Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut, am un Intruder M800 din 2007 ..l-am cumparat acuma 3-4 luni... are custom saua ..

Are insa o problema.... la mici denivelari de zguduie de sar plamanii afara din tine... stie cineva daca se poate seta/modifica suspensia?..tota sunt la fel...

 

Mentionez ca de ceva timp am probleme cu spatele... poate de la motor..

 

Nu stiu daca te-a lamurit cineva pana acum. Daca nu, scoti capacul lateral de sub sa de pe partea freapta si o sa vezi amortizorul central, care are un dispozitiv de pretensionare. Probabil la tine este strans aproape la maximum - il pui pe ultima pozitie de sus si vei avea cursa si amortizarea maxima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu stiu daca te-a lamurit cineva pana acum. Daca nu, scoti capacul lateral de sub sa de pe partea freapta si o sa vezi amortizorul central, care are un dispozitiv de pretensionare. Probabil la tine este strans aproape la maximum - il pui pe ultima pozitie de sus si vei avea cursa si amortizarea maxima.

 

Am marit cursa telescopului, mai erau 3 pozitii...insa nu cred ca e deajuns.... oare are si acel "tub" de gaz ca si la speeduri?... din care se mai poate face ceva?

Editat de ooopsss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

miam rupt maneta de la frana ci caut una noua sau sh cine are de vanzare tin saa precizez ca am un vs800.am sa revin cu poze la cea rupta pana atunci cautati prin debarale...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Pun la vanzare un VS1400 din 2001, culoare negru+albastru. Motocicleta se vinde pentru piese. Este perfect functionala.

Pot oferi copie stampilata dupa factura firmei de unde a fost achizitionata motocicleta.

 

PRET 1200 EURO

 

ROG SERIOZITATE

 

Doru 0724365955

 

nu sunt acte la ea? sau de ce pentru piese, daca este functionala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Sunt interesat ca pana la sfarsitul saptamanii sa cumpar platicele care se invart sub mansonul de acceleratie pentru ghidon de un inch. Are cineva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* e un Intruder foarte frumos in parcare la Reiffeisen, in IRIDE (Pipera), il vad mereu cand merg la servici acolo. stau cateva secunde si am uit la el, ...mai si oftez din cand in cand :)

 

il "reclama" cineva p-aici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Intruder 1500cc,An fab.98,45000km,inmatriculat & verificat 2012,functioneaza PERFECT,ulei & filtru schimbat,bi xenon,stop & semnale cu leduri,frana spate gsxr (6 pistoane)+ furtun racing,sunet BESTIAL!!!restul e FUUUL CUSTOM!!! dar cred ca se vede in poze.Schimb numai cu Intruder 1800 ma intereseaza.Pret:7500 eu.TEL.0753461067

post-37568-0-93995400-1314209754_thumb.jpg

post-37568-0-83900200-1314209805_thumb.jpg

post-37568-0-65845100-1314209886_thumb.jpg

post-37568-0-43475900-1314209921_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu Intruderul de 1400 pentru piese

Model 2001, negru, complet si functional.

Atasez si copie dupa factura de achizitie.

 

Bafta

 

Doru 0724365955

 

post-3127-0-66041900-1314251167_thumb.jpg

 

Revin cu Intruderul de 1400 pentru piese

Model 2001, negru, complet si functional.

Atasez si copie dupa factura de achizitie.

 

Bafta

 

Doru 0724365955

 

post-3127-0-66041900-1314251167_thumb.jpg

post-3127-0-93727300-1314435446_thumb.jpg

Este asa ciufulita pentru ca am desfacut-o sa vad in ce stare se afla...rezultatul este: perfect functionala :)

Editat de BoneS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sunt nou venit in aceasta clasa, am dat r1 2007 si mi-am luat un m800 din 2006. Am schimbat tobele stock cu unele mai zgomotoase si m-ar interesa daca se merita sau trebuie obligatoriu sa cumpar si un filtru k&n si daca da, cine are asa ceva de vanzare.Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M800 este identic ca mecanica - doar mici diferente de aspect si jante de aliaj - cu C800; gasesti o gramada de informatii pe forumul posesorilor de VL800, C/M50, C/N800 - www.volusiariders.com. Nu-ti trebuie neaparat filtru k&n, dar dupa cate stiu, esapamentul original la M800 are o sonda pt computer - nu iti consuma mai mult? Sau ai schimbat doar finalele? Daca pui filtru sport va trebui sa umbli un pic si la parametrii de injectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un intruder m800 si sunt foarte multumit de el cu toate ca am trecut de la r1 2007 la asa ceva. E cu totul altceva decat un speed, dar iti ofera satisfactii deosebite cu toate ca nu are nicio treime din puterea unui r1. Probabil ca cele cu motoare mai mari, de 1400, 1500 sau 1800 cmc sunt si mai extraordinare, dar sincer chiar ma multumeste si motorizarea asta de 800 cmc, pentru ca oricum dupa 90-100 km/h te bate vantul prea tare, asta e parerea mea de posesor proaspat de cruiser, oricum este chestiune de gusturi, preferinte, etc. Daca userul sensei este amabil, il rog sa imi trimita si mie pe adresa adimotor2006@yahoo.com lista cu ce trebuie facut la reviziile periodice pentru motoreta asta. Multumiri anticipate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Rog baetii sa-mi spuna si mie unde dau jos un manual de intruder M800/C800 ca banuiesc ca sunt la fel, vreau sa schimb uleiul pentru un prieten la C800 din 2007 si vreau sa cetesc ce si cum.

Va foarte multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator gollum

Salutare.

Imi trebuie cauciucuri SH fata 80/90-21 si spate 140/90-15 pentru VS 800. Trebuie sa fac ITP-ul si ce am pe motor sun tocite.

Va mutumesc.

 

Ai PM ;)

Olivia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

probabil ca au fost comasate cateva topicuri....dar, informatiile referitoare la intruder vs, sunt. :cheers:

 

Asa....acum, ca am gasit topicul intruderelor, sa va spun ce ma doare pe mine...si sa va rog sa ma ajutati cu sfaturi/idei.

Sunt fericitul posesor al unui SUZUKI INTRUDER, nr. Identificare VR51BD101188, AN FABRICATIE 1987, MOTOR TIP R502, CILINDREE 748 cmc, pe care l-am bagat in revizie totala.

Momentan, am demontat motorul, pe subansamble mari ( cadru, furca, motor,etc.)

si-acum....prima intrebare

1. M-am uitat la intruderele de pe net...si am observat ca TOATE au discul de frana fata, PE PARTEA DREAPTA...insa, dupa cum se poate observa in poza...la mine, discul de frana, este PE PARTEA STANGA :blink: ( asa am cumparat-o din germania, in 2007...nu s-a umblat deloc la ea).Intrebarea e...se poate sa fie o eroare, si trebuie sa schimb si io discul de pe stg pe dr. sau asa e tipul meu de motocicleta?

2. Daca are cineva, de vanzare comenzi avansate, second-hand, dar in stare normala, sa zic,rog sa-mi dea de stire.

3. Am masurat compresia si pe un cilindru am presiune 8, pe celalalt, presiune 5, deci e clar, motorul necesita segmentare....insa, din pacate,segmentii sunt foarte scumpi... :( si drept urmare, ca orice roman istet ca o bujie, m-am gandit ca poate gasesc de pe la alte motoare, care sa se potriveasca...asa ca, daca stie careva ceva in sensul asta, sau ceva firme din romania, care comercializeaza segmenti la un pret cat de cat oki....va rog sa postati.

4. Cu ocazia demontarii, mi s-a crapat suportul de prindere de la far (plastic, prins cu ceva smac intarit), drept pentru care, m-ar interesa un far second.

5. Daca are cineva de vanzare telescoape spate, rog sa-mi faca o oferta.

6. Segmentarea, o voi face eu...dar, nu sunt sigur cum trebuie pusa la punct distributia...asa ca, daca e careva care se pricepe, as ruga sa posteze aici un tutorial antiprost. :rusinica:

7. M-ar ajuta foarte mult, daca ati putea sa-mi spuneti ceva firme(daca se considera reclama, sau contravine regulamentului forumului, va rog lasati mesajele in pm) care se ocupa cu comercializarea piese motor, am nevoie de urmatoarele repere:

Set segmenti

Set simering telescoape fata

Filtru aer carburator I

Filtru aer carburator II

Filtru ulei

Saboti frana spate( sau ferodouri)

Garnitura chiulasa I

Garnitura chiulasa II

Simering supape

Garnitura galerie

Garnitura imbinare evacuare

Ulei telescoape fata

Ulei pentru motor

Bujii

:cheers:

post-10996-0-80296100-1327439680_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io m-am uitat pe net la intruder din 1987, si am gasit multe, fix culoarea care o ai si tu, cu discul pe stanga :)

 

oricum nu-l poti muta, etrierul fiind pentru stanga doar. pe dreapta nici n-am vazut, da probabil or fi

 

pentru piese incearca motonetro.ro

 

sau userul metricmotion, serios, prompt, preturi bune

 

"tutorial" de distributie ar trebui sa gasesti in manualul de reparatie al mobrei, care, daca nu il ai, il gsesti pe net

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil ca au fost comasate cateva topicuri....dar, informatiile referitoare la intruder vs, sunt. :cheers:

 

Asa....acum, ca am gasit topicul intruderelor, sa va spun ce ma doare pe mine...si sa va rog sa ma ajutati cu sfaturi/idei.

Sunt fericitul posesor al unui SUZUKI INTRUDER, nr. Identificare VR51BD101188, AN FABRICATIE 1987, MOTOR TIP R502, CILINDREE 748 cmc, pe care l-am bagat in revizie totala.

Momentan, am demontat motorul, pe subansamble mari ( cadru, furca, motor,etc.)

si-acum....prima intrebare

1. M-am uitat la intruderele de pe net...si am observat ca TOATE au discul de frana fata, PE PARTEA DREAPTA...insa, dupa cum se poate observa in poza...la mine, discul de frana, este PE PARTEA STANGA :blink: ( asa am cumparat-o din germania, in 2007...nu s-a umblat deloc la ea).Intrebarea e...se poate sa fie o eroare, si trebuie sa schimb si io discul de pe stg pe dr. sau asa e tipul meu de motocicleta?

2. Daca are cineva, de vanzare comenzi avansate, second-hand, dar in stare normala, sa zic,rog sa-mi dea de stire.

3. Am masurat compresia si pe un cilindru am presiune 8, pe celalalt, presiune 5, deci e clar, motorul necesita segmentare....insa, din pacate,segmentii sunt foarte scumpi... :( si drept urmare, ca orice roman istet ca o bujie, m-am gandit ca poate gasesc de pe la alte motoare, care sa se potriveasca...asa ca, daca stie careva ceva in sensul asta, sau ceva firme din romania, care comercializeaza segmenti la un pret cat de cat oki....va rog sa postati.

4. Cu ocazia demontarii, mi s-a crapat suportul de prindere de la far (plastic, prins cu ceva smac intarit), drept pentru care, m-ar interesa un far second.

5. Daca are cineva de vanzare telescoape spate, rog sa-mi faca o oferta.

6. Segmentarea, o voi face eu...dar, nu sunt sigur cum trebuie pusa la punct distributia...asa ca, daca e careva care se pricepe, as ruga sa posteze aici un tutorial antiprost. :rusinica:

7. M-ar ajuta foarte mult, daca ati putea sa-mi spuneti ceva firme(daca se considera reclama, sau contravine regulamentului forumului, va rog lasati mesajele in pm) care se ocupa cu comercializarea piese motor, am nevoie de urmatoarele repere:

Set segmenti

Set simering telescoape fata

Filtru aer carburator I

Filtru aer carburator II

Filtru ulei

Saboti frana spate( sau ferodouri)

Garnitura chiulasa I

Garnitura chiulasa II

Simering supape

Garnitura galerie

Garnitura imbinare evacuare

Ulei telescoape fata

Ulei pentru motor

Bujii

:cheers:

http://www.sportslinkup.com/shop/0-SUZUKI-INTRUDER-vs-800-41-GALLERY.html

Cauta in paginile din adresa atasata.Am vazut multe care ti-ar trebui, in afara de garnituri pe care le poti comanda din Romania.

http://www.ebay.com/itm/HM1-Headlight-MOUNT-Suzuki-Intruder-700-750-800-1400-Maurader-VZ800-VS800-VL800-/110769540069?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item19ca610be5

Un far simpatic.

http://www.ebay.com/itm/SUZUKI-INTRUDER-VS800-VX800-VS-VX-800-VALVE-SEALS-VITON-/300408634910?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item45f1bffe1e

Semeringuri supape.

Am vazut si filtre de aer si saboti (ferodouri) frana, s.a.m.d.

Editat de catas_him
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...