Marinero Postat Septembrie 3, 2006 Share Postat Septembrie 3, 2006 (editat) Problema cu ele e ca nu prea au nici o aplicabilitate practica decit eventual ca stunt-bikes. Pentru oras sint un pic cam grele si consuma de te indoaie. Nu au nici un avantaj fata de versiunile mai mici (SV650, GSR600 , etc), poate dimpotriva au dimensiuni mai mari si nu se mai strecoara asa usor. La drum lung iarasi nu prea sint bune pentru ca nu ofera protectie la vant. Teoretic prind usor 200+, dar cine poate sa stea pe ele la viteza aia si la cat timp ? Sportivele normale pot fi calarite timp indelungat la viteze mari , ca sa nu mai vorbim de tourere. Off-road - in functie de indemanarea calaretului se descurca pe un drum mai prost , mai bine decat o plasticata, mult mai prost decat enduroaicele. Personal, eu cred ca motocicleta cea mai practica in romania e supermoto-ul . Rupe totul in oras, merge onorabil offroad, iar cu cauciucuri adecvate si prin noroaie, se da usor pe o roata daca simti nevoia. Punctul slab sint drumurile lungi dar daca rezolvi problema bagajelor si a pasagerului acestea pot deveni interesante prin alternativele la sosele aglomerate. 1..''Problema cu ele e ca nu prea au nici o aplicabilitate practica decit eventual ca stunt-bikes.'' ....eu am facut 6000 de km cu Spped-ul meu: Cluj, Brasov, Moeciu, Poiana Brasov, Constanta, Sibiu, Valea Oltului de unde tragi tu concluzia ca:'' au nici o aplicabilitate practica'' nu stiu...te imaginezi mergand.. tu cu un super sport lejer cu 180 sau 200 pe aceste trasee iar eu tinandu-ma de ghidon in plina si crunta bataie a vantului?? 2..''Pentru oras sint un pic cam grele si consuma de te indoaie''...merg si in oras, am injectie pe benzina, calculator de bord si te asigur ca , consuma cu 200 sau 300 gr/100KM mai mult decat Honda Hornet 600 cm a unuia dintre prietenii mei 3...''Off-road - in functie de indemanarea calaretului se descurca pe un drum mai prost , mai bine decat o plasticata, mult mai prost decat enduroaicele.'' sunt in totalitate motoare de sosea si se descurca foarte bine. A vorbi despre ce nu pot face ele pe drum accidentat este cum ti-as cere eu sa mergi tu cu un KTM de teren(2 timpi) pana la Madrid si inapoi fara sa ai un schimb de pistoane in buzunar. Fiecare isi ia ce-i place: mie-mi place acceleratia si te asigur ca speed-ul meu are reprize mai bune decat SV ul tau de 650(no offence). Poate fata nu este asa de reusita ca la alte motoare dar care motor este perfect din punct de vedere al: designului, consumului, cuplu la turatii joase, frane, consum, protectie contra vantului, etc. fiecare are plusuri si minusuri si daca imi permiteti inca o parere personala: putini le-au atins limitele acestor motoare de 1000. In general pot da mai mult dacat le cerem noi. Bafta si sa ne bucuram fiecare de ce avem intre picioare http://www.triumphchepassione.com/video-kevin-carmichael.htm Editat Septembrie 3, 2006 de Marinero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Septembrie 3, 2006 Share Postat Septembrie 3, 2006 Paulynos da-mi un exemplu de supersportiva pe care se sta mai comod decat pe sv1000n. Cand zic "comod" nu ma refer la vant. SV1000n are ghidonul inaltat si scaritele coborate fata de fratele sv1000s, deci nu e pozitie de supersportiva Traiam cu impresia ca si SV1000n are pozitia de pe sv1000s,nu stiam ca are ghidonul inaltat si scaritele coborate.Mea culpa. In alta ordine de idei, parerea mea este ca posturile cu citate la care se raspunde cu sau cu sau cu diferite emoticonuri fara a spune practic nimic sunt in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Septembrie 3, 2006 Share Postat Septembrie 3, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Septembrie 4, 2006 Share Postat Septembrie 4, 2006 1..''Problema cu ele e ca nu prea au nici o aplicabilitate practica decit eventual ca stunt-bikes.'' ....eu am facut 6000 de km cu Spped-ul meu: Cluj, Brasov, Moeciu, Poiana Brasov, Constanta, Sibiu, Valea Oltului de unde tragi tu concluzia ca:'' au nici o aplicabilitate practica'' nu stiu...te imaginezi mergand.. tu cu un super sport lejer cu 180 sau 200 pe aceste trasee iar eu tinandu-ma de ghidon in plina si crunta bataie a vantului?? 2..''Pentru oras sint un pic cam grele si consuma de te indoaie''...merg si in oras, am injectie pe benzina, calculator de bord si te asigur ca , consuma cu 200 sau 300 gr/100KM mai mult decat Honda Hornet 600 cm a unuia dintre prietenii mei 3...''Off-road - in functie de indemanarea calaretului se descurca pe un drum mai prost , mai bine decat o plasticata, mult mai prost decat enduroaicele.'' sunt in totalitate motoare de sosea si se descurca foarte bine. A vorbi despre ce nu pot face ele pe drum accidentat este cum ti-as cere eu sa mergi tu cu un KTM de teren(2 timpi) pana la Madrid si inapoi fara sa ai un schimb de pistoane in buzunar. Fiecare isi ia ce-i place: mie-mi place acceleratia si te asigur ca speed-ul meu are reprize mai bune decat SV ul tau de 650(no offence). Poate fata nu este asa de reusita ca la alte motoare dar care motor este perfect din punct de vedere al: designului, consumului, cuplu la turatii joase, frane, consum, protectie contra vantului, etc. fiecare are plusuri si minusuri si daca imi permiteti inca o parere personala: putini le-au atins limitele acestor motoare de 1000. In general pot da mai mult dacat le cerem noi. Bafta si sa ne bucuram fiecare de ce avem intre picioare http://www.triumphchepassione.com/video-kevin-carmichael.htm 1. si eu am facut 14000 km cu sv-ul meu si in afara de 180 intr-o depasire pe A2, n-am prea avut unde merge cu mai mult de 140. Ceea ce inseamna ca aveam o rezerva suficienta pentru orice situatie chiar si cu motoreta de 650 = motorul 1000 nu avea nici un avantaj deci este nepractic. 2. nu ma convingi asupra consumului cu exemple de genul motorul meu mare pe injectie consuma cat motorul mic cu carburatoare al prietenului meu. Poate prietenul tau merge mai 'sportiv' decit tine .. etc. Discutiea nu cred ca ajunge nicaieri pe calea asta. 3. Da-mi un motor de teren in 2t nou, care sa nu fie futut in prealabil si ma duc pina la Madrid si vin si inapoi pe el. Orice motor de tine atita timp cit ai grija de el. Abuzeaza-l si se va strica. Cat despre unde poti merge cu un motor mic mai bine decit unul mare: incearca Obarsia Lotrului -> Petrosani a doua zi dupa ce a plouat usor. Tot prin zona Petrosani m-am intalnit anul trecut cu concurentii de la RoManiacs , care tocmai se grupasera de start pe o ploaie care dura de 24 de ore. Asta inteleg eu prin drum prost, pe care o plasticata se va descurca mai rau decit un naked. De acord cu reprizele. Ponei mai multi (de fapt raport ponei/greutate) = reprize mai bune. Si pun pariu ca motorul tau se da si pe o roata mai usor decat al meu, dar astea sint stunts pentru oamenii normali. Parerea ta personala referitoare la limitele motoarelor de 1000 nu face decit sa-mi dea dreptate : sint prea mari, prea puternice pentru folosirea in situatii de zi cu zi, concediu, vacanta. Iar ca si completare la parerea ta as zice ca parere mea personala : acei putini care au atins limitele motoarelor de 1000 sint profesionisti care faceau lucruri in general ilegale pe strada (stunts maybe ?? ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Septembrie 4, 2006 Share Postat Septembrie 4, 2006 True! ma bate gandul spre un Tuono pe care sa-l iau in toamna-iarna, ca-i ma eftin. In banii astia as putea sa-mi iau un SV650s si sa-mi mai ramana si ceva firfirei in portofel. Echipament am , dar nu strica sa-l reinoiesc. Ce pot sa fac cu Tuono sigur o sa pot sa fac si cu SV de 650, dar prestanta lui Tuono nu e de ici colo. Tre sa mai cuget. PS: Gasisem un Tuono in Bucuresti la un pret incredibil de 5000 de E, dar l-am scapat si de atunci nu mi-l scot din cap. nu e chiar asta... diferenta de ciclistica este destul de mare... Tuono are un tren de rulare de la o sportiva veritabila in vreme ce SV-ul este mai sarac la capitolul asta Si daca ne gandim ca puterea unui naked de 600 este suficienta, atunci categoric diferenta este fauta de alte "detalii" cum ar si suspensia, sistemul de franare si rotile... In plus, mai multa cilindree si putere inseamna si acceleratii/reprize mai bune, nu doar viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Septembrie 4, 2006 Share Postat Septembrie 4, 2006 off topic: @Flipper, spune-mi, te rog, daca si a ta da în nas cînd e rece daca nu tragi shocul? Pot spune ca la a mea nici la 0° nu trag de el DA! si dimineata e la fel! Cam asa e la toate motoarele cu injectie care au si soc! Pacat... Dar parca e mai bine decat cu carb. Nu crezi? 1..''Problema cu ele e ca nu prea au nici o aplicabilitate practica decit eventual ca stunt-bikes.'' ....eu am facut 6000 de km cu Spped-ul meu: Cluj, Brasov, Moeciu, Poiana Brasov, Constanta, Sibiu, Valea Oltului de unde tragi tu concluzia ca:'' au nici o aplicabilitate practica'' nu stiu...te imaginezi mergand.. tu cu un super sport lejer cu 180 sau 200 pe aceste trasee iar eu tinandu-ma de ghidon in plina si crunta bataie a vantului?? 2..''Pentru oras sint un pic cam grele si consuma de te indoaie''...merg si in oras, am injectie pe benzina, calculator de bord si te asigur ca , consuma cu 200 sau 300 gr/100KM mai mult decat Honda Hornet 600 cm a unuia dintre prietenii mei 3...''Off-road - in functie de indemanarea calaretului se descurca pe un drum mai prost , mai bine decat o plasticata, mult mai prost decat enduroaicele.'' sunt in totalitate motoare de sosea si se descurca foarte bine. A vorbi despre ce nu pot face ele pe drum accidentat este cum ti-as cere eu sa mergi tu cu un KTM de teren(2 timpi) pana la Madrid si inapoi fara sa ai un schimb de pistoane in buzunar. Fiecare isi ia ce-i place: mie-mi place acceleratia si te asigur ca speed-ul meu are reprize mai bune decat SV ul tau de 650(no offence). Poate fata nu este asa de reusita ca la alte motoare dar care motor este perfect din punct de vedere al: designului, consumului, cuplu la turatii joase, frane, consum, protectie contra vantului, etc. fiecare are plusuri si minusuri si daca imi permiteti inca o parere personala: putini le-au atins limitele acestor motoare de 1000. In general pot da mai mult dacat le cerem noi. Bafta si sa ne bucuram fiecare de ce avem intre picioare http://www.triumphchepassione.com/video-kevin-carmichael.htm ESTI NOUL MEU IDOL! SPEED TRIPLE RULES! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinero Postat Septembrie 4, 2006 Share Postat Septembrie 4, 2006 DA! si dimineata e la fel! Cam asa e la toate motoarele cu injectie care au si soc! Pacat... Dar parca e mai bine decat cu carb. Nu crezi? ESTI NOUL MEU IDOL! SPEED TRIPLE RULES! eu?.... nu am de ce...poate motorul meu...asta da! merita multe laude (dar are si neajunsuri ) PS Cine pune pariu cu mine pe o lada de bere ca peste max 1 an sau 1,5 ani mihaip isi ia motor mai mare? Te bagi Mihaita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Septembrie 4, 2006 Share Postat Septembrie 4, 2006 pai .. momentan ma gindesc la ceva mai mic : KTM LC4 Supermoto Ceva mai mare nu inca pentru ca nu-mi permit sa am 2 motoare , unul pentru tavalit in oras si unul pentru afara. Eu as zice risti cam 75% sa pierzi pariul (am inside info ), iar o bere pot sa-ti dau la Targoviste chiar week-end-ul asta. Daca totusi castigi, o sa-mi faca placere sa dau lada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsatu Postat Septembrie 5, 2006 Share Postat Septembrie 5, 2006 eu?.... nu am de ce...poate motorul meu...asta da! merita multe laude (dar are si neajunsuri ) ma bag si eu cu o intrebare: sunt destul de hotarat sa-mi cumpar Speed Triple-ul de 1050 cmc (nu stiu inca daca nou sau second-hand). spui ca "are si neajunsuri" si as vrea sa stiu care sunt alea (dupa distantele pe care le-ai parcurs banuiesc ca ai o imagine de ansamblu asupra defectelor sale)... ti-as fi recunoscator daca mi-ai putea da cateva sfaturi. si poate de unde l-ai cumparat si cat ai dat pe el.... merci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Septembrie 5, 2006 Share Postat Septembrie 5, 2006 ................... spui ca "are si neajunsuri" si as vrea sa stiu care sunt alea ................... E SCUUUUMP dar si cel mai TARE "golan" ... si p'orma vine si eu cu Hornetu' de 900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 E SCUUUUMP Din cate stiu e printre cele mai ieftine miare. In Bucuresti se gasea la Daytona Twins, acum un an jumate un Speed Triple costa cca. 11k DDP (parca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 Preturile sunt de Germania, incl. TVA (care-i ÎNCA 16%) Triumph Speed Triple 1050 = 10.750 Euro + 240 Euro (Transport) Este adevarat, bani "putini" pentru MULTA motocicleta ... if iu nou uat ai miin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 Preturile sunt de Germania, incl. TVA (care-i ÎNCA 16%) Triumph Speed Triple 1050 = 10.750 Euro + 240 Euro (Transport) Este adevarat, bani "putini" pentru MULTA motocicleta ... if iu nou uat ai miin Asta cu "viel Motorrad fuer wenig Geld" am auzit-o prima data cu referire la Bandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Septembrie 10, 2006 Share Postat Septembrie 10, 2006 eu sunt de parere ca moto morini corsaro 1200 arata mai bine decat triumph speed triple in sensul ca moto morini continua unde triumph s au oprit in ceea ce priveste designul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 eu sunt de parere ca moto morini corsaro 1200 arata mai bine decat triumph speed triple in sensul ca moto morini continua unde triumph s au oprit in ceea ce priveste designul si nu e nici chiar asa de scump mie personal imi face cu ochiul 9 1/2 dar... pana voi avea io 10k euro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinero Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 (editat) ma bag si eu cu o intrebare: sunt destul de hotarat sa-mi cumpar Speed Triple-ul de 1050 cmc (nu stiu inca daca nou sau second-hand). spui ca "are si neajunsuri" si as vrea sa stiu care sunt alea (dupa distantele pe care le-ai parcurs banuiesc ca ai o imagine de ansamblu asupra defectelor sale)... ti-as fi recunoscator daca mi-ai putea da cateva sfaturi. si poate de unde l-ai cumparat si cat ai dat pe el.... merci... 1..(sa le zicem) defecte: cand este un pic rece afara dupa prima pornire nu-si trage socul automat. Pornesti, merge cateva secunde in turatie descrescanda pana se opreste, apoi abia la a doua cheie merge cu soc tras(automat ca altfel nu are). 2...cursa la frana de mana se apropie periculos de maner, ca si cum nu ar fi aerisita frana cum trebuie. Cand o strang la maxim atinge de maner( eu merg cu pozitia 4 ce-i trept la boltul departator al manetei, neavand degetele prea lungi). frana tine ce-i drept, dar parca mi-ar fi placut sa tina mai devreme. 3..frana spate sa nu te bazezi pe ea...pusa un pic mai tare blocheaza roata si nani!!! 4..confort pt pasager nexam, la orice frana vine peste tine. La 6000 de km nu am avut nici un defect major; nu consuma mult( intre 6 si 7%) si trage al naibii de bine inca de la turatii mici...rupe la semafor!!!.Mi-as fi dorit mult ca seaua sa fie mai mica cu 2 sau 3 cm(sau sa am picioarele mai lungi), am 1,67 m. In rest este super motoru si daca ar fi sa-mi iau din nou un motor, tot pe asta l-as alege. Ciclistica excelenta, stabilitate pe curbe.......ce sa-ti mai zic....inca incerc sa ma acomodez cu el. L-am cumparat de aici http://www.motoland.ro/ cu 11 500 euro(tva si toate incluse, banu'jos!) Cel mai frumos traseu a fost Ploiesti- Brasov pe la Valenii de Munte....am ejaculat de placere te salut si te astept '' in club''. Editat Septembrie 11, 2006 de Marinero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Septembrie 12, 2006 Share Postat Septembrie 12, 2006 Super Naked - Big Mammas, aprilia tuono-susuki sv1000s-kawasaki z1000-yamaha fzs1000! deci? revenind la radacini... dintre cele de sus pe cine alegem? parca asta era topicu` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 12, 2006 Share Postat Septembrie 12, 2006 (editat) Alegem Ducati Monster 1000! Si tot din ciclul "hai sa fiim Gica Kontra", alegem Bandit 1200 N. Editat Septembrie 12, 2006 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Septembrie 13, 2006 Share Postat Septembrie 13, 2006 Super Naked - Big Mammas, aprilia tuono-susuki sv1000s-kawasaki z1000-yamaha fzs1000! deci? Pai in primul rand V2 sau I4. Sunt deja alte topicuri pe care se discuta. Pentru naked eu as alege V2, pentru ca nakedul e un motor (preponderent) de oras, si cuplul la turatii mici mi se pare folositor. Si deci ramane intre Tuono si SV. Tuono are vreo 15 cai in plus si frane Brembo Gold, dar as alege SV-ul fara sa clipesc. SV-ul are un design mai curat, pintenul de sub motor e bestial, este mai ieftin cu vreo 4 mii, si se vinde in draci in toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Septembrie 13, 2006 Share Postat Septembrie 13, 2006 honda x eleven alternativa mai rea de la hornet! nu cunosc bine modelul dar ... sunt fan honda! aparent modelul asta este o versiune naked a lui black bird! au ambele 1137 cmc. cum black bird-ul este recunoscut pentru usurintza ghidonarii sale (ptr categ din care face parte) ... un naked pe aceeasi constitutie cred ca este extraordinar! parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Co_Blue Postat Septembrie 13, 2006 Share Postat Septembrie 13, 2006 Sunt posesor de Yamaha Fazer 1000. Dupa aproximativ 15000km cu acest model pot spune : - cuplu foarte mare si "trage" de "jos" foarte tare (si nu "mananca" cauciucul pe spate) - viteza maxima suficient de mare mai ales pentru tara noastra lipsita de autostrazi(eu am mers 260 km/h cu pasager si bagaj) - pozitie pe sa foarte confortabila. - consum la viteza decenta insesizabil mai mare decat la un motor de 600cc. - gabarit un pic cam mare pentru oras dar te descurci daca vrei. - masa si ea un pic cam mare ~ 200kg comparativ cu un supersport ~170 kg. - protectia la vant cam mica dar se poate "repara" cu diverse accesorii. Momentan cam astea sunt parerile mele spuse pe scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 13, 2006 Share Postat Septembrie 13, 2006 (editat) Pai in primul rand V2 sau I4. Sunt deja alte topicuri pe care se discuta. Pentru naked eu as alege V2, pentru ca nakedul e un motor (preponderent) de oras, si cuplul la turatii mici mi se pare folositor. Si deci ramane intre Tuono si SV. Tuono are vreo 15 cai in plus si frane Brembo Gold, dar as alege SV-ul fara sa clipesc. SV-ul are un design mai curat, pintenul de sub motor e bestial, este mai ieftin cu vreo 4 mii, si se vinde in draci in toata lumea. Nu-s de acord ca V2 ar fi mai potrivit pt naked decat L4. Pt mine L4 rules mai ales ca merge mult mai fin si mai cultivat si vibreaza mai putin. Faza cu cuplul e de legenda, cel putin la motoarele de 900+ in 4 cil. Un Bandit 1200 trage de la relanti de ti rupe bratele si are peste 100 NM, defapt in jur de 110 NM (declarati sunt 91). Si daca tot vorbim de ghiboli, sa nu aduc aminte de GSX 1400 care are cuplu mai mare cu Hayabusa inca din pivnita turatiilor. In final e o chestie de gust si convingere daca e V2 sau L4, oricum in viata de zi cu zi folosim putin din cat poate un naked de 1000+ fie el V2 sau L4. Reservele sunt destule. L4 for me! Editat Septembrie 13, 2006 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Septembrie 14, 2006 Share Postat Septembrie 14, 2006 daca nu as fi constrans de nimic as alege MT-01 sau chiar mai bine... MT-0S E o motocicleta bestiala si odata pusa in miscare... uita ca are un sfert de tona Si MT03 Cafe-Motard pentru oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Septembrie 14, 2006 Share Postat Septembrie 14, 2006 Vad ca de Fazere nu prea se discuta, parearea mea este ca si la 600 si la 1000 sunt peste toate si ca design si ca motor . Parerea mea doar am unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 14, 2006 Share Postat Septembrie 14, 2006 Vad ca de Fazere nu prea se discuta, parearea mea este ca si la 600 si la 1000 sunt peste toate si ca design si ca motor . Parerea mea doar am unul Parerea mea este ca primul Fazer de 600 din 98 e de a dreptul hidos. Iar celelalte both 600 si 1000 si chiar si cele noi sunt mult prea SF ca si design (mie de ex nu mi plac deloc) ca sa faca inima unor adevarati fani de naked sa bata mai tare. Pt mine Fazerele sunt mai mult spre touring decat spre naked si aduc prea mult a plasticate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.