Sari la conținut

Pierde puterea dupa 5k rpm


Panterra
 Share

Postări Recomandate

Care s-a lovit de problema asta: trage bine pana la 5k rpm apoi devine mai moale , la franare brusca moare motoru in mers. Precizez ca motoru este la reprezentanta suzuki de 2saptamani unde raspunsul de ieri a fost" merge un pic mai bine" cu alte cuvinte nu stiu sa-l faca. Dupa spusele lor au facut test de compresie si este ok, au reglat supapele, au curatat carburatoarele si le-au sincronizat. Eu ce sa cred ! Pe ce sa le dau bani cand motoru e "un pic mai bine" adica se comporta aproape cum l-am dus. Dati-mi sfaturi ,idei ca mai bine-l fac eu atat cat ma pricep

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten a avut o asemenea problema in urma cu multi ani la o Dacia care era in garantie,dupa multe piese schimbate (delco,carburator) s-a descoperit ca lantul de distributie avea multe role sparte asa ca distributia era nitel intarziata. Verifica integritatea lantului si sa nu fie sarita de la punct un dinte dar cu mare atentie,privesti reperele si semnele perfect perpendicular si cu multa lumina. Poti verifica si evacuarea sa nu fie infundata.

Am avut un 125cc montat de mecanic cu un dinte mai tarziu si nu dadea mari semne,cand am observat problema si am corectat am mai castigat niste putere la turatii mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are nici o legatura distributia.

 

Panterra - te sfatuiesc sa verifici traseul de benzina, cand se intampla asa cel mai probabil motorul nu se alimenteaza cu benzina.

 

Cauze:

- rezervor murdar - sita din interior infundata partial

- furtune gatuite

- filtru de benzina pus pe traseu din exces de zel cu toate ca moto nu are asa ceva.

- robinet infundat - fiecare robinet are un pahar decantor cu un filtru.

 

Daca debitul de benzina din rezervor spre carburi nu este suficient - asa se intampla.

 

Pun pariu ca ai facut totate tampeniile la motorul ala dar nu ai verificat esentialul - traseul de benzina.

Cat deste Suzuki Galati - laaaaa - saaaaaaa - maaaaaaa! :) Nici motocositoarea nu mi-as duce-o la aia..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

panterra tată, la 12 topicuri deschise despre probleme la motocicleta ta, eu m-aÂş gândi serios să o duc la fier vechi. eÂşti recordman la probleme de service. na, poate tu o iubeÂşti Âşi alte alea, dar deja parcă te costă prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care s-a lovit de problema asta: trage bine pana la 5k rpm apoi devine mai moale , la franare brusca moare motoru in mers. Precizez ca motoru este la reprezentanta suzuki de 2saptamani unde raspunsul de ieri a fost" merge un pic mai bine" cu alte cuvinte nu stiu sa-l faca. Dupa spusele lor au facut test de compresie si este ok, au reglat supapele, au curatat carburatoarele si le-au sincronizat. Eu ce sa cred ! Pe ce sa le dau bani cand motoru e "un pic mai bine" adica se comporta aproape cum l-am dus. Dati-mi sfaturi ,idei ca mai bine-l fac eu atat cat ma pricep

 

Iar tu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

nu mai e suzuki repsol bre, acum e una gri. i-am spus de vreo 15.000 de ori, ii mai spun odata: schimba dracului motorul!

 

motorul de pe motocicleta e vai mama lui, tzacane, caraie, face ca dracu! are motor bun omul acasa, se incapataneaza sa o tot frece asa, i se pare complicat de schimbat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarul e ca e de vis o katana repsol replica :D

radeti voi da daca ati fi in locul meu ce ati face!!! stress nare timp nare chef...sa ma ajute sa schimb motoru si singuru loc unde puteam sa o duc era singuru nostru service unde nu va povestesc am fact mobra bucati desfacuta azi am ars pana si releu de pornire ....trasa cu sufa nu a mai pornit ...REPERATII SERVICE SUZUKI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit chestia asta pe o honda era de la un furtun de benzina gatuit

Mesaj completat

adica nu poate sa asigure fluxul necesar de benzina la 5000 de ture dar pana la 5000 e suficient

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit chestia asta pe o honda era de la un furtun de benzina gatuit

Mesaj completat

adica nu poate sa asigure fluxul necesar de benzina la 5000 de ture dar pana la 5000 e suficient

da la service mi-au scos filtru de benzina chipurile nu se alimenta cum trebuie rezultatul au scurtat 1din cele 2furtune de alimentare drept urmare dupa montarea rezervorului sa gatuit deci si amestecul de benzina l-au facut gresit. Am pus furtune noi dar nu mai trage decat de la 8000 in sus apoi nu mi-a mai pornit deloc a 2-a dimineata. Ce nau reusit ei am reusit eu acasa: am desfacut toate jigloarele am curatat carburatoarele cum trebuie ramane sa le montez dar cred ca trebuie alta sincronizare?? Am reglat surubul de aer la 2,5 ture innapoi dupa ce l-am strans pana la capat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prietene benzina aia din pahare nu iti ajunge nici sa te besi :laugh: credema ca daca nu iti asigura fluxul de benzina necesar e ca o mica limitare nu va trece peste o anumita turatie , si se va ineca cand ajunge acolo . asta poate fi de la un furtun poate fi de la filtru poate fi din carburatie. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca folosind un furtun transparent si principiul vaselor comunicante poti afla daca vine suficienta benzina la turate mare... eventual un cronometru si un vas gradat pt lichide si sa compari cu debitul (din specificatii) pompei de benzina originala :D

 

Desi nu mi s-a parut credibil citeam undeva ca dametrul interior al futunelor influenteaza curgerea benzinei in sensul crearii unor turbioane(chipurile), nu neaparat legat de marimea sectiuni furtunului.

Apropo prietene, la 5-8 mii rotati , ce culare are fumul din esapament? :laugh:

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca folosind un furtun transparent si principiul vaselor comunicante poti afla daca vine suficienta benzina la turate mare... eventual un cronometru si un vas gradat pt lichide si sa compari cu debitul (din specificatii) pompei de benzina originala :D

 

Desi nu mi s-a parut credibil citeam undeva ca dametrul interior al futunelor influenteaza curgerea benzinei in sensul crearii unor turbioane(chipurile), nu neaparat legat de marimea sectiuni furtunului.

Apropo prietene, la 5-8 mii rotati , ce culare are fumul din esapament? :laugh:

cand l-am luat de la service cu furtunul gatuit care alimenta carburatoarele 3-4 tragea bine pana la 5k rpm a doua dimineata cand lam pornit a luato greu cu socu tras si incepuse iar sa nu mai traga bine tragea in suturi..imediat am pus alte furtune de alimentare mai lungi. Dupa montarea lor pana la 8k rpm tragea slab tare dupa 8000 dadea sa traga normal. A 2-a dimineata dupa schimbarea furtunelor gatuite nu a mai pornit nici cu socu nici impinsa . Trasa cu sufa de masina pornea dar acceleratia nu avea nici un efect ca si cum trageam in gol banuesc ca din cauza bujiilor ude. MENTIONEZ CA : la service reglajul supapelor, a amestecului , si sincronizare s-au facut cu un jiglor sau canal infundat dupa spusele lor deoarece nu au putut desface 2jigloare din carburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca folosind un furtun transparent si principiul vaselor comunicante poti afla daca vine suficienta benzina la turate mare... eventual un cronometru si un vas gradat pt lichide si sa compari cu debitul (din specificatii) pompei de benzina originala :P

 

Desi nu mi s-a parut credibil citeam undeva ca dametrul interior al futunelor influenteaza curgerea benzinei in sensul crearii unor turbioane(chipurile), nu neaparat legat de marimea sectiuni furtunului.

Apropo prietene, la 5-8 mii rotati , ce culare are fumul din esapament? :D

Asa, cronometrezi ca iti baga pompa 110 litri pe ora :P

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta aia a mers vreodata?

 

[

As vrea sa fiu constructiv pe acest topic.. dar

1. nu prea inteleg din ce te exprimi tu

2. pare asa "total mess" motocicleta aia ca nu stiu cu ce sa incep si cu ce sa termin..

 

:laugh:

]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta aia a mers vreodata?

 

[

As vrea sa fiu constructiv pe acest topic.. dar

1. nu prea inteleg din ce te exprimi tu

2. pare asa "total mess" motocicleta aia ca nu stiu cu ce sa incep si cu ce sa termin..

 

:laugh:

]

cei asa greu de inteles sincronizare facuta cu un carburator infundat ,reglare amestec cu un furtun gatuit aproape complet care alimenta 2carburatoare.. A mers 1zi dupa ce am inlocuit furtunu gatuit na mai pornit si mia bagat rateuri de am zis ca sarit si toba .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...