aurelian_mz_rt125 Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 ca sa pot ajunge la ce imi doream a trebuit sa cumpar "toata curtea" cum zicea Mihai ca o sa vina si BMW-ul, avea dreptate, era si el pitulat pe acolo. deoarece ma intereseaza doar bmw-ul restul sunt de vanzare ij jupiter 4 , aprox 4912 km , arata destul de rau dar e functional motorul (a stat intr-o curte neacoperita ) 250 euro jawa 350 , 32 km , fara sea , in afara de vopsea e ok, tot in aceeasi curte 250 euro ambele fara acte plus inca 2 atase de ij 50 euro/buc fara roti, nu se dezmembreaza se vind asa cum sunt, cine le ia pe ambele primeste al 2-lea atas bonus la 550 euro pret pachet motocicletele au diverse lipsuri, le discutam in momentul in care sunteti interesati acum ceva poze cu ce se vinde: ; ; si poze cu BMW-ul care nu e de vanzare, doar va fac in ciuda este BMW R 69S din 1963, si ca o scurta istorie : s-au produs putin peste 11000 bucati , din care peste jumatate au fost exportate in SUA, are motorul de 597 cmc (deocamdata blocat) , 42 cp desigur atasul STEIB TR500 e tot al lui si nu se vinde ; ; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stro_stutz_83 Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Felicitari pentru achizitie. Frumos BMW-ul sa-l reconditionezi si sa-l stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat August 27, 2010 Autor Share Postat August 27, 2010 Felicitari pentru achizitie. Frumos BMW-ul sa-l reconditionezi si sa-l stapanesti sanatos. multumesc ieri am intrat in posesia lui, si a celorlalte (luate cu forta) care sunt de vanzare totusi sunt curios mai stiti pe careva cu asa ceva, m-ar interesa sa mai invat si eu ceva despre , si poate ma ajuta cu sfaturi pt reconditionare. oricum sfaturile sunt binevenite de la cine vrea sa ajute am ajuns aseara tarziu acasa si nu am apucat sa ma uit pe indelete la el , oricum la prima vedere am nevoie de piulitele acelea care prind cotul tobei de esapament de chiulasa, plus altele mai marunte, cand o sa demontez vad mai multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 da, stiu pe cineva care are unul identic, reconditionat. ma acresc numai stiind cat s-a muncit la motocicleta aia. ce preturi au piesele, de unde se gasesc, si multe altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Aurelian, felicitari pentru achizitie, da ai pus-o. Eu am bagat in M72 cam 2000 de euro pana acum, nu vreau sa ma gandesc ce bani costa reconditionarea la BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 multumesc ieri am intrat in posesia lui, si a celorlalte (luate cu forta) care sunt de vanzare totusi sunt curios mai stiti pe careva cu asa ceva, m-ar interesa sa mai invat si eu ceva despre , si poate ma ajuta cu sfaturi pt reconditionare. oricum sfaturile sunt binevenite de la cine vrea sa ajute am ajuns aseara tarziu acasa si nu am apucat sa ma uit pe indelete la el , oricum la prima vedere am nevoie de piulitele acelea care prind cotul tobei de esapament de chiulasa, plus altele mai marunte, cand o sa demontez vad mai multe Felicitari cum ai reusit sa le iei ca eu le stiam de ceva ani buni abandonate pe Candiano Popescu linga muzeul tehnic si nimeni nu stia ale cui mai sunt ,proprietarul lor disparuse de multi ani si aveau o situatie neclara atunci cand am incercat eu sa le achizitionez . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat August 27, 2010 Autor Share Postat August 27, 2010 e clar ca o sa coste, dar sigur o sa se merite, pe net cea mai ieftina pe care am vazut-o de vanzare era 8700 euro si cea mai scumpa 27000 euro asa ca 2-3000 daca ma ajunge e rezonabil, acum depinde cat e de reparat la ea, motorul e blocat , dar nu are decat 30000km, sper sa fie blocat din cauza apei de care a avut parte din belsug timp de vre-o 25 ani poate si mai mult de cand sta pe dreapta , cel de la care am luat-o o avea de 25 ani in curte si nu a miscat-o de acolo decat pt a varui gardul totusi la cum era considerata in vremurile ei de glorie, nu cred sa aiba prea mari probleme la kilometri respectivi multumesc pt. imbarbatari Mesaj completat Felicitari cum ai reusit sa le iei ca eu le stiam de ceva ani buni abandonate pe Candiano Popescu linga muzeul tehnic si nimeni nu stia ale cui mai sunt ,proprietarul lor disparuse de multi ani si aveau o situatie neclara atunci cand am incercat eu sa le achizitionez . cu suma potrivita , orice este de vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 O achizitie de milioane insa.....asa cum spune si mihai la o asemenea motocicleta cam 2-3000 euro pe putin ai de bagat, cred ca ar trebui sa iti faci bine socotelile daca poti sustine financiar cat si entuziastmul necesar pt a o aduce la starea initiala.Pe langa alte motociclete e un adevarat monstru sa nu mai zic ca este un bmw.Cred ca cel mai bine iti deschizi topic la moto classice si vezi pe acolo ce se strange.Daca as fi luat-o eu, as fi vandut-o cu un profit destul de frumusel....ma rog este parerea mea, poate prin prisma faptului ca e prea mare pt mine atat motocicleta cat si efortul de munca/ financiar. Oricum multa bafta cu ea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 (editat) cu suma potrivita , orice este de vanzare Deja sunt bolnav am mai pierdut candva si un EMV 350 dupa care si acu sufar . Oricum felicitari din nou si sa sti ca ma bucur ca a reusit cineva sa le salveze de acolo ca era mare pacat de ele mai ales de Bemeve Editat August 27, 2010 de ioneld Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Ba de proprietar se stiau destule. Da când începi cu băÂşini Âşi ai impresia că vorbeÂşti cu slugile (fără să ai situația clară a posesiei) doar pentru faptul că m-am dus cu tricoul murdărit cu vopsea Âşi nu mi-am luat costumul Ermenegildo Zegna, nu mă mai interesează motocicleta, indiferent că s-au fabricat 1, 500 sau milioane de exemplare. Au fost motociclete pe care le-am cumpărat Âşi am dat mai mulți bani decât meritau ca stare fizică doar pentru că oamenii erau oameni. Uatevăr, hai, bravo că l-ai luat, fă repede actele, bagă-ți-l la financiar Âşi te apuci uÂşor de el, că timp este destul. @Ionele, ce culoare frumoasă ai făcut Fiatul, aÂşa albastru milițian îmi vopsesc Âşi eu corcitura de nipran. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 @Ionele, ce culoare frumoasă ai făcut Fiatul, aÂşa albastru milițian îmi vopsesc Âşi eu corcitura de nipran. esti sigur? am vazut ca e o culoare apropiata dar...cred ca ar da mai bine un albastru mai inchis, ma rog e treba de gusturi.Intr-adevar foarte vesel si frumos fietelu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Un albastru mai inchis trebuia la ce? Sa continuam cu offtopicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Ce dor mi s-a facut si mie de frecat fiare,mai ales de genul celui de fata.Sper sa ai rabdarea sa faci o restaurare ca la carte.o asa piesa merita.uite un site al unui tip din US care a facut-o: http://www.snafu.org/restore/1998-10/page7.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat August 28, 2010 Autor Share Postat August 28, 2010 Ce dor mi s-a facut si mie de frecat fiare,mai ales de genul celui de fata.Sper sa ai rabdarea sa faci o restaurare ca la carte.o asa piesa merita.uite un site al unui tip din US care a facut-o: http://www.snafu.org/restore/1998-10/page7.html da, multumesc , deja ma uitasem pe postul respectiv, culmea era a doua pagina pe care am deschis-o despre BMW R69s am gasit si un site pt piese noi si deocamdata ce am nevoie ca si lipsuri da duc spre 3-400 euro fara transport oricum prima data demontarea , sablarea, verificarea motorului, cutiei, etc intrebare: jantele sunt din aluminiu, dupa o sablare ar trebui sa le supun la ceva? vre-un tratament, lacuire? sau e ok doar sablatul? norocul este ca nu prea au folosit pe modelul asta nichelul, sunt destul de putine piese de nichelat (ceea ce ma bucura - ma costa mai putin) dar destule piese din aluminiu care se coxeaza dupa o vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 da, multumesc , deja ma uitasem pe postul respectiv, culmea era a doua pagina pe care am deschis-o despre BMW R69s am gasit si un site pt piese noi si deocamdata ce am nevoie ca si lipsuri da duc spre 3-400 euro fara transport oricum prima data demontarea , sablarea, verificarea motorului, cutiei, etc intrebare: jantele sunt din aluminiu, dupa o sablare ar trebui sa le supun la ceva? vre-un tratament, lacuire? sau e ok doar sablatul? norocul este ca nu prea au folosit pe modelul asta nichelul, sunt destul de putine piese de nichelat (ceea ce ma bucura - ma costa mai putin) dar destule piese din aluminiu care se coxeaza dupa o vreme. eu, daca as fi in locul tau, nu as opta pentru sablarea jantelor din aluminiu ci doar cu solutii de curatare (daca sunt vopsite) sau cu perie de pasla (daca sunt nevopsite). eu am curatat o janta din fier doar cu flexul si imi pieptanam mustata in luciul ei insa am fost nevoit sa despitez roata. la jantele tale recomand acelasi lucru. doar asa vei vedea ce defecte are fiecare janta in parte (ma refer la ciobituri, indoituri etc.). cat despre "tratament" pentru aluminiu nu cunosc decat vestitul lac pe care il dai dupa polish-area suprafetelor insa si asta sare si o sa apara iarasi oxidul care da culoarea aia nasoala pieselor. felicitari pentru achizitionare si spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 eu unul sunt mai mult ca sigur ca din fabrica jentile au venit vopsite.zic sa faci acelasi lucru.bineinteles dupa o curatare prealabila.cat despre sablat...as zice pass.pe siteul alauia din america ai vazut poate ca el avea doua tipuri de jante initial pe motor d-aia a optat sa puna 2 rafuri noi din otel,care insa nu prea aveau modelul corect pentru spite.daca ai rafurile originale identice fata spate te-ai scos.Mi-ar face placere daca ai documenta munca ce o faci in asa fel incat sa ne putem si noi clati ochii.si multe poze. Mesaj completat Poate ai descoperit si tu site-ul asta dar uite totusi un link:http://w6rec.com/duane/bmw/index.htm E o comoara de informatii si in plus tipul asta Duane e de-a dreptul demential,e de ajuns sa-i citesti povestioarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 a facut-o tipul ala...nici noua nu bag mana in foc ca arata mai bine.Ai de munca muult dar si satisfactiile vor fi pe masura.Daca tot reusesti sa o faci ar fi bine sa fac poze detaliate pe parcursul reconditionarii sa le pastrezi si sa le vezi peste cativa ani .Multa bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
69R69S Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 multumesc ieri am intrat in posesia lui, si a celorlalte (luate cu forta) care sunt de vanzare totusi sunt curios mai stiti pe careva cu asa ceva, m-ar interesa sa mai invat si eu ceva despre , si poate ma ajuta cu sfaturi pt reconditionare. oricum sfaturile sunt binevenite de la cine vrea sa ajute am ajuns aseara tarziu acasa si nu am apucat sa ma uit pe indelete la el , oricum la prima vedere am nevoie de piulitele acelea care prind cotul tobei de esapament de chiulasa, plus altele mai marunte, cand o sa demontez vad mai multe salut. da un semn. am ce-ti trebuie si inca multe altele. toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Septembrie 3, 2010 Autor Share Postat Septembrie 3, 2010 (editat) multumesc sincer o sa am nevoie de o gramada de lucruri am facut o listuta cu ce as avea nevoie pentru partea estetica de pe un site cam astea ar fi in principal, o sa incerc o parte din ele sa le reconditionez, dar din pacate unele sunt inutilizabile: - clopote inferioare amortizoare fata + spate, zgariate f tare , merg rotite spre interior , dar sa vedem dupa ce demontez - clopote superioare amortizoare fata, ale mele au frecat de aripa si s-au gaurit spre interior - inel cromat far, stop spate si stop atas - se pot trimite la cromat, - cheie pornire, - piulitele de fixare a coturilor esapamentului, - set coturi esapament, ale mele infundate , cel de pe stanga varza - set coturi cuplare filtru aer-carburator, lipsa - inel cromat vitezometru - se poate croma - capacele rotilor fata spate - se pot croma, sunt in stare buna, doar ruginite fara indoituri - janta roata spate - a dat marlanu in ea cu barosu, stramba rau, as fi avut disponibile super ok, noi as putea spune, de jawa sau ij tot pe 18", dar din pacate sunt cu 4 gauri pt spite mai putine, nu le pot folosi totul ma ajunge undeva la 400-450 euro fara janta daca ai ceva in stare buna din ce am scris mai sus , poze pret si negociem sau multe, multe beri intre timp: - am desfacut toate dopurile si suruburile de scurgere - concluzia - prin toate a curs apa - am desfacut capacele chiulaselor - culbutorii ruginiti la maxim - dat cu spray de rugina - frecat - revenit la culoarea neagra a pieselor tratate - am spreiat peste tot ce insemna gaurica - am demontat carburatoarele - erau pline cu ghici ce? - apa desigur - paharele au ramas blocate - nu am reusit nicicum sa le deblochez - am spreiat in disperare - lasat sa se duca peste tot solutia - o sa revin la ele peste vre-o zi , doua - am controlat cablurile - cele de acceleratie in stare relativ ok - spreiat, deblocat , cel de la ambreiaj varza - din cat era de gros se mai tinea in 4-5 sarme, tre sa cumpar unul se potriveste oare de la altceva? - am desfacut capacul din fata - electrica in stare super ok - vizual cel putin - chiar si platina era aproape noua fara urme pe ea - incercat sa invart motorul dupa ce dat cu sprey - nici o sansa - lasat pagubas sa nu stric ceva - merge (probabil cursa libera) pana se aude un clanc finut , apoi tzava intrebare : - cum se schimba vitezele?, e un gen de cutie semiautomata? are 4 viteze, I - e ok in jos, pe liber si a II-a sunt ok dar mai sus nu merge ca da pedala in carburator-chiulasa am facut si poze la ce am desfacut o sa le pun maine, nu am cablul pt transfer in calculator acasa Editat Septembrie 3, 2010 de aurelian_mz_rt125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 mda, esti foarte optimist, ai sa vezi pe parcurs cat de amuzant/costisitor e ce vrei tu sa faci. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Septembrie 4, 2010 Autor Share Postat Septembrie 4, 2010 ce ai scris mai sus, ar trebui sa ma faca sa renunt ? sau sa o vand ? sau ar trebui sa ma faca sa nu o las balta ? ca doar topicul se numeste : " Colectionari si pasionati de motociclete clasice" daca nu esti in primul rand pasionat, nici nu ajungi sa cumperi vre-o motocicleta veche, orice neam ar fi ea, si eu am vre-o 8 batranele daca poti sa ma ajuti cu orice , esti binevenit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 ce ai scris mai sus, ar trebui sa ma faca sa renunt ? sau sa o vand ? sau ar trebui sa ma faca sa nu o las balta ? ca doar topicul se numeste : " Colectionari si pasionati de motociclete clasice" daca nu esti in primul rand pasionat, nici nu ajungi sa cumperi vre-o motocicleta veche, orice neam ar fi ea, si eu am vre-o 8 batranele daca poti sa ma ajuti cu orice , esti binevenit ai timp so termini nu te grabeste nimeni,nu te descuraja ca nu esti singurul care se apuca de proiecte costisitoare..eu de 2 ani ma chinui sa termin un r35 si un d-rad r9luxus. cu toate ca este cheltuiala mare se face, daca intradevar vrei si ai resursele necesare.. spor la reconditionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 ce ai scris mai sus, ar trebui sa ma faca sa renunt ? sau sa o vand ? sau ar trebui sa ma faca sa nu o las balta ? ca doar topicul se numeste : " Colectionari si pasionati de motociclete clasice" daca nu esti in primul rand pasionat, nici nu ajungi sa cumperi vre-o motocicleta veche, orice neam ar fi ea, si eu am vre-o 8 batranele daca poti sa ma ajuti cu orice , esti binevenit salut, felicitari pt achizitie. eu am avut un R60 din 64. Cred ca am undeva scanat o carte service pt R60, R69. O caut si daca gasesc iti transmit cumva. Poate te va ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Nu te prosti cu roti de Jawa si alte improvizatii romanesti...fa o treaba calumea.daca nu mai bine da-o-n masa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Mmm, Aureliane, mi-am adus aminte, TR-ul tau este al 3-lea din tara. Da arata mai bine ca ala al doilea de-l stiu eu. Cand ai chef, te astept pe la Bucuresti sa-ti arat cum trebuie sa arate unul cu vopsea originala pe el, placuta Steib si alte cele. Cat despre reconditionare, stii vorba aia, nu dispera, ia sticla si arunca cu ea...La fel cum o sa dai cu banii. Nu te strica cu Jawa, R69S e o moto deosebita care merita reconditionare cu piese de origine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.