (cromat) 100 euro Trusa scule 70 euro Aripa atas vopsita negru : 180 euro Scaun atas standard : 210euro Scaun atas Retro : 282euro -------------------------------- Preturile nu includ TVA!!!!! Faceti voi o comparatie cu preturile pieselor la nipre / preturile de pe site-urile straine! Editat August 27, 2010 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat August 27, 2010 Autor Share Postat August 27, 2010 Ca fapt divers...Am vrut sa cumpar mai multe piese de la reprezentanta din Romania.... Intai m-am informat, si iata o lista cu pretul pieselor, dupa ce au trecut de faza adaosurilor romanesti: Alternator Denso 330 Euro Alternator rusesc 244 euro Cric lateral, cromat 32 euro aripa atas 180 euro surub neutral 5,8 euro 2 tobe esapament (negre) 311 euro 1 toba cromata 120 euro coate 2in1 135 euro coate 2in2 160 euro Ansamblu frana atas 140 euro saboti frana 26 euro tija franare (cu butoiase, splinturi, si piulita) 21 euro tampon cauciuc pt bascula 4 euro contact frana spate 18 euro contact maneta frana 15 euro 1 carb keihin 220 euro Amortizor (negru) 90 euro Amortizor (cromat) 100 euro Trusa scule 70 euro Aripa atas vopsita negru : 180 euro Scaun atas standard : 210euro Scaun atas Retro : 282euro -------------------------------- Preturile nu includ TVA!!!!! Faceti voi o comparatie cu preturile pieselor la nipre / preturile de pe site-urile straine! teoretic ai dreptate practic, daca as avea nevoie de o piesa sau doua sau trei din cele mentionate as plati cu ochii inchisi. am un kadett c din 77 in care am bagat in decursul anilor peste 2000 de E si nu se vede totusi am o mare satsfactie sa o folosesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Olimpiu, nu compara pretul unui magazin cu tot ce inseamna cheltuieli adiacente cu un magazin online care are cheltuieli infime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Da, nu stiu cum arata ural-hambug, sau ural-zentrale, sau oldtimer-garage.... Probabil ca nu este o comparatie corecta.... Multe piese le-am luat de pe ebay.de (asa-mi iesea cel mai ieftin) si chiar muream de ciuda ca s-a vandut o aripa de atas, second, de care veam mare nevoie, cu doar 8 euro... iar eu n-am fost pe faza... In fine, ceea ce am spus eu mai sus sunt doar niste realitati ("facts") Voi analizati si va faceti o idee. Va uitati prin buzunare si vedeti cum arata prezentul, viitorul... Of! Asa suna, de parca ar fi una dintre cele mai scumpe motociclete! PS: o sa postez acusica unde am ajuns eu cu mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Puteti compara preturile din magazine nipru vs ural. Respectiv, varianta cea mai ieftina si la indemana... magazine online sau nu, cu varianta dany sau alti useri de pe forum, care or mai fi... Iar comparatiile se fac, nu intre tipurile de magazine, ci intre toate variantele de cumparare pe care le avem, bugetul de care dispunem, rapiditatea cu care piesele ajung, seriozitatea furnizorului de piese, taxele postale, calitatea pieselor samd.... Mesaj completat Dar putem vorbi si de priceperea motociclistului: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat August 30, 2010 Autor Share Postat August 30, 2010 Puteti compara preturile din magazine nipru vs ural.Respectiv, varianta cea mai ieftina si la indemana... magazine online sau nu, cu varianta dany sau alti useri de pe forum, care or mai fi... Iar comparatiile se fac, nu intre tipurile de magazine, ci intre toate variantele de cumparare pe care le avem, bugetul de care dispunem, rapiditatea cu care piesele ajung, seriozitatea furnizorului de piese, taxele postale, calitatea pieselor samd.... Mesaj completat Dar putem vorbi si de priceperea motociclistului: foarte, foarte tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 (editat) eu de ural am auzit ca: citez "fabrica in sine a fost desfiintata - a ramas doar numele... oamenii de lucrau acolo si-au facut "srl" uri si fiecare face acasa (in regie proprie) anumite componente pe care la asambleaza srl-ul de a ramas cu numele. ideea e ca fac piesele la cotele initiale, chiar si alea facute in "topitoriile casnice". problema apare la "tratamente termice" si "duritatea materialului" folosit, care nu corespunde cu ce era inainte. deci nu tin piesele de nici o culoare... si din care cauza viteza maxima recomandata de fabricant este de 70km/h" Editat August 30, 2010 de _Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 (editat) eu de ural am auzit ca: citez "fabrica in sine a fost desfiintata - a ramas doar numele... oamenii de lucrau acolo si-au facut "srl" uri si fiecare face acasa (in regie proprie) anumite componente pe care la asambleaza srl-ul de a ramas cu numele. ideea e ca fac piesele la cotele initiale, chiar si alea facute in "topitoriile casnice". problema apare la "tratamente termice" si "duritatea materialului" folosit, care nu corespunde cu ce era inainte. deci nu tin piesele de nici o culoare... si din care cauza viteza recomandata de fabricant este de 70km/h" cred ca te referi la nipru.......fabrica KMZ sa inchis si piesele se fac "pe genunchi"......uralul nu cred ca si-ar permite sa ceara atatea mi de euro pe un model facut asa cum il descrii tu si in plus am vazut un reportaj facut la fabrica cu muncitori lucrand la modelele noi care au in mare parte piese de import cum ar fi furca paioli cutie de viteze nemteasca hertog, alternatoar japonez, aprindere ducati, carburatoare vacumatice keihin japan etc.... Editat August 30, 2010 de bach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 cred ca te referi la nipru.......fabrica KMZ sa inchis si piesele se fac "pe genunchi"......uralul nu cred ca si-ar permite sa ceara atatea mi de euro pe un model facut asa cum il descrii tu si in plus am vazut un reportaj facut la fabrica cu muncitori lucrand la modelele noi foarte probabil sa fie asa cum spui tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 iar in legatura cu fiabilitatea e greu de spus, chiar si cei care au avut ambele motoare in posesie, pentru ca dupa cum bine se stie toate-s cumparate second hand si le poti nimerii chinuite sau nu, umblate in ele sau nu si daca cineva are unu chinuit si celalalt in stare decenta nu e corecta o comparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Salut. Am sa completez s-au voi intari spusele anteriorilor mei. Uralul este mai bine "uzinat". Calitatea si fiabilitatea pieselor putin mai buna. Dar si preturile sint oho ho. Chiar daca a-s avea bani sa-i intorc cu lopata, parca nu i-as arunca asa usor pe piese care sa nu uitam ca totusi sint rusesti, iar rusii la ora actuala nu mai sint rusii care au fost. Sint si ei oameni, la fel ca nemtii ori japonezii. Daca fac un lucru indestructibil azi, miine ce mai maninc? Au schimbat si ei macazul, piesele au devenit mai "consumabile" iar noi consumatorii mai gurmanzi. Niprul, mai putin fiabil din start, totusi mult mai accesibil la preturi, piesele nu sint monopolizate de dealeri, preturile nu sint batute in cuie. Ce au in comun ambele motociclete. Exact cum spunea Zidu, sint motociclete cu intretinere periodica, daca nu o faci, imediat te-a faultat. Nu merge zicala "apa, paie si bataie". Trebuie sa ai un bagaj de cunostinte mecanice bine pus la punct. Daca ajungi pe mina mecanicilor ( care sint o specie pe cale de disparitie) ajungi la vorba mea. Pe banii mei pot sa stric si eu. Cu amindoua marcile trebuie sa fii "milos" altfel esti nemilos cu munca si banii tai. La amindoua marcile trebuie sa stai cu sculele la indemina. Cum scria cineva mai sus, s-a deschis cutia pandorei. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 s-a deschis cutia pandorei... Si daca tot s-a deschis, vreau sa mai adaug, ca de cand am Uralul, adica de un an, tot n-am ajuns cu el la RAR (asta si pentru ca vreau sa fie totul in ordine) cu toate ca, probabil, "am bagat" in fiecare luna cate 100 euro... o parte din bani, fiind investiti in scule. Pornind de la o surubelnita sau un set de chei, de exemplu... Deci, inca o data, mecanicii deja mecanici au un avantaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.