Sari la conținut

URAL


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

salut tuturor, sunt si eu un posesor al unui ural 650 din '91 , de ceva vreme ma chinui cu piesele, dar in sfarsit aproape e gata, piesele le am luat de la dany ,mai e destul de mult de munca la el, dar incet incet mecanica e gata, a primit un set motor nou,segmenti ,camasi,pistoane,bolturi, chiuloasele sunt rectificate,supape noi de calitate, planata,ghiduri noi tot la comanda, a primit o alta cutie de viteze,pompa ulei, aprindere electronica, toate cablurile, ferodouri,baterie noua, bujii cu iridium,stopuri noi, contact nou etc etc ...

post-69111-0-92835100-1348847987_thumb.jpg

post-69111-0-30388400-1348848015_thumb.jpg

post-69111-0-37999200-1348848034_thumb.jpg

post-69111-0-61907700-1348848050_thumb.jpg

post-69111-0-56396300-1348848103_thumb.jpg

post-69111-0-12328000-1348848117_thumb.jpg

post-69111-0-71120500-1348848138_thumb.jpg

post-69111-0-49136700-1348848175_thumb.jpg

post-69111-0-41277200-1348848216_thumb.jpg

post-69111-0-72016900-1348848249_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am primit un task de schimbat set motor de Ural si reglat aprindere si carburatie, nu ceva spectaculos. Dar am zis sa fac ca la carte.

Azi a fost prima etapa: verificat piston.

Pistonul de Ural este o relicva a timpurilor trecute, plat, turnat in nisip, nici macar nu are boltul decalat.

 

De curiozitate: care este provenienta acestor piese noi calitative?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da stiu si ma astept la asa ceva,dar sper sa iasa ok totul , poze cu chiuloasele .... as dori un mic sfat, ce ulei ma sfatuiti sa bag? 10 -40? 15 40? multumesc

salut daca ai avea ceva scule si maine ceva timp in 3,4 ore la auzi pacanind ca mare filozofie nar fi totul este dedajat nu ca la japo inghesuit,ulei poti baga 20w50 eu merg cu M 40 si este OK de si ar vrea ceva mai vascos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate: care este provenienta acestor piese noi calitative?

pistoanele sunt de la fabrica IMZ Ural posibil scoase un pic mai devreme de pe fluxul de fabricatie, inainte sa se faca honing frumos la bolt, inainte sa ia tot gradul sau sa cureti spanul. Celelalte cote sunt f OK.

bolturile s-or fi facut la strung intr-o ghereta la bazarul din Cernauti :grinbandit:

Se pot folosi nu sunt nici pe departe cele mai monstruoase piese de Ural, trebuie doar finisate, daca iti doresti un motor bun. Sau daca zici ca s-a terminat jmekeria dai un telefon la aia de la www.ural.ro sa te devalizeze pentru piese bune.

 

PS: m-am desumflat azi un pic in entuziasmul meu cand m-am apucat sa demontez, tezaur folcloric inauntru, luciul de la bolt n-o sa fie deajuns sa mearga fierul cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari DanS25!

Eu n-am avut norocul sa-mi gaseasca Dani un set motor nou pentru Ural... si am asteptat aproape un an dupa el. N-am vrut nici sa cumpar set motor second ca sa-l pun pe mobra. Din pacate nu prea mi-am permis sa cumpar piese de la reprezentanta... dar chiar si atunci cand am luat de la ei platoul de franare de pe atas, am constatat ca trebuie modificat ca sa intre pe axul de la bascula... cu toate ca am dat o caruta de bani pe el. Si-atunci am cautat solutii... alte magazine online... care mi-au dat mai multe dureri de cap...

Nici cu mecanicii n-am prea nimerit-o. In loc sa ma ajute sa faca o treaba buna mi-au f00toot mai mult directia. Si-am ajuns ca din cauza lor sa scot alti bani din buzunar. De parca la mine banii ar sta gramada... pe garduri...

 

 

E pacat ca motoarele astea rusesti nu sunt tratate cu mai mult respect...

 

 

Vad ca pe atas ai o roata de nipru... nici sabotii de franare pe care-i gasesti in comert nu se potrivesc pe rotile alea de M... "carnea" de pe ei e mai groasa...

Iti doresc mult succes cu Uralul si... poate ne vedem cat de curand cu "tractoarele" prin TM ;)

 

PS: gasesti la mine in semnatura o tona de documentatie de ural.

Numa' bine!

 

Ah... si inca ceva... faci te rog o poza la un cilindru, sau spune-mi doar... ai scrisa cota pe el ca si aici:

 

 

Piston%20Removal%20013.jpg

 

 

Mersi!

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e trecut cota pe el, singurele serii si numere stantate sunt pe lateral,de data am dus o si eu la un mecanic, dar data viitoare cand am probleme mecanice mai bine o fac eu, la partea electrica nu prea ma pricep ,sper poate pe viitor sa facem si o intalnire in vest cu comunistele :)

post-69111-0-45586200-1348945483_thumb.jpg

Editat de DanS25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti doresc mult succes cu Uralul si... poate ne vedem cat de curand cu "tractoarele" prin TM ;)

Sau la Oradea... sau undeva la mijloc.

 

 

 

 

sper poate pe viitor sa facem si o intalnire in vest cu comunistele :)

N-ar fi rau!

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p

 

PS: m-am desumflat azi un pic in entuziasmul meu cand m-am apucat sa demontez, tezaur folcloric inauntru, luciul de la bolt n-o sa fie deajuns sa mearga fierul cum trebuie.

...n-o sa fie de-ajuns nici luciul de pe ghidon , si nici cel de pe oglinda...

Sansa e ca piesele astea rusesti semifabricate sa aiba suficienta 'carne ' pe ele ca sa le poti reprelucra( asta in ideea ca metalurgic sunt ok......alte vise erotice... :) )

Oricum astea cu pistoanele sunt modificari minore....chestiile spectaculoase se fac cu pinioane din cutie montate pe dispozitive improvizate pe strung, pentru a le putea ciopli sa intre toate in carcasa aia.... :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la tine a ajuns uralul lui Raul.. felicitari pentru achizitie! :bigstar:

e primul boxer cu atas pe care l-am calarit,asta acum fo 12-13 ani.

 

mama ce aventuri am mai avut noi cu uralu asta intr-o noapte.ploaie noroaie - urme de tractor...

 

 

sa te bucuri de el si sa-l ingrijesti cum se cuvine.e un tractor,nu alta motorul asta,cel putin asa mi-l amintesc io. Raul a participat cu el si la enduromania,daca nu ma insel,si din cate stiu avea pistoane facute la comanda la szeged.

 

:cheers:

 

 

 

http://www.motocicli...0-ulei-pt-ural/

 

ultimul post e lui raul,vezi si tu ce ulei papa uralu pe vremea aia.

 

:cheers:

 

nu prea stiu nimic de motocicleta am luat o din intamplare, daca mai stii ceva de ea zi mi te rog, ms :)

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se simte ceva oboseala dupa atati km pe URAL ?

 

Man, Uralul este o motocicleta de vis

o am din 2003 sau 2004 si am facu ff multi Km cu ea fara absolut nici o problema de nici un fel, drumuri de peste 1000 de km pe weekend fara greturi, si jar mancat... nu mai spun

este singura motocicleta cu care as merge si in somn.

 

Secretul este calitatea pieselor. Ti se pare ca nu tine ceva si incepe sa te lase, schimbi calitatea pieselor.

 

Salut.

Editat de planeta v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, Uralul este o motocicleta de vis

o am din 2003 sau 2004 si am facu ff multi Km cu ea fara absolut nici o problema de nici un fel, drumuri de peste 1000 de km pe weekend fara greturi, si jar mancat... nu mai spun

este singura motocicleta cu care as merge si in somn.

 

Secretul este calitatea pieselor. Ti se pare ca nu tine ceva si incepe sa te lase, schimbi calitatea pieselor.

 

Salut.

 

Nu ma refeream la calitatea "agregatului" in sine, ca aici nu fac niciun rabat de la calitate (ma stiti doar), ci la pozitie, oboseala, etc.

Am facut 700 km intr-o zi cu Bandita si m-am resimtit cat de cat si vorba aia nu eram cu atas-ul dupa mine :unsure: (medie de drum dupa GPS - 86km/h la 695km).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma refeream la calitatea "agregatului" in sine, ca aici nu fac niciun rabat de la calitate (ma stiti doar), ci la pozitie, oboseala, etc.

Am facut 700 km intr-o zi cu Bandita si m-am resimtit cat de cat si vorba aia nu eram cu atas-ul dupa mine :unsure: (medie de drum dupa GPS - 86km/h la 695km).

 

 

Obosit, neobosit, ii dam inainte fara sa ne vaitam ca de, suntem barbati motoretisti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ÂŞi unde este coloÂşvăreanul acum? A părăsit incinta Bucurescilor sau mai rămâne la Mihai Vodă din Berceni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil viitor posesor de Ural? :bounce:

 

Si dupa ce i-a placut pozitia pe Turist, a vrut sa vada cat e de comod scaunul de la atasul de Retro. Cred ca i-a placut, ca radea cam mult.

ma Silviu! chiar vrei sa rupem prietenia? :cheers: treci pe ural?

ps.Mihai. mersi de capac.inca nu l-am luat de la Silviu,dar o sa rezolvam.fain uralu.sa o stapanesti cu drag!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

seaua de cauciuc cu tampon impreuna cu ghidonul normal de Ural/Dnepr (ingust spre spate, nu cel vechi) - cea mai comoda combinatie si potrivita mai ales mersului cu atas. Pozitia de M72/M61/ (ghidonul vechi si inaltimea mica a seii) nu este foarte comfortabila la drum lung pentru ca stai agatat de ghidon si in acelasi timp cu genunchii flexati (poate daca ai 1.70 sa fie mai comoda?!). Te resimti dupa sa zicem 300km.

Seaua bancheta e buna atata vreme cat buretele e in stare buna netasat, poti strange rezervorul cu genunchii pt mers solo, poti muta fundul in alte pozitii..

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...