Sari la conținut

Postări Recomandate

Incearca Cepsa 10W50,eu am bagat la Vulcan si functioneaza la fel de bine ca si cu Castrol sau Motorex.

E si foarte ieftin. Nu cred ca e fabricat intr-o ghereta pe malul santului. Parerea mea este ca e cu mult mai

bun decat Motul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut, vad ca esti din Bucuresti poti sa-mi spui de la cat la cat l-ai marit, unde si cat a costat operatia ca la a mea benzina pentru 230 km pana la rezerva e meschin.

 

Merci anticipat

Ajunge pe l-a 20 de litri. Mi l-a marit un tovaras, tot cu VS, care si-a marit si la 800-le lui si la 800-le meu. Toata lucrarea a ajuns cam 200 euro (taiat, sudat, chituri, vopsele.

 

Am pus, in final, si comenzile avansate pe tractor ;)

post-13236-0-75589400-1397243755_thumb.jpgpost-13236-0-61846100-1397243758_thumb.jpg

Editat de thorus_2003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal spune-mi si mie te rog cum se vopseste sau ce procedeu este ala prin care ai facut motorul negru in loc de culoarea clasica de aluminium.

cred ca e dat jos de pe cadru si vopsit cu vopsea elecrostatica, rezistenta la caldura. asa l-am luat si nu am intrebat cum a fost "prelucrat" inainte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

modificarile de peste iarna, numarul lateral si tevile de inox :) si sunet ...

proiectam un sissy bar cu prindere in 2 puncte pe aripa pe fiecare parte, nici inalt dar nici mic, a la H-D-ul din imagine si care sa se poata monta/demonta in 2 minute + un pad detasabil,

si un radiator de inox pt. ulei din 2 bucati, facute pe strung si montate intre barele cadrului, dar probabil la iarna

ar mai merge un filtru de aer lateral ca sa-l anulez pe cel de sub rezervor, putand renunta astfel si la capacele/protectiile alea de pe cadru, dar este mai complicat, se poate face tot la iarna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modificarile de peste iarna, numarul lateral si tevile de inox :) si sunet ...

proiectam un sissy bar cu prindere in 2 puncte pe aripa pe fiecare parte, nici inalt dar nici mic, a la H-D-ul din imagine si care sa se poata monta/demonta in 2 minute + un pad detasabil,

si un radiator de inox pt. ulei din 2 bucati, facute pe strung si montate intre barele cadrului, dar probabil la iarna

ar mai merge un filtru de aer lateral ca sa-l anulez pe cel de sub rezervor, putand renunta astfel si la capacele/protectiile alea de pe cadru, dar este mai complicat, se poate face tot la iarna

"burlanele" de inox sunt home-made ? le-ai pus in continuarea coatelor originele din cate vad. ai mai pus ceva filtre in tevi?

incanta-ne si noua urechile cu un filmulet, cu motorul pornit, pe viitor ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

burlanele (in sensul folosit la noi) sunt mult mai mari in diametru :)

tevile sunt goale cu exceptia unor "lollypops" facute de mine, artizanal 100%, sunt home made profi de catre un mare meserias (C.N.L.), taiate tot de el, cleme sudate la fel, bucsi filetate facute pe strung apoi sudate, pregatire pt. imbinare perfecta si pt. sudura pe strung (my man), diametru ca la galerii exact, 50 mm, la imbinari cu garnituri de grafit professional custom made (ETANSARI GRAFEX Ploiesti, hats off !!!) cu insertie de inox, au grosimea de perete de 3 mm, la una sunt sudate 2 coturi, lustruite de baietii cu balustradele

in week-end daca nu ploua fac un filmulet, desi suna mai bine in mers (nu m-am auzit din spate inca :)) ...suna bine pe basi dar si putin a drag pipes no ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci mult, numai drumuri bune si tie !!

ca sa zic... Doamne da la toata lumea motoare, si/tot mai faine si mai multe ...si primavara inca din ianuarie ca anul asta :)

Editat de aoreus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

burlanele (in sensul folosit la noi) sunt mult mai mari in diametru :)

tevile sunt goale cu exceptia unor "lollypops" facute de mine, artizanal 100%, sunt home made profi de catre un mare meserias (C.N.L.), taiate tot de el, cleme sudate la fel, bucsi filetate facute pe strung apoi sudate, pregatire pt. imbinare perfecta si pt. sudura pe strung (my man), diametru ca la galerii exact, 50 mm, la imbinari cu garnituri de grafit professional custom made (ETANSARI GRAFEX Ploiesti, hats off !!!) cu insertie de inox, au grosimea de perete de 3 mm, la una sunt sudate 2 coturi, lustruite de baietii cu balustradele

in week-end daca nu ploua fac un filmulet, desi suna mai bine in mers (nu m-am auzit din spate inca :)) ...suna bine pe basi dar si putin a drag pipes no ...

o intreaga inginerie! foarte tare ca ai avut la cine sa ti le faci, exact cum le-ai vrut. Daca ai ceva foto din timpul "constructiei" sau cateva cadre mai apropiate ale unor parti din evacuari, pune si tu aici, sa avem de inspiratie. si eu intentionez, la iarna, sa ii pun ceva asemanator, numai ca o sa le las double sided, cum le am si pe 800, parca arata mai ferches ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Din cauza top case-ului montat pe el si a greutatii bagate in top case ,portbagajul meu a cedat.

Pot sa il sudez,dar poate are cineva de vanzare......asadar....Caut sa cumpar portbagaj pt.Intruder M 800/an 2007 sau daca stiti pe cineva care sa imi faca unul ori din teava,ori din material plin(inox sau otel vopsit negru)

Eventual cumpar si sissy-bar cu portbagaj....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

A incercat cineva sa puna un 240 pe spate, la un Intruder ? Am citit aproape tot topicul si n-am vazut nici o poza/informatie despre cineva care ar avea.

Ma gandesc sa cumpar un VS1400 si sa-l fac custom incat sa incapa un 240 pe spate.. vreo parere sau sfat de la cineva ? Trebuie construita alta bascula, si cel mai important un custom "swing-arm" care sa adapteze cardanul la dimensiunea marita a rotii, incat mobra sa-si pastreze aliniamentul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vand Suzuki Intruder VL 800

 

Motor de 53 CP, pe injectie, fabricatie 2006, 44000 km ( reali), primul proprietar in Romania ( adus din Germania in 2012).

Are transmisia pe cardan si consum mic.

Este gata de drum, cu multe consumabile recent schimbate.

Accesoriile precum cele din imagini plus doua proiectoare pe led, ce le voi monta in perioada urmatoare si plus un dragbar.

ITP valabil pana 2016.

Il puteti gasi si pe bikeshop.

 

Pretul este de 5650 euro ( usor negociabil), cu predare in Cluj-Napoca.

Informatii suplimentare la telefon 0740-000.404.

Nick

post-59121-0-35367300-1404739303_thumb.jpg

post-59121-0-32279100-1404739311_thumb.jpg

post-59121-0-82988400-1404739320_thumb.jpg

post-59121-0-87017400-1404739328_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un problem si deja incep sa ma satur de VS-ul asta de 800... Amu 2 weekend-uri am facut vreo 500 km, no problem, fara nici o strangere de inima. Apoi l-am pus in garaj, ca am fost super-aglomerat cu bacul (in comisie)... Nu mai porneste animalul... Ma tot holb la el, nu mere pompa de benzen. IARASI! Asta dupa ce i-am inlocuit tiristorul lui peste amu o luna, din partea superioara a pompei (electronica). Ma gandesc la 2 surse a problemei: releul sau pompa in sine... Deja ma exaspereaza... Explicati-mi si mie cum puii lui Hektor se poate futiza pompa/releul in stand-by?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un problem si deja incep sa ma satur de VS-ul asta de 800... Amu 2 weekend-uri am facut vreo 500 km, no problem, fara nici o strangere de inima. Apoi l-am pus in garaj, ca am fost super-aglomerat cu bacul (in comisie)... Nu mai porneste animalul... Ma tot holb la el, nu mere pompa de benzen. IARASI! Asta dupa ce i-am inlocuit tiristorul lui peste amu o luna, din partea superioara a pompei (electronica). Ma gandesc la 2 surse a problemei: releul sau pompa in sine... Deja ma exaspereaza... Explicati-mi si mie cum puii lui Hektor se poate futiza pompa/releul in stand-by?

Cablarea pana la pompa/releu, le-ai verificat, poate ai vreun fir puscat pe undeva si face scurt

Incearca alta pompa de benzen, poate asta, cu tot cu "reparatii" este deja prea batrana si nu mai vrea sa lucre cum treba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am alta pompa de benzen, in zona asta e singurul VS800 pe o raza de 150 km, mai ales ca asta are 4 fire iar ce gasesc pe la mecanicii de aici au doar 2 :( L-oi verifica saptamana viitoare ca amu ma duc (mai) la munte, pana maine seara, sa ma calmez ;) ...

Editat de pHa_King
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am alta pompa de benzen, in zona asta e singurul VS800 pe o raza de 150 km, mai ales ca asta are 4 fire iar ce gasesc pe la mecanicii de aici au doar 2 :( L-oi verifica saptamana viitoare ca amu ma duc (mai) la munte, pana maine seara, sa ma calmez ;) ...

OK, odihna placuta si sa ne tii la curent cu ce rezolvi ;)

Sa ne dai de stire si pe grupul de pe FB.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...