Sari la conținut

Discutii Intre Noi


OVK
 Share

Postări Recomandate

Ce ziceti de noul Yamaha Neos?Motor in 4t racit cu lichid si 3 supape?

Sa dea draq daca nu zici ca e Peugeot VClick. Exceptand farul si forma carenei fata :friends:

post-40715-1235596837_thumb.jpg

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 7,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

rolly nu ai mai auzit de mai multe supape la un cilindru? ex: logan 16 valve, 4 pt fiecare cilindru ( doar ca sunt 2 admisie si 2 evacuare) sau xt cum am eu, un cilindru si 4 supape. Mai este un model de xt sau tenere nu stiu sigur cu 5 supape. de asta am auzit de la un prieten...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man logic ca am auzit...pe ce planeta ma crezi? In momentul de fata putine masini noi mai au motoare cu 2 supape/ clinidru. Dar sincer nu am auzit de un numar inegal de supape: 2 cu 1...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man logic ca am auzit...pe ce planeta ma crezi? In momentul de fata putine masini noi mai au motoare cu 2 supape/ clinidru. Dar sincer nu am auzit de un numar inegal de supape: 2 cu 1...

 

La masini am vazut niste fiaturi brava/bravo de prin 97-98 cu motor de 1400 sunt cu 12valve/3 valve pe cilindru. Nu stiu exact daca sunt 2valve pe admisie sau 2 pe evacuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este diferenta dintre seturile de 70cmc 2 t care au piston cu un segment si alea care au piston cu doi segmenti?Au peformante diferite?Ms.

later edit:seturile "DR" sunt bune?

2 segmenti pe piston = uzura mai mare pe cilindru..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, dar mult mai usor cedeaza pistonul intr-un cilindru. E tensiunea mai mare. E racing intr-adevar, performante mai mari dar dupa cum stim, motoarele de racheta nu se refolosesc. Foarte des se intampla asta si in F1 sau WRC. Bine nu zic ca nu te tine, dar s-ar putea chiar la jumate fata de durata de viata medie a unui piston in 2 cilindri. Faza e ca rezolvarea e mai simpla: nu se uzeaza camasa si esti nevoit sa schimbi doar segmentul, deci per total iesi mai ieftin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, dar mult mai usor cedeaza pistonul intr-un cilindru. E tensiunea mai mare. E racing intr-adevar, performante mai mari dar dupa cum stim, motoarele de racheta nu se refolosesc. Foarte des se intampla asta si in F1 sau WRC. Bine nu zic ca nu te tine, dar s-ar putea chiar la jumate fata de durata de viata medie a unui piston in 2 cilindri. Faza e ca rezolvarea e mai simpla: nu se uzeaza camasa si esti nevoit sa schimbi doar segmentul, deci per total iesi mai ieftin

piston cu 2 cilindrii? :friends: cred ca erau defapt segmenti. :bounce:

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E producator piese de schimb nu aftermarket. E acceptabil, adica piesele fabricate de ei se apropie de calitatea pieselor originale(bine, nu ca si fiabilitate, nimic nu se compara cu fiablitatea originala a scuterului), dar dupa parerea mea merita un kit rms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut de 2 minute topicu` asta ;) apoi am vazut ca ii adaugat la Important Topics.

Dupa ce Scarabel si-o delimitat din CDI Scarabeo 4T 50cc a lui am incercat si eu sa-mi delimitez Piaggio Zip 4T 50cc.( vezi aici )

 

Am taiat si eu azi CDI si am ajuns la respectivul fir.

 

A mai incercat cineva asa ceva? :cheers:

Merge la orice CDI 4T de la ducati energia?Nu am vz pe site sa zica ceva de serie doar Ducati Energia

 

Ma tem sa-l tai..poate nu mai vine scanteie dupa :ok:

post-32903-1236184568_thumb.jpg

post-32903-1236184585_thumb.jpg

post-32903-1236184606_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut de 2 minute topicu` asta ;) apoi am vazut ca ii adaugat la Important Topics.

Dupa ce Scarabel si-o delimitat din CDI Scarabeo 4T 50cc a lui am incercat si eu sa-mi delimitez Piaggio Zip 4T 50cc.( vezi aici )

 

Am taiat si eu azi CDI si am ajuns la respectivul fir.

 

A mai incercat cineva asa ceva? :cheers:

Merge la orice CDI 4T de la ducati energia?Nu am vz pe site sa zica ceva de serie doar Ducati Energia

 

Ma tem sa-l tai..poate nu mai vine scanteie dupa :ok:

Gata.

Am delimitat zipu` din CDI. Am taiat firu din poza si acum se tureaza cat poate. :)

 

Daca ai CDI Ducati Energia, faci exact cum am facut si eu(vezi poza) si iti delimititezi. :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal ma tot contrazic cu un baiat de o vreme zicetimi si mie va rog cn are dreptate el zice ca setul de 80 polini nu e bun si ca se dilateaza piston si zicea ca seturile alea de la polini scumpe is pt fraierii ca cn pune de 10mil un set polini evolution io iam zis sa nu se dilata daca are ulei si racire buna chair daca e aluminu rezista mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce tampenii spui tu acolo cu "dilateaza"

Toate piesele ce se incalzesc se dilata.

Chestia cu 80cc e simpla zic eu, Iti da putere mai mare dar se duce mult mai repede motorul pentru ca are si el o limita totusi.

In general 80cc-urile sunt pt curse cand se merge cu acceleratia in blana si majoritatea au durata de viata scurta.

Pune un 70cc cu 2 segmenti si te duce mai mult decat ai crede.!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal ma tot contrazic cu un baiat de o vreme zicetimi si mie va rog cn are dreptate el zice ca setul de 80 polini nu e bun si ca se dilateaza piston si zicea ca seturile alea de la polini scumpe is pt fraierii ca cn pune de 10mil un set polini evolution io iam zis sa nu se dilata daca are ulei si racire buna chair daca e aluminu rezista mai mult

Am avut eu polini evo pe scuter si am facut vreo 8 mii de km cu setul. Mai mergea mult si bine, dar am vandut scuterul :D

Se raceste mult mai repede si daca are lubrifiere optima tine mult si bine in conditii normale de utilizare.

 

 

Bafta! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare:azi cand am plecat spre scoala am auzit 2 explozii(daca el pot spune asa,mai puternice,una dupa alta),mam oprit,mam tot uitat de unde putea fi,si am plecat mai departe,peste circa 500 m aud un sunet asemanator cu lovitu` mai multor bile de o lalta,si a inceput scuteru sa decelereze pana sa oprit.Are idee careva ce a putut fi?Si cum as putea remedia problema.Scuteru lam lasat la o prietena si lam luat la 14:15 min,de pornit a pornit,dar sunt confuz in legatura cu cele 2 explozii :D :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare:azi cand am plecat spre scoala am auzit 2 explozii(daca el pot spune asa,mai puternice,una dupa alta),mam oprit,mam tot uitat de unde putea fi,si am plecat mai departe,peste circa 500 m aud un sunet asemanator cu lovitu` mai multor bile de o lalta,si a inceput scuteru sa decelereze pana sa oprit.Are idee careva ce a putut fi?Si cum as putea remedia problema.Scuteru lam lasat la o prietena si lam luat la 14:15 min,de pornit a pornit,dar sunt confuz in legatura cu cele 2 explozii :) :lol:

 

bujia , am patit si eu la fel...."exploziile" alea erau rateuri , schimba bujia :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...