Gixu. Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) Pentru acces facil la baterie poti face cum fac eu: roata spate pe trotuar/bordura, roata fata mai jos, pe carosabil si ai destul loc sa umbli la cutia bateriei fara nicio problema. Daca stai in Romania si ai "acces" la zidurile, pardon, bordurile de granit puse de Videanu. La a mea m-am uitat lung cand am vazut solutia aleasa, cam dupa ureche.Bine ca n-a fost nevoie sa o dau jos niciodata. Sunt momente cand imi pare rau ca am fost tampit si n-am tinut-o. Anul viitor ma paste un 1400,un 1500 sau un 1800 sa vedem ce spune zeul buget. M-am dat cu un 1400 al unui prieten si am ramas placut impresionat de cuplu si acceleratie. Mai impresionat am ramas de vaca de 1500. Am reusit sa-l "imbolnavesc" pe un prieten cu Vs-ul meu si, acum cateva zile si-a cumparat un vs 750 custom, superb cu 1000 euro, apropo de preturile cerute de baieti pe mobrele de acasa. Le: Mobra din poze e fosta mea Editat Noiembrie 6, 2013 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thorus_2003 Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Daca stai in Romania si ai "acces" la zidurile, pardon, bordurile de granit puse de Videanu. La a mea m-am uitat lung cand am vazut solutia aleasa, cam dupa ureche.Bine ca n-a fost nevoie sa o dau jos niciodata. Sunt momente cand imi pare rau ca am fost tampit si n-am tinut-o. Anul viitor ma paste un 1400,un 1500 sau un 1800 sa vedem ce spune zeul buget. M-am dat cu un 1400 al unui prieten si am ramas placut impresionat de cuplu si acceleratie. Mai impresionat am ramas de vaca de 1500. Am reusit sa-l "imbolnavesc" pe un prieten cu Vs-ul meu si, acum cateva zile si-a cumparat un vs 750 custom, superb cu 1000 euro, apropo de preturile cerute de baieti pe mobrele de acasa. Le: Mobra din poze e fosta mea La 1400 bateria e putin mai mica si accesul la ea e mai facil, se poate scoate din "cutie" fara inginerii romanesti (cel putin la a mea a mers fara sa o mai sui pe bordura). Din punct de vedere al puterii/acceleratiei, e minunat, nu am ce compara cu VS800 (m-am dat vreo 40000 km pe vs800, am trecut la vaca de 1400 si se simte diferenta de la cer la pamant) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ioda Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=am&ID=527605 De vanzare Daca are cineva pe cineva care vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian1980 Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 La 1400 bateria e putin mai mica si accesul la ea e mai facil, se poate scoate din "cutie" fara inginerii romanesti (cel putin la a mea a mers fara sa o mai sui pe bordura). Din punct de vedere al puterii/acceleratiei, e minunat, nu am ce compara cu VS800 (m-am dat vreo 40000 km pe vs800, am trecut la vaca de 1400 si se simte diferenta de la cer la pamant) De acord cu tine ! nimic de comparat intre xx intruder s-au ceva de la categoria 750-800 cu zmeu de 1400 ...trage ca un tractor si consuma nu foarte mult , pe langa fratele lui mai mic de 800 ! Faptul e ....fiecare categorie are frumustea lui ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashu999 Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 cu stima, de curand am cumparat din olanda un intruder vs 800 gl din 98 va rog daca are cineva timp si dispozitie necesara sa im spuneti cat mai multe despre acest model dar cu mare inters din partea mea este cu ce fel de ulei mere ce filtre de aer si ulei, vreau sa o tin cat mai '' sanatoasa '' deoarece nu sunt interesat de vanzari si cumparari am luat-o cu 2700 euro (pentru ca asta ar intreba poate cineva dintre dvs) deci orice sfaturi si detalii va rog daca aveti timp sa imi dati daca aveti orice carte tehnica mai ales in lb romana v-as ramaine recunascator . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thorus_2003 Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 cu stima, de curand am cumparat din olanda un intruder vs 800 gl din 98 va rog daca are cineva timp si dispozitie necesara sa im spuneti cat mai multe despre acest model dar cu mare inters din partea mea este cu ce fel de ulei mere ce filtre de aer si ulei, vreau sa o tin cat mai '' sanatoasa '' deoarece nu sunt interesat de vanzari si cumparari am luat-o cu 2700 euro (pentru ca asta ar intreba poate cineva dintre dvs) deci orice sfaturi si detalii va rog daca aveti timp sa imi dati daca aveti orice carte tehnica mai ales in lb romana v-as ramaine recunascator . Salut! Pai poti baga asa: 1. Ulei motor Motul 5100 sau 7100 (Motul am bagat eu si merge foarte bine) 10W40 cu filtru de ulei HiFlo138 (schimbate impreuna la 5500-6000 km); 2. Ulei furca 10W 3. Filtre aer HiFlo 4. Bujii NGK DPR8EA-9 5. Ulei cardan 80W90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashu999 Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 seara buna, stie careva sa imi spuna cat ulei motor (cu tot cu filtru) intra? si antigel? sa inteleg ca exista motul 5100 si 7100 care ar fi mai indicat? pentru tipul meu de motor? merci anticipat ptr raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thorus_2003 Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 seara buna, stie careva sa imi spuna cat ulei motor (cu tot cu filtru) intra? si antigel? sa inteleg ca exista motul 5100 si 7100 care ar fi mai indicat? pentru tipul meu de motor? merci anticipat ptr raspuns Antigel - 1700 ml, sa cauti antigel pentru radiatoare de aluminiu (parca are culoarea roz, nici nu mai stiu, de cand l-am schimbat) Ulei motor - fara schimbul filtrului de ulei 2400 ml, cu schimbul filtrului de ulei 2800 ml Ulei cardan - 200-220 ml Ulei furca - 418 ml in fiecare tub Lichid frana/ambreiaj DOT4 Detaliile tehnice/capacitatile sunt extrase din manualul de service original Suzuki Din punct de vedere al marcii, parerile sunt impartite. Mai poti alege si BelRay sau Motorex, pe langa Motul (eu am dat exemplu de Motul ca cu ala am simtit ca merge cel mai OK motorul - si mai ales cu 7100 desi e full sintetic, fata de 5100 semisintetic, am incercat o data si Motorex insa dupa 1500 km l-am dat afara) Proprietarul anterior nu ti-a dat detalii de ce marca de ulei a bagat in el? Sau poate ai trecut ceva-ceva prin cartea de service a motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashu999 Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 sal nu mi-a zis propietraul nimi ca eu l-am luat printr-un amic nici nu il cunosc pe olandez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lidi_moto Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 tobe suzuki.pret 200lei.poze la pagina 89.tel: 0762 679 952 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 Caut o roata spate de Intruder pentru un proiect. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 Vinde careva flansele care fixeaza galeriile pe cilindri de la VS800? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 vand piese originale VS1400 in stare excelenta sa (2 buc +1), sissy bar complet, arcuri furca fata, comenzi/pedale, 2 seturi complete de tevi/tobe esapament si o gramada de alte maruntisuri date jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thorus_2003 Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 vand piese originale VS1400 in stare excelenta sa (2 buc +1), sissy bar complet, arcuri furca fata, comenzi/pedale, 2 seturi complete de tevi/tobe esapament si o gramada de alte maruntisuri date jos Salut man! Baga si tu niste foto si niste preturi, poate ma agat de ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 o sa-mi fac timp sapt. viitoare, caut si postarile mai vechi cu poze ca am mai pus, dar fac si altele, preturile ? corecte si mult sub cele de pe eBay-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 parbriz givi universal fu pe honda shadow apoi pe virago,deci merge perfect si pe intruder si altele pret 250 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Cioc-cioc. Aici e biroul de dat mare? E fix asa cum am visat-o.... azi a ajuns la noua ei casa. Thank's Ioda & Thorus & compania de sunet "Intruder Bucuresti." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thorus_2003 Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 (editat) Cioc-cioc. Aici e biroul de dat mare? E fix asa cum am visat-o.... azi a ajuns la noua ei casa. Thank's Ioda & Thorus & compania de sunet "Intruder Bucuresti." Sa o calaresti sanatos si fara incidente, si sa ai grija mai mare de ea vand piese originale VS1400 in stare excelenta sa (2 buc +1), sissy bar complet, arcuri furca fata, comenzi/pedale, 2 seturi complete de tevi/tobe esapament si o gramada de alte maruntisuri date jos ar fi minunat daca ai da cover-urile de la imbinarile tobelor, tablele alea de inox greu de gasit si scumpe ca dracu pe ebay si mai asteptam lista si cu celelalte maruntisuri Editat Februarie 6, 2014 de thorus_2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vexxatu Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Dupa cum se poate observa din fotografii, roata spate se innegreste pe ambele parti de la fum. Este un fenomen normal? Este un simptom al unei defectiuni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thorus_2003 Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Dupa cum se poate observa din fotografii, roata spate se innegreste pe ambele parti de la fum. Este un fenomen normal? Este un simptom al unei defectiuni? Banuiesc ca nu e amestecul cum trebuie si nu se ard toate gazele...negreala aia e de la fum cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 E jale cand tre sa schimbi cablurile de acceleretie,soc,interventii pe ici-colo.Infernal de ingramadit si de aiurea conceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thorus_2003 Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 E jale cand tre sa schimbi cablurile de acceleretie,soc,interventii pe ici-colo.Infernal de ingramadit si de aiurea conceput. eh, asta pana te obisnuiesti unde si cum tre sa desfaci, ca sa nu te chinui prea mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 ... mda, acum cateva zile am schimbat un carburator... crima. e atat de ingramadit totul ca la un moment ma intrebam daca voi reusi pana la urma... am reusit insa, normal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thorus_2003 Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 ... mda, acum cateva zile am schimbat un carburator... crima. e atat de ingramadit totul ca la un moment ma intrebam daca voi reusi pana la urma... am reusit insa, normal... intr-adevar, e inghesuita toata sub rezervor, sub shaua pilotului, dar cu manualul in fata si cu multa rabdare, merge rezolvata. eu o am acum a mea imprastiata toata, pe cadru mai e doar motorul dar sunt sigur ca o pun la loc, fara sa imi mai ramana piese de inca una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 intr-adevar, e inghesuita toata sub rezervor, sub shaua pilotului, dar cu manualul in fata si cu multa rabdare, merge rezolvata. eu o am acum a mea imprastiata toata, pe cadru mai e doar motorul dar sunt sigur ca o pun la loc, fara sa imi mai ramana piese de inca una eu sunt gata... mai am de pus filtrele noi de aer, rezervorul si saua si am terminat... mai am de trecut de montarea admisiilor de aer dintre airbox-uri si carburatoare, alta aventura. la cel din spate esta alta aventura pana ii prinzi colierul.. stau inca in dubii daca sa fac asigurarea deja sau se mai strica vremea odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.