Sari la conținut

URAL


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

topicurile astea cu ulei sunt interminabile si circula prea mult folclor.

Cel mai mult i-ar place lui nea Niprea/Rural 0W30 - la pornire. Iarna cand ajunge in temperatura de lucru si incepe sa stea in trafic dupa toate conservele evident 0W30 nu-si mai face treaba.

Cel mai putin ii place lui nea Niprea 20W50 sau M40 - la pornire. Iarna cand ajunge in temperatura de lucru si sta in trafic parca e mai bine - dar un 15W40 se descurca avand in vedere multele grade cu minus. Daca-l incingi bine si 15W40 ar putea fi prea subtire.

 

cartea recomanda 15W40 - (M8V-ul rusesc). Experienta indica pentru 3 sezoane romanesti si chiar pentru ierni blande 20W50 neuitand intervalele de incalzire.

 

Mineral, semisintetic, sintetic- i-as pune cel mai sintetic sintetic daca as avea banii. Da, face diferenta.

 

E clar ca face diferenta sinteticul .Eu la fostul meu boxer am vrut sa-i dau ce este mai bun,am pus tot 20w50 cum vroia cartea dar full sintetic de la Motul,nu mineral.Surpriza mare,manca ulei ca nebunu asa ca l-am trecut pe mineral si a fost totul ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

daca am ajuns sa fac reclama la castrol, nu stiu ce sa mai zic. Cel putin asta am reusit sa deduc din ce ai scris tu. M-am gandit ca poate unii au folosit asa ceva si eram curios daca chiar este ce scrie acolo, sau e numai ambalajul mai vintage. si nu vad de ce este asa exagerat sa cumperi uleiul din uk sau de oriunde altundeva, atata timp cat uleiurile de la noi lasa urme de indoiala. Ca sa nu mai zic ca nici diferenta de pret nu este de speriat. Stiu pe cineva care si-a luat de pe louis exact acelasi ulei care il cumpara normal din romania si pe langa faptul ca a iesit mai ieftin, a constatat ca uleiul luat din germany s-a comportat mult mai bine, fata de cel din romania. deja am deviat de la subiect. numai bine!

il gasesti si la louis.de http://www.louis.de/_30edf4e4ec0bdc0fb4806fc400e25ef8bb/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=325&wgr=432&list_total=40&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10038243

 

Parerea ta ca nu este SI ulei de calitate in Ro. Iar cine ia Procycle de la tata luiz, sa faca bine sa unga poarta cu el, ca e pacat de motorul in care il baga...

SI e vremea sa lasam chestia cu uleiurile ca e un subiect fara sfarsit.

anul trecut am luat castrol de la louis, acum am luat din romania acelasi ulei....pare la fel, nu am facut inca schimbu da' cred ca astea cu uleiul contrafacut sunt mai mult mituri romanesti.... :scratch:

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Arata super avionul de mai sus ....dar parca e prea modificat...

:rusinica:

 

avionul de care zici tu ii modificat undeva pe la mama dracu prin ucraina.acolo cica nu le trebuie verificare tehnica si deci uite rezultatul.mie mi se pare un lucru facut calumea fata de modificarile care le fac unii la botul calului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avionul de care zici tu ii modificat undeva pe la mama dracu prin ucraina.acolo cica nu le trebuie verificare tehnica si deci uite rezultatul.mie mi se pare un lucru facut calumea fata de modificarile care le fac unii la botul calului

Ma refeream la raportul sasiu ,roata din fata si roata din spate...roata din spate poate ar fi mai frumoasa sa fie mai mare ...si la balon,..mai lata ...beh, fiecare cu ideile lui...

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream la raportul sasiu ,roata din fata si roata din spate...roata din spate poate ar fi mai frumoasa sa fie mai mare ...si la balon,..mai lata ...beh, fiecare cu ideile lui...

:cheers:

nu tot ce ii frumos ii si tehnic sau util.stiu pe cineva care a montat roata auto pe un cadru facut de el dimensiunile erau parca 255/60/17 arata foarte bine numai ca dupa un test mai amanuntit si a dat cu seama tipul ca va omora motorul cu roata aia si a renuntat la proiect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da a renuntat,a dat jos motorul de pe proiect si l-a dus cu foarte multa grija-n sufragerie sau in dormitor,sau in living si-l admira.

"Te-am salvat" probabil ca -i spune,roata aia mare avea sa-ti strice toti rulmenti,ambielajul poate si volanta...

 

Am admirat si eu pozele si poate ca sunt subiectiv dar zic ca este o onoare pentru motorul respectiv,pe care-l iubesc si eu,sa stea pe asa lucrare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da a renuntat,a dat jos motorul de pe proiect si l-a dus cu foarte multa grija-n sufragerie sau in dormitor,sau in living si-l admira.

"Te-am salvat" probabil ca -i spune,roata aia mare avea sa-ti strice toti rulmenti,ambielajul poate si volanta...

 

Am admirat si eu pozele si poate ca sunt subiectiv dar zic ca este o onoare pentru motorul respectiv,pe care-l iubesc si eu,sa stea pe asa lucrare.

 

era vorba de un motor de mz de 300 cc nu avea cum sa duca asemenea roata mult timp si dac ma gandesc bine nici uralullui nu ii placea sa traga o asemenea roata.parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cochetat si eu cu o roata mai mare si m-am blocat la cadru,nu avea loc.

De aia-l apreciez pe respectivul fiindca a mers mai departe,cum au mai facut si altii,ca o merge sau nu vom sti cand ne vom asuma riscul.Daca as reusi sa fac asa ceva,traba cu roata si motorul ar fi ultima mea problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cochetat si eu cu o roata mai mare si m-am blocat la cadru,nu avea loc.

De aia-l apreciez pe respectivul fiindca a mers mai departe,cum au mai facut si altii,ca o merge sau nu vom sti cand ne vom asuma riscul.Daca as reusi sa fac asa ceva,traba cu roata si motorul ar fi ultima mea problema.

 

va trebui sa modifici furca pe spate(bascula)va trebui facuta una de la zero iti va trebui sa faci alte prinderi sa "bata"la cadru si altele pt roata dar in principiu cu ceva masuratori exacte ceva material de calitate aparat de sudura si un flex se poate face asta depinde de tine acu dac iti vei prinde mintea cu asemenea lucrare.ce sa tic bafta si ne vedem pe drumurile patrieibeer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda..mi s-a pus pata pe Ural, modelul nou. Ceva pareri?

 

Domnule, n-o sa afli mare lucru: cei ce stiu nu vorbesc, cei ce vorbesc nu stiu. In rest, numai de bine :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, ai sintetizat perfect.

O sa-l calaresc intr-o zi cu soare pe al lui Cristi si de acolo om vedea.

tu de fapt ce vrei sa afli? fiabilitate? viteza? cum se descurca pe camp? capacitatea de cargo? daca iti place cu atasul? sau care dintre modele e mai potrivit pentru tine in particular? daca merita sau nu tractiunea pe atas?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi ar fi simpatică o recenzie a tuturor acestor aspecte :). Că am impresia că Uralul nou va rămâne multă vreme cvasi-tabu pentru majoritatea motocicliÂştor români.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci sa se afirme minoritatea! Nu??

E fiabil, fuge de crapa (comparat cu tuciuri gen Nipru si alte asemenea), le stie pe camp (vezi Aventurile lui Mr. Cob), capacitatea de incarcare - intrebi pe nea ala vecin cu tine, care are M72, iti va spune in ce unitate de masura vrei tu: in sticle de vodca, in saci de cartofi, in sape, in paie, in kile de lana... eu pot sa iti spun in numar de saci de mere :P

Iti place cu atasul.

Pentru tine cel mai potrivit e Retro (fix ala la care te gandesti tu!)

N-ai tu treaba cu tractiunea la atas, ai Zundapp. Punct.

 

Hai, cand il muti la tine in curte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...