Sari la conținut

Minsk


cosminv46
 Share

Postări Recomandate

Cred ca era o ironie. Tie iti trebuie lantul primar de transmisie.

Lantul de distributie este altceva.. doar la motocicletele in 4 timpi.

Celalalt lant care duce la roata e de transmisie finala.

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 325
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

cosminv46 - Masina care prelucreaza crabotii pinioanelor face ca acestia sa fie la distante f.exacte intre ei , lucru imposibil de realizat manual cu flexul . Solutii ar fi : 1)cautat original , 2)dat la un atelier de prelucrat pinionul care sa-l faca dupa model (greu de realizat , pentru ca sa regleze masina de frezat dantura ii sunt necesare : distanta intre axe f.precis , deplasarea danturii si macar Diametrul de divizare) . Sectorul care asigura schimbarea vitezelor (harta) se poate scoate prin polizarea sudurilor cu un biax dotat cu freza . NU RECOMAND PIATRA deoarece pulberea de piatra este f.greu de spalat din carcasa CV (mai ales din rulmenti) . ATENTIE la remontare : trebuie sa asigurati sigur suruburile noi (de preferat tot cu un punct de sudura ; un surub iesit rupe dinti sau blocheaza CV care poate duce la accident ! Etansare toba : eu folosesc fir de azbest peste care pun garnitura lichida (din tub) pentru temperatura .

 

LA MULTI ANI CU SANATATE si sa va mearga bine ""fiarele"" ! Asfalt uscat si bani de benzina !

 

Cu stima ,

Liviu

 

 

PS am vazut piese de MINSK la BURSA COMUNISTELOR pag.282(parca)

Editat de Liviu M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am napolitana, am incercat toate combinatiile fara rezultat. Am procedat in felul urmator: firul care in poza este la borna M l-am legat la unul din suruburile de prindere al senzorului (cum am vazut in mai multe poze de pe forum), firul mai scurt al senzorului l-am legat la borna M, cel mai lung la borna A. Din borna M a magnetoului am dus fir in borna M a napolitanei si A la A (pe partea din fata, cea cu 4 intrari). In partea din spate a napolitanei, borna K am dus-o la plusul bobinei iar M la minusul bobinei. Nicun fel de scanteie. Am reusit intr-un final sa obtin o scanteie montand o platina in locul senzorului, pe care am legat-o la minusul bobinei, iar plusul bobinei l-am legat la borna 02 de pe magnetou (singurele borne care scot curent cand dau la pedala de pornire). Sper sa nu par stupid, mi-am facut vraiste toate cunostintele despre magnetoul de minsk acumulate dupa multe nopti pierdute

 

 

 

30xfk9y.jpg

 

Firele acelea maro vin de la bobinele cu fir gros iar cel negru de la singura bobina cu fir subtire.

Sper sa ii dau de cap pana la urma.

Editat de marian94
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

e posibil sa se fi trosnit senzorul (bobina aia mica)! verifica-i continuitatea! dupa cum arata, nu ar fi exclus! la mine arata rosiatic, are lacul intreg pe infasurare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Buna ziua doresc sa fac o reparatie capital la un minsk si nu gasesc piese ,ma poate ajuta cineva?
Imi trebuie un lant,o aparatoare lant,ambele pinioane de transmisie,cablu acceleratie,cablu ambreaj, ambele manere de cauciuc,manerele frana si ambreaj,releu semnalizare,aprindere electronica,toate semnalizarile,bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furci cutie si pinion atac 90 ron,pun poze daca mai esti interesat

 

telescoapele de fata arcuiesc,cat ulei si de care 'or mai avea habar n-am. nu-s strambe sau lovite.

100 ron ambele,sau 135 ron cu tot cu juguri.

da sunt interesat,chiar te rog sa postezi ceva poze,ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

De ce pui rulmenti vechi, din galeata, cand poti pune un set de rulmenti noi, FAG, SKF ? Nu inteleg filozofia.

 

 

Am o problema. Cu Simsonul meu cu magnetou de Minsk. L-am pornit aseara si face scantei intre carcasa napolitanei si cadru. Am aprins un bec intre carcasa napolitanei si cadru. Am legat magnetoul si napolitana conform schemei de mai sus. Nu am tensiune mai mare de vreo 2 V pe nici una dintre iesirile "02".

 

Ce se intampla?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii dai cacao, merge ca un cacao.

 

Sa bagi la ambielaj rulment degripat e neglijenta criminala. Nu se pune problema daca se mai gripeaza, ci cand. Daca se blocheaza brusc la 70 la ora si te aduni cu farasul de pe jos, aia e, atat ti-ai pretuit faptura si poate viata.

 

Rulmentii de ambielaj noi si buni lucreaza in temperatura si din cauza asta cand il tii rece in mana ti se pare ca e usor uzat si are un pic de joc. Asta fiindca rulmentii de ambielaj trebuie sa fie clasa C4. E o clasa termica si de rezistenta. Cand ajung la temperatura de lucru, rulmentul merge exact, nu mai are joc deloc. Un rulment din acesta la SKF e cam 80-90 de lei bucata. Stiu ca e scump, dar din acesta trebuie.

 

Daca bagi din cei ieftini, mai ales pentru motoare electrice, ei nu sunt proiectati sa functioneze cu socuri radiale(explozia) si fiind exacti la rece, cand ajung sa functioneze la temperatura dilatarile duc ori la gripare, ori la niste uzuri cum zici tu. Bile cu abatere de sfericitate, tot tacamul. Daca rulmentul ieftin mai e si de mamaliga, revenim la prima propozitie.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca cu alta napolitana, astea sunt stricacioase de fel, din cate stiu carcasa la napolitana ar trebui sa fie conectata la masa in mod normal, daca ai vreuna stricata jumuleste spuma din ea si vezi care e treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@choppermaniac - ai rezistenta de deparazitare din pipa de bujie? Fara aia Andrei_D avea scantei de la cablu de acceleratie la ghidon, langa masonul dreapta ;-) Explicatia e cu divizarea de tensiune dar sarim peste ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc magnetoul de Minsk si napolitana doar pentru lumini. Deocamdata. Motorul merge cu aprinderea originala: ansamblul magnetou, platina, bobina de inductie originale.

 

O sa-i jumulesc spuma de la napolitana sa vad ce este in ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineinteles, fiecare baga ce vrea. Nu trebuie sa mi-l trimiti, scrie numai ce rulment e, fabricantul, toate codurile de pe el, inafara de codul care da dimensiunea. Sa vedem de la ce rulment ai avut asteptari de ambielaj si te-a inselat. Nu are cum sa fie ce trebuie.

 

Si daca bagi ce trebuie, adica ce spune fabrica, si nu iti crapa nici dupa 50.000km, ce zici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o intrebare offtopic, cu valente on. De unde stii tu ca C4 este rulment pt socuri, si CN sau C3 nu este? C2, CN, C3, C4 sunt clase de toleranta (in ordine crescatoare), nu de rezistenta sau proprietati termice. Cel putin asa spun producatorii de rulmenti. Pe de alta parte, in Germania absolut toti vanzatorii vand C3 sau CN pentru motor, atat in cazul ETZ-ului, cat si in cazul Simsonului.

Editat de Mikulaish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o intrebare offtopic, cu valente on. De unde stii tu ca C4 este rulment pt socuri, si CN sau C3 nu este? C2, CN, C3, C4 sunt clase de toleranta (in ordine crescatoare), nu de rezistenta sau proprietati termice. Cel putin asa spun producatorii de rulmenti. Pe de alta parte, in Germania absolut toti vanzatorii vand C3 sau CN pentru motor, atat in cazul ETZ-ului, cat si in cazul Simsonului.

 

Da, stiu ca vand C3 din ratiuni economic dar ETZ-urile veneau din uzina cu C4 cu colivie de teflon si tot C4 spune cartea de service a uzinei ca trebuie pusi, inafara unuia, care lucreaza doar cand tragi ambreiajul, care e C3. E notoriu ca ETZ-urile tineau minim 40.000km primul set, apoi mai mult de 20.000 nici daca stateai in cap, cu piesele de la dealeri. Si vanzatorii trebuie sa vanda, si se vinde ce e mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...