Lone wolf0 Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 Salut. Vad ca bate vantul rau pe partea asta a comunistelor. Eu am pus cam 250-300 de grame. Nici nu e tare nici moale. E numa' bun. Daca ai gasit sa imi spui şi mie cat se pune. Numa' bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 Avand in vedere faptul ca telescoapele de Minsk au acelasi principiu de functionare si sunt cu putin mai subtiri decat cele de IJ puteti incerca sa puneti in fiecare cca 120 g in fiecare ( la IJ se pune 150 g ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Avand in vedere faptul ca telescoapele de Minsk au acelasi principiu de functionare si sunt cu putin mai subtiri decat cele de IJ puteti incerca sa puneti in fiecare cca 120 g in fiecare ( la IJ se pune 150 g ). multumim lolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Am gasit mai multe cantitati pe la comuniste si am ajuns la concluzia ca 190 gr ar fi sufficient ca telescopul sa aiba o revenire corecta , la urma urmei asta e rolul uleiului , ca partea de presiune ii revine arcului. As mai avea o problema , de mult timp nu am mai crapat un Minsk , e vreo regula aparte la montarea cutiei de viteze? La ij spre ex , trebuie sa o montezi pe vit a-ii-a , la Jawa alta smecherie , insa vreau sa -mi spuneti daca si Minskul are vreo ordine de montaj. Multumesc. » Post actualizat in 29 Apr 2015 04:55Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o aprindere la al meu Minsk? La intrari in napolitana sunt 4 fire. 02-lumini, 3-aprindere, a-senzor si cel de la M-? Unde trebuie legat pe stator? Tin sa mentionez ca e modelul vechi de aprindere (original).» Post actualizat in 18 Apr 2015 18:20Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o aprindere la al meu Minsk? La intrari in napolitana sunt 4 fire. 02-lumini, 3-aprindere, a-senzor si cel de la M-? Unde trebuie legat pe stator? Tin sa mentionez ca e modelul vechi de aprindere (original). Ai gasit aprindere si schema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Eu am montat mereu im pozitia neutral.Nu am avut probleme astfel si nu am stiut de nici o regula.Nu cred sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Am gasit mai multe cantitati pe la comuniste si am ajuns la concluzia ca 190 gr ar fi sufficient ca telescopul sa aiba o revenire corecta , la urma urmei asta e rolul uleiului , ca partea de presiune ii revine arcului. As mai avea o problema , de mult timp nu am mai crapat un Minsk , e vreo regula aparte la montarea cutiei de viteze? La ij spre ex , trebuie sa o montezi pe vit a-ii-a , la Jawa alta smecherie , insa vreau sa -mi spuneti daca si Minskul are vreo ordine de montaj. Multumesc. » Post actualizat in 29 Apr 2015 04:55 Ai gasit aprindere si schema? aprindere iau de pe site-ul de piese de minsk si schema mi-a dat-o un user. Sper sa fie buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grasu_xxl_boss12 Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 imi poate lasa si mie cineva cotele de la pistonul de minsk din calota pana la bolt si inaltime totala eventual cu poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Inaltimea totala :60mm , de jos pana la jumatatea boltumui :28mm , de la bolt pana sus : 38mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Salut, Ca info, am gasit un piston ce se potriveste pe Minsk. "Made in Taiwan", dar era doar cota de 43,00mm diametru (standard la Minsk este 42,00 apoi cote cu +0,25). si cu bolt tot de 14mm si care este net superior la ce se mai gaseste. Setul are segmenti, bolt, sigurante de bolt, cu bolt "flotant" in piston (nu e nevoie sa incalzesti pistonul).Adevarat, a costat 85 lei, fata de cca 50/60 cum se gaseste mai ieftin, dar eu sunt multumit de cum arata. Totul e sa accepti sa alezezi pana la diametrul de 43,00 (daca acum esti pe nominal ori cota 1).Eu am gasit acest piston in Sf.Gheorghe (covasna). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grasu_xxl_boss12 Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 (editat) de aceea am intrebat si eu de cotele pistonului am gasit niste pistoane de 52 si 52.5 cu bolt pe 14 si vroiam sami pun muzicute pe cilindru plus 0 toba sport sa I mai dau ceva putere la minsk asa ca pt offroad sa aibe mai multa viata,..maine imi sun tovarasul cu piese de scutere sa I zic cotele la piston (multumesc domnului Emanuel) Editat Mai 5, 2015 de grasu_xxl_boss12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 (editat) Daca toba "sport" e pentru motor in 2 timpi o poti monta linistit. Daca e pentru motor in 4 timpi poti uita de ea ( n-o sa te ajute deloc, ba dimpotriva ). Editat Mai 5, 2015 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grasu_xxl_boss12 Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 (editat) stiu principiul de functionare la motorul in 2 timpi nu o puneam dupa ureche doar sa ma aflu in treaba Editat Mai 5, 2015 de grasu_xxl_boss12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bedwap Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 salut! are cineva de vanzare 2 amortizoare fata de minsk? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Vin si eu cu o intrebare. Azi am scos agregatul la plimbare si cand am venit acasa am observat ca picura benzina din filtru de aer. Deci...baga benzina din carburator in filtru si bujia e afumata. De ce? Mentionez ca e nou noutz carburatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Nivelul mare sau nu închide cuiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Plutitorul l-am schimbat. Am pus din alama sau ce e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Vin si eu cu o intrebare. Azi am scos agregatul la plimbare si cand am venit acasa am observat ca picura benzina din filtru de aer. Deci...baga benzina din carburator in filtru si bujia e afumata. De ce? Mentionez ca e nou noutz carburatorul.Zic și io: Un pic de uzură între fusta pistonului și cilindru? Dacă fusta nu închide bine pe cilindru,o parte din amestecul aer-benzină se întoarce în carburator în loc să o ia în sus prin baleiaje.Dacă zici că,carburatorul e ok.(ceea ce spun eu se poate testa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Cilindru, piston, secmanti sunt ok. Verificate acum o saptamana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Cilindru, piston, secmanti sunt ok. Verificate acum o saptamana Cilindru, piston, secmanti sunt ok. Verificate acum o saptamana Cilindru, piston, secmanti sunt ok. Verificate acum o saptamana Cilindru, piston, secmanti sunt ok. Verificate acum o saptamanacum le-ai verificat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Compresia. Pus secmenti in cilindru, palma pe cilindru si dat drumu la piston. Cam atat stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Salut! Imi cer scuze pentru off topic dar am scris la cereri de piese si nu am primit nici un raspuns. Poate ma ajutati voi. Stiti unde asi putea gasii sau aveti careva de vanzare un stator de Minsk in stare buna? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 (editat) Compresia. Pus secmenti in cilindru, palma pe cilindru si dat drumu la piston. Cam atat stiuSalut , avansul trebuie reglat corect, in acelasi timp si carburatorul , daca e K65 treb reglaj f fin la aer, iar daca ai PAKO reglajul se faca mai usor. De recomandat carb PAKKO(mod vechi) , mai economice. Ca sa verifici etanseitatea pistonului pe cilindru nu pui segmenti , doar pistonul. Compresia o verifici doar cu aparate iar acasa, orientativ, cu motorul montat scoti bujia , pui degetul pe locasul ei si dai pedala. Pt asta trebuiesc multi ani de experienta . Editat Iunie 18, 2015 de oldbiker_johan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K-18 Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 Salut,ma ajuta si pe mine cineva la un carburator pakko nu stiu sa il reglez motorul nu sta la relantiu doar daca il turez putin daca las acceleratia moare tin sa precizez ca motorul se ineaca daca ii pun esapamentul dar nu stiu de ce iar fara merge de rupe atata doar ca e dereglat carbu motorul nu dezvolta putere cand l-am cumparat motorul era tot varza lant de distributie,segmenti,semeringuri,rulmenti,garnituri,aprindere (napolitana) am schimbat toate piesele se ineaca cate odata si fara toba si se aude un bubuit in carb sau filtru nu stiu exact si nu stiu de ce P.s. am strans surubul de la benzina si l-am desfacut 2ture si jumatate iar surubul de aerul l-am pus in toate pozitiile posibile dar nimic carbul era infundat l-am suflat cu aer comprimat si s-a desfundat dar tot nu merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Faptul ca merge fara toba pare normal, deoarece acel rateu in carburator inseamna un amestec sarac. Daca nu e toba (care sper ca nu e foarte infundata ori cotul plin de calamina) nu mai exista o contrapresiunea in timpul admisiei si permite ca in camera sa ajunga o cantitate mai mare de amestec proaspat. La carburatoarele rusesti, in general,merg cu surubul de aer strans la maxim, ori cca 1/2 ture, teoretic se pleaca de la cca 2,5 ture, dar nu e lege, deci incearca cu el strans maxim apoi desurubezi cca 1/4 ture. Referitor la mers fara toba, verifica cat e de curata (nu uita si de cot, deoarece se depune calamina ce obtureaza uneori destul de mult si chiar fant de la iesirea din cilindru, unde deasemenea se obtureaza). Daca cu tot lantul evacuarii curat (foarte important la 2T si mai ales ca e doar o evacuare) tot face astfel, mai ridica cuiul de dozaj o pozitie, dar asta dupa ce te-ai convins ca ai facut primii pasi. Cand e gata sa ne spui ce a fost de fapt acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K-18 Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Faptul ca merge fara toba pare normal, deoarece acel rateu in carburator inseamna un amestec sarac. Daca nu e toba (care sper ca nu e foarte infundata ori cotul plin de calamina) nu mai exista o contrapresiunea in timpul admisiei si permite ca in camera sa ajunga o cantitate mai mare de amestec proaspat. La carburatoarele rusesti, in general,merg cu surubul de aer strans la maxim, ori cca 1/2 ture, teoretic se pleaca de la cca 2,5 ture, dar nu e lege, deci incearca cu el strans maxim apoi desurubezi cca 1/4 ture. Referitor la mers fara toba, verifica cat e de curata (nu uita si de cot, deoarece se depune calamina ce obtureaza uneori destul de mult si chiar fant de la iesirea din cilindru, unde deasemenea se obtureaza). Daca cu tot lantul evacuarii curat (foarte important la 2T si mai ales ca e doar o evacuare) tot face astfel, mai ridica cuiul de dozaj o pozitie, dar asta dupa ce te-ai convins ca ai facut primii pasi. Cand e gata sa ne spui ce a fost de fapt acolo! la cui am 5 canale ,am pus pe fiecare si tot nu merge toba am pus-o sus in gat avea calamina dar am batut putin cu ciocanul si a mai cazut din ea(gatul e modificat si toba vine cu 2-3cm mai jos de prinderea din fabrica) carbu e curat suflat cu aer desfundat surubil de aer(eu ii ziceam pana acum benzina) l-am strans de tot si am inceput cu 0;1.5;2.5;3ture dar nimic nu am filtru de benzina si trebuia sa am dar asa l-am cumparat motorul si a cam intrat mizerie dar am inprovizat un filtru dintr-o carpa pusa pe furtun am observat ca da scanteie cand si cand dar nu am dat importanta si cred ca de aici am probleme NU stiu exact cum sa reglez avansul (eu stiu ca trebuie sa desfac bujia sa duc pistonil in punctul mort cel de sus si sa dau inapoie 2.5mm iar traducarorul sa nu aiba o distanta mai mare de 4mm)DACA NU E BINE CORECTATIMA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.