Sari la conținut

Scule de calitate - de unde le cumparam?


mavetz

Postări Recomandate

Am gasit o cheie dinamometrica:

"CHEIE DINAMOMETRICA : Made in Romania facuta la ISU conform STAS 7918-67 cod: cL 5-CB-36 seria 040/1986, de la 0 - 35 daN.m.NOI"

 

Poate cineva sa imi dea mai multe informatii obiective despre ISU Romania.Eu stiam ca exista IUS,nu ISU.Din poze vad ca e modelul vechi(1986) de cheie dinamometrica.Nu am pus mana pe modelul asta de cheie.Probabil nu se seteaza inainte cati Nm vrei si te uiti la indicator?

 

Pretul e bun si ma incanta plaja(0-350Nm).Nu ma intereseaza o precizie asa mare,o folosesc doar pe motorul meu.O sa o duc la calibrat daca o iau(daca se poate).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am rupt la prima utilizare si fara efort un bit cu cap drept dintr-o trusa Bosch. acelasi surub care a omorit bitul Bosch a fost desfacut ulterior de un bit Yato de 3 lei :) sper ca e vreo trusa contrafacuta (cu toate ca e luata din Dedeman), pentru ca altfel ma simt nevoit sa ma pish din nou pe proverbiala calitate germana.

post-24366-0-01280700-1334449892_thumb.jpg

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca faci un calcul la trusa asta de biti care banuiesc ca a fost pana in 50 lei o sa vezi ca e cam 2 lei un bit dinasta (mai putin decat ala Yato).

Dupa parerea mea, ai folosit un bit incorect pentru desfacut surubul ala. Trebuia un bit mai lat, la cum s-a rupt bit-ul asta...Pune poza si cu bitul Yato dar si cu surubul care a pricinuit pocinogul asta.

Nu cred ca mai are rost sa zic ca trusa asta e de "duzina", adica din gama DIY de la Bosch, adica nici macar semiprofesionala...

 

Pretentiile tale in schimb sunt mari!Un bit de 2 lei Bosch nu face cat unu de 3 lei Yato!

 

ps: despre trusa asta este vorba.

 

PS2: cumpara asa ceva si fa comparatie cu Yato.Gama profesionala, acelasi set de biti :D

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alex_en, ai luat in calcul varianta ca surubul era ingropat si ca ala era cel mai lat bit care intra acolo? putem sa ne sucim oricit, ideea e ca la forta aplicata nu avea voie sa se rupa, nu m-am opintit in el sau ceva. atit de usor nu se rupe decit un jeg care merita nici 5 lei, nu 50.

 

si in ce fel se poate dovedi ca sint contrafacuti?

in plus, pot sa spun cu mare precizie niste componente din masini nemtesti care sint facute-n China. una e sa fabrici in China (toata lumea fabrica in China, cred ca s-a discutat de 1000 de ori) cu control de calitate, audituri draconice etc, alta e sa te duci si sa le zici primilor orezari pe care-i intilnesti "cu cit dati kilogramul de biti si cit ma costa sa-mi printati sigla Bosh pe o cutie"?, dupa care sa vinzi cu de 30 de ori pretul.

 

se poate discuta la infinit despre un bit amarit, ideea e ca la bani mai putini sint chestii mai bune. daca iei Yato la set costa mult mai putin. singura data cind am rupt un bit pina acum a fost cu niste chinezarii sinistre, acum multa vreme, da' au fost la pret de fasole.

 

am pus poza in ideea ca daca cineva il vede in magazin la standul Bosch si se gindeste ca sigla aia e vreo garantie, sa se gindeasca mai bine. daca nu, sa si-l cumpere cu cel mai mare entuziasm.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca nu vrei sa intelegi ca tu ai dat sub 2 lei pe bitu ala (sunt 25 de biti adica 50 lei toti)!

 

Pune pozele pe care ti le-am cerut si mai vedem!

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca nu vrei sa intelegi ca tu ai dat sub 2 lei pe bitu ala (sunt 25 de biti adica 50 lei toti)!

 

Pune pozele pe care ti le-am cerut si mai vedem!

ce sa mai vedem? nu pricepi ca bitul Yato folosit e identic? vrei sa aduc martori? sa jur pe Biblie?

pretul de 3 lei/bit la Yato e cind le iei separate. setul e mult mai ieftin, chiar imi pare rau ca n-am luat o trusa de tubulare completa si le-am luat pe rind, ieseam mult mai ieftin si aveam si cutia originala. ca idee, un set de inbusuri Yato (de la 3 la 10) e 7 RON. un set de biti speciali (torx cu stift in mijloc etc) l-am luat cu 20 de RON si are 32 de bucati + prelungitor inauntru. you do the math.

pt. mine aritmetica situatiei e evidenta: am toate sculele (in afara de citeva mai acatarii) Yato, din bazar. niciodata n-am avut probleme cu ele. iau un set Bosch (original sau nu) din Dedeman la 50 de lei si-l rup la prima utilizare. ai idee cam cit de mult am f.utut bina acum bitii si tubularele Yato? apai sa stii ca le-am muncit oleaca. unul nu s-a uzat sau indoit. si acum tu vii si-mi spui ca de fapt situatia e foarte complexa si ca n-o pricep eu.

crede-ma, daca as vrea calitate la price no object mi-as cumpara Beta, PB Swiss sau Wera. cred ca nici setul de biti Connex din Praktiker, care costa 100 de RON si e pt. uz profesional nu e deloc rau. de la un set de 50 de RON nu ma astept la minuni dar nici sa se rupa la prima utilizare.

 

poze nu pun pt. ca trebuie sa demontez altele ca sa ajung la acel surub si nu inteleg de ce-as face-o doar pt. ca ai tu chef. toate datele sint in posturile de mai sus. ai de ales intre a ma crede si nu.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata-mi un bit lung de la YATO care sa fie drept in capat si te cred ca ai folosit un bit identic!\

ce se intimpla aici e un fenomen foarte tipic si des intilnit pe forumuri: esti blocat pe a-mi demonstra ca am facut o prostie si orice argument as aduce, tu vei aduce altul, oricit de absurd.

uite si tu cum a evoluat pseudo-discutia: prima data mi-ai zis ca e prea ingust in capat si dupa aia imi zici ca ala de la Yato e scurt si asta e lung.

tehnica asta se numeste "mutarea portii", ca adversarul sa nu poate niciodata sa dea gol :)

 

da' daca tot intrebi: http://www.scule-yato.ro/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=639&category_id=90&option=com_virtuemart&Itemid=1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nicio tehnica!

Singur ti-ai demonstrat ca bitul rupt (BOSCH) este un bit mai "ingust" decat bit-ul YATO pe care l-ai folosit (adica ala din link-ul tau, ca altu YATO lung nu am gasit).

Asadar YATO este de 6.5 mm iar bit-ul BOSCH este de 5.5 mm (celalalt bit lung BOSCH este de 4.5 mm).

 

Mai mult de atat, bitul YATO costa 3 lei fata de un bit BOSCH care costa sub 2 lei.

 

Deci tu te astepti ca un bit mai ieftin si mai ingust sa faca o treaba mai buna decat unul mai lat si mai scump?

Tipic romanesc!

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrei sa scriu cu majuscule, fonturi de 18 rosu bold ca sa pricepi?

un set complet Yato e jumatate cit cel Bosch. pe bit am dat 3 lei ca l-am luat separat si sincer cred ca gasesti si la 2 sau mai ieftin daca cauti. daca iei o trusa de tubulare pe bucati te ajunge de 2 ori cit una completa.

si unde am scris ca bitul Yato e mai lat? e la fel, cap IDENTIC. citesti numai ce vrei.

cred ca e cazul sa ma opresc aici, pt. ca nu se mai vehiculeaza informatie utila in "discutie" si s-a discutat destul despre un bit. cei care o sa citeasca o sa traga concluziile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata-mi si mie un "set complet YATO" la juma de pret fata de BOSCH! Sa aiba 25 de biti, 8 lungi si restul scurti + port-bit!

Faci afirmatii gratuite, pune link-uri, pune ceva sa te credem!

Nu o sa gasesti bituri lungi sub 3 lei, pentru ca ele se vand la cutie, cate 50 de bucati!Nimeni nu o sa-ti vand biturile mai ieftin, doar ca "ai cautat tu mai mult"! Asta e pretul!

Pune domne poze cu biturile identice sa le vedem!

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pun poze cu nimic, nu are sens sa continuam atit timp cit mi-e clar ca ti-ai stabilit ca scop sa demonstrezi un lucru, indiferent daca e in concordanta cu realitatea sau nu.

 

toti care posteaza pe forumuri avertismente de tipul caveat emptor sint tratati asa, nu e ceva nou.

 

si daca tot s-a insistat atita: http://www.magazinulcuscule.ro/scule/surubelnite/biti/yato/yt-7842-trusa-biti-14x50mm-s5mm-50buc

30/50 = 60 bani pe un bit Yato cu cap drept lung

 

LOL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata-mi un bit lung de la YATO care sa fie drept in capat si te cred ca ai folosit un bit identic!\

 

 

tu chiar nu vrei sa fumezi ce trebuie sau sa te lasi de fumat de tot... numai tampenii borasti din tastele alea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

pont: erau prin Praktiker niste mini-bormasini (tip dremel), marca Budget, la 70 de RON. se alimenteaza la 220, turatie reglabila si putere mare, adaptor cu cordon flexibil. vroiam sa iau niste discuri de taiat de la standul Dremel, tocmai imi scosese un angajat Praktiker un set, trece altu' si face "pai mai puneti 10 lei si va luati bormasina completa + set de biti si discuri" :)

din foarte multe puncte de vedere depaseste un Proxxon, care are joc in locasul rulmentului, puterea e mica, etc. singura faza naspa e ca are mandrina de tip colier din alama si nu merg burghie foarte mici. se potriveste totusi o mandrina de la Proxxon, e acelasi filet, doar ca trebuie facuta o adaptare, mandrina e prea lunga pt. acel filet.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

salut, am nevoie de o trusa de chei combinate, eventual cu clicket. Am gasit set 8-32mm la Yato de 17 piese la vreo 270 ron cu tot cu tva si transport si o trusa rothewald de 6-32mm, de 16 piese la 30 euro...deci, se merita sa dai dublu pe yato?

Editat de cashu21
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce clicketi au trusele?

La motocicleta se folosesc de regula 3/8 si 1/4.

1/2 este pentru auto, e grea si o folosesti rar.

Rothewald = China via Germania

Yato = Polonia

Daca o folosesti rar, doar la motorul tau io zic sa iei Rothewald. Daca vrei sa faci un ban cu ea, Yato! Daca vrei sa ai o trusa ca lumea - BGS!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-as fi de-acord ca la motor cheia de jumatate de tol n-are treaba. la mine principala e de 1/2, mi-am luat de 1/4 doar recent, sa fie acolo. e adevarat ca la suruburi mai mici nu prea ai "simt" la mina si risti sa apreciezi gresit cuplul dar in ~4 ani n-am patit nici macar o data, inclusiv la cele de 6. pe aia de 1/4 n-am simtit nevoia s-o folosesc pina acum.

 

eu as lua Yato, nu folosesc decit asta. mai curind ia o trusa completa din prima, o sa te trezesti ca-ti lipseste o tubulara cind esti cu jumatate de motor desfacut si e si mai ieftin. btw eu am cam 90% Yato.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Tocmai mi-au venit si mie jucariile de la Yato. Am vazut ca le lauda toata lumea. Daca sunt ok o sa mai cumpar de la ei. La o prima vedere par bine finisate.

sculeyato.jpg

 

Mai am trusa asta de la Louis care pare de buna calitate si are si tubulare lungi si tip torx foarte utile la masini: http://www.louis.de/_10dfd0fea9f02d414931f18b6e96eb5876/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=370&wgr=461&list_total=22&anzeige=0&page=1&artnr_gr=10003240

10003240_910_FR01_10.JPG

 

Evident ca mai am o lada plina de diverse chei vechi prin garaj. Cele mai rezistente au fost cele din trusa cu care a fost livrat Aro al lui tata in 1981. Pe vremea aia se vindea masina cu trusa de chei fixe, trusa de tubulare, chei speciale, pompa, cateva piese de rezerva(un injector, o garnitura de chiulasa). Nu s-au decalibrat nici acum, din pacate s-au pierdut multe, sau au fost imprumutate si nu au mai fost aduse inapoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu imi cumpar sculele de care am nevoie de aici.

Raport calitate pret foarte bun a sculelor, prompti, seriosi si rapizi.

Au o multitudine pe produse, nu numai scule, daca aveti nevoie de maruntirusi pt acasa gasiti la ei, eu mi-am comandat impreuna cu o trusa de tubulare si niste tuburi de vaselina si alte nimicuri.

Editat de Mooaaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Nu folosim asa ceva! :))

Acum pe bune, unde dracu' ai vazut tu pe vreun mecanic ca foloseste o cheie dinamometrica?

bravo! numai mecanicii gay folosesc chei dinamometrice si pasta de blocaj. mecanicii masculii alfa stiu cum sa imbirlige un surub fara pasta de blocaj si cheie dinamometrica.

 

acum pe bune, am vazut cu ochii mei mecanici care folosesc cheie dinamometrica.

 

am vazut si mecanici care nu folosesc cheie dinamometrica, si string piulita de la roata spate cam cit se stringe un surub M8.

am vazut si mecanici care nu-s in stare sa intinda un lant, de se trezeste omul la 300 km de casa ca i s-a miscat roata spate in bascula si lantul sta struna.

 

dp meu de vedere, mecanicii sint indeobste niste stringatori de suruburi self-trained. exista (si cunosc) si exceptii.

pe vremuri, ca sa te chemi mecanic, trebuia sa faci niste cursuri si sa treci niste teste.

 

cel care nu intelege de ce e important sa stringi la cuplu, nu e mecanic.

 

nici cel care nu intelege de ce trebuie sa folosesti pasta de blocaj.

 

la fel cel care nu stie ca un filet lubrifiat (pasta de blocaj intra si ea la lubrifiant) trebuie strins la un cuplu mai mic.

 

adevaratilor care cred ca dinamometrica e pt. cei slabi de inger le recomand sa se uite in manualele de reparatie si sa observe ca suruburi identice se string la cupluri diferite, functie de aplicatie. adica functie de materialul din care e facut surubul si de ce stringe. pe motorul meu exista suruburi M6 care se string mai tare decit unele suruburi M8. cum isi dau seama aia la mina si mai ales fara sa se uite-n manual care trebuie strins tare si care mai putin?

una e surubul insurubat in otel, alta surubul insuubat in aluminiu.

etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Scule de calitate - de unde le cumparam?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...