xsebi Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Daca erai mai aproape ti-l luam eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Il pui pe tren E f simplu...dorinta sa fie ca motorul e pacat sa nu fie redat soselelor sau coclaurilor dupa preferinte.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Ferodouri pentru saboti de frana ,sau saboti buni cu ferodou inca bun (diametru 150mm) ,stie cineva?S-ar mai gasi doar materialul sau s-ar potrivi de la altceva? Dar niste arcuri de amortizoare fata? Am unul rupt asa ca ar fi bun si unul.Le mai peticesc si eu cum pot ca banutii-s numarati.Toate pentru Minsk. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SPASMO Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Buna Ziua! Domnilor am o mica mare problema cu un hoinar de Minsk....Se incalzaset motorul foarte repede...adica dupa 10 min de emrs ce drept mai mult viteza 1, dupa a II-a nitel se inchinge puternic E normal sa se intample asa ceva./ si cam ce trebuie sa ii fac? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Ar trebui sa ne arati bujia, si sa ne dai mai multe simptoame. Se tureaza, are putere sau nu etc. Spune singur, sa nu tragem cu clestele. Din prima orice om se gandeste la amestec sarac/aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SPASMO Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Ar trebui sa ne arati bujia, si sa ne dai mai multe simptoame. Se tureaza, are putere sau nu etc. Spune singur, sa nu tragem cu clestele. Din prima orice om se gandeste la amestec sarac/aer fals. deci: ca ""simtoane"" - se tureaza mult dar nu dezvolta putere, nu pe cat se tureaza. -scoate destul de mult fum pentru cat este agitat - mai nou am observat ca nu mai vrea sa intre in trapta I de viteza. - si mai are o boala nu merge deloc luminile, de nici un fel ci doar claxonul.(ce poate fi? : napolitana, tranformator? ) Bujia nu am apucat sa o desfac sa ma uit azi la ea, sa vad de amestec. Ma ingrijoreaza supraincalzirea asta a motorului. Ma gandesc sa nu fi pus prea putin ulei de amestec de benzina? si dacaimi poate da cineva un bun ''calculator de amestec benzina + ulei va raman dator. Sau o recomandare de ulei(rosu, verde) Multumesc anticipat, si poate va ganditi sa imi spuneti ca sa ma uit in carte, doar ca cartile alea nu se mai refera la un minsk dupa 20 de exploatare, cu pauze mai mici sau mai mari. In plus cred ca experienta dvostra e mult mai ''trebuincioasa''! Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 desfa bujia si vezi cum e; ala e primul lucru! apoi ulei eu pun la Voshod intre 25 si 30 de ml la litrul de benzina, deci la 5 litrii pun 150 de mililitri! si pui de care ai posibilitatea, 2T sa fie! dupa ce faci toate acestea, vezi cum merge, e posibil sa traga aer fals pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 @SPASMO: - nu prea ai spus nimic nou, tot la aer fals ma gandesc, dar poate fi si combinatia carb dereglat + ulei mult in benzina - nu tu ai facut amestecul? Cat ulei ai bagat? - Ulei de 2T iti recomand orice are standardul JASO-FC si JASO-FD. Ia la mana mai multe uleiuri si te edifici. Aia cu "rosu sau verde" e pacaleala, am vazut uleiuri proaste obtinute prin amestecarea uleiului 2T cu colorant alimentar. Gasesti prin targuri si piete si magazine uleiuri rosii si verzi distructive. Chiar daca te duci la Huqvarna, uleiul vrac are standarde, fie el rosu sau verde. Mai fac si aia cate un ciubuc, si iti vand cine stie ce. - da, citeste manualul. Crezi ca in 20 de ani ti-a crescut camera de ardere, s-a lungit biela sau trebuie sa bagi mai mult ulei? Iti spun ca manualul e valabil si dupa 20 de ani, si dupa 40 de ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SPASMO Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Buna seara! Domnilor aveti cumva prin garaje un maner de acceleratie de minsk care sa va incurce? Manerul meu este ''peticit'' tot, si ma gandeam ca, in orice caz unul mai rau ca asta nu poate fi. (contracost desigur) Si inca ceva....''o fenta ceva'' de a regla bine carburatorul imi spuneti si mie, stiu eu ca exista asa ceva, ...;am adus un mosulet care mi la reglat dupa sunet si a mers ca uns, insa din nou ''magarul'' se incapataneaza sa nu merga dupa ce i-am mai facut cate ceva. multam anticipat! P.S. Fara manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat Septembrie 30, 2012 Share Postat Septembrie 30, 2012 intereseaza pe cineva un Minsk aproape nou?...am fost azi la ceva ruda si nu stiu cum a venit vorba despre motoare..si a zis ca are si el un motor de vreo 20-30ani...i l-a cumparat de nou la baiat si a mers odata la mare...a mai mers el dar acum a imbatranit si foloseste mai mult masina...nu l-a mai pornit de anul trecut si acum a pornit la a2-a pedala...ceea ce stiu despre motor e ca arata ca nou,compresie foarte buna,7000km,inmatriculata la politie,acte,tot la ea...vrea sa o vanda cu 500euro negociabil...daca intereseaza pe cineva ma puteti contacta prin PM.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 Buna seara! Domnilor aveti cumva prin garaje un maner de acceleratie de minsk care sa va incurce? Manerul meu este ''peticit'' tot, si ma gandeam ca, in orice caz unul mai rau ca asta nu poate fi. (contracost desigur) Si inca ceva....''o fenta ceva'' de a regla bine carburatorul imi spuneti si mie, stiu eu ca exista asa ceva, ...;am adus un mosulet care mi la reglat dupa sunet si a mers ca uns, insa din nou ''magarul'' se incapataneaza sa nu merga dupa ce i-am mai facut cate ceva. multam anticipat! P.S. Fara manual Da-mi un telefon si rezolvam cu toate,0749614491 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 deja trebuie schimbati cel putin segmentii,rulmentii,simeringurile,ca sa nu mai amintesc de verificarea,macar, a ambielajului respectiv set motor.placutele mai treaca mearga. n-am vazut,nu stiu nimic mai mult,insa am retinut 7000 si 20 - 30 de ani. pretul ar mai mult decat ok daca excludem cele enumerate mai sus. bafta de ce sa ii trebuiasca segmenti,rulmenti,simeringuri?motorul nu a stat...mai iese duminica la plimbare cu el prin sat..adica iesea...de un an a zis ca nu a mai iesit pentru ca a cazut cu el(dar pe motor nu am vazut nici o zgarietura) si a zis ca nu il mai lasa nevasta sa mearga:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 asta cu nevasta ii tare,o aud frecvent pe cat ca semerigurile alea-s mai tari ca betonu? au coapte ,in cei 7000 km - respectiv 20/30 de ani,s-au respectat intocmai criteriile de utilizare conform manualului? mno.. mere,nu zic nu,da' nu-i mai aproape nou. gata,zic pas,nu vreu sa-ti stric anuntul. bafta la vanzare! nu'i vorba de stricat anuntul...dar odata ce merge nu inteleg de ce ar trebui schimbati:)...si suzuki gn250 pe care il conduc e din '89 si are 31.000km..eu il am de la 20.000 si inafara de ulei si benzina nu am bagat nimic in motor...mersi oricum:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 asta cu nevasta ii tare,o aud frecvent pe cat ca semerigurile alea-s mai tari ca betonu? au coapte ,in cei 7000 km - respectiv 20/30 de ani,s-au respectat intocmai criteriile de utilizare conform manualului? mno.. mere,nu zic nu,da' nu-i mai aproape nou. gata,zic pas,nu vreu sa-ti stric anuntul. bafta la vanzare! nu'i vorba de stricat anuntul...dar odata ce merge nu inteleg de ce ar trebui schimbati:)...si suzuki gn250 pe care il conduc e din '89 si are 31.000km..eu il am de la 20.000 si inafara de ulei si benzina nu am bagat nimic in motor...mersi oricum:)...eu am zis ca e aproape nou pentru ca asa l-am vazut si asa a zis si proprietarul...il avea intr-un garaj acoperit...si arata ca nou..nici praf nu avea pe el:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SPASMO Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 (editat) >Am si eu o intrebare: Am un Minsk de 125 si are un carburator k65 C. Dar cand il desfac, pe jiglor scrie K 63. Intrebarea mea este...daca e bun carburatorul asta pentru Minsk, sau e mai bun ala Paco?. Si pe jiglor nu trebuia sa scrie tot K 65?; ">Va intreb, si va rog sa nu radeti...am luat un Minsk , iar cand am crapat motorul si restul, e plin de ''lipituri, umpluturi...de nu va puteti imagina. >Multam. Editat Octombrie 3, 2012 de SPASMO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Are cineva niste arcuri pentru amortizoare fata? Am un arc rupt si nu gasesc sa-l inlocuiesc. In alta ordine,cum va reconditionati sabotii de frana, fara sa cumparam altii noi. De unde se poate gasi material pentru inlocuirea doar a ferodoului.Poate unii dintre voi ati facut asta.Va rog ,ceva sfaturi, idei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 /index.php?/topic/682771-vand-minsk/#entry3250377 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Are cineva niste arcuri pentru amortizoare fata? Am un arc rupt si nu gasesc sa-l inlocuiesc. In alta ordine,cum va reconditionati sabotii de frana, fara sa cumparam altii noi. De unde se poate gasi material pentru inlocuirea doar a ferodoului.Poate unii dintre voi ati facut asta.Va rog ,ceva sfaturi, idei... Arcuri de ij p2, jup 4, tai cu flexu 4 spire si gata. Dac erai mai aproape de mine , iti dadeam si ferodouri ptr Minskulete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Arcuri de ij p2, jup 4, tai cu flexu 4 spire si gata. Dac erai mai aproape de mine , iti dadeam si ferodouri ptr Minskulete. V-am trimis mesaj in PM.Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminv46 Postat Noiembrie 12, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2012 In vara asta,am desfacut cutia de viteze, si atunci am observat ca : Suprafata de contact a crabotilor la vitaza a II-a este foarte mica (sub 0.5mm in adancime)si erau si un pic tesiti.Atunci am rectificat foarte usor crabotii pinionului mobil cu flexul.Problema a avut o usoara ameliorare dar tot sare din viteze .Am observat ca daca tin fortat levierul schimbatorului, smuceste o data apoi ramane in viteza chiar daca dau drumul levierului.Apoi, in sarcina sare iar.Este tare rau sa circul asa, mai ales ca o folosesc prin "coclauri" la pescuit unde viteza a II-a este foarte utila.Tot atunci, cand am demontat cutia, am observat ca suruburile care fixeaza "harta"(cele trei) sunt sudate. Este normal? Vechiul propietar mi-a spua ca acolo nu a umblat niciodata, si ca asa au fost din fabrica(a cumparat-o noua in 1992).Este posibil?Si daca este asa ,cum pot umbla la harta, bila de la selector etc., mai ales ca harta are joc destul de mare ,zic eu,in toate gradele de libertate.Totusi daca ar fi probleme acolo, nu ar trebui sa sara si din celelalte viteze? Revin si cu problema esapamentului(etanseitatii.Ce credeti ca s-ar putea face.Mai sunt si alte mici probleme, dar toate la timpul lor. Multumesc pentru atentia pe care mi-o acordati! Salut, Am si eu aceeasi problema cu neetanseitatea piulitei de la esapament. Acolo se afla o garnitura din cupru, care din pacate in cazul meu s-a deformat si nu mai asigura o buna etansare. Curge amestecul acela negru, a trebuit sa demontez esapamentul sa il curat cu diluant. Am cumparat un set de garnituri pentru motor, din pacate nu continea si acea garnitura. Am tot incercat sa gasesc asa ceva dar nu am reusit. Din pacate in Bucuresti nu prea am gasit piese noi. Nu stiu cum sa atasez poze, ca sa si exemplific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SPASMO Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 (editat) Scot si eu la targ un cilindru si un piston-nou de Minsk. Trebuieste cuiva? Pret la intelegere! Editat Noiembrie 12, 2012 de SPASMO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Noiembrie 13, 2012 Share Postat Noiembrie 13, 2012 Salut, Am si eu aceeasi problema cu neetanseitatea piulitei de la esapament. Acolo se afla o garnitura din cupru, care din pacate in cazul meu s-a deformat si nu mai asigura o buna etansare. .... Eu am rezolvat cu o garnitura din "klingerit".A etansat perfect,dar are dezavantajul ca trebuie inlocuita la fiecare demontare si se face destul de greu. Am incercat cu saibe din cupru decalite dar tot n-am reusit sa etansez. Nici eu n-am gasit originala si nici nu stiu cum arata (inspira ca ar fi ca saiba de etansare de la o bujie).Deci cu klingerit de 2 mm grosime, diametrul interior 49mm diametrul exterior 55mm,la mine s-a rezolvat cu dezavantajul aratat mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 gasesc si eu pe undeva prin bucuresti un lant de distributie pt minsk nou ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 gasesc si eu pe undeva prin bucuresti un lant de distributie pt minsk nou ? Ce model ai? Cu axul in bloc sau in chiulasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 la naiba sunt mai multe modele? eu vreau pt mz-ul meu ca am auzit ca se potriveste. O sa atasez o poza putin mai pe seara poate puteti sa imi spuneti voi Ce model ai? Cu axul in bloc sau in chiulasa? cam asa arata lantzul care imi trebuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.