Sari la conținut

Honda CBR 600 - Noua mea prietena


Endo_ro
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

Dupa o pauza de ani buni in ceea ce priveste motociclismul, care s-a manifestat prin anii '98-'99, cu o tentativa dupa 2000 spre masinile sport, mai precis o Honda CRX cu injectie PGM F1 :hurt: si cu o tentativa de linistire prin metoda insuratoare-copil, iata-ma din nou la prima dragoste... Honda :lol: De data aceasta un CBR 600 de prin 2002 cu doar 20.000 km la bord, bine intretinuta, cu acelasi PGM F1... o dulcica ce sa mai?!

Sunt inca in perioada de acomodare, dar ne intelegem foarte bine.

 

Iata si catev a imagini...

 

1-3.jpg 4-1.jpg 5.jpg

3-1.jpg 2-1.jpg

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Dupa o pauza de ani buni in ceea ce priveste motociclismul, care s-a manifestat prin anii '98-'99, cu o tentativa dupa 2000 spre masinile sport, mai precis o Honda CRX cu injectie PGM F1 :moron: si cu o tentativa de linistire prin metoda insuratoare-copil, iata-ma din nou la prima dragoste... Honda :D De data aceasta un CBR 600 de prin 2002 cu doar 20.000 km la bord, bine intretinuta, cu acelasi PGM F1... o dulcica ce sa mai?!

Sunt inca in perioada de acomodare, dar ne intelegem foarte bine.

Numai bine!

E PGM FI (programmed fuel injection) nu PGM F1; in rest numai de bine, sa te bucuri de ea!

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alecs_1000rr

Multumesc!

din cate vad cauciucul de pe spate nu mai are viata lunga

Mda, trebuie sa gasesc un pneu de schimb, dar sper ca mai tine anul asta... :D

@todea

Multam!

@marcone

Merci de precizare si pentru urari! :moron: Ma gandesc ca e aceeasi injectie de pe Honda CRX !?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@marcone

Merci de precizare si pentru urari! :moron: Ma gandesc ca e aceeasi injectie de pe Honda CRX !?

Nu e de pe CRX, e de pe Integra. :D

Acuma serios, e doar o denumire. Principiul general e acelasi probabil (cred ca si la CRX, ca si la CBR se folosea MAP pentru a calcula timpii de injectie), insa realizarea, ECU, hartile, injectoarele sunt cu totul altele. :D

 

PS: Se confirma treaba ca odata luat microbul, chiar daca te mai linistesti cu timpul, nu te vindeci niciodata. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se confirma treaba ca odata luat microbul, chiar daca te mai linistesti cu timpul, nu te vindeci niciodata.

 

Microbul a fost in stare latenta, boala in perioada de incubatie, dar nu imi dau seama ce a declansat atat de repede totul. De la incoltirea ideii in cap si pana la materializarea motocicletei intre picioarele mele au fost aproximativ doua saptamani. :D :moron: :D

Editat de Endo_ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la incoltirea ideii in cap si pana la materializarea motocicletei intre picioarele mele au fost aproximativ doua saptamani. :lol: :moron: :D

Eu am avut 3 ani un F4 si in aprilie '09 o pregatisem pentru inca un sezon intreg fara nicio idee de a o schimba. Eh, intr'o joi m'am suit pe un 954, joi seara am gasit unul pe net, iar sambata era al meu. Nu doua saptamani ci doua zile! In "sportul" asta ratiunea are destul de putin a face, mai mult e dupa cum te trage inima.. :D

Bafta multa si ride safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F4i e o motocicleta super din toate punctele de vedere. Sa te 'dai' cu placere! :moron:

 

Eh, intr'o joi m'am suit pe un 954, joi seara am gasit unul pe net, iar sambata era al meu.

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In "sportul" asta ratiunea are destul de putin a face, mai mult e dupa cum te trage inima.. :moron:

 

Si mai mult e dupa cum te trage buzunarul :D Daca n-ai ca$h degeaba... "toate e bani, da' bani nu e"

 

Frumos F4i-ul (sau ma rog, F4Sport) ! Sa-l stapanesti sanatos! Schimba cauciucurile neaparat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:moron:

Da, da, de mobra ta ziceam, mândrule.. :lol:

 

Si mai mult e dupa cum te trage buzunarul :D Daca n-ai ca$h degeaba... "toate e bani, da' bani nu e"

Si asta'i adevarat, eu am avut noroc in momentul ala ca tocmai ce vandusem Matizul si eram cu cashul in buzunar.. Vorba lui Andries: Am avut 100mii, uite nu'i mai am.. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@strumfuadi

Eu am avut 3 ani un F4 si in aprilie '09 o pregatisem pentru inca un sezon intreg fara nicio idee de a o schimba.

Fericit cumparatorul, daca ai vandut-o... :D

In cele doua saptamani am avut in vedere si faptul ca nu aveam nicio para chioara pusa deoparte pentru motor, caci nu aveam de gand, cu exceptia unor bani pentru o masina RC.

 

@bogdan_gba

Schimba cauciucurile neaparat

Mda! Neaparat! Alaltaieri, la o frana putin mai taricica, mi s-a blocat spatele. Senzatia a fost destul de placuta si usor de controlat (in situatia data, adica asfalt uscat, curat, drept etc) :lol: Ieri, dupa ce ma intrebam cum e cu asfaltul proaspat stropit la plecarea de pe loc, citind pe forum, in drum spre casa plec de la semafor, civilizat si simt cum imi pleaca spatele ceva mai repede, spre dreapta. Motorul si-a schimbat pozitia fata de axul drumului destul de multicel. Nu intelegeam ce se intampla. Pe jos era relativ curat, cu exceptia unor stropi pe care nu i-am putut identifica, ca fiind apa sau ulei, pe care oricum ii evitasem. :D Ma rog, instinctiv, pentru ca am permis cat A de multi ani, insa ma consider incepator din lipsa de kilometri, am redus putin gazul si am lasat-o sa se aseze, dupa care am continuat deplasarea. Senzatia? Cam nasoala. :moron: Imediat m-am hotarat sa schimb pneul pe spate. Am impresia ca uzura a fost principala cauza si nu alte materii prezente pe asfalt.

In fine, poate nu este locul aici, dar o indrumare catre un pneu cu un pret bun, o firma buna etc. mi-ar fi de folos.

 

Numai de bine sa auzim!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@strumfuadi

 

Fericit cumparatorul, daca ai vandut-o... :P

In cele doua saptamani am avut in vedere si faptul ca nu aveam nicio para chioara pusa deoparte pentru motor, caci nu aveam de gand, cu exceptia unor bani pentru o masina RC.

 

@bogdan_gba

 

Mda! Neaparat! Alaltaieri, la o frana putin mai taricica, mi s-a blocat spatele. Senzatia a fost destul de placuta si usor de controlat (in situatia data, adica asfalt uscat, curat, drept etc) :huh: Ieri, dupa ce ma intrebam cum e cu asfaltul proaspat stropit la plecarea de pe loc, citind pe forum, in drum spre casa plec de la semafor, civilizat si simt cum imi pleaca spatele ceva mai repede, spre dreapta. Motorul si-a schimbat pozitia fata de axul drumului destul de multicel. Nu intelegeam ce se intampla. Pe jos era relativ curat, cu exceptia unor stropi pe care nu i-am putut identifica, ca fiind apa sau ulei, pe care oricum ii evitasem. :laugh: Ma rog, instinctiv, pentru ca am permis cat A de multi ani, insa ma consider incepator din lipsa de kilometri, am redus putin gazul si am lasat-o sa se aseze, dupa care am continuat deplasarea. Senzatia? Cam nasoala. :cheers: Imediat m-am hotarat sa schimb pneul pe spate. Am impresia ca uzura a fost principala cauza si nu alte materii prezente pe asfalt.

In fine, poate nu este locul aici, dar o indrumare catre un pneu cu un pret bun, o firma buna etc. mi-ar fi de folos.

 

Numai de bine sa auzim!

Michelin pilot power?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nevoie. Toata lumea stie ca Michelin sunt praf, numai eu sunt giga contra si am folosit marca asta vreo 40000km fara absolut nicio problema.. :cheers:

 

Ma sincer - e cam timpul sa faci si tu o schimbare - eu m-am cam saturat de Michelin - am sarit la Bridgestone - si acu Pirelli...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda! Neaparat! Alaltaieri, la o frana putin mai taricica, mi s-a blocat spatele. Senzatia a fost destul de placuta si usor de controlat (in situatia data, adica asfalt uscat, curat, drept etc) :cheers: Imediat m-am hotarat sa schimb pneul pe spate. Am impresia ca uzura a fost principala cauza si nu alte materii prezente pe asfalt.

 

spatele nu s-a blocheaza, ci l-ai blocat tu, iar senzatia o sa fie placuta pana nu o sa o mai controlezi moto si o sa te aduni pe urma de pe jos.nu cauciucul e de vina in situatia asta.

 

In fine, poate nu este locul aici, dar o indrumare catre un pneu cu un pret bun, o firma buna etc. mi-ar fi de folos.

 

dunlop d211 gp..in functie de cat le vrei de ieftine ti le cumperi sh sau noi..si ai grija ce presiune pui in ele...

 

 

ps: pe tine tre sa te intereseze mult sa ai o guma buna pe fata nu pe spate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor!

 

@@jinx

spatele nu s-a blocheaza, ci l-ai blocat tu

Perfect de acord! Cu cizmele moto trebuie sa fiu mai atent la apasarea pedalei. :laugh:

 

dunlop d211 gp..in functie de cat le vrei de ieftine ti le cumperi sh sau noi..si ai grija ce presiune pui in ele...

Pai cat trebuie?

 

ps: pe tine tre sa te intereseze mult sa ai o guma buna pe fata nu pe spate!

Pe fata este ok, cel putin asa imi pare. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...