lucyfire_legion Postat Martie 5, 2018 Share Postat Martie 5, 2018 Va salut. Proaspat posesor de Intruder 1400. Imi puteti spune daca rezervorul Intruder-ului 800 s-ar potrivi, ca prindere/fixare, pe sasiul celui de 1400? Am inteles sa au acelasi volum pentru combustibil. Multumesc. Salut Rezervoarele nu sunt similare la prinderi, daca vrei sa schimbi originalul de 1400 cu cel de la 800 trebuie sa modifici/sudezi suporti pentru rezervor. Am cochetat si eu cu idea dar am renuntat - nu as fi castigat mare lucru ca si capacitate. Asta discutau americanii prin 2007: http://www.motorcycle.com/forum/suzuki/5296-gas-tank-fuel-capacity-for-95-intruder.html Daca vrei sa faci modificarea pentru estetica e alta situatie, fiecare cum vrea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thorus_2003 Postat Martie 5, 2018 Share Postat Martie 5, 2018 Va salut. Proaspat posesor de Intruder 1400. Imi puteti spune daca rezervorul Intruder-ului 800 s-ar potrivi, ca prindere/fixare, pe sasiul celui de 1400? Am inteles sa au acelasi volum pentru combustibil. Multumesc. Salut! Rezervorul de VS800 este diferit la prinderea de jos (de sub sa) fata de cel de VS1400. In plus, la cel de 800 ai un singur furtun de benzina, care pleaca de pe partea stanga a rezervorului, pe cand la cel de 1400 ai 2 furtune, care ies de sub rezervor, in partea de jos. si inca o observatie, rezervorul de 800 are 12 litri capacitate (cu tot cu rezerva) comparativ cu cel de la 1400, care are 13 litri. Optiunea cea mai OK este modificarea rezervorului, sa il aduci pe la 17-18 litri, ca in pozele de mai jos (am avut rezervorul marit la 18 litri si la VS 800 si la VS1400: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladwp Postat Martie 11, 2018 Share Postat Martie 11, 2018 Buna ziua, posibil sa nu fi postat corect acest topic aici, iar dacă am greșit, un moderator poate ma va ajuta sa îl mut unde ii este locul. Dețin permis de cât A din 2015, 2 ani am mers pe un Suzuki Marauder 250, dar a venit timpul sa îmi iau ceva mai mare( din spusele unor prieteni, ceva pentru bărbați ) așa ca momentan sunt in căutări. Am avut ocazia sa merg pe Intruder 1500LC din 2000 ( mi sa părut genial, mare cât porcul, confortabil, in ciuda faptului ca este mare, mi sa părut chiar ușor... putere destul de buna, acceleratie pe măsura, mai simplu spus, superb ! O alta varianta ar fi Suzuki intruder VS1400 ( modelul mai mic, și puțin mai bătrân). Nu am avut ocazia sa merg pe el, dar din spusele mai multor persoane, este o motocicleta mică, cu un motor mare, putere Ok, cuplu bun, și ciclistica buna. O ultima varianta ar fi Kawasaki Vulcan 1500. Am mers doar pasager pe el, și o distanță destul de mare, nu sunt foarte încântat de el, dar Per total mi se pare decent (cuplu , putere, manevrabilitate ) Va cer o părere, va rog, sfaturi pro/contra. Țin sa Menționez ca bugetul pentru noua jucărie ar fi un maxim de 16000 lei, adică 160 milioane vechi, orice alt model pe care îl pot găsii in acești bani, sunt dispus sa îl caut. Țin sa mai Menționez faptul ca motocicleta ma interesează doar pentru drumuri lungi ( mare, munte, plimbări in străinătate, concedi etc) Aștept părerile voastre asupra acestui subiect Va mulțumesc și va doresc un început de sezon frumos, numai drumuri bune, și mulți km in sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Martie 11, 2018 Share Postat Martie 11, 2018 De gasit motor la banii de care dispui , gasesti , insa dupa parerea mea 1500 deja e mare. Eu cred ca te incadrezi la ceve de 1100 in banii astia .....ceva bun , fara sa mai bagi in el. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 Salut, Eu am trecut de la Shadow VT600 la Intruder M1500 adica de la 200kg si 40CP si 210kg la 80CP si 330kg si ma tot bucur de atunci. VL1500 este o motocicleta ceva mai comoda la drum lung in comparatie cu varianta M din cauza pozitiei in sa, iar Cu privire la un motor de 1100cc imi trece prin cap doar Dragstarul dar mie personal nu imi place din cauza cuplului mult mai mic, gabaritul celor doua fiind foarte apropiat (30kg diferenta), vezi mai jos specificatiile fiecaruia. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_vl1500%20%2098.htm http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xvs1100_D%20S%20C%2000.htm VS1500 este o motocicleta foarte reusita, singurul defect pe care il vad fiind rezervorul prea mic. Daca gasesti una cu rezervorul modificat (marit) te-ai scos. Cu privire la Vulcan 1500 nu imi pot exprima parerea pentru ca nu am mers cu ea. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 Intruderul de 800 cmc nu iti place ?? Sau vrei sa sari direct la clasa grea ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TR Emilian Postat Martie 17, 2018 Share Postat Martie 17, 2018 Salutare, O intrebare pt cei cu M800(VZ800) Si-a pus careva engine-guard/ crash guard? Si daca da, ce model/tip recomandati pt București in principal Mulțumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Martie 20, 2018 Share Postat Martie 20, 2018 Buna ziua, posibil sa nu fi postat corect acest topic aici, iar dacă am greșit, un moderator poate ma va ajuta sa îl mut unde ii este locul. Dețin permis de cât A din 2015, 2 ani am mers pe un Suzuki Marauder 250, dar a venit timpul sa îmi iau ceva mai mare( din spusele unor prieteni, ceva pentru bărbați ) așa ca momentan sunt in căutări. Am avut ocazia sa merg pe Intruder 1500LC din 2000 ( mi sa părut genial, mare cât porcul, confortabil, in ciuda faptului ca este mare, mi sa părut chiar ușor... putere destul de buna, acceleratie pe măsura, mai simplu spus, superb ! O alta varianta ar fi Suzuki intruder VS1400 ( modelul mai mic, și puțin mai bătrân). Nu am avut ocazia sa merg pe el, dar din spusele mai multor persoane, este o motocicleta mică, cu un motor mare, putere Ok, cuplu bun, și ciclistica buna. O ultima varianta ar fi Kawasaki Vulcan 1500. Am mers doar pasager pe el, și o distanță destul de mare, nu sunt foarte încântat de el, dar Per total mi se pare decent (cuplu , putere, manevrabilitate ) Va cer o părere, va rog, sfaturi pro/contra. Țin sa Menționez ca bugetul pentru noua jucărie ar fi un maxim de 16000 lei, adică 160 milioane vechi, orice alt model pe care îl pot găsii in acești bani, sunt dispus sa îl caut. Țin sa mai Menționez faptul ca motocicleta ma interesează doar pentru drumuri lungi ( mare, munte, plimbări in străinătate, concedi etc) Aștept părerile voastre asupra acestui subiect Va mulțumesc și va doresc un început de sezon frumos, numai drumuri bune, și mulți km in sa. Salut, Ar fi mult de scris si in mod sigur o sa omit ceva dar asta e: Criteriile mele principale pentru care am ales modelul de 1400 au fost ca ROTILE SA FIE CU SPITE (nu turnate - de gustibus), 5 trepte, radiatorul pe ulei si transmisia pe cardan. Aspecte pozitive: decompresor la pornire, distributia pe lant cu intizator hidraulic, frane disc fata/spate. Consumul de la 5 in sus, depinde cum tragi de ea. Capacitatea rezervorului nu e o problema,ai benzinarii din 50 in 50 km. si macar o tigara tot trebuie fumata dupa vreo doua ore de mers. Minusuri (neglijabile d.p.m.d.v): destul de laborioasa la intretinerea curenta - destul de dificila curatarea/schimbarea filtrului de aer; accesul la baterie e deasemeni dubios (e pozitionata in spatele basculei si poate fi accesata doar pe sub cadru), ca sa schimbi o siguranta trebuie sa demontezi un capac lateral, etc. Pentru celelalte doua modele nu ma pronunt, nu am avut onoarea sa le cunosc! Ca si concluzii: Tu decizi ce moto iti iei, tu o vei conduce. Toti avem pareri subiective si avantajele pe care le vedem pentru una sau alta nu sunt universal valabile. Dar doua sfaturi (nesolicitate, cei drept) iti voi da: 1. Nu lua direct asa mare, incearca ceva intermediar un an sau doi (ceva de 800-1000 cel mult). Astea sunt motoare grele si relativ dificil de controlat la viteza mica si manevre la parcare; cu pasagera si bagaje e si mai interesant! 2.Motoarele astea impun respect, par docile dar au cuplu destul sa are. Ce te poate ajuta intr-o depasire te poate si tranti daca nu o strunesti la timp - franele nu sunt pentru mers agresiv nu le opresc ca pe sportive! In rest, asfalt uscat si toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Martie 23, 2018 Share Postat Martie 23, 2018 Salut! Rezervorul de VS800 este diferit la prinderea de jos (de sub sa) fata de cel de VS1400. In plus, la cel de 800 ai un singur furtun de benzina, care pleaca de pe partea stanga a rezervorului, pe cand la cel de 1400 ai 2 furtune, care ies de sub rezervor, in partea de jos. si inca o observatie, rezervorul de 800 are 12 litri capacitate (cu tot cu rezerva) comparativ cu cel de la 1400, care are 13 litri. Optiunea cea mai OK este modificarea rezervorului, sa il aduci pe la 17-18 litri, ca in pozele de mai jos (am avut rezervorul marit la 18 litri si la VS 800 si la VS1400: rez1.jpgrez2.jpg Salut. Tocmai pentru a opera o modificare/latire am intrebat daca sunt compatibile. As fi preferat un rezervor cu o capacitate mai mare... Salut, Ar fi mult de scris si in mod sigur o sa omit ceva dar asta e: Criteriile mele principale pentru care am ales modelul de 1400 au fost ca ROTILE SA FIE CU SPITE (nu turnate - de gustibus), 5 trepte, radiatorul pe ulei si transmisia pe cardan. Aspecte pozitive: decompresor la pornire, distributia pe lant cu intizator hidraulic, frane disc fata/spate. Consumul de la 5 in sus, depinde cum tragi de ea. Capacitatea rezervorului nu e o problema,ai benzinarii din 50 in 50 km. si macar o tigara tot trebuie fumata dupa vreo doua ore de mers. Minusuri (neglijabile d.p.m.d.v): destul de laborioasa la intretinerea curenta - destul de dificila curatarea/schimbarea filtrului de aer; accesul la baterie e deasemeni dubios (e pozitionata in spatele basculei si poate fi accesata doar pe sub cadru), ca sa schimbi o siguranta trebuie sa demontezi un capac lateral, etc. Pentru celelalte doua modele nu ma pronunt, nu am avut onoarea sa le cunosc! Ca si concluzii: Tu decizi ce moto iti iei, tu o vei conduce. Toti avem pareri subiective si avantajele pe care le vedem pentru una sau alta nu sunt universal valabile. Dar doua sfaturi (nesolicitate, cei drept) iti voi da: 1. Nu lua direct asa mare, incearca ceva intermediar un an sau doi (ceva de 800-1000 cel mult). Astea sunt motoare grele si relativ dificil de controlat la viteza mica si manevre la parcare; cu pasagera si bagaje e si mai interesant! 2.Motoarele astea impun respect, par docile dar au cuplu destul sa are. Ce te poate ajuta intr-o depasire te poate si tranti daca nu o strunesti la timp - franele nu sunt pentru mers agresiv nu le opresc ca pe sportive! In rest, asfalt uscat si toate cele bune! Salut. Am o intrebare... Ai avut porbleme cu patinarea ambreiajului la accelerare bruta/brutala in trepte superioare de viteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Martie 29, 2018 Share Postat Martie 29, 2018 Salut, Am ceva semne de patinare dar o pun pe seama uzurii normale - motorul e de 7 ani la mine si nici fostul proprietar nu a schimbat discurile. Eu mi-am propus sa le schimb anul asta. Nu am vazut in profilul tau de unde esti - daca esti aproape de Galati am un prieten cu magazin de piese moto ce poate aduce kitul (facebook: Pavamotors) Iti recomand o schimbare de discuri de frictiune dar si o verificare amanuntita ( minim grosime discuri metal si lungime arcuri). Ca punct de atentie discurile noi trebuie unse cu ulei (unii recomanda sa le tii in ulei nou de pe o zi pe alta). Daca nu il ai deja aici gasesti manualul de reparatie: http://www.manualedereparatie.info/download/Suzuki-VS-1400-Intruder.html Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pleata-in-vant Postat Aprilie 5, 2018 Share Postat Aprilie 5, 2018 Salutari oameni faini! Are careva de vanzare vreun far de Suzuki Intruder VS 750? Neesential anul. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 11, 2018 Share Postat Mai 11, 2018 Ahoi! Va salut pe toti posesori de Suzuki Intruder. Un prieten doreste sa achizitioneze un Suzuki Intruder de 1400cc si am cateva intrebari pentru voi: 1. Este diferenta mare intre cel cu 4 si 5 viteze? 2. Care modele ar fii mai bune? 3. Care este consumul urban. mixt si extra urban la unul cu 4 viteze si unul cu 5 viteze? 4. Ce fel de probleme ar putea aparea sau ar trebui verificate la achizitie? Cu stima IceLord (Dan). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 11, 2018 Share Postat Mai 11, 2018 Eu imi pot da cu parerea despre cel in 5 trepte... Consum mixt cam 7, trage ok pana la 100, repejor chiar. Cel in 4 trepte ar trebui sa fie mai sprinten. Un ghidon, o pereche de amortizoare scurte, doua evacuari si un stop oval de la Louis o fac sa arate muult mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 Salut, Tot de cel cu 5 trepte pot sa scriu si eu. 1. Diferentele ar fi la treptele 4 si 5 - primele 3 sunt identice din cate imi amintesc (nu mai stiu sursa); 2. Nu am idee de problemele specifice ale fiecarui model - am presupus ca o moto produsa mai tarziu are remediate eventualele "scapari" din proiectare; asta e motivul pentru care am ales ca an '97 (asta si pentru ca mi-a placut!); 3.Consumul il consider relativ, nu iti iei cioapar greu care sa consume 2 la suta - am obtinut mergand batraneste 5.5 extraurban solo cu maxim 100 km/h. Cu pasager,bagaje si in stil de 110-130 km/h se duce spre 6.5-7 (depinde de trafic totusi). In oras nu prea merg. 4. Verifica tot ca la orice motocicleta: uzura sa corespunda kilometrilor si, din punctul meu de vedere, fata omului: daca e cioparist a avut grija de ea. Daca e din targ/import aspectul asta foarte important nu se aplica... Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat Septembrie 5, 2018 Share Postat Septembrie 5, 2018 salutare. ma intereseaza si pe mine un cod pentru un termostat la un volusia din 2001. este un site unde as putea gasi coduri la diferite piese? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lonerider Postat Noiembrie 1, 2018 Share Postat Noiembrie 1, 2018 O parere / sfat, vis-a-vis de uleiul pentru motor. As vrea sa schimb grupa, sa pun un ulei mai vascos, la Intruder-ul meu de 1400, model USA. Motorul cred ca are peste 100.000 km rulati, nu umbla la ulei, nu are zgomote in functionare, dar am observat ca nu prea e ok in trafic aglomerat, vara, la termperaturi ridicate si viteze foarte mici sau pe loc. M-am gandit la un 15W50 sau un 20W50. A mai experimentat cineva aceste grupe de uleiuri in VS 1400 si cu ce rezultate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cattalin Postat Martie 2, 2019 Share Postat Martie 2, 2019 Salut. Careva, de pe aici, cu un vl1500/c90, a refacut sistemul de incarcare? E cunoscut ca MOD 3, un update necesar, dupa parerea multora, care te scapa de niste cheltuieli in plus cu bateria si rectificatorul (releul de incarcare). Pe afara exista destule informatii, dar prefer sa discut cu cineva mai...domestic pe tema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motoretistul Postat Iunie 11, 2021 Share Postat Iunie 11, 2021 (editat) salutare, bine v-am găsit. văd ca nu prea e activitate pe threadul asta de ceva vreme însă îmi permit sa va întreb: caut sa cumpăr un motor(doar motorul, nu motocicleta) pentru VL800. Stiti cumva pe unde as putea găsi așa ceva? orice sfat e binevenit! Asfalt uscat! V. Editat Iunie 11, 2021 de Motoretistul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PREDA MARIAN Postat Octombrie 5, 2021 Share Postat Octombrie 5, 2021 Salutare grup.Chiar nu mai intra nimeni la o discutie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Octombrie 22, 2021 Share Postat Octombrie 22, 2021 Motoretism.ro e cam mort de ceva ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.