mac Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 azi a fost prezentata oficial la EICMA Milano noua motocicleta MV Agusta F3 se inspira din modelul F4, dar mi se pare mult mai frumoasa salivati putin baieti spectacol pur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Arata bine..dar zic ei ca,codita aia nu trosneste in caz ca din greseala isi pune cineva curu pe ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 2, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2010 (editat) nu e facuta ptr pasager, ca si restul supersportivelor 600 si 1000 indraznesc sa afirm ca e cea mai frumoasa SS 600 EVER!!!! ce opera de arta !!! daca va costa cu adevarat 11500? ..vor vinde la greu Editat Noiembrie 2, 2010 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 nu e facuta ptr pasager, ca si restul supersportivelor 600 si 1000 Da,cunosc dar era mai mult o afirmatie la cat de firava pare ! Oricum e reusita ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Daca o sa fie mai ieftina ca 600RR si R6, o sa merite fara discutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyk Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 (editat) Este foarte frumoasa..Esapamentul e fain,pentru ca aduce ceva nou...nu e clasicul esapament dintr-o singura teava... E frumoasa..dar cum zicea cineva pe aici,pare cam firava Ma indoiesc sa fie mai ieftina ca un 600 RR sau R6.. Editat Noiembrie 2, 2010 de Robyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Daca o sa fie mai ieftina ca 600RR si R6, o sa merite fara discutie Ma indoiesc sa fie mai ieftina ca un 600 RR sau R6.. Chiar daca nu e mai ieftina, tot o sa merite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 3, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2010 nici nu tre sa indraznesti sa compari componentistica de la F3 cu cea de la r6 sau 600rr pretul de ei precizat e de 11500€ ..putin peste un r6 sau 600rr (preturi de catalog) sa vedem ce'o fi din pacate intentioneaza sa o comercializeze in 2012..o miscare putin gresita deoarece in 2011 nici un 600 nou nu apare ..deci vanzarea in 2011 ar fi fost miscarea cea mai desteapta din cate am inteles au probleme financiare de rezolvat inainte de inceperea productiei mai poate fi si o strategie .. uitati ce model lansam in 2012 , in felul asta multi care si'o doresc vor termina sezonul 2011 cu vechia motocicleta in asteptarea noului F3 , o modalitate de a fura clienti concurentei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Incredibil cat de sus au amplasat cutia de viteze! MV Agusta sustine ca motorul de pe F3 este cel mai compact motor SS, foarte tare! Insa la capitolul design nu imi place evacuarea. Toba este situata integral sub motor, cele trei tevi sunt doar un exercitiu de design care ingreuneaza inutil spatiul respectiv. Mai eleganta solutia celor de la KTM: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 4, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2010 acest KTM ma face sa salivez de fiecare data cand il vad imi place enorm cum se conduce ..e spectacol pur fata de japoneze ...astea au "suflet" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 Europenele (si cu precadere italiencele) sunt facute dupa schema "forma dicteaza scopul". Japonezii gandesc exact invers. Ok, sunt mai fiabile, au mai multi cai, merg cu 3657651,2 km/h... asa, si? Tot un MV Agusta/Ducati/Benelli/KTM, etc vrei sa ai in garaj seara cand te dai jos de pe el ca sa il admiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 Europenele (si cu precadere italiencele) sunt facute dupa schema "forma dicteaza scopul". Japonezii gandesc exact invers. Ok, sunt mai fiabile, au mai multi cai, merg cu 3657651,2 km/h... asa, si? Tot un MV Agusta/Ducati/Benelli/KTM, etc vrei sa ai in garaj seara cand te dai jos de pe el ca sa il admiri. ai dreptate. totusi eu mi-am luat motorul sa merg cu el sa rupa, nu sa il admir.daca ar fi primit un ktm sau o agusta bataia care i-o dau nonstop la suzuki, cred ca veneam demult de la plimbare cu taxiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 ai dreptate. totusi eu mi-am luat motorul sa merg cu el sa rupa, nu sa il admir.daca ar fi primit un ktm sau o agusta bataia care i-o dau nonstop la suzuki, cred ca veneam demult de la plimbare cu taxiul. Agusta nu stiu deci nu vorbesc, dar eu cred ca mai usor omori un Suzuki decat un KTM. Iar KTM-ul il repari mai ieftin si mai repede. Am avut si una si alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 Otto..... Sa inteleg ca o lasam pt la anu.... Cat despre f3, o motocicleta resusita care isi merita banii. Sau mai bine zis o motocicleta de criza pe timp de criza... ar fi putut macar sa modifice design-ul ceva mai mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 Otto..... Sa inteleg ca o lasam pt la anu.... Cat despre f3, o motocicleta resusita care isi merita banii. Sau mai bine zis o motocicleta de criza pe timp de criza... ar fi putut macar sa modifice design-ul ceva mai mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Otto..... Sa inteleg ca o lasam pt la anu....Cat despre f3, o motocicleta resusita care isi merita banii. Sau mai bine zis o motocicleta de criza pe timp de criza... ar fi putut macar sa modifice design-ul ceva mai mult... da, alex, pt la anu'! ...numai sa nu se faca la multi ani...!sper. toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Poate pana la anul renunta la ambreiajul pe cablu in favoarea unuia hidraulic si pun si ei macar un bec cu lupa, daca nu xenon. Mesaj completat http://www.mvagusta.it/it/news/mv-agusta-f...ella-del-salone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 OK. De ce nu ma mira?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caesar Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 (editat) La EICMA de departe cel mai frumos stand ... Editat Noiembrie 9, 2010 de caesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 este frumoasa a naiba. in 2012 o sa creasca vanzarile la motocilete noi pe aici, sa vezi leasing-uri..... (in cazul in care pretul este 11.500) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Absolut bestiala motocicleta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cezu Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 nu e facuta ptr pasager, ca si restul supersportivelor 600 si 1000 Atunci la sunt puse scaritzele spate? Design? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 nu e facuta ptr pasager, ca si restul supersportivelor 600 si 1000 Atunci la sunt puse scaritzele spate? Design? Pentru cei care le folosesc cu alt scop decat au fost ele proiectate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 hai sa fim seriosi, cate F4 ai vazut pe circuit si cate la terase sau pe "strasse"? pe circuit nu ai nevoie de "beauty" ci de motorul ala care cica promite 140 de cai dar profiturile nu vin de pe circuit. MV Agusta vrea sa devina o firma ca toate firmele, adica sa scoata si profit nu numai imagine. eu sper sincer sa le iasa bine la fel cum sper ca versiunea naked sa fie cel putin la fel de frumoasa ca Brutale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GiorGio Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 ca r6 nu-i nici una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.