Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

E careva disponibil azi sa dea o fuga pana prin berceni, sa ma ajute si pe mine cu o problema de electrica/pornire? Nu prea le am cu mecanica si de-asta solicit ajutor. Nu mai vrea sa imi porneasca calul (cand dau sa pornesc, se aude un carait pe sub sa, ceva de pe la electromotor, dar am lumini, semnale) si am mai dat o gramada de telefoane, toti cunoscutii mi-au spus ca ar fi problema de baterie, ca nu e incarcata, chestia e ca ieri am fecut 250 km, ar fi trebuit sa se incarce.

Telefonul meu 0745908760, Tica.

Mersi anticipat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E careva disponibil azi sa dea o fuga pana prin berceni, sa ma ajute si pe mine cu o problema de electrica/pornire? Nu prea le am cu mecanica si de-asta solicit ajutor. Nu mai vrea sa imi porneasca calul (cand dau sa pornesc, se aude un carait pe sub sa, ceva de pe la electromotor, dar am lumini, semnale) si am mai dat o gramada de telefoane, toti cunoscutii mi-au spus ca ar fi problema de baterie, ca nu e incarcata, chestia e ca ieri am fecut 250 km, ar fi trebuit sa se incarce.

Telefonul meu 0745908760, Tica.

Mersi anticipat !

 

ti-am trimis doua mail-uri; unul cu service manual si altul cu parts list; sa-mi zici daca le-ai primit si daca sunt ok.

in service manual gasesti lista de trobleshooting; uita-te rapid si pe-acolo.

din ce zici tu pot fi mai multe; intai de toate verifica daca ai scanteie in bujie.

daca bateria nu e incarcata poate fi releul de incarcare de vina - ala din stanga de sub toba, cu un radiator peste el.

daca nu sunt astea s-ar putea sa fie releul de pornire......trebuie vazuta de un electrician.

 

spor si bafta !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E careva disponibil azi sa dea o fuga pana prin berceni, sa ma ajute si pe mine cu o problema de electrica/pornire? Nu prea le am cu mecanica si de-asta solicit ajutor. Nu mai vrea sa imi porneasca calul (cand dau sa pornesc, se aude un carait pe sub sa, ceva de pe la electromotor, dar am lumini, semnale) si am mai dat o gramada de telefoane, toti cunoscutii mi-au spus ca ar fi problema de baterie, ca nu e incarcata, chestia e ca ieri am fecut 250 km, ar fi trebuit sa se incarce.

Telefonul meu 0745908760, Tica.

Mersi anticipat !

Sub sa la majoritatea moto este starterul de pornire(o chestie rotunda neagra de ebonita cu un inel metalic de vreo 5-8 mm latime intr-un capat,capat la care sunt doua suruburi destul de groase de care sunt prinse 2 cabluri groase de vreo 6-7 milimetri diametru .)

Unul din cabluri vine direct din baterie pana la starter celalant pleaca din starter direct la electromotor.VERIFICA CA ACELE CABLURI SA FIE BINE FIXATE !!!!!! si daca ai un aparat de masura sau un bec 12 Vcu 2 fire vezi daca vine curent de la baterie la starter si daca pleaca mai departe cand dai la automat.

 

Mai este la starter un fir subtire care este cel care actioneaza starterul cand tu apesi butonul de pornire de la ghidon.

VERIFICA DACA-I VINE CURENT cand apesi pe butonul de la ghidon.

 

Daca toate astea sunt ok,adica vine 12 V la firul subtire si la cel gros si pleaca mai departe la electromotor pe celalant fir gros inseamna ca e starterul de vina.

In cazul asta poti porni motorul punand contactul si cu ceva metalic gros (o cheie fixa,o surubelnita mare,etc)faci contact intre cele 2 fire groase timp de 2-3 secunde ca si cum ai da la automat ,vezi ca o sa faca ceva scantei si va avea tendinta sa-ti sudeze cheia acolo,e normal acolo este curent de putere.

 

Daca nu te descurci suna-ma 0751 048 717

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sub sa la majoritatea moto este starterul de pornire(o chestie rotunda neagra de ebonita cu un inel metalic de vreo 5-8 mm latime intr-un capat,capat la care sunt doua suruburi destul de groase de care sunt prinse 2 cabluri groase de vreo 6-7 milimetri diametru .)

Unul din cabluri vine direct din baterie pana la starter celalant pleaca din starter direct la electromotor.VERIFICA CA ACELE CABLURI SA FIE BINE FIXATE !!!!!! si daca ai un aparat de masura sau un bec 12 Vcu 2 fire vezi daca vine curent de la baterie la starter si daca pleaca mai departe cand dai la automat.

 

Mai este la starter un fir subtire care este cel care actioneaza starterul cand tu apesi butonul de pornire de la ghidon.

VERIFICA DACA-I VINE CURENT cand apesi pe butonul de la ghidon.

 

Daca toate astea sunt ok,adica vine 12 V la firul subtire si la cel gros si pleaca mai departe la electromotor pe celalant fir gros inseamna ca e starterul de vina.

In cazul asta poti porni motorul punand contactul si cu ceva metalic gros (o cheie fixa,o surubelnita mare,etc)faci contact intre cele 2 fire groase timp de 2-3 secunde ca si cum ai da la automat ,vezi ca o sa faca ceva scantei si va avea tendinta sa-ti sudeze cheia acolo,e normal acolo este curent de putere.

 

Daca nu te descurci suna-ma 0751 048 717

Mersi fain pt ajutorul dat!

Vine azi un tip pe la mine si se uita mai bine si poate ma rezolva. Te tin la curent.

Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...surpriza:

filtrele de aer de pe VS 400 nu sunt identice cu cele de pe VS 800.

pentru cine mai are VS 400; uitati codurile lor: 13780-38A50 si 13780-38A00.

se pare ca nici placutele de frana nu au acelasi cod....inca nu-l stiu; cand il aflu il pun aici.

Editat de intrusu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

greu sa strangi un surub
ce surub ??poate nu ai citit atent !!! :cheers: PS:se poate repara starterul cateodata.am desfacut eu la DR ca nu mai facea contact inauntru dadusem mult la automat si reprize lungi,am curatat contactele si a mers.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit f. atent , i-ai explicat mai mult de cat trebuie , releul ii pe stanga sub capac ii prins cu 2 suruburi de aripa , si dupa cate explica trebuie stansa piulita de + ( firul rosu gros ) sau de la baterie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...surpriza:

filtrele de aer de pe VS 400 nu sunt identice cu cele de pe VS 800.

pentru cine mai are VS 400; uitati codurile lor: 13780-38A50 si 13780-38A00.

se pare ca nici placutele de frana nu au acelasi cod....inca nu-l stiu; cand il aflu il pun aici.

 

CF. astora http://store02.prostores.com/servlet/anton...late/Parts/Page

filtrele sunt aceleasi de pe VS 750.

alea de pe VS 800 au alt cod: FRT 13780-38A01 ; RR 13780-38A51

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit f. atent , i-ai explicat mai mult de cat trebuie , releul ii pe stanga sub capac ii prins cu 2 suruburi de aripa , si dupa cate explica trebuie stansa piulita de + ( firul rosu gros ) sau de la baterie
oricum nu prinderea conteaza ca nu are deaface cu (-)insa tre luat la mana de la baterie pana la electromotor.la o moto mai veche se mai oxideaza se mai slabesc.etc dar e necesar sa stii electrica cat de cat. :cheers:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tre' sa stii minimul de electrica,si cam care e sistemul,la astea japoneze.Ca-i cam la fel,si cam cu aceleasi componente,mai ales la aceeasi cilindree si tip de motor.

Apropo...Eu,sambata,am fost la Breaza...Fara incarcare,pe electrica...!Am statorul ars. Aveam la mine bateria ei,de 14 Ah,si pe port-bagaj,o baterie de masina,de 40 Ah,si-n coburi,inca 2 baterii de moto,dar mici...Pina la 60 km de Buc.,a mers motoreta,doar cu bateria mea.Inclusiv,cu ventilatorul pornit,c-a fost inghesuiala,la iesirea din Buc.Asa,pina i-a coborat tensiunea,la 8,5 V.Dup-aia,am tras pe dreapta, si-am mesterit la fire,si-am conectat-o pe cea de masina.Cred ca puteam s-ajung pina la Viena,asa,cu asta...La intorcere,a fost frumos...C-a inceput sa-mi dea-n nas..."mah,ce are?!...ca am aproape 12 V...." Eu,chitit ca-i problema pe electrica,i-am scos si bujiile,sa vad ce are...S-a oprit asa,de vreo 4 ori...Cand colo,imi zice pasagera,asa,c-un aer foarte senin...."mah,da' tu, benzina, mai ai?!"...Si indicatoru' de benzina,e la 10 cm,de voltmetru...Am pus-o pe rezerva,si bineinteles ca n-au mai fost probleme,pina acasa...Da' m-am facut de ras,in fatza unei fete,prima oara pe motocicleta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit f. atent , i-ai explicat mai mult de cat trebuie , releul ii pe stanga sub capac ii prins cu 2 suruburi de aripa , si dupa cate explica trebuie stansa piulita de + ( firul rosu gros ) sau de la baterie

Problema sta in felul urmator:

-ieri am dat jos bateria, am masurat-o (12,2V), i-am curatat bornele, suruburile cu smirghel, am masurat-o din nou, tot 12,2 V;

-am dar jos releul, i-am curatat bornele;

-am pus inapoi releul, i-am strans foarte bine suruburile;

-am masurat tensiunea pe bornele de la releu, tot 12 V;

-cand am dat sa o pornesc, tot asa facea, caraia releul;

-azi a venit un baiat care se pricepe pe la chestii de-astea, mi-a verificat-o, mi-a luat bateria la el la atelier, a bagat-o pe banc si mi-a zis ca e moarta de tot, asa ca mi-am comandat alta baterie noua...pe la ora 6 imi vine bateria noua, formatata;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema sta in felul urmator:

-ieri am dat jos bateria, am masurat-o (12,2V), i-am curatat bornele, suruburile cu smirghel, am masurat-o din nou, tot 12,2 V;

-am dar jos releul, i-am curatat bornele;

-am pus inapoi releul, i-am strans foarte bine suruburile;

-am masurat tensiunea pe bornele de la releu, tot 12 V;

-cand am dat sa o pornesc, tot asa facea, caraia releul;

-azi a venit un baiat care se pricepe pe la chestii de-astea, mi-a verificat-o, mi-a luat bateria la el la atelier, a bagat-o pe banc si mi-a zis ca e moarta de tot, asa ca mi-am comandat alta baterie noua...pe la ora 6 imi vine bateria noua, formatata;

 

o baterie incarcata trebuie sa arate peste 13 volti, la 12,3 e considerata descarcata.

e bine sa se verifice instalatia elecrica -desfacute mufele si dat cu spray de contact electric - macar odata pe an.

facand acest lucru puteti scapa de multe alte probleme- releu de incarcare si/sau stator ars, mufe topite etc.

 

cand releul de pornire 'caraie' sa stiti ca nu e destul curent pt a actiona bobona din releu daramite sa si pornesti motorul.

impinsa, daca nu e pe injectie, motocicleta a-r trebui sa porneasca.

 

asfalt uscat la toata lumea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema sta in felul urmator:

-ieri am dat jos bateria, am masurat-o (12,2V), i-am curatat bornele, suruburile cu smirghel, am masurat-o din nou, tot 12,2 V;

-am dar jos releul, i-am curatat bornele;

-am pus inapoi releul, i-am strans foarte bine suruburile;

-am masurat tensiunea pe bornele de la releu, tot 12 V;

-cand am dat sa o pornesc, tot asa facea, caraia releul;

-azi a venit un baiat care se pricepe pe la chestii de-astea, mi-a verificat-o, mi-a luat bateria la el la atelier, a bagat-o pe banc si mi-a zis ca e moarta de tot, asa ca mi-am comandat alta baterie noua...pe la ora 6 imi vine bateria noua, formatata;

 

bine ca e bine.....dar totusi.....cum dreaq sa arate 12 v si in baterie si in releu si bateria sa fie moarta ? :cheers:

 

 

 

Mesaj completat

...dap; am postat in acelasi timp cu cel care mi-a raspuns....sorry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ca e bine.....dar totusi.....cum dreaq sa arate 12 v si in baterie si in releu si bateria sa fie moarta ? :cheers:

Bateria e moarte din punctul de vedere ca nu mai vrea sa se incarce...ceva de genul asta, din cate am inteles de la tipul care mi-a luat-o. azi, cand a venit baiatul, bateria avea vreo 11,5 V, am pornit fierul cu curernt de la motorul lui, si apoi imi arata 13 si ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' m-am facut de ras,in fatza unei fete,prima oara pe motocicleta...

Na fost vina ta,eu bag mana in foc pt.asta,sigur te-a vrajit cu frumusetea ei si de aia ai pierdut notiunea timpului,a km si implicit a altot amanunte minore precum benzina. :(

Da de stolul de baterii nu te-a intrebat ??? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, s-a insanatosit Sleipnir!!! :) A primit baterie noua si este foarte fericit!!! De maine il scot la calarit din nou :cheers: .

:( :D

 

PS:de care baterie ??? cum o cheama ?? :)

Editat de A-L-E-X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello! Stiu ca nu e chiar sectiunea potrivita dar am devenit "pasionat" de intruderul de 1800 si sper ca poate am noroc aici : sunt interesat sa cumpar un intruder 1800 dupa 2006 in jur de 5-6mii de euro de preferabil pe alb sau alta culoare mai putin negru (chiar si negru daca moto e ok si pretul decent) (id maxxxstudio tel 0744699260)

Editat de maxu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello! Stiu ca nu e chiar sectiunea potrivita dar am devenit "pasionat" de intruderul de 1800 si sper ca poate am noroc aici : sunt interesat sa cumpar un intruder 1800 dupa 2006 in jur de 5-6mii de euro de preferabil pe alb sau alta culoare mai putin negru (chiar si negru daca moto e ok si pretul decent) (id maxxxstudio tel 0744699260)

 

* varul meu are un Intruder de 1800, e de vanzare. Productie 2007 sau ...nu mai stiu sigur. suna-l, discuta cu el detaliile, eu nu stiu mare lucru. :cheers:

varul Nick: 0723-783377 (e in Bucuresti)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...