Fester Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 Demult imi doresc sa aud impresii despre bestiile aste dezbracate de 1000. Cei care le-ati manevrat cat si cei care jinduiesc dupa ele ce va place la aceste motoare si care ar fi punctele lor forte si cele slabe si cum se comporta comparativ cu miarele supersportive? De fapt orice opinie argumentata este binevenita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 Vezi ca SV1000S e semicarenata, nu e naked. Naked se SV1000 aka SV1000N , care nu are nici un plastic si far rotund. Cum se comporta : viteza de varf mai mica, putere mai mica, manevrabilitate mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fester Postat August 30, 2006 Autor Share Postat August 30, 2006 da clar, sv 1000s e semicarenata. Le-am bagat la un loc pt ca toate au o mai mica sau mai mare protectie la vant si mi se par ca se lupta pe acelasi segment de piata. Pt care din ele ati duce mana la tescherea? Cea mai scumpa e z1000, urmeaza tuono, sv-ul si fzr sunt cam la egalitate pe ultimele locuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 Gasesti in atasament ceva pareri competente. Speed Triple is the name of the game. Cea mai bad-ass / hooligan / bitch bike dintre toate nakedurile de pe piata. Parerea mea . Later edit: si relativ ieftina. 2005triplevsNakeds.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 Gasesti in atasament ceva pareri competente. Speed Triple is the name of the game. Cea mai bad-ass / hooligan / bitch bike dintre toate nakedurile de pe piata. Parerea mea . Later edit: si relativ ieftina. ...si urata in acelasi timp. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fester Postat August 31, 2006 Autor Share Postat August 31, 2006 Cel mai mult imi place Tuono, e un Mille 100% neindulcit ce prezinta toate avantajele lui Mille motorul excelent, cadrul foarte rigid si usor, suspensia si franele de inalta calitate, dar si pozitia "up-right" ceea ce este un real castig in utilizarea cotidiana comparativ cu sora vitezomana. Singura diferenta fata de Mille e ca nu are amortizoare Ohlins, dar pastreaza furca upside-down Am devenit fan Tuono! Pacat ca o sa intre sub incidenta taxei de mediu dupa 2007. Momentul ideal pt cumparare ar mai fi acum cat e scutita de taxa vamala. Speed Triple arata de parca ai fi avut un accident cu ea de curand, indiferent daca ai avut sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 Speed Triple arata de parca ai fi avut un accident cu ea de curand, indiferent daca ai avut sau nu Ma rog, modelul din poza ta e cel din 2001. Il atasez pe cel din 2005 (nu ca si-ar fi facut cine stie ce operatie estetica, dar furca a devenit upside-down iar franele - Brembo Gold). Asa e, e urata, dar nu e adresata domnisoarelor, ci golanilor jegoshi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmisulicaa Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 Mi se par geniale (naked-urile de 1000) ca motociclete, ofera look-ul acela de bestie neimblanzita.Dar personal le vad un pic cam nepractice, nu sunt motoare de croaziera, dar totusi mult prea grele si voluminoase pentru oras. In concluzie, un naked e super oki daca il iei "just for fun". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 dar totusi mult prea grele si voluminoase pentru oras.In concluzie, un naked e super oki daca il iei "just for fun". Ba din potriva. Majoritatea au 180-190 de kile, ceea ce le face mai usoare ca touring-urile, si chiar decat unele sporturi. Voluminoase, nici asta, sunt relativ scurte, dar lipsa carenelor si motorul expus da senzatia de masivitate. Lipsa carenelor asigura o racire mai buna la viteze de oras. De fapt, nakedurile sportive mai sunt denumite si "urban sport". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 Z1000 sunt din cate stiu doar 3 in tara, din care unul e la un prieten. Am mers mult alaturi de el la drum...sincer, o super-motocicleta total ne-practica in RO Per total, cu enduroiul meu, a trebuit sa il astept mai mult decat el pe mine, pe mii de km in RO . La sosea buna, poti sa ii dai cat timp esti in stare sa lupti cu vantul, adica dupa cateva reprize de 200+ iti trece. Pasagerul, daca ai asa ceva, sta ca dracu de chinuit. In conditii normale, gropile/nisipul/asfaltul "perfect" valurit te forteaza sa mergi ca melcul. Mananca gume spate pe paine; Arata foarte bine ca design, cu niste tobe mai de doamne-ajuta suna demential; Capacele laterale ale motorului sunt ridicol de expuse la orice tabvaleala, crash-padurile sunt obligatorii. In rest, fiecare dupa preferinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 Agree - fara drumuri lungi si fara off-road. Nu inteleg totusi partea cu cauciucurile spate. Sau te refereai la Z1000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 Agree - fara drumuri lungi si fara off-road. Nu inteleg totusi partea cu cauciucurile spate. Sau te refereai la Z1000? LA ZET. Cum ii pune alta guma, cum o rade. Dar presupun ca e ceva comun la toate sportivele de un kil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmisulicaa Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 Ba din potriva. Majoritatea au 180-190 de kile, ceea ce le face mai usoare ca touring-urile, si chiar decat unele sporturi. Voluminoase, nici asta, sunt relativ scurte, dar lipsa carenelor si motorul expus da senzatia de masivitate. Lipsa carenelor asigura o racire mai buna la viteze de oras. De fapt, nakedurile sportive mai sunt denumite si "urban sport". Cand am spus ca sunt grele si voluminoase pt oras nu le comparam cu sportive sau touring (care sunt pentru pentru drumuri inafara orasului-deci care au avantajele lor) ci cu motociclete "de oras" adica un supermoto, un croser sau poate chiar un naked mai mic (<500cc) etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 Io-s pt naked 4 cil, 1000+. Sunt ceva mai grele si arata mai clasic dar in acelasi timp f f bad ass si cu un cuplu nesimtit dea dreptu. Mai ales ca exista sute de articole de tuning exterior si nu numai si le poti "inrautatii" urat de tot (prefer totusi untuning decent). Ma refer la mobre gen CB1300, XJR 1300 etc. Dar preferatele mele sunt GSX 1400 (mama lor) si mai ales Bandit 1200 (e mai sporty si mult mai ieftin). Asa in 2-3 ani ma gandesc sa iau fratele mai mare de 1200 (cu care o sa ma multumesc f f mult timp).Momentan insa iubesc total pe al' mic de 600 care arata 95% ca si cel mare. In final alegem in functie de gusturi, important e sa fie dezbracata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 Problema cu ele e ca nu prea au nici o aplicabilitate practica decit eventual ca stunt-bikes. Pentru oras sint un pic cam grele si consuma de te indoaie. Nu au nici un avantaj fata de versiunile mai mici (SV650, GSR600 , etc), poate dimpotriva au dimensiuni mai mari si nu se mai strecoara asa usor. La drum lung iarasi nu prea sint bune pentru ca nu ofera protectie la vant. Teoretic prind usor 200+, dar cine poate sa stea pe ele la viteza aia si la cat timp ? Sportivele normale pot fi calarite timp indelungat la viteze mari , ca sa nu mai vorbim de tourere. Off-road - in functie de indemanarea calaretului se descurca pe un drum mai prost , mai bine decat o plasticata, mult mai prost decat enduroaicele. Personal, eu cred ca motocicleta cea mai practica in romania e supermoto-ul . Rupe totul in oras, merge onorabil offroad, iar cu cauciucuri adecvate si prin noroaie, se da usor pe o roata daca simti nevoia. Punctul slab sint drumurile lungi dar daca rezolvi problema bagajelor si a pasagerului acestea pot deveni interesante prin alternativele la sosele aglomerate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fester Postat August 31, 2006 Autor Share Postat August 31, 2006 Sportivele normale pot fi calarite timp indelungat la viteze mari , ca sa nu mai vorbim de tourere. Nu te avanta in afirmatii, cu o sportiva getbeget nu poti merge mai mult de 200 de km dintr-un foc. Iit rupe spatele, ca sa nu mai vb de maini. Pe un FZR de 1000 pariez ca treci zambind pe langa vitezomanul pe gixxer care tocmai face gimnastica pe marginea soselei. In oras e adevarat ca sunt mai putin manevrabile decat nakedurile de 600, dar daca o iei pe centura te-ai scos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 asa este.... sunt un pic nepractice, dar ............ cuplul omniprezent, .......... tocmai de aceea papa gume la greu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 Nu te avanta in afirmatii, cu o sportiva getbeget nu poti merge mai mult de 200 de km dintr-un foc. Iit rupe spatele, ca sa nu mai vb de maini. Pe un FZR de 1000 pariez ca treci zambind pe langa vitezomanul pe gixxer care tocmai face gimnastica pe marginea soselei. daca imi dai voie, as incerca sa ma opun ... dupa un timp de acomodare cu pozitia pe R1 (mie mi-a luat peste 5000 de km ca sa-mi fac tendoanele) totul devine poezie ! nici vorba de dureri de spate, picioare sau gat ! acum fac 2000 de km in 2-3 zile suficient de fresh ! se simte o durere reminiscenta in inkeietura mainii, dar nimic prea suparator !! si eu cred ca o carenata se comporta mai adecvat pe sosele ... dar avantajul celorlalte e PASAGERUL, care locuieste in spate cocotat infinit mai confortabil !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 La asta ma gindeam si eu : intepeneala pe supersportive deriva din faptul ca motoristu merge incordat (incepator, nu e motoreta lui , etc) . FZR-ul de 1000 mi se pare ca e sport touring .. adica intra la categoria 'ca sa nu mai vorbim peste' . E clar ca-s cele mai bune pt drum lung. Eu am vrut doar sa evidentiez ca daca la pozitia incomoda , omul se adapteaza, la vantul de 200km/ora e mai greu daca nu imposibil. Am mers si eu cu 170-180 cu SV650S si nu poti sta drept pentru ca parbrizul nu te apara suficient. Iar daca incerci sa te sprijini cu pieptul pe rezervor , pozitia devine mai incomoda decit pe orice supersportiva deoarece rezervorul este mai jos. O solutie la care ma gindesc este parbriz 'double bouble' .. dar o sa vad la anu, ca anu asta nu mai ies pe autostrada. Si in plus, cu un parbriz din ala se duce dracului orice impresie de 'bad ass whatever' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Septembrie 1, 2006 Share Postat Septembrie 1, 2006 Posesor de ZET, ma bag in discutie! Dupa parerea mea sunt motoare super; Sunt dementiale pentru oras si NU ESTE o diferenta notabila intre cele de 1000 si cele de 600! Sunt mult mai comode ca o sportiva (am si acum GSXR 750) si pozitia nu te incita la "dat in gura"! Viteza de croaziera este undeva la 120-140, mai sus vantul devine deranjant! Ce e bine sa stii ca in caz de nevoie ai reprize bune si ai de unde sa ceri 200 km/h Colegul meu de apartament are SV 1000 N (2004) si tot ce am scris mai sus este valabil si pt el! PANA LA URMA E VB DE ACOMODARE; CUM LA SPORTIVE E VB DE POZITIE ASA E SI AICI: TE ACOMODEZI CU VANTUL ... Eu am casca care izoleaza f bine si merg mereu cu dopuri de urechi in afara localitatii!! + NAKEDURILE AU PRESTANTA!! Agree - fara drumuri lungi si fara off-road. Nu inteleg totusi partea cu cauciucurile spate. Sau te refereai la Z1000? Sunt ideale pt drumuri lungi pt ca stai comod! Tot ce trebuie sa faci e sa nu treci de 150km/h! Mergi lejer la 120-140 si in depasiri motorul impinge bine! Te poti lansa bine pana la 220 .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fester Postat Septembrie 1, 2006 Autor Share Postat Septembrie 1, 2006 Sunt ideale pt drumuri lungi pt ca stai comod! Tot ce trebuie sa faci e sa nu treci de 150km/h! Mergi lejer la 120-140 si in depasiri motorul impinge bine! Te poti lansa bine pana la 220 .... exact genul meu de motor Z 750 e un "hell of a bike", maine l-as lua in locul unei supersportive de 600. Presupunand ca ai mai avea inca o data posibilitatea alegerii, ca ai alege intre Z750, un Tuono de 1000 si un SV de 1000 ? presupun ca ai mers cu SV-ul , nu stiu despre Tuono Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Septembrie 1, 2006 Share Postat Septembrie 1, 2006 Salut! Despre Tuono nu stiu ce sa spun decat ca e un motor super cu design italian! Presupun ca, fiind 2V, are cam acelasi comportament ca un SV (la motor) exceptie facand ciclistica care e mai buna la Aprilia! Kawa e mult mai linear la turatii, nu bruskeaza si nu se plange de turatie, sv-ul e mai brutal si vibreaza la turatii joase si medii in schimb impinge mai bine la aceste turatii! Tot Z ash alege, nu regret nici un minut ca am asteptat 2 luni dupa aceasta motocicleta! Mai jos... cele 2 jucarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fester Postat Septembrie 1, 2006 Autor Share Postat Septembrie 1, 2006 Superbe bestiile, sa va poarte fara probleme oriunde va doriti SV-ul nu are nici un fel de protectie la vant? asa mi se pare. Micul deflector de la Z isi face simtita prezenta? comparativ cu sv-ul care e chel.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Septembrie 1, 2006 Share Postat Septembrie 1, 2006 + NAKEDURILE AU PRESTANTA!! Sunt ideale pt drumuri lungi pt ca stai comod! Tot ce trebuie sa faci e sa nu treci de 150km/h! Mergi lejer la 120-140 si in depasiri motorul impinge bine! Te poti lansa bine pana la 220 .... Si totusi cu ce e mai bun motorul de 1litru fata de versiune mai mica ? De exemplu SV1000 fata de SV650 ? 220 cred ca prinde si al meu (n-am testat, dar pe hartie are potential). In orice caz de la 170 la 180 se infige si juniorul, testat pe autostrada. SVS-ul e semicarenat si are un mic parbriz care se poate schimba cu double bubble pt protectie mai buna. SVN-ului i se poate pune aftermarket un deflector. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Septembrie 2, 2006 Share Postat Septembrie 2, 2006 O sa pun cat de curand rezultatele unui test similar Master Bike dar facut pe strada, strada de munte - Master Alpi. Concurenti foarte grei si totusi castigator Suzuki SV650. Surprinzator dar argumentat. Daca stii pentru ce iti trebuie motorul e mai usor sa te hotarasti. Speed Triple este in aceeasi liga cu Aprilia Tuono, Moto Morini Corsaro, Benelli TNT, BMW K1000 R, MV Agusta Brutale sau KTM Super Duke. Naked-urile sunt gandite pentru oras si nu pentru drumuri lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.