Sari la conținut

CIRCUIT IN RO


Vlad Codreanu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 987
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

colegule, eu mi-am luat gandul deocamdata de la treaba asta....

in 2008 a fost demarat proiectul! deci 2008!! am zis, amu-s noua ani de atunci!!! in 2011 trebuia finalizat, amu scriem 2017.....mama ma-sii de treba!

barajul de la BICAZ a fost construit mai repede!!

PS: cel de la Vidraru in 6 ani a fost construit....

 

Pai stai bre asa ca barajele au o singura curba, si aia larga... tu compari circuitele cu barajele? :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dpmdv n-are decat sa puna mana cine a vrea pe circuit, atata timp cat se vor organiza track-day-uri mai dese decat in alte parti. Preturile nu au cum sa depaseasca Adancata, ca doar Muresul nu e langa capitala. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cool.

Ca la noi in Romania, decat sa exista concurenta ca sa se imbunatateasca lucrurile, mai bine oprim orice altceva ca sa nu crestem nivelul.

 

Si stati conectati!! FRM deja s-a dus la Mures sa inceapa pregatirile pt acapararea exclusivitatii in cursele pe 2 roti. Cu legea in mina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cool.

Ca la noi in Romania, decat sa exista concurenta ca sa se imbunatateasca lucrurile, mai bine oprim orice altceva ca sa nu crestem nivelul.

 

Da daaa, si bineintelea ca acest lucru(inlaturarea oricarei forme de concurenta) vine din partea unei FEDERATII. Sa faci ceva pe ea de federatie cu ai sai conducatori. De aia e atat de ridicat nivelul pe orice plan, in tara asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si stati conectati!! FRM deja s-a dus la Mures sa inceapa pregatirile pt acapararea exclusivitatii in cursele pe 2 roti. Cu legea in mina!

 

Adica te-ai cakat in ele de concursuri, pe ce pune mana FRM sau FRAK se alege praful iar ACR e apa de ploaie si asta, refugii pentru securisti la pensie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nope, mirosul e doar o impresie. Ar fi nevoie de ceva reprezentanti ai FRM pe acest topic pt a ne putea delecta in voie.:D

» Post actualizat in 18 Nov 2017 20:01

Eu sper din suflet ca ungurii din TgM sa o dea pe nationalism, sa se pise pe FRM. Am avea de cistigat din asta.

Partea proasta e ca degeaba ar incerca sa se impuma prin nationalism and stuff, daca e cum spui și-și baga coada FRM, pe parte legislativa sansele sunt foarte mari sa aiba prioritate/monopol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Partea proasta e ca degeaba ar incerca sa se impuma prin nationalism and stuff, daca e cum spui și-și baga coada FRM, pe parte legislativa sansele sunt foarte mari sa aiba prioritate/monopol.

 

Monopol pe nimic... au distrus orice idee de sport cu motor in tara asta.

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Fratiolor,exagerati grav. Rahatul de FRM doar impune o taxa celor care organizeaza curse cu procedura normala de start din grila. Impartita la numarul de participanti se ajunge undeva pe la 5-10e de caciula .Nu au nici o legatura cu antrenamente,trackday sau alte rahaturi.Este un rahat de taxa fara justificare dar comparat cu sumele necesare pentru a participa in sporturi cu motor este chiar irelevanta .

Deci ungurii nu ar fi putut sa gaseasca nici un motiv mai bun de revolta decat taxa FRM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Goe, esti pe linga sumele cerute de FRM.Daca erau 10 euro, era cum spui tu. Cel putin 30 euro/participant, nu-ti mai spun de celebra "LICENTA", plus asigurarea care de fapt nu ti asigura nimic. Daca tii la pielea ta, iti faci asigurare pe bani mai multi,dar FRM nu ti-o recunoaste.Te duce la cel putin 50 euro in plus, asta pt absolut nimic in plus. Nu stiu la cite trackdays-uri organizate de straini ai fost , eu am participat la Valentinos, GH-Moto, Action Bike. O sa se spuna ca la cit costa o zi de participare, 30 euro in plus e nimic. E complet FALSA ideea, multi motociclisti care cistiga lejer 10 000ron/luna, se gindesc de 2 ori inainte de a arunca aceasta suma, cunosc exemple.

 

Ar fi 10 euro in plus daca nr de participanti depaseste 100/zi.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Hai sa fim seriosi. Doar in weekend-uri in care se anunta ploaie au fost mai putin de 50 participanti.Licenta aia de rahat este doar 30-40e daca o faci in Martie pe tot anul si medicalul mai putin de atat . Sunt sume de rahat daca pui la socoteala ca o pereche de gume este 400e . Da ,e de huiduit si aratat degetul dar tot nu este chiar asa apocalipsa.

Pentru cei care participa in mod serios costurile aditionale sunt neglijabile.Pentru cei care se baga doar la 1-2 etape este enervant .Tot nu are nici o legatra cu antrenamente sau trackdays , unde este interesul cu adevarat larg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ,astept sa explice cineva cum "au distrus orice idee de sport cu motor in tara asta".

 

Deci FRM nu face nimic, asta inteleg din raspunsul tau. Apropo, esti in gasca cu ei? Ca sa stim si noi cu cine stam de vorba...

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

... au distrus orice idee de sport cu motor in tara asta.

De la FRM nu face nimic si pana la ce scrie mai sus este cale lunga. Din nou vorbesti despre lucruri care te depasesc si normal ca nu mai poti sa adaugi nimic .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la FRM nu face nimic si pana la ce scrie mai sus este cale lunga. Din nou vorbesti despre lucruri care te depasesc si normal ca nu mai poti sa adaugi nimic .

 

Gogaie, din 1990 incoace tara asta prin FRAS si FRM (ba chiar si ACR) nu au fost capabile sa intreprinda nimic pt sportul cu motor. Ani de zile orice initiativa sportiva in acest sens era practic un avort spontan. De ce? Din cauza obtuzitatii celor de la FRAS si FRM si am sa-ti dau un exemplu concret care s-a intamplat in 1998 sau 1999. A incercat cineva sa organizeze o cursa auto-moto pe traseul Arcul de Triumf - Pta Presei-Fantana Miorita. Traseul era perfect din acest punct de vedere pt ca nu era intr-o zona locuita sau tranzitata intens in week-end in acea perioada. Astfel ca a inceput demersurile legale, bineinteles ca pe unde s-a dus nu a primit nici un sprijin, ba chiar i s-a spus ca nu se poate face asa ceva. Raspunsul clar si sincer l-a primit de la cineva de la ACR: Dom'le, eu sunt pensionar si nu am timp de prostiile astea....

 

Apelase la ACR pt ca era si membru si spera ca poate aceasta entitate juridica care ar fi avut o oarecare autoritate pt aceste demersuri vis-a-vis de autoritatile statului (primarie, politie, samd) s-ar fi implicat.

 

In fruntea acestor federatii si asociatii s-au cocotat tot felul bosorogi comunisti care stau sa mai suga si ei un ban si sa profite de orice oportunitate care apare si unde ei trebuie sa dea o semnatura. Tot acesti bosorogi comunisti au o mentalitate de a frana cu orice pret aceste activitati pe care ei le dispretuiesc in mod profund pt ca erau considerate de comunisti ca fiind periculoase, de fapt ei le coniderau asa pt ca ele reprezentau esenta capitalismului care era dusmanul lor de moarte.

 

Ce ti-am spus eu mai sus este doar un exemplu dar situatie catastrofala in care se afla automobilismul si motociclismul romanesc este dovada ca ceea ce spun eu este adevarat. Citeste ce activitate a avut Romania in domeniu inainte de 1950 si ai sa intelegi de ce FRAS, FRM si ACR sunt direct responsabile pt asta si reprezinta o rusine pt aceasta ramura sportiva.

 

Acum ia si mananca popcorn...

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Goe, iti pot da si eu un exemplu in care FRAS si ACR au ingropat Raliul Romaniei, care se tinea an de an(nu mai retin exact, dar parca vreo 10 ani a fost) la Baia Mare. Organizatorul(SIROMEX SA) a pompat bani prin patronul ei, si a facut totul ca la carte. Pana cand, in urma unor contre verbale la un restaurant, intre patron/organizator si membrii ACR reprezentati prin ceva mahar de la capitala, s-a decis cel din urma sa se apuce de gasit nod in papura in organizare. Si dupa 2 sau 3 ani, raliul a fost anulat total. Nici macar mutat in alt oras.

Cat despre taxele de care spui, da, sunt aproape modice. Dar sunt pe nimic. Iar in tara asta, asa se omoara din fasa la modul principial, aproape orice evolutie. Corect? Deci, daca baga coada FRM, pt inceput vor fi taxe modice, apoi contre cu ROSBK - ul, apoi cine stie ce, și uite efectul de domino.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...