stebelsergiu Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Lumeeee,vreau sa imi cumpar si eu un enduro si nu stiu ce model ce marca!De un an de zile ma dau pe un Dragstar deci nu sunt chiar incepator pe doua roti dar la enduro is blana,asa ca va rog sa ma ajutati.Am 1,72 cm, 75 kg si un buget de vreo 1300-1400 de Eur.Deci ce imi recomandati pt un incepator endurist?ms mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Lumeeee,vreau sa imi cumpar si eu un enduro si nu stiu ce model ce marca!De un an de zile ma dau pe un Dragstar deci nu sunt chiar incepator pe doua roti dar la enduro is blana,asa ca va rog sa ma ajutati.Am 1,72 cm, 75 kg si un buget de vreo 1300-1400 de Eur.Deci ce imi recomandati pt un incepator endurist?ms mult! La rubrica Vreau si eu enduro sunt o gramada de raspunsuri pentru intrebarile tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Dat fiind ca lumea din curtea de la servici care e populata in special cu enduristi imi tot recomanda sa-mi iau motocicleta serioasa (adica enduro sau cross) ca deja stiu sa ma dau pe motocicleta (am peste 30,000km facuti pe drumuri publice si de obicei asfaltate), ei imi tot spun mie ca la 1.69 si 53kg mi-ar veni bine un Suzuki de 250cc (cred ca DR250 sau asa ceva). E vorba de ceva care are seaua mai jos decat media si numai un pic peste 100kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 nu uita de echipament... la 250cc 4t sunt mai multe firme . si ca intrebare: enduro(soft/trail) sau enduro/hard enduro? ca difera motocicletele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...