Sari la conținut

MV AGUSTA F3


mac
 Share

Postări Recomandate

azi a fost prezentata oficial la EICMA Milano noua motocicleta MV Agusta F3

 

se inspira din modelul F4, dar mi se pare mult mai frumoasa :P salivati putin baieti :) :)

 

spectacol pur :scratch:

n4bPE.jpg

XIvgh.jpg

Yk6no.jpg

nZynJ.jpg

xT39s.jpg

qVmxg.jpg

CfQ11.jpg

VQxmn.jpg

192zX.jpg

h2A3P.jpg

up88F.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e facuta ptr pasager, ca si restul supersportivelor 600 si 1000 :)

xIqWP.jpg

JFsOS.jpg

c3xRZ.jpg

a07eP.jpg

 

indraznesc sa afirm ca e cea mai frumoasa SS 600 EVER!!!!

ce opera de arta !!! daca va costa cu adevarat 11500? ..vor vinde la greu

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este foarte frumoasa..Esapamentul e fain,pentru ca aduce ceva nou...nu e clasicul esapament dintr-o singura teava...

 

E frumoasa..dar cum zicea cineva pe aici,pare cam firava :)

 

Ma indoiesc sa fie mai ieftina ca un 600 RR sau R6.. :P

Editat de Robyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici nu tre sa indraznesti sa compari componentistica de la F3 cu cea de la r6 sau 600rr

pretul de ei precizat e de 11500€ ..putin peste un r6 sau 600rr (preturi de catalog)

sa vedem ce'o fi

 

din pacate intentioneaza sa o comercializeze in 2012..o miscare putin gresita

deoarece in 2011 nici un 600 nou nu apare ..deci vanzarea in 2011 ar fi fost miscarea cea mai desteapta

 

din cate am inteles au probleme financiare de rezolvat inainte de inceperea productiei

 

mai poate fi si o strategie .. uitati ce model lansam in 2012 :), in felul asta multi care si'o doresc vor termina sezonul 2011 cu vechia motocicleta in asteptarea noului F3 , o modalitate de a fura clienti concurentei :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incredibil cat de sus au amplasat cutia de viteze! MV Agusta sustine ca motorul de pe F3 este cel mai compact motor SS, foarte tare!

 

Insa la capitolul design nu imi place evacuarea. Toba este situata integral sub motor, cele trei tevi sunt doar un exercitiu de design care ingreuneaza inutil spatiul respectiv.

Mai eleganta solutia celor de la KTM:

2011-KTM-RC8-R.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acest KTM ma face sa salivez de fiecare data cand il vad

imi place enorm cum se conduce ..e spectacol pur

fata de japoneze ...astea au "suflet"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Europenele (si cu precadere italiencele) sunt facute dupa schema "forma dicteaza scopul". Japonezii gandesc exact invers. Ok, sunt mai fiabile, au mai multi cai, merg cu 3657651,2 km/h... asa, si? Tot un MV Agusta/Ducati/Benelli/KTM, etc vrei sa ai in garaj seara cand te dai jos de pe el ca sa il admiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Europenele (si cu precadere italiencele) sunt facute dupa schema "forma dicteaza scopul". Japonezii gandesc exact invers. Ok, sunt mai fiabile, au mai multi cai, merg cu 3657651,2 km/h... asa, si? Tot un MV Agusta/Ducati/Benelli/KTM, etc vrei sa ai in garaj seara cand te dai jos de pe el ca sa il admiri.

 

ai dreptate. totusi eu mi-am luat motorul sa merg cu el sa rupa, nu sa il admir.daca ar fi primit un ktm sau o agusta bataia care i-o dau nonstop la suzuki, cred ca veneam demult de la plimbare cu taxiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate. totusi eu mi-am luat motorul sa merg cu el sa rupa, nu sa il admir.daca ar fi primit un ktm sau o agusta bataia care i-o dau nonstop la suzuki, cred ca veneam demult de la plimbare cu taxiul.

Agusta nu stiu deci nu vorbesc, dar eu cred ca mai usor omori un Suzuki decat un KTM. Iar KTM-ul il repari mai ieftin si mai repede. Am avut si una si alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Otto..... Sa inteleg ca o lasam pt la anu....

Cat despre f3, o motocicleta resusita care isi merita banii.

Sau mai bine zis o motocicleta de criza pe timp de criza... ar fi putut macar sa modifice design-ul ceva mai mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Otto..... Sa inteleg ca o lasam pt la anu....

Cat despre f3, o motocicleta resusita care isi merita banii.

Sau mai bine zis o motocicleta de criza pe timp de criza... ar fi putut macar sa modifice design-ul ceva mai mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Otto..... Sa inteleg ca o lasam pt la anu....

Cat despre f3, o motocicleta resusita care isi merita banii.

Sau mai bine zis o motocicleta de criza pe timp de criza... ar fi putut macar sa modifice design-ul ceva mai mult...

da, alex, pt la anu'!

...numai sa nu se faca la multi ani...!sper.

toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e facuta ptr pasager, ca si restul supersportivelor 600 si 1000 ;)

 

Atunci la sunt puse scaritzele spate? Design?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa fim seriosi, cate F4 ai vazut pe circuit si cate la terase sau pe "strasse"?

 

pe circuit nu ai nevoie de "beauty" ci de motorul ala care cica promite 140 de cai dar profiturile nu vin de pe circuit.

 

MV Agusta vrea sa devina o firma ca toate firmele, adica sa scoata si profit nu numai imagine.

 

eu sper sincer sa le iasa bine la fel cum sper ca versiunea naked sa fie cel putin la fel de frumoasa ca Brutale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...