Endo_ro Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Salutare, Dupa o pauza de ani buni in ceea ce priveste motociclismul, care s-a manifestat prin anii '98-'99, cu o tentativa dupa 2000 spre masinile sport, mai precis o Honda CRX cu injectie PGM F1 si cu o tentativa de linistire prin metoda insuratoare-copil, iata-ma din nou la prima dragoste... Honda De data aceasta un CBR 600 de prin 2002 cu doar 20.000 km la bord, bine intretinuta, cu acelasi PGM F1... o dulcica ce sa mai?! Sunt inca in perioada de acomodare, dar ne intelegem foarte bine. Iata si catev a imagini... Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 sa o stapanesti sanatos si sa nu ai incidente cu ea e frumoasa toba aia mivv dar din cate vad cauciucul de pe spate nu mai are viata lunga. una peste alta o mobra frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 sa ai parte de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 (editat) Salutare, Dupa o pauza de ani buni in ceea ce priveste motociclismul, care s-a manifestat prin anii '98-'99, cu o tentativa dupa 2000 spre masinile sport, mai precis o Honda CRX cu injectie PGM F1 si cu o tentativa de linistire prin metoda insuratoare-copil, iata-ma din nou la prima dragoste... Honda De data aceasta un CBR 600 de prin 2002 cu doar 20.000 km la bord, bine intretinuta, cu acelasi PGM F1... o dulcica ce sa mai?! Sunt inca in perioada de acomodare, dar ne intelegem foarte bine. Numai bine! E PGM FI (programmed fuel injection) nu PGM F1; in rest numai de bine, sa te bucuri de ea! Editat Septembrie 14, 2010 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endo_ro Postat Septembrie 14, 2010 Autor Share Postat Septembrie 14, 2010 @alecs_1000rr Multumesc! din cate vad cauciucul de pe spate nu mai are viata lunga Mda, trebuie sa gasesc un pneu de schimb, dar sper ca mai tine anul asta... @todea Multam! @marcone Merci de precizare si pentru urari! Ma gandesc ca e aceeasi injectie de pe Honda CRX !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 @marconeMerci de precizare si pentru urari! Ma gandesc ca e aceeasi injectie de pe Honda CRX !? Nu e de pe CRX, e de pe Integra. Acuma serios, e doar o denumire. Principiul general e acelasi probabil (cred ca si la CRX, ca si la CBR se folosea MAP pentru a calcula timpii de injectie), insa realizarea, ECU, hartile, injectoarele sunt cu totul altele. PS: Se confirma treaba ca odata luat microbul, chiar daca te mai linistesti cu timpul, nu te vindeci niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endo_ro Postat Septembrie 14, 2010 Autor Share Postat Septembrie 14, 2010 (editat) Se confirma treaba ca odata luat microbul, chiar daca te mai linistesti cu timpul, nu te vindeci niciodata. Microbul a fost in stare latenta, boala in perioada de incubatie, dar nu imi dau seama ce a declansat atat de repede totul. De la incoltirea ideii in cap si pana la materializarea motocicletei intre picioarele mele au fost aproximativ doua saptamani. Editat Septembrie 14, 2010 de Endo_ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 De la incoltirea ideii in cap si pana la materializarea motocicletei intre picioarele mele au fost aproximativ doua saptamani. Eu am avut 3 ani un F4 si in aprilie '09 o pregatisem pentru inca un sezon intreg fara nicio idee de a o schimba. Eh, intr'o joi m'am suit pe un 954, joi seara am gasit unul pe net, iar sambata era al meu. Nu doua saptamani ci doua zile! In "sportul" asta ratiunea are destul de putin a face, mai mult e dupa cum te trage inima.. Bafta multa si ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 F4i e o motocicleta super din toate punctele de vedere. Sa te 'dai' cu placere! Eh, intr'o joi m'am suit pe un 954, joi seara am gasit unul pe net, iar sambata era al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 In "sportul" asta ratiunea are destul de putin a face, mai mult e dupa cum te trage inima.. Si mai mult e dupa cum te trage buzunarul Daca n-ai ca$h degeaba... "toate e bani, da' bani nu e" Frumos F4i-ul (sau ma rog, F4Sport) ! Sa-l stapanesti sanatos! Schimba cauciucurile neaparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Da, da, de mobra ta ziceam, mândrule.. Si mai mult e dupa cum te trage buzunarul Daca n-ai ca$h degeaba... "toate e bani, da' bani nu e" Si asta'i adevarat, eu am avut noroc in momentul ala ca tocmai ce vandusem Matizul si eram cu cashul in buzunar.. Vorba lui Andries: Am avut 100mii, uite nu'i mai am.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endo_ro Postat Septembrie 15, 2010 Autor Share Postat Septembrie 15, 2010 @strumfuadi Eu am avut 3 ani un F4 si in aprilie '09 o pregatisem pentru inca un sezon intreg fara nicio idee de a o schimba. Fericit cumparatorul, daca ai vandut-o... In cele doua saptamani am avut in vedere si faptul ca nu aveam nicio para chioara pusa deoparte pentru motor, caci nu aveam de gand, cu exceptia unor bani pentru o masina RC. @bogdan_gba Schimba cauciucurile neaparat Mda! Neaparat! Alaltaieri, la o frana putin mai taricica, mi s-a blocat spatele. Senzatia a fost destul de placuta si usor de controlat (in situatia data, adica asfalt uscat, curat, drept etc) Ieri, dupa ce ma intrebam cum e cu asfaltul proaspat stropit la plecarea de pe loc, citind pe forum, in drum spre casa plec de la semafor, civilizat si simt cum imi pleaca spatele ceva mai repede, spre dreapta. Motorul si-a schimbat pozitia fata de axul drumului destul de multicel. Nu intelegeam ce se intampla. Pe jos era relativ curat, cu exceptia unor stropi pe care nu i-am putut identifica, ca fiind apa sau ulei, pe care oricum ii evitasem. Ma rog, instinctiv, pentru ca am permis cat A de multi ani, insa ma consider incepator din lipsa de kilometri, am redus putin gazul si am lasat-o sa se aseze, dupa care am continuat deplasarea. Senzatia? Cam nasoala. Imediat m-am hotarat sa schimb pneul pe spate. Am impresia ca uzura a fost principala cauza si nu alte materii prezente pe asfalt. In fine, poate nu este locul aici, dar o indrumare catre un pneu cu un pret bun, o firma buna etc. mi-ar fi de folos. Numai de bine sa auzim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 @strumfuadi Fericit cumparatorul, daca ai vandut-o... In cele doua saptamani am avut in vedere si faptul ca nu aveam nicio para chioara pusa deoparte pentru motor, caci nu aveam de gand, cu exceptia unor bani pentru o masina RC. @bogdan_gba Mda! Neaparat! Alaltaieri, la o frana putin mai taricica, mi s-a blocat spatele. Senzatia a fost destul de placuta si usor de controlat (in situatia data, adica asfalt uscat, curat, drept etc) Ieri, dupa ce ma intrebam cum e cu asfaltul proaspat stropit la plecarea de pe loc, citind pe forum, in drum spre casa plec de la semafor, civilizat si simt cum imi pleaca spatele ceva mai repede, spre dreapta. Motorul si-a schimbat pozitia fata de axul drumului destul de multicel. Nu intelegeam ce se intampla. Pe jos era relativ curat, cu exceptia unor stropi pe care nu i-am putut identifica, ca fiind apa sau ulei, pe care oricum ii evitasem. Ma rog, instinctiv, pentru ca am permis cat A de multi ani, insa ma consider incepator din lipsa de kilometri, am redus putin gazul si am lasat-o sa se aseze, dupa care am continuat deplasarea. Senzatia? Cam nasoala. Imediat m-am hotarat sa schimb pneul pe spate. Am impresia ca uzura a fost principala cauza si nu alte materii prezente pe asfalt. In fine, poate nu este locul aici, dar o indrumare catre un pneu cu un pret bun, o firma buna etc. mi-ar fi de folos. Numai de bine sa auzim! Michelin pilot power? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Michelin pilot power? in nici un caz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 in nici un caz Victoria Floresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Victoria Floresti? Clujana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 in nici un caz Argumenteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Nu e nevoie. Toata lumea stie ca Michelin sunt praf, numai eu sunt giga contra si am folosit marca asta vreo 40000km fara absolut nicio problema.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Nu e nevoie. Toata lumea stie ca Michelin sunt praf, numai eu sunt giga contra si am folosit marca asta vreo 40000km fara absolut nicio problema.. guma de touring clar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 guma de touring clar am zis marca, nu aceeasi guma.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 am zis marca, nu aceeasi guma.. marca am zis si io Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Nu e nevoie. Toata lumea stie ca Michelin sunt praf, numai eu sunt giga contra si am folosit marca asta vreo 40000km fara absolut nicio problema.. Ma sincer - e cam timpul sa faci si tu o schimbare - eu m-am cam saturat de Michelin - am sarit la Bridgestone - si acu Pirelli... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Mda! Neaparat! Alaltaieri, la o frana putin mai taricica, mi s-a blocat spatele. Senzatia a fost destul de placuta si usor de controlat (in situatia data, adica asfalt uscat, curat, drept etc) Imediat m-am hotarat sa schimb pneul pe spate. Am impresia ca uzura a fost principala cauza si nu alte materii prezente pe asfalt. spatele nu s-a blocheaza, ci l-ai blocat tu, iar senzatia o sa fie placuta pana nu o sa o mai controlezi moto si o sa te aduni pe urma de pe jos.nu cauciucul e de vina in situatia asta. In fine, poate nu este locul aici, dar o indrumare catre un pneu cu un pret bun, o firma buna etc. mi-ar fi de folos. dunlop d211 gp..in functie de cat le vrei de ieftine ti le cumperi sh sau noi..si ai grija ce presiune pui in ele... ps: pe tine tre sa te intereseze mult sa ai o guma buna pe fata nu pe spate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endo_ro Postat Septembrie 20, 2010 Autor Share Postat Septembrie 20, 2010 Multumesc tuturor! @@jinx spatele nu s-a blocheaza, ci l-ai blocat tu Perfect de acord! Cu cizmele moto trebuie sa fiu mai atent la apasarea pedalei. dunlop d211 gp..in functie de cat le vrei de ieftine ti le cumperi sh sau noi..si ai grija ce presiune pui in ele... Pai cat trebuie? ps: pe tine tre sa te intereseze mult sa ai o guma buna pe fata nu pe spate! Pe fata este ok, cel putin asa imi pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Pirelli diablo corsa III daca esti cuminte . Daca nu esti cuminte, Supercorsa sau Supercorsa Pro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.