Sari la conținut

fiabilitatea motorului de ural vs nipru


Vrsv Gunoier
 Share

Postări Recomandate

Chiar asa! Daca tot am ajuns la scule...

Cum arata trusa voastra cu unelte folositoare la drum lung, in eventualitatea ca ramaneti cu buza umflata si mobra nu vrea sa pornesca?

Va rog, o lista, o fotografie, o acadea... orice!

 

Mersi

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. O lista a sculelor? Cam greu si multe complicari cu explicatiile. Sculele de baza sa nu lipseasca respectiv dalta si convingatorul(ciocanul). La mine la Nipra. Leviere pt. pene de cauciuc. Cheie ptr spite. Cheie fixa de 8 ptr. reglat frinele pe spate si atas. Cheie ptr strins piulitele de la coturi evacuare gaze. O cheie franceza mare. Eu am si un cric hidraulic mic care-l folosesc unde e nevoie, nu numai in cazul penelor. Folosesc foarte mult chei inelare, drepte s-au cu cot. Acestea sint sigure, nu se decalibreaza usor si protejeaza hexagonul piulitei s-au al surubului. Deci, inelare dela 8 in sus pina la 22 in combinatiile care se gasesc. Chei fixe de la 8 pina la 22 in combinatiile care se gasesc. Chei tubulare 10,11,12,13,14,17,19,22, cu prelungitor scurt, lung,cric, si T-eu. Patent, spitz, penseta. Surubelnite, drepte ori in cruce, de diferite marimi si lungimi ale tijei. Pile fine (lata, patrata, rotunda, triunghiulara). Lera. Foarfeca buna. Bomfaier mic de mina. Cite 3-4 suruburi cu piulita M4-5-6-8, de lungimi diferite. Snur de aszbest. Tub cu silicon. O cutie mica cu vaselina. Aparat de masura. 2-3 bucati de cablu electric colorat diferit cam la 1m lungime. 4-5 papuci auto perechi (baba-mos). Sigurante auto. Becuri de rezerva. Banda izolatoare. Daca am omis ceva, completati va rog. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. O lista a sculelor? Cam greu si multe complicari cu explicatiile. Sculele de baza sa nu lipseasca respectiv dalta si convingatorul(ciocanul). La mine la Nipra. Leviere pt. pene de cauciuc. Cheie ptr spite. Cheie fixa de 8 ptr. reglat frinele pe spate si atas. Cheie ptr strins piulitele de la coturi evacuare gaze. O cheie franceza mare. Eu am si un cric hidraulic mic care-l folosesc unde e nevoie, nu numai in cazul penelor. Folosesc foarte mult chei inelare, drepte s-au cu cot. Acestea sint sigure, nu se decalibreaza usor si protejeaza hexagonul piulitei s-au al surubului. Deci, inelare dela 8 in sus pina la 22 in combinatiile care se gasesc. Chei fixe de la 8 pina la 22 in combinatiile care se gasesc. Chei tubulare 10,11,12,13,14,17,19,22, cu prelungitor scurt, lung,cric, si T-eu. Patent, spitz, penseta. Surubelnite, drepte ori in cruce, de diferite marimi si lungimi ale tijei. Pile fine (lata, patrata, rotunda, triunghiulara). Lera. Foarfeca buna. Bomfaier mic de mina. Cite 3-4 suruburi cu piulita M4-5-6-8, de lungimi diferite. Snur de aszbest. Tub cu silicon. O cutie mica cu vaselina. Aparat de masura. 2-3 bucati de cablu electric colorat diferit cam la 1m lungime. 4-5 papuci auto perechi (baba-mos). Sigurante auto. Becuri de rezerva. Banda izolatoare. Daca am omis ceva, completati va rog. Numai bine.

Salut Nea Victore! Cu voia dumitale, o completare: cheie pentru bujii, în cazul în care tubulara care e pe cota bujiei nu este destul de adîncă...

Toate bune! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cheia mocs,trusa de vulcanizare, bobina de inductie, aprindere electronica si clasica,aparat de masura electric,cable de acceleratie, ambreiaj(se pot cumpara de la magazine de biciglete)doua suruburi de acceleratie(pot inlocuii orice cap de cablu, in cazul ruperii lor) cuplaj moale cardan.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cheie 36/41..Ba frate, lasati-o dracu de treaba, la ce scrieti voi aici trebuie sa iau remorca pentru nipru sa transport atatea scule. Sa vad eu cum se misca niprogena cu motoru de Bmw pe ea si va spun daca e nevoie de scule au ba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-o buca' de lantz sa ma traga pina la primul depozit de fier vechi! :P Eu nu am decat cutiuta aia de plastic de sub sa,e mica dar incap destule in ea....am desfacut odata nipra pe o poiana m-am speriat! mai rau a fost la montaj ca nu aveam ciocan(vasile).Votez cu oralul! nu stiu de ce ...suna mai frumos numele !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cheie 36/41..Ba frate, lasati-o dracu de treaba, la ce scrieti voi aici trebuie sa iau remorca pentru nipru sa transport atatea scule. Sa vad eu cum se misca niprogena cu motoru de Bmw pe ea si va spun daca e nevoie de scule au ba.

ba noi aici vb de trusa de drum cu care sa te duci pana la Magadan solitar sa te injure tot forumul intre timp. O tii permanent in ataj.

Pe langa scule la Nipru in atas se tin piese de schimb: segmenti, garnituri, suruburi de reglaj culbutor, 1 tija impingatoare, 1 bobina, 1m de cablu de fisa, 2 pipe, 1 cupla elastica, 1 platina, eventual un set de reparat cruce cardanica si cam asta e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1m de fisa de bujie? Pentru ce, ca se gasesc pe piata fise de calitate, le pui si arunci la remat motoreta cu ele pe ea, peste 10 ani (teoretic).

 

Mai bine pui o piesa buna si nu mai cari dupa tine tot garajul... :P

 

Iar acum sa revenim la treaba cu fiabilitatea, ca o dam in barci; votez ural pt ca se gasesc piese de fabrica si nu cioplite cu cutitul de un ucrainean alcoolic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1m de fisa de bujie? Pentru ce, ca se gasesc pe piata fise de calitate, le pui si arunci la remat motoreta cu ele pe ea, peste 10 ani (teoretic).

 

Mai bine pui o piesa buna si nu mai cari dupa tine tot garajul... ;)

 

Iar acum sa revenim la treaba cu fiabilitatea, ca o dam in barci; votez ural pt ca se gasesc piese de fabrica si nu cioplite cu cutitul de un ucrainean alcoolic.

 

bai io vorbesc din prisma omului de pe drum. Si la Uralul nou se pot intampla minuni, rata de defectare fata de un Nipru ca al meu e mai mica, dar exista. Si atunci, gratie designului german antic SE POATE repara pe margine de drum in proportie de 99%. Cu conditia sa ai la tine scule si neshte piesulici.

Binenteles ca daca te duci cu Uralul 2010 la munca zilnic nu are sens sa cari cu tine calabalacul, dar daca vrei sa faci de ex. un tur al Romaniei si tot ai loc in atash, pune-le sa le ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Lantz-ule, eu nu cred ca esti off-topic. Cutia de Nipru nu este rea. Mina care o monteaza greseste si apoi apar problemele. Acelasi lucru este valabil si in cazul pierderilor de ulei de la cutia de viteze. Ptr. ca al atacat subiectul... REPAR cutii de viteza. Voi posta si la Sinteza Dnepr asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...