emigrantul Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 salut! in "urma "motorului miroase a benzina nearsa.mentionez ca am facut un colortune si o sincronizare in urma cu 2 luni. moto este un zx6r din 2000. are cineva cumva vreo idee de la ce ar proveni mireasma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Ardere incompleta? Cum arta bujia dupa ce ajungi cu motoru la temp. normala de functionare? Asta ar fi cel mai concludent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 scoate bujiile si vezi ce culoare au; e posibil sa le gasesti negre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Dar cand? Cand? Imediat cand e rece motorul si e pornit, cand intra socul si baga benzina la greu? Sau cu motorul cald? (cald venit dintr-o tura de cativa km buni) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emigrantul Postat Septembrie 22, 2010 Autor Share Postat Septembrie 22, 2010 (editat) Dar cand? Cand? Imediat cand e rece motorul si e pornit, cand intra socul si baga benzina la greu? Sau cu motorul cald? (cald venit dintr-o tura de cativa km buni) se inimpla cand motorul este rece. si inca o intrebare: de ce nu vrea sa porneasca cu socul tras?(la pornirea de dimineata cu motor rece)+ ca mai are din cand in cand detonatii in esapament(tot la pornire) bujiile sant NGK cr9eix filtru aer DNA Editat Septembrie 22, 2010 de emigrantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 ce toba ai? in plus, cum cu socul? numai cu socul fara acceleratie, cu soc si acceleratie? cum il pornesti tu dimineata cu motorul rece si cu socul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emigrantul Postat Septembrie 22, 2010 Autor Share Postat Septembrie 22, 2010 ce toba ai? in plus, cum cu socul? numai cu socul fara acceleratie, cu soc si acceleratie? cum il pornesti tu dimineata cu motorul rece si cu socul? toba este "no name" carbon .deci in mintea mea la pornire cu motorul rece faci urmatorii pasi: contact tragi socul la jumate demaror dupa care inpingi socul progresiv (in timp) la mine daca trag socul nu "porneste"motorul adica invarte dar atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Nu ne interesa marca ci felul in care aratau bujiile. In afara de miros, te mai poti plange de ceva? Consum enorm, o oarecare ezitare la gaz dat brusc? Eu nu am incredere in colortune. Un "mester" mi-a lasat amestecul foarte sarac folosind metoda asta. Mai mare incredere am in reglajul clasic al carburilor, dupa sunetul motorului, felul in care urca/coboara in ture si culoarea bujiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emigrantul Postat Septembrie 22, 2010 Autor Share Postat Septembrie 22, 2010 (editat) Nu ne interesa marca ci felul in care aratau bujiile. In afara de miros, te mai poti plange de ceva? Consum enorm, o oarecare ezitare la gaz dat brusc? Eu nu am incredere in colortune. Un "mester" mi-a lasat amestecul foarte sarac folosind metoda asta. Mai mare incredere am in reglajul clasic al carburilor, dupa sunetul motorului, felul in care urca/coboara in ture si culoarea bujiei. nu ma pot plinge nici de consum ori altceva .dar vroiam sa stiu daca se intimpla ceva negativ in motor functionind astfel Editat Septembrie 22, 2010 de emigrantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Live with it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emigrantul Postat Septembrie 22, 2010 Autor Share Postat Septembrie 22, 2010 Live with it! adica? nu are nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Am impresia ca ai amestecul usor bogat. Dar daca ea merge bine, nu te stresa. Mai bine amestec usor bogat decat amestec sarac!! A doua chestie: de unde ai bagat benzina ultimele dati? Eu - sa imi bag picioarele - ca tot am zis ca nu mai bag de la LukOil dar mi-e la-ndemana: ba miroase in spate la motor (oricare din ele) a benzina nearsa sau mai degraba a gaz lampant, a petrosin, nu stiu sa explic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Si al meu miroase la fel dimineata cand trag "socu" - fast idle, dar cum ziceam, daca ma dau cu ea si ajung la temp normala, o opresc, astept sa se raceasca si ma uit la bujii, is maronii, culoare ce indica o functionare corecta. Sonda lambda functioneaza corect, consumul e super ok si in grafic. Pana la urma asta e relevant, culoarea bujiilor dupa ce motoru atinge temp normala de functionare. Fa treaba asta cum ti-am zis, si daca culoarea e ok, nu te mai stresa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Am impresia ca ai amestecul usor bogat. Dar daca ea merge bine, nu te stresa. Mai bine amestec usor bogat decat amestec sarac!! A doua chestie: de unde ai bagat benzina ultimele dati? Eu - sa imi bag picioarele - ca tot am zis ca nu mai bag de la LukOil dar mi-e la-ndemana: ba miroase in spate la motor (oricare din ele) a benzina nearsa sau mai degraba a gaz lampant, a petrosin, nu stiu sa explic. Calitatea combustibililor din reteaua Lukoil este cel putin indoielnica. Stiu de la cineva care lucreaza in Lukoil si se ocupa de achizitii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emigrantul Postat Septembrie 22, 2010 Autor Share Postat Septembrie 22, 2010 Calitatea combustibililor din reteaua Lukoil este cel putin indoielnica. Stiu de la cineva care lucreaza in Lukoil si se ocupa de achizitii. nu am alimentat (inca) de la Lukoil niciodata! probabil din cauza miturilor de pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 nu am alimentat (inca) de la Lukoil niciodata! probabil din cauza miturilor de pe net. ai bagat de la petrom cu paj`la`suta reducere! vezi.... Dumnezeu.... nu e RRom! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Cine ti-a facut reglajul la carburi sa ti-l mai faca o data - ma refer la amestec. Ai pus iridium pe carburatie, functioneaza, n-au nici o treaba, dar sunt mai pacatoase cand nu au un amestec bine pus la punct. Fix aceeasi mobra am avut si eu si am pus iridium, 2 saptamani mi-a luat sa fac carburile brici. Pentru cei cu rateuri, la SS daca vii de la peste 10k RPM, poti sa fii si cu mama injectoarelor ca iti pacane in evacuare de zici ce-i asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeStefan Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 (editat) Salutare.am si eu o intrebare:ce inseamna rateu?eu aseara am iesit cu ea desi era f frig pt ca am avut o treaba urgenta si am accelerat in viteza a 3-a oarecum puternic dar nu nesimtire(nici nu detin un motor supermega) si cand am dat a 4-a sa accelerez motorul meu s-a accelerat in gol efectiv.am dat inapoi a 3-a si a facut un "tranc" foarte urat...ei bine,asta inseamna rateu? Editat Septembrie 23, 2010 de GeorgeStefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Rateu e cand "bubuie" o data sau de mai multe ori in toba sau in airbox. Ce ai patit tu e ca nu ai nimerit treapta, si cand ai bagat-o in a 3-a s-a auzit sunetu ala, numit popular pe forum "cloncãnit" Ca sa nu mai patesti destea, reduci duratia, dupa aia ii dai a 3-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Rateu e cand "bubuie" o data sau de mai multe ori in toba sau in airbox. Ce ai patit tu e ca nu ai nimerit treapta, si cand ai bagat-o in a 3-a s-a auzit sunetu ala, numit popular pe forum "cloncãnit" Ca sa nu mai patesti destea, reduci duratia, dupa aia ii dai a 3-a. mai pe scurt: nesincronizarea treptelor cu turatia motorului. cum ai zis tu. a nimerint intre viteze si asa frumos face cand ii dai inferioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emigrantul Postat Septembrie 29, 2010 Autor Share Postat Septembrie 29, 2010 revin cu o intrebare pt carburatoristi. amestecul carburant se face cu sau fara filtru de aer montat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 cu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emigrantul Postat Septembrie 30, 2010 Autor Share Postat Septembrie 30, 2010 cu! multumesc pt raspuns! alte opinii domnilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Septembrie 30, 2010 Share Postat Septembrie 30, 2010 revin cu o intrebare pt carburatoristi.amestecul carburant se face cu sau fara filtru de aer montat? Mai tu mergi fara filtru cand il folosesti normal ? ...cei cu intrebarea asta... Ai treaba cu filtrul numa sa vezi daca e curat si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emigrantul Postat Septembrie 30, 2010 Autor Share Postat Septembrie 30, 2010 Mai tu mergi fara filtru cand il folosesti normal ? ...cei cu intrebarea asta... Ai treaba cu filtrul numa sa vezi daca e curat si atat. in dotare mobrei intra si filtru de aer.normal dilema este urmatoarea:multi "mecanici" putine cunostinte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.