Sari la conținut

Invitatie la editia 2 a O ISTORIE PE DOUA ROTI


HondaSan
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 160
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bă da' ce mare sunt în pozele-alea. Pupa-mi-aÂş porcu' ăla care stă pe post de jachetă pe mine! Mi-s ăla cu pleată din stânga, care zâmbeÂşte indecis.

 

Hai că v-ar fi plăcut s-o vedeți pe Zeta un picuț pe holuri, pe-acolo! :laugh: Că Âşi-aÂşa v-am făcut sânge rău când am băgat în viteză cu uleiul rece! Simpatică expoziția, am luat rolul cocalarului Âşi m-am suit pe câteva din motorete fiindcă nu Âştiu când mai apuc altminteri. Ăi-am văzut Uralul, Aleko, Âşi mi-a plăcut: tanc, frate!

 

Când ne-am oprit lângă IZH-ul lui Pedro, Cicloburu îmi povestea de-un episod când sus-numitul Âşi-a pierdut din mers pedala de schimbător. Am râs cu lacrimi. Kitschăraie cam omniprezentă, mânere de plastic cromat, stopuri demențiale. Era Âşi-un Simson Sport care - cu iertare - nu Âştiu ce făcea cu ghidonul ăla înalt de trei metri. Lolo era ofticat până la Dumnezeu de tot ceea ce nu era original pe motorete :D. Ovidiu, că iar îl amintesc, saliva intens lângă iubirea lui de MZ ES 250. Eu ba ocheam câte-o motocicletă, ba mă uitam după fete. M-am bucurat la singurul CZ prezent, Âşi ăla "patinat". Puchurile arătau miÂşto de tot. Cam mult crom pe unele motociclete. Linii decorative trase cu mâna chiar biniÂşor!

 

post-7792-1287533888_thumb.jpgpost-7792-1287533897_thumb.jpgpost-7792-1287533906_thumb.jpgpost-7792-1287533921_thumb.jpg

 

Am furat un pahar de Âşampanie cu care Ovidiu plecase din greÂşeală la plimbare. Maică-mea s-a bucurat enorm! Ciro e-un simpatic, abia am aflat că-i însurat Âşi are Âşi copii :P. Iar Zeta s-a comportat frumos după ce-am cu.rățat colectorul înainte să plec spre Universitate ca să-l culeg pe Cicloburu. El tocmai ieÂşind din lucru, era îmbrăcat în fâÂş Âşi... ochelari. I-am adus aÂşadar jacheta-mi neagră de piele (băi, deci stătea pe el la marele stil!) Âşi casca aia luată din Austria cu €3, tocmită cu un turc de la €4. Vedeți mai jos poza cu ursul familist:

 

post-7792-1287532710_thumb.jpg

 

Am lecturat Âşi eu ca un biet forumist certurile de pe-aici. Cum se face, cum nu se face anume că tocmai mă lăudam lui Ovidiu cum am reuÂşit să infectez deja două biete fete cu virusul comunist, că acum vor Nipre, Jawe sau Simsoane, altceva nici să n-audă! Îi spuneam pe tema asta părerea mea de necunoscător: motociclismul pe motorete vechi, comuniste, duce prin părțile astea o lipsă gravă de tineret. De oameni fără barda-n brâu, încă boemi, pasionați, povestitori. De băgat nu mă bag între nimeni, că uite ce se trage aici cu ghiulele Âşi mortiere. Dar (Âşi uite ce-nseamnă să stea coincidențele aliniate la botu' meu) tocmai azi îi arătam unui coleg de facultate sticla mea de 0.5L, din plastic, cu băutură "Kofola", un fel de premergătoare cehească la Cola americănească. Mi-a fost dăruită la plecarea din Austria de colegul de cameră ceh pe care l-am avut la cămin. El, la rândul lui, era mândru că, pe partea cu peretele românului Adrian, stăteau lipite postere alb-negru cu Jawe vechi. Acea băutură, în fine, este destinată tineretului ceh Âşi să vă arăt cu ocazia asta ce stă desenat pe etichetă:

 

post-7792-1287533769_thumb.jpgpost-7792-1287533782_thumb.jpgpost-7792-1287533789_thumb.jpgpost-7792-1287533800_thumb.jpg

 

Poate că amestec eu povestirile, dar cam au legătură între ele. Una peste alta, mi-a făcut o mare plăcere să merg prin ploaie avându-l pe 'Buru ca pasager: dă omu' ăsta din brațe când nu-ți merg semnalele de zici că-ți iei dracului zborul cu tot cu fierul de sub tine! I-am cunoscut pe câțiva dintre mai-vechii de pe forum Âşi mi-a părut tare bine. Zeta s-a încăpățânat să nu facă niciun scurt în ciuda ploii abundente (am ajuns acasă încălțat cu două submarine în picioare), iar la întoarcere am luat BucureÂştiul la plimbat noaptea, că tot era liniÂştit Âşi nu mai aveam pe altcineva în Âşa.

 

Voiam să vă las cu un scurt filmuleț prezentând ritualul de seară al pubero-motocomunistului. Mai cu seamă - debarcarea. Din păcate, nu mai am nici vreme să dorm, aÂşa că las pe altădată. Baftă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot va vad activ pe forum:

Automobilia-Bogdan Coconoiu- sunteti un nume greu in randul conservo-pasionatilor. M-ar bucura mult sa va luati "A"-ul si sa conduceti vehicule restaurate pe 2 sau 3 roti.

 

Nu sunt exponatele cum ar putea sa fie, nu sunt decat cativa expozanti. Dar nu o poti nimeri din prima sau a 2-a pornind de la 0.

Mai ales ca cei cativa excentrici cu exponate de valoare le tin in garaj sau le vand.

Este meritul lui Hondasan pentru efortul organizatoric si vorbele sau atitudinile de moment se uita, faptele raman. Acum ca in Romania, miscarea moto-clasica a inceput sa fie popularizata trebuie sa se uneasca cei cativa moto restauratori in jurul interesului comun- moto.

Uite cum se distreaza in grup unii colectionari cu motociclete poate provenind de aici din Romania:

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Aleko, citesc si ma minunez. Am fost la un pas sa-mi iau A-ul , ca sa-mi pot conduce motocicletele, am incercat sa ma documentez intrand pe acest forum si am primit numai laturi in cap, de la un anumit personaj. Nu voi continua sa tac pentru ca deja s-a ajuns prea departe. Eu cu asemenea personaje n-am ce discuta, dar nu le pot lasa sa ma jigneasca la infinit. Imi pare rau sa-ti spun dar NICIODATA nu voi fi alaturi de asemenea personaje daca voi vreti s-o faceti e problema voastra.

 

Cum spuneam imi propusesem sa nu mai postez niciodata pe acest forum insa dupa ce am citit aberatiile scrise de un personaj al carui nume nu-l cunosc (banuiesc ca nu-l cheama nici Honda nici Mentosan) imi dau seama ca am gresit. Si o sa vedeti de ce spun asta.

 

Referitor la articolul meu despre expozitie consider ca am fost foarte bland . Am apreciat la justa valoare eforturile celor care si-au adus acolo motocicletele, a celor care noaptea poate nu dorm de teama ca ele o sa fie afectate de actiunea asta si in general din respect pentru cel care a organizat expozitia, cu toate ca el m-a tratat nepoliticos in mai multe randuri pe acest forum si voi stiti bine asta.

 

Asta e articolul meu http://www.automobilia.ro/evenimente/istorie%20pe%202%20roti

 

Am scris 28 de motociclete pentru ca eu atatea am vazut/fotografiat, mall-ul e imens poate nu l-am parcurs pe tot, e drept ca in Carrefour si BricoStore nu am intrat , imi pare rau de eroare si va asigur ca nu e una intentionata, la ora la care cititi va fi facuta deja corectura. Personajul nostru a zis ca nu e interest , ca nu citeste , dar a citit, deci stie ce si cum desi se preface ca nu cunoaste pe nimeni.

Ca unul care a vazut zeci de expozitii, muzee, targuri, raliuri etc organizate afara , unul care a incercat sa faca si la noi ceva similar , si am slava Domnului pana acum peste 100 de evenimente organizate personal sau in echipa, cred ca pot sa-mi spun o parere destul de avizata. Cine vrea poate lua ce considera util in ea cine nu poate sa faca urechea toaca.

Expozitia o vad sub numele de Varza a la Cluj pentru ca multe exponate sunt varza. Explicatiile alea or fi ele usor de parcurs de manelistii si gospodinele din mall insa nu sunt nici exacte si nici nu au rigoarea reclamata de faptul ca apartin unei asociatii care are in denumire numele sfant de Romania, poarta tricolorul sfant pe sigla , deci inteleg ca se vrea una nationala si nu una de cartier. Dace expozitia era organizata de Asociatia Motociclistilor Glumeti zau daca faceam vreum comentariu pe tema asta.

 

Partea cu Mobra ramane valabila, n-au fost vandute la preturi modice (apropo , le cunoasteti ?), pentru ca un tanar nu strangea peste 7000 de lei prea usor. Anii de productie a celor 2 modele nu sunt cei corecti. Mi se pare PENIBIL sa nu prezentam corect macar istoria exemplarelor romanesti. E si mai PENIBIL sa expui o motocicleta care se prezinta ca Hoinar-ul ala (prezentat HOINARI - eroare care cred ca e a dactilografei nici nu vreau sa gandesc ca e altfel ..... ) . Imi cer scuze in fata detinatorului, omul a fost solicitat si a spus prezent, ganditi-va insa ce impresie isi face un ceh sau un maghiar (nu zic neamt sau Italian) care vede motocicleta asta, si alte cateva . Rade de intreaga comunitate de colectionari si pleaca din Romania cu impresia ca suntem TOTI niste fraieri. PENTRU MINE ESTE O JIGNIRE CARE NU SE POATE TRECEA CU VEDEREA. Da, e corect, unele motocicleta din colectia Danciu au piese neoriginale, ce nu stie personajul nostru e faptul ca cei care muncesc mai si gresesc, ceea ce nu se poate intampla la cazane gen Tula , scoase parca de pe Titanic. Eu cand am expus ceva din incredibila colectie Danciu am selectat. Sa-mi spuneti voi cum se cheama o persoana care n-are o motocicleta restaurata la activ si comenteaza colectiile adevarate, care n-o sa mai fie niciodata la dispozitia lui, va asigur eu de asta.

 

Personajul nostru vorbeste despre murdarit pe maini, sa-mi fie iertat dar printre scrisul celor peste 300 de articole publicate doar in Romania despre vehiculele istorice mi-am murdarit mainile suficient, mai studiati

 

http://www.automobilia.ro/restaurare/restaurare

 

Nu o luati ca pe o lauda. Va tot laudati ca n-ati auzit de mine, pai dvs n-ati auzit de ff fmulte MULT MAI IMPORTANTE.

 

http://picasaweb.google.com/www.automobilia.ro/AERO301937#

 

Asa ca dumneata personajule nu prea esti in “gloata de murdari pe maini”, te postezi mata cu vorba in ea, dar in realitate te murdaresti pe maini doar mutand de colo colo fiarele vechi pe care le prezinti drept comori.

Mi-am dat de foarte multa vreme seama ce fel de om este acest personaj care ARE SI PARTI BUNE. Personal insa n-am timp si chef sa discut cu astfel de personaje, asta nu inseamna ca nu am respect si apreciere pentru lucrurile bune pe care le fac, dovada si articolul. Problema pe care o are nu e noua pentru mine, in anii 70-80 clubul de masini de epoca de la ACR era condus de un militian pensionar care gandea si scria similar (apropo de asta as putea face pariu unde a lucrat personajul nostru). N-AM VRUT SA JIGNESC PE NIMENI CU ARTICOLUL MEU dar pentru ca acest personaj insista am sa o spun public . Cine poate spune ca IJ-ul al e restaurat (nu ma leg de stop, poate l-a spart la transport, nu acuz minciuna cu Gabi - poate e proasta informare desi ......) dar jantele sunt gazate, asa ca halal lucrare. Citesc tot acolo despre TULA comerciala e "piesa de rezistenta" pentru un viitor muzeu. Si o spun , cu parere de rau, personajul nostru HABAR N-ARE CE E UN VEHICUL ISTORIC. Este un gen de "pasionat" foarte intalnit pe la noi , din pacate.

 

Apropo de povestea cu reclama mascata, nemeritata, nemuncita AUTOMOBILIA, as vrea sa va uitati in poza de deschidere a acestui articol

 

http://www.automobilia.ro/evenimente/bucharest%20classic

 

si sa observati ca anuntul cu vanzarea, incriminat de personajul nostru, a ramas acolo de la salonul de vehicule istorice desfasurat la WTC, unde motocicleta respectiva a fost expusa cu o prezentare ce purta sigla AUTOMOBILIA. Personajul nostru BATE CAMPII. Daca il observam in scoteam de pe motocicleta puteti sa fiti siguri de asta.

Se poate observa cu ochiul liber ca e aceeasi motocicleta Puch, aceeasi hartie , lipita in acelasi loc.

 

http://www.automobilia.ro/evenimente/istorie%20pe%202%20roti (in prima poza din slide)

 

Daca personajul nu e inca lamurit am rugamintea sa-l sune pe dl dr. Danciu ca sa se lamureasca cine a pus/lasat hartia acolo si de unde provine.

 

Cea mai penibila chestie la expozitie mi s-a parut ca nu se pot face poze motocicletelor, chestiunea asta trebuia reglata cu gorilele de la mall prin sefii lor, altfel placerea de al le vedea/fotografia se transforma rapid in nervi (s-au voi n-ati fost abordati de maimutoii aia ?)

Acuma daca personajul nostru a strans un hambar de motociclete a si inceput sa se creada restaurator, colectionar, muzeograf, istoric si mai nou si autor de texte.

Ma amuz copios cand tot afirma ca nu ma cunoaste, cand ma invita la discutii uitand ca noi doi nu avem ce discuta. Draga personajule NU VREAU SA TE CUNOSC, NU MA INTERESEAZA ASICATIA PE CARE O CONDUCI si in general tot ce e legat de persoana dumitale. Sincer, ce sa discut cu unul care declara senin ca n-a auzit de Vova ? Pai mai personajule daca n-ai auzit de Vova inseamna ca esti parasutat in lumea motocicletelor, omul asta construieste astazi motociclete pe comanda si in trecut a a avut niste exemplare atat de rare si de vechi cat nu poti nici macar visa.

In concluzie va spun ca personajul nostru se foloseste de diversi oameni ca sa-si hraneasca ego-ul, ii place sa fie mare conducator de osti si e tare frustrat cand cei din jur, muritorii de rand, isi spun parerea.

 

Parerea mea e ca expozitia putea sa fie un mare success cu cateva conditii :

1. Sa se obtina acordul gazdelor ca morociclete si nu preturile din mall sa fie fotografiate

2. Trebuia sa existe in 2-3 locuri o harta cu toate amplasamentele in care sunt motociclete altfel numai personajul nostru le poate gasi pe toate

3. Unele motociclete, incepand cu ale personajului , sunt intr-o stare proasta asa incat nu merita sa fie expuse pentru ca lasa impresia ca as atrebuie sa arate un vehicul istoric, mai ales daca citesti textile.

4. Referitor la texte ele sunt inteligibile pentru forumisti dar expozitia se adreseaza publicului larg, asa ca numele incomplete, unele cuvinte “de cartier”, expresii si erori trebuiau eliminate/evitate, dar personajul nostre crede ca le stie pe toate asa ca e foarte mandru de bazaconiile scrise, pe alocuri, ca uneori mi-au placut textele.

5. Se vede foarte clar ca personajul nostru merge pe criteriul cantitate si nu calitate, altfel nu vad de ce a primit in expozitie un DKW neterminat, alaturi de unul diferit doar rin capacitatea cilindrica, restaurant, sau motocicleta cu tobele care il deranheaza de parca a fost bagata de mine cu forta acolo. E o vorba decat mult si prost ….

6. Sforile din jurul motocicletelor sunt puse in bataie de joc, pentru ca nu au o distanta suficienta fata de motociclete, astfel incat ele sa nu fie atinse.

 

In concluzie, ca si in articol, apreciez expozitia, nu mi-am pierdut jumatate de duminica ca sa fiu carcotas, apreciez efortul personajului nostru de a coagula pasionatii, munca titanica depusa in dispunerea/transportul motocicletelor insa nu-mi poate nimeni interzice sa comentez cum vreau si ce vreau pe blogul/siteul meu. Iar daca voi mai vedea jigniri pe acest forum la adresa mea o sa postez de fiecare data parerile personale. Asa ca personajule daca taceai filozof ramaneai. Incearca sa nu-mi mai scrijelesti numele aici pentru ca de fiecare data cand mai vad numele meu sau al firmei pe aici o sa-ti mai fac un portret. Si zau asa dar eu te vad alb/negru, cam cum vedeam cu purici la televizor in anii cand tu aveai , probabil Telecolor, si un salariu baban de vreme ce ai ramas cu impresia ca Mobra se vindea la un pret modic.

 

PS

Mihai, iti multumesc pentru cuvintele frumoase , nu pot sa-ti multumesc ca iar m-ai bagat in meciul asta al vostru, dar trebuie sa te corectez, primele evenimente de acest gen din Romania nu-mi apartin. Cele pe care le-am facut au avut si ele mici hibe, TOTUL E PERFECTIBIL . Acum ca personajul nostru se crede perfect e problema lui. Intr-un fel il inteleg, a suferit un soc pentru ca a trait cu impresia ca el e primul si singurul colectionar din Romania. Sincer , fiind si un om in varsta dupa cate imi dau seama, te-as ruga sa-l menajezi, oricum nu-si va schimba niciodata parerile. Si zau asa, de ce sa schimbi ceva care e perfect ?

 

PPS

Pentru cei care au motociclete in expozitie : dupa cum vedeti si dl dr Danciu e un nimeni de care personajul nostru nu se sfieste sa vorbeasca aiurea si de care se va dispensa pe viitor. Normal as spune , in absenta motocicletelor stralucitoare Ij-ul cu roti va gazate va fi o reusita restaurare fata de alte fiare vechi care se pregatesc pentru o viitoare expunere. In concluzie mai devreme sau mai tarziu toti o sa fiti in rolul dl dr Danciu. Trageti voi concluziile.

 

Salutari,

BC

Editat de AUTOMOBILIA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va mai dati lovit in aripa ca din cauza celor scrise pe un forum nu va luati acum "A-ul" . E o optiune personala, din partea mea regretabila.

Iar ca o sa va asigurati ca ing. Danciu nu va mai avea de-a face cu expozitia pe 2 roti organizata la anul probabil tot de Hondasan, este rea-vointa pentru fenomenul moto clasic.

Ne suparam, ne luam la harta dar nu parasim incinta. Hai si dvs cu noi ca pana si cazanul de Muravey Tula e mai placut de condus decat orice 4 roti :laugh:

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu parasim incinta, sper ca Bogdan sa revina pe forum cu materiale. Cat despre A, o sa si-l ia la anul cu siguranta, il opresc eu undeva in trafic si ii salt B-ul. Auzi ma Alecule, cand il faci o tura cu atasul pe Bogdan, ca sunteti colegi de serviciu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aleko. imi pare rau daca asta s-a inteles, in vara viitoare sper sa pot avea timp pt A pt a ma plimba cu Mobra. Motorul tau il admir f des in parcajul fostului departament al aviatiei civile.

 

Dl. Dr. Danciu este o persoana cu totul speciala si va lua singur o decizie , fiind prietenul si colegul meu de club ma vad insa obligat sa-l informez despre lipsa de respect cu care e tratat.

 

Din pacate constat ca uneori ura orbeste si incepem sa ne dam arama pe fata, ne legam de o eticheta, de o toba si nu vedem realitatea.

 

Realitatea e ca pentru a iesi in lume, pentru a face imagine motocicletelor clasice, trebuie sa muncesti din greu. M-am hotarat ca la anul AUTOMOBILIA sa organizeze si o expozitie moto, s anu mai poatea nimeni sa spuna ca n-a auzit de Vova, sa stie toti cine e Gabi si sa promovam lucurile de calitate, fie ele si nerestaurate/proiecte, DAR DE CALITATE.

 

Motocicletele comerciale m-au fascinat in copilarie, am condus asa ceva in Italia, ca orice fier si ala merita salvat, numai ca asta nu se face cu putin fard ...

post-44889-1287560013_thumb.jpg

Editat de AUTOMOBILIA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu parasim incinta, sper ca Bogdan sa revina pe forum cu materiale. Cat despre A, o sa si-l ia la anul cu siguranta, il opresc eu undeva in trafic si ii salt B-ul. Auzi ma Alecule, cand il faci o tura cu atasul pe Bogdan, ca sunteti colegi de serviciu?

As fi onorat sa-l fac o tura cu atajul. Abia astept sa pregatiti ceva.

PS: mie-mi place si cantitatea in lipsa de calitate. Muraveyul si Ijul, Niprul chiar inca in fabricatie merita expunere. Binenteles ca Niprul tau cu motor BMW este o struto-camila :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As fi onorat sa-l fac o tura cu atajul. Abia astept sa pregatiti ceva.

PS: mie-mi place si cantitatea in lipsa de calitate. Muraveyul si Ijul, Niprul chiar inca in fabricatie merita expunere. Binenteles ca Niprul tau cu motor BMW este o struto-camila :laugh:

 

 

E atas, nu ataj.

Toate motocicletele merita expuse, dar in conditii separate. Nu mai divaghez, deja off-topicesc pe aici.

Nipra mea nu e struto-camila, e un Frankestein, un amalgam de piese de motociclete, trebe sa mai pun si ceva de Harley sau de Indian pe ea sa reunesc piese de pe toate continentele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Coconoiu,

 

Un lucru bun a rezultat din aceasta noua cearta: faptul ca Dvs. ati revenit printre noi!

Sincer va spun ca acest lucru ma face foarte fericit.Cunosc ce ati facut pt comunitatea pasionatilor de auto de epoca si va multumesc pentru intreaga Dvs. activitate!

 

Referitor la "personajul" descris de Dvs, e bine ca exista, reprezinta stereotipul carpaciului roman, cel ce nu reuseste sa duca un lucru la bun sfarsit - aduna fiare (comune as zice), insa nu vad vreun topic startat de dansul in care sa ne explice cu lux de amanunte cum se restaureaza o motocicleta.

Iar in momentul in care simte ca ar exista cineva care poate face mai mult, in loc sa plece capul si sa asculte, manjeste cu noroi...aici iar simt un stereotip...romanas get-beget...

 

In fine,

 

Mihai, fruncea sus,ai cu ce, ai si de ce!

 

San...sincer...esti depasit...ciocu mic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa va reamintesc, asa cum am precizat si in primele posturi ca eu nu sunt (inca) motociclist. Am doar cateva motorete romanesti, pe care le conserv si cam atat.

 

Bunicul meu a fost foarte pasionat de motociclete si a insistat f mult sa stau departe de ele, datorita traficului actual. In anii 30-50 motocicletele erau predominante, iar daca te opreai sa mananci toti cei care treceau opreau si ei sa-ti ofere ajutor crezand ca esti in pana. Unde e spiritul asta in prezent ? NU EXISTA , cel putin la personajul nostru.

 

Va rog sa-mi arati si mie unde am jignit personajul in trecut de am ajuns sa-i provoc o atat de mare ura la adresa mea. Am stat in banca mea si cand a facut ceva de luat in seama , am fost , am vazut si am apreciat prin prisma mintii mele. Ce credea personajul , ca o sa-i inchin o oda ? L-am felicitat fff sincer, ii apreciez implicarea, dar nu pot sa-i inghit toate aberatiile, vezi povestea cu reclama. Pai mai personajule pana sa-mi faci dumneata mie reclama trebuie sa mai treaca multa apa pe Dambovita.

 

Spun f clar BRAVO pentru initiativa , insa trebuie lucrat in unele capitole, DACA VRETI. Cel mai mare dusman al personajului in cauza e el insusi, pentru ca altii nu exista. N-avem nimic de impartiti si nu-i ataca nimeni nici asociatia si nici pozitia pe care o are in ea. Tot trancaneste aici ca nu stie ce e Automobilia , pai sa-i spun : e o firma care sustine miscarea vehiculelor istorice, facand site-uri, evenimente, si care promoveaza tot ce e legat de subiect. Tot ce produce acesta firma de pe urma articolelor si a inchirierilor reinvesteste in arhiva sa. Asa incat stim cand si cat s-a fabricat Mobra , cat a costat, care sunt modelele, cine detine exemplare impecabile si ne pare rau sa vedem cum ne facem singuri de ras. Ce vreti sa va spun ca am doi colegi care au 2 motorete Hoinar care impreuna nu au mers 50 km ? Ca n-am mai vazut pana acum Mobra neagra cu cadru rosu ? M-ati auzit pe mine sa spun ca motocicletele rusesti nu merita sa fie in expozitie ? NU Dar spun ca modelele de mare circulatie si modelele recenta, ar trebui expunse in stare cat mai buna. aaaaaa N-am gasit un Hoinar ok, nu-i problema , unde scrie ca era obligatoriu sa fie acolo ? Daca puneam doar 50-ul sunt convins ca multi se indragosteau de Mobra. Asa efectul scontat se estompeaza, sau mai rau, dispare.

 

Vin si intreb : daca se pot expune in stare de epava CINE MAI E FRAIER SA LE RESTAUREZE ? O expozitie de genul acesta trebuie sa fie ca o competitie, pentru care sa te pregatesti un an de zile si sa participi doar daca ai cu ce. Credeti ca nu mi-a placut Manet-ul ala conservat s-au Carpati-ul , sau Heinkel-ul ala superb ? Pai decat Ij-uri "restaurate" mai bine asa ceva.

 

Parerea mea e ca trebuie mers inainte, PASTRATI PERSONAJUL LA TIMONA PENTRU CA ARE TIMP SI DORINTA DE IMPLICARE , insa nu-l lasati sa impuna astfel de standarde de calitate ca nu ajungeti nicaieri, lasati-l sa faca ce stie si stie bine, sa organizeze, sa mobilizeze oamenii. Cand aduce vorba de restaurat schimbati subiectul ca personajul e, din pacate pentru el, departe de orice standard acceptabil. O SA TOT REPET ASTA PENTRU CA SI-A PERMIS SA MA JIGNEASCA, PANA O SA INTELEAGA. Eu m-am indragostit de fiarele vechi in 1983, al primul raliu de la Sinaia, toate masinile erau stralucitoare, chit ca plesneau de piese neoriginale FUNCTIONAU SI ERAU CONDUSE DE OAMENI SIMPATICI DE LA CARE AVEAI CE SA INVETI. Nu e cazul personajului nostru asa incat drumurile noastre nu se vor intersecta NICIODATA, pentru ca a discuta cu astfel de oameni e pierdere de timp, cel putin pentru mine.

 

PS

Am revenit pe site doar sa ma apar in fara jignirilor si acuzelor aduse de acest personaj, cine vrea sa urmareasca ce proiecte am sau sa discutam stie unde sa ma gaseasca.

Editat de AUTOMOBILIA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In anii 30-50 motocicletele erau predominante, iar daca te opreai sa mananci toti cei care treceau opreau si ei sa-ti ofere ajutor crezand ca esti in pana. Unde e spiritul asta in prezent ? NU EXISTA , cel putin la personajul nostru.

Nu-i lipseste spiritul asta, din contra. La intalnirile noastre si-a ajutat colegii, a luat si sus in masina condusa de fiu-su motociclete defectate. O sa-si restaureze Niprul cica la anul il expune la voi in expozitie, si voi expuneti fiarele la el in expozitie. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

San...sincer...esti depasit...ciocu mic!

 

 

Sunt neansemnat si mic pe langa toti de pe aici dar.....nu ma pot abtine sa nu intervin.La primul meu post am fost luat l misto de bunu( in stilul caracteristic) dar....pana la urma vad ca toti arunca cu noroi (probabil acumulat in timp) insa omul asta a facut ce nu a facut nimeni , de cand sunt eu pe aici singurele expozitii au fost posibile doar datorita lui.E usor sa spargi un geam, trebuie doar o piatra, dar f greu sa il pui la loc.Fiecare editie ar trebui sa creasca in valoare atat a motocicletelor cat si a expozantilor, pe cand aici vad ca treaba merge invers...existand amentintari cu retragerea unor motociclete.

Cred ca Bunu este o valoare ce trebuie sustinuta, are forta de a mobiliza, organiza si de ce nu, reusi pana la urma , insa....la capitolul oameni, cred ca trebuie sa mai lucreze....si e al naibii de greu sa lucrezi cu oameni, trebuie un munte de diplomatie.Pana o sa stau sa ma gandesc cu calendarul in mana, ce expozitii sa mai vizitez si ce nu, anul asta...cred ca mai este mult , asa ca singurele existente ar trebui incurajate asa cum sunt ele. cu motociclete nu tocmai valoroase si perfecte.Binenteles din toate criticile un om intelept ar trebui numai sa invete nu sa isi noteze pe lista niste noi dusmani :laugh:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Alex!

 

Sa-ti explic frustrarea mea: Daca "personajul" nu alunga oamenii care chiar au un cuvant greu de spus in aceasta bransa, expozitia de anul trecut tot se tinea, diferenta existand la capitolul exponate - calitatea acestora - decat sa vezi rupturi de 15-20 ani vechime ai fi vazut motoare de minim 30 ani, motociclete ce au facut istorie (eu am vazut colectia lui Gabi...pentru un cunoscator cele 5-6 motociclete pe care dansul le putea expune insemnau infinit mai mult decat comunistele pe care le putem vedea , daca vrem, intr-o zi de plimbare prin comunele limitrofe. Iti spun ca si tie ti-ar fi placut sa atingi un Saharian, un R12, un Gnome-Rhome, motociclete cu adevarat "de colectie" - Ij-uri - si alea nereconditionate - se gasesc slava domnului si acum.

 

Ei, si adauga la aceste motociclete deosebite experienta acumulata de Dl. Coconoiu in organizarea de astfel de evenimente de gen...putea sa fie altfel...apropiat de ce exista in Vest...

 

Anul trecut imi oferisem sprijinul referitor la raliul motocicletelor clasice...Dl Bunu m-a facut cu ou si cu otet cum ca as incerca sa scot ceva profit de pe urma evenimentului...nimic mai lipsit de adevar...in fine...speta-i joasa ca sa continuam.

 

Sper ca ai inteles supararea...te salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra nu era ieftina deloc pentru un om obisnuit al anilor 70-80. In 1983, cand am luat la facultate, tata i-a cumparat loazei o Mobra Turist (al treilea model din cele patru produse) cu 9000 de lei. In 1989 am iesit inginer cu salariu de 2200 de lei. . In 1989 nu se mai producea Turistul, ci Hoinarul, care costa 11.000 de lei. Fix cinci salarii de stagiar. La revolutie am aflat ca salariul oficial al lui Nicu Ceausescu, in calitate de prim-secretar la Sibiu, era 9000 de lei, cat o Mobra Turist. Pentru el, intr-adevar, era un 'pret modic".

 

Spre comparatie, o Jawa 350 (d-aia rosie, visul meu din acele vremuri) costa 23 sau 26 de mii de lei. Imi voi cumpara una in 1995, cu 10 milioane lei, echivalentul a 500 de dolari. Ce ti-e si cu inflatia asta!

 

Referitor la ultimele evolutii de pe acest topic, constat un lucru simptomatic: cei doi oameni in care se mai atarna cu chiu si vai AMR-ul, Dan Popescu si Mircea Marin (aka Bunu sau Hondasan), fac tot posibilul, in ciuda unor unor initiative personale laudabile, sa se certe cu toata lumea care nu cade pe spate neconditionat la vederea acestor intitiative. Ma indoiesc ca prin aceste atitudini AMR-ul va avea vreodata mai mult de 2 (doi) membri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Sorin, f interesanta prezentarea ta.

Mesaj completat

Adaug la lista de sugestii ref expozitie faptul ca aceasta nu e popularizata nici macar pe site-ul asociatiei care o organizeaza, o chestie care ma scuteste de alte comentarii.

 

http://www.amoro.ro/

Mesaj completat

Tacere si pe aici

 

http://colectionari.amoro.ro/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totu ff frumos, comentarii tipice de post tv romanesc, etc... DAR si aici pipite? hai ca nu prea bate-n poza pipita 4tunning langa un dkv sau un nipru...

sambata cred ca aterizez si eu...

Editat de jerry_mcrie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu stiu cum sa incep, nici nu stiu cum sa spun dar mie mi se pare mai mult decat jenanta cearta asta publica intre AMR (ce a mai ramas din el) si fostii membrii AMR. E clar pentru mine ca aceasta disputa nu se va stinge prea curand si este foartte trist cand vezi niste oameni maturi, altfel cu capul pe umeri, cum se manifesta cand vine vorba despre subiectul AMR.

Eu nu vad decat doua solutii pentru iesirea din situatia asta:

1 AMR inceteaza de a mai pretinde ca reprezinta miscarea motociclistica din Romania (eu personal de exemplu nu ma simt reprezentat de ei) si isi vede de treaba ca oricare alt club moto. aSa vor avea liniste si poate vor avea si realizari

2 fostii membrii AMR (contestatarii), sa se reintoarca in AMR, sa ceara organizarea de alegeri pentru desemnarea unei noi conduceri, sa castige ei daca sunt mai multi si sa revigoreze ei AMR daca spun ca o pot face.

 

 

Ce as dori eu de la AMR - o expozitie de oldtimere, un mars de protest, o campanie antiaccidente, un festival moto, cursuri pentru incepatori, o emisiune TV, sustinerea unor sportivi cu potential etc consider ca sunt in beneficiul nostru, al tuturor motociclistilor si mi-as dori sa se organizeze cat mai multe asemenea. O expeditie solitara asa cum a fost cea transsiberiana nu mi se pare ca e in beneficiul nimanui, nici macar al expeditionarului. De asemenea, comunicate de presa tampe, manifestari pretinse serioase dar care nu impresioneaza pe nimeni iarasi nu cred ca sunt in beneficiul cuiva.

Ca sa fiu mai clar si sa vin la subiectul topicului, este de apreciat facptul ca cineva a organizat o astfel de expozitie. As fi fost foarte incantat daca nu as fi fost dezamagit de calitatea ei. Am mai vazut asa ceva in afara si ceea ce se intampla la noi nici nu se compara. Ca in orice domeniu, cand faci un lucru pentru prima data nu se asteapta nimeni sa iasa perfect si primesti incurajari indiferent ce ai facut. Cand repeti acelasi lucru, lumea deja are asteptari mai mari, are pretentia de a vedea ceva facut in mod profesionist. Fiind de abia la a 2 a editie inca putem fi indulgenti dar ideal ar fi ca a 3a editie ori sa iasa foarte bine ori sa nu se mai tina de loc. Ca sa iasa bine ar fi nevoie sa se ingroape securea razboiului, macar de dragul motocicletelor, si sa puna umarul toata lumea.

 

Pana una alta, felicitari din partea mea pentru aceasta expozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...