Sari la conținut

Postări Recomandate

Pentru acces facil la baterie poti face cum fac eu: roata spate pe trotuar/bordura, roata fata mai jos, pe carosabil si ai destul loc sa umbli la cutia bateriei fara nicio problema.

Daca stai in Romania si ai "acces" la zidurile, pardon, bordurile de granit puse de Videanu. La a mea m-am uitat lung cand am vazut solutia aleasa, cam dupa ureche.Bine ca n-a fost nevoie sa o dau jos niciodata. Sunt momente cand imi pare rau ca am fost tampit si n-am tinut-o. Anul viitor ma paste un 1400,un 1500 sau un 1800 sa vedem ce spune zeul buget.

 

M-am dat cu un 1400 al unui prieten si am ramas placut impresionat de cuplu si acceleratie. Mai impresionat am ramas de vaca de 1500.

 

Am reusit sa-l "imbolnavesc" pe un prieten cu Vs-ul meu si, acum cateva zile si-a cumparat un vs 750 custom, superb cu 1000 euro, apropo de preturile cerute de baieti pe mobrele de acasa.

 

Le: Mobra din poze e fosta mea :)

post-11570-0-51818500-1383749285_thumb.jpg

post-11570-0-88416400-1383749389_thumb.jpg

post-11570-0-42184100-1383749405_thumb.jpg

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca stai in Romania si ai "acces" la zidurile, pardon, bordurile de granit puse de Videanu. La a mea m-am uitat lung cand am vazut solutia aleasa, cam dupa ureche.Bine ca n-a fost nevoie sa o dau jos niciodata. Sunt momente cand imi pare rau ca am fost tampit si n-am tinut-o. Anul viitor ma paste un 1400,un 1500 sau un 1800 sa vedem ce spune zeul buget.

 

M-am dat cu un 1400 al unui prieten si am ramas placut impresionat de cuplu si acceleratie. Mai impresionat am ramas de vaca de 1500.

 

Am reusit sa-l "imbolnavesc" pe un prieten cu Vs-ul meu si, acum cateva zile si-a cumparat un vs 750 custom, superb cu 1000 euro, apropo de preturile cerute de baieti pe mobrele de acasa.

 

Le: Mobra din poze e fosta mea :)

La 1400 bateria e putin mai mica si accesul la ea e mai facil, se poate scoate din "cutie" fara inginerii romanesti (cel putin la a mea a mers fara sa o mai sui pe bordura).

Din punct de vedere al puterii/acceleratiei, e minunat, nu am ce compara cu VS800 (m-am dat vreo 40000 km pe vs800, am trecut la vaca de 1400 si se simte diferenta de la cer la pamant)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1400 bateria e putin mai mica si accesul la ea e mai facil, se poate scoate din "cutie" fara inginerii romanesti (cel putin la a mea a mers fara sa o mai sui pe bordura).

Din punct de vedere al puterii/acceleratiei, e minunat, nu am ce compara cu VS800 (m-am dat vreo 40000 km pe vs800, am trecut la vaca de 1400 si se simte diferenta de la cer la pamant)

De acord cu tine ! nimic de comparat intre xx intruder s-au ceva de la categoria 750-800 cu zmeu de 1400 ...trage ca un tractor si consuma nu foarte mult , pe langa fratele lui mai mic de 800 !

Faptul e ....fiecare categorie are frumustea lui !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu stima, de curand am cumparat din olanda un intruder vs 800 gl din 98 va rog daca are cineva timp si dispozitie necesara sa im spuneti cat mai multe despre acest model dar cu mare inters din partea mea este cu ce fel de ulei mere ce filtre de aer si ulei, vreau sa o tin cat mai '' sanatoasa '' deoarece nu sunt interesat de vanzari si cumparari am luat-o cu 2700 euro (pentru ca asta ar intreba poate cineva dintre dvs) deci orice sfaturi si detalii va rog daca aveti timp sa imi dati daca aveti orice carte tehnica mai ales in lb romana v-as ramaine recunascator .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu stima, de curand am cumparat din olanda un intruder vs 800 gl din 98 va rog daca are cineva timp si dispozitie necesara sa im spuneti cat mai multe despre acest model dar cu mare inters din partea mea este cu ce fel de ulei mere ce filtre de aer si ulei, vreau sa o tin cat mai '' sanatoasa '' deoarece nu sunt interesat de vanzari si cumparari am luat-o cu 2700 euro (pentru ca asta ar intreba poate cineva dintre dvs) deci orice sfaturi si detalii va rog daca aveti timp sa imi dati daca aveti orice carte tehnica mai ales in lb romana v-as ramaine recunascator .

Salut!

Pai poti baga asa:

1. Ulei motor Motul 5100 sau 7100 (Motul am bagat eu si merge foarte bine) 10W40 cu filtru de ulei HiFlo138 (schimbate impreuna la 5500-6000 km);

2. Ulei furca 10W

3. Filtre aer HiFlo

4. Bujii NGK DPR8EA-9

5. Ulei cardan 80W90

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

seara buna, stie careva sa imi spuna cat ulei motor (cu tot cu filtru) intra? si antigel? sa inteleg ca exista motul 5100 si 7100 care ar fi mai indicat? pentru tipul meu de motor? merci anticipat ptr raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

seara buna, stie careva sa imi spuna cat ulei motor (cu tot cu filtru) intra? si antigel? sa inteleg ca exista motul 5100 si 7100 care ar fi mai indicat? pentru tipul meu de motor? merci anticipat ptr raspuns

Antigel - 1700 ml, sa cauti antigel pentru radiatoare de aluminiu (parca are culoarea roz, nici nu mai stiu, de cand l-am schimbat)

Ulei motor - fara schimbul filtrului de ulei 2400 ml, cu schimbul filtrului de ulei 2800 ml

Ulei cardan - 200-220 ml

Ulei furca - 418 ml in fiecare tub

Lichid frana/ambreiaj DOT4

Detaliile tehnice/capacitatile sunt extrase din manualul de service original Suzuki

Din punct de vedere al marcii, parerile sunt impartite. Mai poti alege si BelRay sau Motorex, pe langa Motul (eu am dat exemplu de Motul ca cu ala am simtit ca merge cel mai OK motorul - si mai ales cu 7100 desi e full sintetic, fata de 5100 semisintetic, am incercat o data si Motorex insa dupa 1500 km l-am dat afara)

 

Proprietarul anterior nu ti-a dat detalii de ce marca de ulei a bagat in el? Sau poate ai trecut ceva-ceva prin cartea de service a motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

vand piese originale VS1400 in stare excelenta

sa (2 buc +1), sissy bar complet, arcuri furca fata, comenzi/pedale, 2 seturi complete de tevi/tobe esapament si o gramada de alte maruntisuri date jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand piese originale VS1400 in stare excelenta

sa (2 buc +1), sissy bar complet, arcuri furca fata, comenzi/pedale, 2 seturi complete de tevi/tobe esapament si o gramada de alte maruntisuri date jos

Salut man! Baga si tu niste foto si niste preturi, poate ma agat de ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa-mi fac timp sapt. viitoare, caut si postarile mai vechi cu poze ca am mai pus, dar fac si altele, preturile ? corecte si mult sub cele de pe eBay-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cioc-cioc. Aici e biroul de dat mare? :alcy:

E fix asa cum am visat-o.... azi a ajuns la noua ei casa. Thank's Ioda & Thorus & compania de sunet "Intruder Bucuresti."

Sa o calaresti sanatos si fara incidente, si sa ai grija mai mare de ea ;)

 

vand piese originale VS1400 in stare excelenta

sa (2 buc +1), sissy bar complet, arcuri furca fata, comenzi/pedale, 2 seturi complete de tevi/tobe esapament si o gramada de alte maruntisuri date jos

ar fi minunat daca ai da cover-urile de la imbinarile tobelor, tablele alea de inox greu de gasit si scumpe ca dracu pe ebay

 

si mai asteptam lista si cu celelalte maruntisuri ;)

Editat de thorus_2003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum se poate observa din fotografii, roata spate se innegreste pe ambele parti de la fum. Este un fenomen normal? Este un simptom al unei defectiuni?

Banuiesc ca nu e amestecul cum trebuie si nu se ard toate gazele...negreala aia e de la fum cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E jale cand tre sa schimbi cablurile de acceleretie,soc,interventii pe ici-colo.Infernal de ingramadit si de aiurea conceput.

eh, asta pana te obisnuiesti unde si cum tre sa desfaci, ca sa nu te chinui prea mult ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... mda, acum cateva zile am schimbat un carburator...

crima. e atat de ingramadit totul ca la un moment ma intrebam daca voi reusi pana la urma...

am reusit insa, normal...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... mda, acum cateva zile am schimbat un carburator...

crima. e atat de ingramadit totul ca la un moment ma intrebam daca voi reusi pana la urma...

am reusit insa, normal...

intr-adevar, e inghesuita toata sub rezervor, sub shaua pilotului, dar cu manualul in fata si cu multa rabdare, merge rezolvata. eu o am acum a mea imprastiata toata, pe cadru mai e doar motorul dar sunt sigur ca o pun la loc, fara sa imi mai ramana piese de inca una ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-adevar, e inghesuita toata sub rezervor, sub shaua pilotului, dar cu manualul in fata si cu multa rabdare, merge rezolvata. eu o am acum a mea imprastiata toata, pe cadru mai e doar motorul dar sunt sigur ca o pun la loc, fara sa imi mai ramana piese de inca una ;)

eu sunt gata...

mai am de pus filtrele noi de aer, rezervorul si saua si am terminat...

mai am de trecut de montarea admisiilor de aer dintre airbox-uri si carburatoare, alta aventura. la cel din spate esta alta aventura pana ii prinzi colierul..

stau inca in dubii daca sa fac asigurarea deja sau se mai strica vremea odata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...